Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Salut La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel? De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Eu am vazut un lt cu spatar pentru sofer si cu monitor in tetiera facut de niste baieti din chisinau dar asta e mai tare.toata lumea stie ca drumul pe moto e unul sigur si plictisitor asa ca e necesar un tv pt pilot.sper ca de la anul sa devina optiune si la gtl.tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric. Editat Ianuarie 31, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 31, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Salut La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel? De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge. Multumesc. Furcile sunt identice si lucreaza la fel. Ai fisele lor, pe componente: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31 Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit? .tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric. Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva. Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba! Editat Ianuarie 31, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Sal. Mersi omule , este pe drum , am reusit avand in vedere anu de fab si km sa nu ma mai duc eu dupa ea , sper sap viitoare sa fie in Ro . Este 2011 / 6000 km , dupa cum am vazut eu nu s-au albastrit nici evacurile , cam scump dar dorintele si satisfactile se platesc . Weekend placut si poate am onoarea sa bem o bere anul acesta la BMW camp inpreuna . Vik. Salutare, placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Am demontat telescoapele de pe jug,si au fost incercate separat.Mai am un set de amortizoare (K 1100 LT)si se comporta la fel,la unul lucreaza numai pe arc iar al doilea se simte pistonul din amortizor.Poate au curse de actionare diferite. Furcile sunt identice si lucreaza la fel. Ai fisele lor, pe componente: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31 Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit? Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva. Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare, placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum! Sal . Daca te referi la cel din U K. eu sunt cel care am postat tentativa de TEAPA normal m-am mai sfatuit si pe aici cu baietii cat despre asta [ 2011/ 6000km] este verificat si para verificat mai ales cand poti sa te frigi si cu un iaurt , este produs 2011 / 10 , inmatriculat 2012 a facut omul in 2012 cei 6000 km iar in decembrie 2012 l a pus la vanzare , cam asta este povestea . Sal. Am si eu o intrebare / rugaminte pt cei din Buc daca cunosc si recomanda tot odata un atelier mecanic specializat auto/moto prelucrarii mecanice ,sudura aluminiu si inox . As vrea sa aduc mici inbunatatirii cutiilor [ stanga/dreapta ] niste suporti pt o canistra benzina [5litri] si un bidon apa , ma pregatesc de umblat si campat prin muntii in vara aceasta ,de aceia mi-am dorit un GSA sa pot sa al incarc ca pe un magarus [cort /masa /scaune/ topor/ lopata ] si ce o mai trebui sa pot sa stau cateva zile pe munte . Multumesc anticipat pt ajutor . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 La asa ceva lucrez eu acum. Daca vrei sa te inspiri pun cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Sal . Ce ai facut frate mi-ai citit gandurile ..................? Ok cred ca gasesc si tel in likul acela . Vorbim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 La asa ceva lucrez eu acum. Daca vrei sa te inspiri pun cateva poze. recomand. iar daca vrei cutii mai light ..iti trimit o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sal . Mersi pt ajutor de fapt mobra este echipata complect , am eu in cap niste idei pt mici inbunatatiri zic eu ,am sa ma consult normal si cu Bogdan vad ca el este tatal cutiilor . Weekend frumos . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s) ar fi o informatie ce poate ajuta pe unii posesori ai modelelor respective.Dupa cum stiti intinzatorul hidraulic al lantului de distributie nu e tocmai cea mai fialbila solutie....si dupa ceva timp,pe masura ce imbatraneste "provoaca" niste zgomote ciudate. Personal am schimbat unul,dar acel zgomot doar s-a diminuat,dar nu a disparut.Vazand acestea am ajuns la concluzia ca o verivicare a lantului de distributie nu ar strica,ocazie cu care am observat ca acesta era destul de "lasat" ceea ce facea ca intinzatorul sa lucreze pe cursa maxima.Am comandat un kit de distributie nou si SURPRIZA (placuta zic eu),pinioanele sunt mai mici(si lantul) decat cele initiale! Datorita acestei reproiectari a distributiei,lantul este muuult mai intins,fapt ce usureaza munca intinzatorului! Precizez ca si cu intinzatorul uzat (am facut proba)nu se mai aude niciun zgomot al lantului! Toate astea se intamplau la un motor cu 40k km! Concluzia ar fi ca decat sa dati 100e pe un intinzator nou,mai bine schimbati distributia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Pentru motorul in cazua, nu a fost si ceva call back de la BMW? Daca da, cum as putea identifica daca nu cumva a fost deja schimbata distributia cu cea noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Din ceea ce ştiu eu,nu a fost niciun recall pe tema asta.motorul în cauză are toate reviziile făcute la reprezentanţa,iar dacă ar fi fost vreun recall l-ar fi schimbat ei! Dacă te ajuta cu ceva pot face câteva măsurători kit-ului demontat,dimensiuni ce le poţi compară cu cele ce sunt pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2013 Admin Share Postat Februarie 2, 2013 In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s)Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp? Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul. Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000) Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp? Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul. Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000) Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS! Mă refeream la k1200r sport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2013 Admin Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Mi-am inchipuit, de aia te-am si intrebat. Atunci trebuia sa scrii K1200R Sport, RS este altceva, motorul ala din fericire este indestructibil.. Editat Februarie 2, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31 Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara. Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31 Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara. Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea. Intinzatorul a fost primul schimbat,apoi se pare ca a urmat si lantul cu pinioanele.Din punctul meu de vedere toate acestea au fost modificate intradevar pt.a a face lantul sa stea mai intins,lucru ce micsoreaza stresul supus intinzatorului. Daca in formula veche era posibil ca lantul sa sara peste pinionul mic,acum acest lucru devine practic putin probabil! Un alt reper care apare in plus la modelele mai noi si care impiedica ca lantul sa sara este reperul nr.17 din schema prezentata! A costat 7ron De tras,mobra nu poate trage altfel,deoarece distributia pastraza reperele de montaj precedente! Cred ca s=a purces la micsorarea pinioanelor deoarece ar fi fost prea mult scoaterea a 2 zale din lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Salut La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel? De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge. Multumesc. Chiar nimeni nu stie cum functioneaza o furca Marzocchi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Sal . Are cineva ceva noutatii in domeniul anvelopelor [ pt. Buc ] trebuie sa schimb fata la R T -eu si vroiam si eu un service unde sa gasesc anvelopa sa o monteze si sa o si echilibreze sa nu ma mai plimb in doua trei locati pt o simpla inlocuire de anvelopa . Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Uita. Cauta amvelopele pe net, comanda-le si apoi le montezi la o vulcanizare dotata si pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 Ai guma si vrei doar sa o schimbi? Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123). Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen. In ambele situatii spui ca suni din partea mea. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Ok ms ... credeam ca poate a descis cineva vreun service sa se rezolve toate intr-o singura locatie .............. vb la tel Bogdan , sap asta am intrat in posesia gsa -lui si cred ca sap viitoare sunt la tine , te sun cu o zi doua inainte . Vik. Ai guma si vrei doar sa o schimbi?Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123).Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen.In ambele situatii spui ca suni din partea mea.Bafta. Ok. multam Luigi cred ca asta este solutia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 Daca iei de la service te costa foarte mult anvelopa. Mergi pe ce ti-am recomandat, calea este batucita de mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.