Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal.

Avand in vedere ca nu sunt chiar presat de partea financiara in cazul in care este cineva interesat de GS-ul meu m-am gandit ca as putea sa dau motoru in doua rate in anumite conditi normal ,discutate la tel sau Pm .

O zi buna si o iarna cat mai scurta .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N'ai inteles...nu e nimic gratis, eu ti'am tradus doar ce postase colegu' mai sus.

Era o eroare pe site si colegu' a simtit nevoia sa faca o gluma pe treaba asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca poti pune, dar de ce? Ca sa fie mai lata guma, ca sa dea mai bine? Ce ai alege, sa fii in siguranta sau sa arate bine mobra?

 

Eu unul nu am inteles niciodata de ce ar pune cineva o guma mai lata decat aia care o gandit-o producatorul bicicletei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT.

Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu.

Salut, Radu!

Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT.

 

Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model,

aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com

Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile

intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999.

Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html

 

post-882-0-59725600-1354799457_thumb.jpg post-882-0-32199300-1354799426_thumb.jpg

 

Sa auzim numai de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Radu!

Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT.

 

Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model,

aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com

Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile

intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999.

Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html

post-882-0-59725600-1354799457_thumb.jpg post-882-0-32199300-1354799426_thumb.jpg

Sa auzim numai de bine!

intr-adevar, dupa o luna, asta da mesaj. pai daca statea omu o luna sa-l lamureasca cineva... facea ceva in el motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabishor,

Sunt convins ca tu de la Suceava ai dat instantaneu o fuga pana la Botosani

si l-ai rezolvat pe om cu toata documentatia necesara Bayerishe Motoren Werke...

Ca motociclist batran ce sunt...

imi cer scuze ca imi permit sa vin cu certitudini pe acest topic...

Cam tarziu, evident!

 

In privinta documentatiei si lucrului "la obiect" tin sa ii felicit pe khk si Dan

a caror pasiune pentru alb-albastrii este dovedita intotdeauna cu prisosinta.

 

Si acum... e randul meu sa supun oprobiului public atentiei publice o idee

a carei realizare depinde de mai multi factori...

In primul rand m-ar interesa parerea pasionatilor Vlad, Cata & co:

Ce motocicleta BMW, boxer, evident... s-ar preta mai bine - si de ce - la realiza unui Lo Rider?...

 

Ma cam bate gandul sa vand actualul patru in linie transversal pentru a "produce" asa ceva...

 

Multumesc pentru orice comentariu on-topic.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@DN

 

Avantaje?

Cu gramada..

 

-Poate fi customizat dupa pofta inimii.

-Pozitie extrem de joasa, pe viraje esti "boier moldovean" cu el.

-Consum..mai nimic..doar furajarea aferenta pt."dresor".

-Il poti lua cu tine in casa, nu mai ai spaima ca ti-l poate fura cineva.

-Il poti brandui dupa pofta inimii, incepi cu BMW si daca iti sar astia in cap treci la KTM, Yamaha, etc.

 

Dezavantaje:

 

-Nu prea esti vizibil in trafic, merge sa te dai doar cu vesta reflectorizanta.

-Iti trebuiesc picioare babane, recomand mersul la sala.

 

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul mobil construit SI de mine...

 

 

A venit Mos Nicolae!

Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport.

Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut.

Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit...

In concluzie, deplin multumit.

post-57095-0-00637600-1354891712_thumb.jpg

post-57095-0-69727200-1354891728_thumb.jpg

post-57095-0-28367600-1354891746_thumb.jpg

post-57095-0-43590200-1354891753_thumb.jpg

post-57095-0-17472600-1354891767_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TeDy,

Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune!

Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"...

dar in principal pentru un control adecvat in conducere.

Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist.

La multi kilometri frumosi!

 

Revenind la "problema" mea... BMW Lo Rider:

@COObra

Nu este pe platforma actualului R1200R...

Mai studiaza... "amanuntele"... In special furca upside-down!

A facut o firma franceza asa ceva, dar... nu merita investitia.

Pana la urma merge si furca asistata... dar dupa parerea mea,

ori esti chitit pe R, ori pe Lo...

Daca ai bani de viitorul Lo, cu atat mai bine!

Eu ma gandeam la un clasic transformat si actualizat tehnic (frane, suspensii, eventual motor)...

 

@l.u.v.

In privinta greutatii... nu cred ca o sa iasa sub 205 kg...

Faptul ca va fi tot... BMW... nu ma deranjeaza, au contraire...

