bogdan_harea Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm...Norma RSGU1.22/20 (Type1 = colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma RLGU1.22/15 (Type1 = colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm) http://www.easttrade...X RSGU RLGU.pdf PS. Firma este in Targu Mures insa nu distribuie in Bucuresti. Nu stiu in ce localitati au distribuitori. Cel cu care am vb la telefon nu a fost foarte cooperant. Probabil pentru ca a auzit ca sunt din Bucuresti. Sau pentru ca voiam doar 10 buc si nu un vagon. Stima. Daca nu gasesti vii la mine, le facem pe loc. Am tabla de inox 1 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Presupun ca vrei sa prinzi ceva de crashbar cu ele, nu? Eu am avut nevoie de asa ceva cand am montat navi; suportul original de BMW este putin mai gros decat teava din care este facut in mod normal suportul de la Touratech, asa ca atunci cand am comandat navi (cu tot cu suportul lor care se incuie) mi-au trimis si d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Presupun ca vrei sa prinzi ceva de crashbar cu ele, nu? Da, vreau sa prind un scut de cricul central + o extensie de scut sub motor, gen Touratech. O sa mai caut si pe la magazinele de instalatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 De ce nu folosesti mai bine niste coliere metalice? Si faci gaura din scut de forma dreptunghiulara? Eu zic ca iesi mult mai bine asa, si mai elegant L-ai putea prinde in fiecare parte in 3 puncte... Asta daca nu te deranjeaza eventualele zgarieturi lasate de coliere (banuiesc ca de aia ai ales bridele astea ce au si cauciuc...) In alta ordine de idei, un topic care i-ar putea interesa pe posesorii de R1200RT - /index.php?/topic/689300-suporti-de-parbriz-la-r1200rt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 29, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2013 sunt curios de parerea voastra legat de baterie. am citi pe forumuri din ungaria ca cele exide mor dintr-odata fara un semn prealabil? voi ce parea aveti? iar bateriile varta costa o galeata de bani. voi ce folositi sau ce ati cumpara? ar mai fi bateriile landport (AGM) dar diferenta de pret intre landport AGM si exide gel este de aprox 50-60 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Exide cu gel de la fortec.ro Au cel mai bun raport pret calitate. Te tin mult si da, cand te lasa, te lasa si gata. Da pana sa te lase mai e mult si bine, a mea e de 6 ani cel putin pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Sal . G S -ul s a vandut intr-o luna la pret fix , oare de ce ...? Incep un nou capitol acum si as vrea sa incer sa cunosc daca se poate pe acei pasionati de iesirile mai mult off road din Buc . Sper in curand sa intru in posesia GSA -lui . Toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Sal . G S -ul s a vandut intr-o luna la pret fix , oare de ce ...? Nu stim...spune'ne tu, te rugam . Cele bune si tie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Sal . G S -ul s a vandut intr-o luna la pret fix , oare de ce ...? Incep un nou capitol acum si as vrea sa incer sa cunosc daca se poate pe acei pasionati de iesirile mai mult off road din Buc . Sper in curand sa intru in posesia GSA -lui . Toate cele bune . Felicitari! Cand vine noua jucarie? Sa pui poze cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Sal. Mersi omule , este pe drum , am reusit avand in vedere anu de fab si km sa nu ma mai duc eu dupa ea , sper sap viitoare sa fie in Ro . Este 2011 / 6000 km , dupa cum am vazut eu nu s-au albastrit nici evacurile , cam scump dar dorintele si satisfactile se platesc . Weekend placut si poate am onoarea sa bem o bere anul acesta la BMW camp inpreuna . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Salut La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel? De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Eu am vazut un lt cu spatar pentru sofer si cu monitor in tetiera facut de niste baieti din chisinau dar asta e mai tare.toata lumea stie ca drumul pe moto e unul sigur si plictisitor asa ca e necesar un tv pt pilot.sper ca de la anul sa devina optiune si la gtl.tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric. Editat Ianuarie 31, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 31, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Salut La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel? De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge. Multumesc. Furcile sunt identice si lucreaza la fel. Ai fisele lor, pe componente: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31 Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit? .tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric. Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva. Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba! Editat Ianuarie 31, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Sal. Mersi omule , este pe drum , am reusit avand in vedere anu de fab si km sa nu ma mai duc eu dupa ea , sper sap viitoare sa fie in Ro . Este 2011 / 6000 km , dupa cum am vazut eu nu s-au albastrit nici evacurile , cam scump dar dorintele si satisfactile se platesc . Weekend placut si poate am onoarea sa bem o bere anul acesta la BMW camp inpreuna . Vik. Salutare, placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Am demontat telescoapele de pe jug,si au fost incercate separat.Mai am un set de amortizoare (K 1100 LT)si se comporta la fel,la unul lucreaza numai pe arc iar al doilea se simte pistonul din amortizor.Poate au curse de actionare diferite. Furcile sunt identice si lucreaza la fel. Ai fisele lor, pe componente: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31 Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit? Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva. Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Salutare, placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum! Sal . Daca te referi la cel din U K. eu sunt cel care am postat tentativa de TEAPA normal m-am mai sfatuit si pe aici cu baietii cat despre asta [ 2011/ 6000km] este verificat si para verificat mai ales cand poti sa te frigi si cu un iaurt , este produs 2011 / 10 , inmatriculat 2012 a facut omul in 2012 cei 6000 km iar in decembrie 2012 l a pus la vanzare , cam asta este povestea . Sal. Am si eu o intrebare / rugaminte pt cei din Buc daca cunosc si recomanda tot odata un atelier mecanic specializat auto/moto prelucrarii mecanice ,sudura aluminiu si inox . As vrea sa aduc mici inbunatatirii cutiilor [ stanga/dreapta ] niste suporti pt o canistra benzina [5litri] si un bidon apa , ma pregatesc de umblat si campat prin muntii in vara aceasta ,de aceia mi-am dorit un GSA sa pot sa al incarc ca pe un magarus [cort /masa /scaune/ topor/ lopata ] si ce o mai trebui sa pot sa stau cateva zile pe munte . Multumesc anticipat pt ajutor . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 La asa ceva lucrez eu acum. Daca vrei sa te inspiri pun cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Sal . Ce ai facut frate mi-ai citit gandurile ..................? Ok cred ca gasesc si tel in likul acela . Vorbim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 La asa ceva lucrez eu acum. Daca vrei sa te inspiri pun cateva poze. recomand. iar daca vrei cutii mai light ..iti trimit o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sal . Mersi pt ajutor de fapt mobra este echipata complect , am eu in cap niste idei pt mici inbunatatiri zic eu ,am sa ma consult normal si cu Bogdan vad ca el este tatal cutiilor . Weekend frumos . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s) ar fi o informatie ce poate ajuta pe unii posesori ai modelelor respective.Dupa cum stiti intinzatorul hidraulic al lantului de distributie nu e tocmai cea mai fialbila solutie....si dupa ceva timp,pe masura ce imbatraneste "provoaca" niste zgomote ciudate. Personal am schimbat unul,dar acel zgomot doar s-a diminuat,dar nu a disparut.Vazand acestea am ajuns la concluzia ca o verivicare a lantului de distributie nu ar strica,ocazie cu care am observat ca acesta era destul de "lasat" ceea ce facea ca intinzatorul sa lucreze pe cursa maxima.Am comandat un kit de distributie nou si SURPRIZA (placuta zic eu),pinioanele sunt mai mici(si lantul) decat cele initiale! Datorita acestei reproiectari a distributiei,lantul este muuult mai intins,fapt ce usureaza munca intinzatorului! Precizez ca si cu intinzatorul uzat (am facut proba)nu se mai aude niciun zgomot al lantului! Toate astea se intamplau la un motor cu 40k km! Concluzia ar fi ca decat sa dati 100e pe un intinzator nou,mai bine schimbati distributia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Pentru motorul in cazua, nu a fost si ceva call back de la BMW? Daca da, cum as putea identifica daca nu cumva a fost deja schimbata distributia cu cea noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Din ceea ce ştiu eu,nu a fost niciun recall pe tema asta.motorul în cauză are toate reviziile făcute la reprezentanţa,iar dacă ar fi fost vreun recall l-ar fi schimbat ei! Dacă te ajuta cu ceva pot face câteva măsurători kit-ului demontat,dimensiuni ce le poţi compară cu cele ce sunt pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2013 Admin Share Postat Februarie 2, 2013 In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s)Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp? Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul. Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000) Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.