vik55 Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Sal. Avand in vedere ca nu sunt chiar presat de partea financiara in cazul in care este cineva interesat de GS-ul meu m-am gandit ca as putea sa dau motoru in doua rate in anumite conditi normal ,discutate la tel sau Pm . O zi buna si o iarna cat mai scurta . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Atentie... in preajma sarbatorilor, Wunderlich doneaza produse! Gratis! Aici e un exemplu http://www.wunderlich.de/frame.php?suchbegriff=8160010&search=GO&MakeLangID=1&MakeLang=wunderlich&gruppen=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ce e asta ca nu inteleg limba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Protectie la bujie pt boxere. Un fel de capac de plastic peste bujie/ fisa bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Ok.am inteles.eu tot speram sa fie capacu de la chiuloasa gratis Speranta moare ultima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 N'ai inteles...nu e nimic gratis, eu ti'am tradus doar ce postase colegu' mai sus. Era o eroare pe site si colegu' a simtit nevoia sa faca o gluma pe treaba asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Wunderlich va da gratis, o brida de culoare neagra, ca sa va gauriti capacul ala negru si cu brida sa prindeti capacul de fisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut ma poate ajuta cineva cu un raspuns?Am o janta spate 3.00x17 MT H 2,si nu stiu ce dimensiune maxima pot monta pe ia.De exempu se poate monta 160-60-17? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 De pe ce mobra e? Daca stii modelul mobrei, cauti pe google dimensiunile la cauciuc, si alea le pui, nu cu 10 mai lat sau mai ingust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Este de K 1100 LT,si are ca dimensiuni 140-80-17,intrebarea era daca pot pune 160-60-17? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Sa zicem ca poti pune, dar de ce? Ca sa fie mai lata guma, ca sa dea mai bine? Ce ai alege, sa fii in siguranta sau sa arate bine mobra? Eu unul nu am inteles niciodata de ce ar pune cineva o guma mai lata decat aia care o gandit-o producatorul bicicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Buna ziua. Va rog sa ma ajutati sa identific corect modelul motocicletei.Atasate sunt niste fotografii facute azi dimineata in curtea omului. Sunt bulversat deoarece, din cate am citit, dintre cele doua modele enumerate doar 1100LT are parbriz reglabil/inaltabil electric, facilitatea aceasta negasindu-se la K100LT.Totusi, dupa cum veti observa in fotografii, pe carena fata si pe bauletul spate scrie K 100 LT. Va multumesc pentru timpul acordat.Numai bine, Radu. Salut, Radu! Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT. Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model, aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999. Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html Sa auzim numai de bine! Editat Decembrie 6, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Salut, Radu! Ceea ce ai pozat tu "in curtea omului" este cu certitudine modelul K100LT. Faptul ca are parbrizul actionat electric nu este relevant in depistarea an/model, aceasta putand fi realizata home-made asa cum rezulta si din www.k100-forum.com Iti atasez mai jos doua poze cu principalele diferente vizibile intre 100LT produs 1986 -1991 si 1100LT produs 1989 -1999. Restul datelor tehnice si amanunte le poti afla usor, inclusiv http://www.bmwmoa.or...hp/t-32823.html Sa auzim numai de bine! intr-adevar, dupa o luna, asta da mesaj. pai daca statea omu o luna sa-l lamureasca cineva... facea ceva in el motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Gabishor, Sunt convins ca tu de la Suceava ai dat instantaneu o fuga pana la Botosani si l-ai rezolvat pe om cu toata documentatia necesara Bayerishe Motoren Werke... Ca motociclist batran ce sunt... imi cer scuze ca imi permit sa vin cu certitudini pe acest topic... Cam tarziu, evident! In privinta documentatiei si lucrului "la obiect" tin sa ii felicit pe khk si Dan a caror pasiune pentru alb-albastrii este dovedita intotdeauna cu prisosinta. Si acum... e randul meu sa supun oprobiului public atentiei publice o idee a carei realizare depinde de mai multi factori... In primul rand m-ar interesa parerea pasionatilor Vlad, Cata & co: Ce motocicleta BMW, boxer, evident... s-ar preta mai bine - si de ce - la realiza unui Lo Rider?... Ma cam bate gandul sa vand actualul patru in linie transversal pentru a "produce" asa ceva... Multumesc pentru orice comentariu on-topic. Editat Decembrie 7, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 avand in vedere ca BMW a anuntat deja ca se va produce acest model (probabil cu alt nume), pe platforma actualului R1200R, cred ca raspunsul este foarte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2012 Admin Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) @DN Avantaje? Cu gramada.. -Poate fi customizat dupa pofta inimii. -Pozitie extrem de joasa, pe viraje esti "boier moldovean" cu el. -Consum..mai nimic..doar furajarea aferenta pt."dresor". -Il poti lua cu tine in casa, nu mai ai spaima ca ti-l poate fura cineva. -Il poti brandui dupa pofta inimii, incepi cu BMW si daca iti sar astia in cap treci la KTM, Yamaha, etc. Dezavantaje: -Nu prea esti vizibil in trafic, merge sa te dai doar cu vesta reflectorizanta. -Iti trebuiesc picioare babane, recomand mersul la sala. Editat Decembrie 7, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) primul mobil construit SI de mine... A venit Mos Nicolae! Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. Editat Decembrie 7, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 7, 2012 Admin Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Arata Dumnezeieste! Ce nu face omu' pt.buca lui..! Se te dai cu placere.. Editat Decembrie 7, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) TeDy, Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune! Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"... dar in principal pentru un control adecvat in conducere. Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist. La multi kilometri frumosi! Revenind la "problema" mea... BMW Lo Rider: @COObra Nu este pe platforma actualului R1200R... Mai studiaza... "amanuntele"... In special furca upside-down! A facut o firma franceza asa ceva, dar... nu merita investitia. Pana la urma merge si furca asistata... dar dupa parerea mea, ori esti chitit pe R, ori pe Lo... Daca ai bani de viitorul Lo, cu atat mai bine! Eu ma gandeam la un clasic transformat si actualizat tehnic (frane, suspensii, eventual motor)... @l.u.v. In privinta greutatii... nu cred ca o sa iasa sub 205 kg... Faptul ca va fi tot... BMW... nu ma deranjeaza, au contraire... Astept in continuare propuneri pentru modelul care se preteaza cel mai bine ca... "lemn de lucru" Multam fain! Editat Decembrie 7, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 primul mobil construit SI de mine... A venit Mos Nicolae! Prin iscusinta tapiterului moto_dan(topic la servicii), durata de executie 1 saptamana, pret 190 Ron+10 cadou+ transport. Crescut confort prin adaugare burete, putina remodelare la spatare si coama fata pasager , material antiderapant (si rezistent) la sezut. Am refacut amandoua seile, nu puteam sa las la pasager diferit... In concluzie, deplin multumit. Daca ar fi sa carcotesc ceva, nu-mi place cum arata saua pilotului, cu 2 texturi de piele. Per ansamblu ca si aspect arata excelent si, cred eu, comparabil cu cele de la boxerdesign pe care le-am vazut anul asta la Garmisch, la intrunirea BMW. (350+ eur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) TeDy, Sincer m-ai cucerit cu... "material antiderapant (si rezistent) la sezut"... pe bune! Putini se gandesc la faptul ca saua nu trebuie sa alunece... nu numai sa nu-l tii in carca pe "secund"... dar in principal pentru un control adecvat in conducere. Pentru tine a fost un Mos Nicolae boier (moldovean?!)... si artist. La multi kilometri frumosi! Daca e sa compar cu subtirelul material anterior, cam astea sunt caracteristicile celui schimbat acum. Apoi antiderapantul este bine venit si pe motorul meu nu numai pe GS ADV. Daca motorul ar fi fost cu senile, fii sigur ca ar fi primit si incalzire in sei, dar pt temp peste 8C ... Dexxter chiar nu stiam cum sa ies din sobrietatea modelului, dar nici impestritate ca la sport nu mergea... E drept ca mai sunt alte modele. Acum imi mai doresc doar sa depan kilometri. Timp liber si resurse. Ceea ce va doresc si voua pt noul an! Editat Decembrie 7, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) Referitor la lo rider problema cea mai marre este legata de pozitie(cred eu).daca ai peste 1.80 cred ca picioarele vor sta foarte indoite .cam asta vad eu in poze,ca e mai coborita saua ca la r.in rest cred ca e o mobra ok.dar de ce nu r1200r clasic?tot e ceva frumos ,iar modelul nou e si dohc.sau de ce nu r1200r facut de wunderlich care tot e ceva deosebit si util avind si o carena cu parbriz. Editat Decembrie 8, 2012 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Andrei, in principiu ai foarte mare dreptate! Indiferent ca originalul se va numi Lo Rider, Custom sau Aniversar... Eu vorbeam, insa, despre satisfactia lucrului in echipa made in ro. un boxer clasic care sa se preteze la aceste imagini finale: In continuare, astept pareri despre un proiect hand-made. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 (editat) Un astfel de proiect implica doua lucruri importante: daca il faci tu, iti trebuie mult timp si uneltele aferente. Daca nu il faci tu, iti trebuie multi bani ca sa il faci sa arate cat de cat cumva, care ii dai la altii. Referitor la model, mi se pare mai potrivit 1100-le, pentru ca are motor fiabil, bicicleta de incredere, e destul de simplu daca stii ce si cum si ai avantajele injectiei, consum scazut (pentru cat are motorul volumul). Am vazut pe advrider o poza, scanata dintr-o revista, cu un 1150 modificat in sensul asta, avea o cheie inelara pe post de cric lateral si rezervorul era de pe ceva japoneza, cu partea de jos plata, si alternatorul mutat in partea stanga sus, taiat din rezervor, etc. Destul de interesant, IMHO. Daca chiar vrei sa mergi pana la capat cu asta, un r11xxr s-ar preta cel mai bine... Ce forma are in mintea ta, modificarea asta, nu stiu, insa trebuie sa iti faci musai vro' cativa prieteni strungari si frezrti. Asa de prieteni sa iti fie, ca sa scoti mesageria de pe tasta 1 de la telefon si sa ii pui pe ei acolo Cateodata stau si ma uit la ruinele de la uzinele din Cluj, Cugir si restul tarii. Daca mai mergea treaba si nu se dezmembrau toate si nu se falimentau, pai Wunderlichu's si Touratechu' erau mici copii pe langa ce se putea face in fabricile alea ======================================================================================================================== In alta ordine de idei, am reusit sa repar partea meacanica la un ABS de pe un motor BMW, ce avea ABS2. Deci daca e partea mecanica de hiba, se poate face. Daca e partea logica, cu circuitele alea marunte integrate, cred ca nici Hantz din fabrica BMW nu mai aduce ABS-ul la lumina. De asemenea, daca e releul de vina, partea cu curatatul nu prea tine... Ideea e ca e un releu dinala special si nu degeaba costa 130$ sau cat costa... Ca si functionalitate si unul cu 5 lei din piata face tot treaba aia, intrebarea e - pentru cat timp? Si e totusi vorba de ABS si parca ai vrea sa il stii de incredere, sa nu te lase cand tii lumea mai draga... Editat Decembrie 9, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.