 

Astept in continuare propuneri pentru modelul

care se preteaza cel mai bine ca... "lemn de lucru"

 

Multam fain!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul mobil construit SI de mine...

 

 

A venit Mos Nicolae!

Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport.

Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut.

Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit...

In concluzie, deplin multumit.

Daca ar fi sa carcotesc ceva, nu-mi place cum arata saua pilotului, cu 2 texturi de piele. Per ansamblu ca si aspect arata excelent si, cred eu, comparabil cu cele de la boxerdesign pe care le-am vazut anul asta la Garmisch, la intrunirea BMW. (350+ eur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TeDy,

Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune!

Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"...

dar in principal pentru un control adecvat in conducere.

Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist.

La multi kilometri frumosi!

 

Daca e sa compar cu subtirelul material anterior, cam astea sunt caracteristicile celui schimbat acum.

Apoi antiderapantul este bine venit si pe motorul meu nu numai pe GS ADV.

Daca motorul ar fi fost cu senile, fii sigur ca ar fi primit si incalzire in sei, dar pt temp peste 8C ...

 

Dexxter chiar nu stiam cum sa ies din sobrietatea modelului, dar nici impestritate ca la sport nu mergea... E drept ca mai sunt alte modele.

 

Acum imi mai doresc doar sa depan kilometri. Timp liber si resurse.

Ceea ce va doresc si voua pt noul an!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lo rider problema cea mai marre este legata de pozitie(cred eu).daca ai peste 1.80 cred ca picioarele vor sta foarte indoite .cam asta vad eu in poze,ca e mai coborita saua ca la r.in rest cred ca e o mobra ok.dar de ce nu r1200r clasic?tot e ceva frumos ,iar modelul nou e si dohc.sau de ce nu r1200r facut de wunderlich care tot e ceva deosebit si util avind si o carena cu parbriz.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, in principiu ai foarte mare dreptate!

 

Indiferent ca originalul se va numi Lo Rider, Custom sau Aniversar...

Eu vorbeam, insa, despre satisfactia lucrului in echipa made in ro.

un boxer clasic care sa se preteze la aceste imagini finale:

 

post-882-0-59301700-1354974222_thumb.jpg post-882-0-15326900-1354974273_thumb.jpg

 

In continuare, astept pareri despre un proiect hand-made.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un astfel de proiect implica doua lucruri importante: daca il faci tu, iti trebuie mult timp si uneltele aferente. Daca nu il faci tu, iti trebuie multi bani ca sa il faci sa arate cat de cat cumva, care ii dai la altii.

 

Referitor la model, mi se pare mai potrivit 1100-le, pentru ca are motor fiabil, bicicleta de incredere, e destul de simplu daca stii ce si cum si ai avantajele injectiei, consum scazut (pentru cat are motorul volumul).

 

Am vazut pe advrider o poza, scanata dintr-o revista, cu un 1150 modificat in sensul asta, avea o cheie inelara pe post de cric lateral si rezervorul era de pe ceva japoneza, cu partea de jos plata, si alternatorul mutat in partea stanga sus, taiat din rezervor, etc. Destul de interesant, IMHO. Daca chiar vrei sa mergi pana la capat cu asta, un r11xxr s-ar preta cel mai bine...

 

Ce forma are in mintea ta, modificarea asta, nu stiu, insa trebuie sa iti faci musai vro' cativa prieteni strungari si frezrti. Asa de prieteni sa iti fie, ca sa scoti mesageria de pe tasta 1 de la telefon si sa ii pui pe ei acolo :)

 

Cateodata stau si ma uit la ruinele de la uzinele din Cluj, Cugir si restul tarii. Daca mai mergea treaba si nu se dezmembrau toate si nu se falimentau, pai Wunderlichu's si Touratechu' erau mici copii pe langa ce se putea face in fabricile alea :)

 

 

========================================================================================================================

 

 

 

In alta ordine de idei, am reusit sa repar partea meacanica la un ABS de pe un motor BMW, ce avea ABS2. Deci daca e partea mecanica de hiba, se poate face. Daca e partea logica, cu circuitele alea marunte integrate, cred ca nici Hantz din fabrica BMW nu mai aduce ABS-ul la lumina.

 

De asemenea, daca e releul de vina, partea cu curatatul nu prea tine... Ideea e ca e un releu dinala special si nu degeaba costa 130$ sau cat costa... Ca si functionalitate si unul cu 5 lei din piata face tot treaba aia, intrebarea e - pentru cat timp? Si e totusi vorba de ABS si parca ai vrea sa il stii de incredere, sa nu te lase cand tii lumea mai draga...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...