Sari la conținut

Postări Recomandate

Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm...

Norma RSGU1.22/20 (Type1 = colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma RLGU1.22/15 (Type1 = colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm)

 

 

 

post-40812-0-08049100-1358344432_thumb.j

 

http://www.easttrade...X RSGU RLGU.pdf

 

PS. Firma este in Targu Mures insa nu distribuie in Bucuresti. Nu stiu in ce localitati au distribuitori. Cel cu care am vb la telefon nu a fost foarte cooperant. Probabil pentru ca a auzit ca sunt din Bucuresti. Sau pentru ca voiam doar 10 buc si nu un vagon.

 

 

Stima.

Daca nu gasesti vii la mine, le facem pe loc. Am tabla de inox 1 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Presupun ca vrei sa prinzi ceva de crashbar cu ele, nu?

 

Eu am avut nevoie de asa ceva cand am montat navi; suportul original de BMW este putin mai gros decat teava din care este facut in mod normal suportul de la Touratech, asa ca atunci cand am comandat navi (cu tot cu suportul lor care se incuie) mi-au trimis si d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu folosesti mai bine niste coliere metalice? Si faci gaura din scut de forma dreptunghiulara? Eu zic ca iesi mult mai bine asa, si mai elegant ;) L-ai putea prinde in fiecare parte in 3 puncte... Asta daca nu te deranjeaza eventualele zgarieturi lasate de coliere (banuiesc ca de aia ai ales bridele astea ce au si cauciuc...)

 

 

In alta ordine de idei, un topic care i-ar putea interesa pe posesorii de R1200RT :D - /index.php?/topic/689300-suporti-de-parbriz-la-r1200rt/

 

394834_598878980137814_1886793617_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios de parerea voastra legat de baterie. am citi pe forumuri din ungaria ca cele exide mor dintr-odata fara un semn prealabil? voi ce parea aveti?

iar bateriile varta costa o galeata de bani. voi ce folositi sau ce ati cumpara?

 

ar mai fi bateriile landport (AGM) dar diferenta de pret intre landport AGM si exide gel este de aprox 50-60 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exide cu gel de la fortec.ro

 

Au cel mai bun raport pret calitate. Te tin mult si da, cand te lasa, te lasa si gata. Da pana sa te lase mai e mult si bine, a mea e de 6 ani cel putin pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

G S -ul s a vandut intr-o luna la pret fix , oare de ce ...?

Incep un nou capitol acum si as vrea sa incer sa cunosc daca se poate pe acei pasionati de iesirile mai mult off road din Buc .

Sper in curand sa intru in posesia GSA -lui .

Toate cele bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

G S -ul s a vandut intr-o luna la pret fix , oare de ce ...?

Incep un nou capitol acum si as vrea sa incer sa cunosc daca se poate pe acei pasionati de iesirile mai mult off road din Buc .

Sper in curand sa intru in posesia GSA -lui .

Toate cele bune .

Felicitari! Cand vine noua jucarie? Sa pui poze cu ea!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Mersi omule , este pe drum , am reusit avand in vedere anu de fab si km sa nu ma mai duc eu dupa ea , sper sap viitoare sa fie in Ro .

Este 2011 / 6000 km , dupa cum am vazut eu nu s-au albastrit nici evacurile , cam scump dar dorintele si satisfactile se platesc .

Weekend placut si poate am onoarea sa bem o bere anul acesta la BMW camp inpreuna .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel?

De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un lt cu spatar pentru sofer si cu monitor in tetiera facut de niste baieti din chisinau dar asta e mai tare.toata lumea stie ca drumul pe moto e unul sigur si plictisitor asa ca e necesar un tv pt pilot.sper ca de la anul sa devina optiune si la gtl.tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric.

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut

La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel?

De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge.

Multumesc.

Furcile sunt identice si lucreaza la fel.

Ai fisele lor, pe componente:

http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31

Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit?

 

.tot ceva interesant am vazut la goldwing ca au stergator la parbriz dar parbrizul nu este electric.

Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva.

Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Mersi omule , este pe drum , am reusit avand in vedere anu de fab si km sa nu ma mai duc eu dupa ea , sper sap viitoare sa fie in Ro .

Este 2011 / 6000 km , dupa cum am vazut eu nu s-au albastrit nici evacurile , cam scump dar dorintele si satisfactile se platesc .

Weekend placut si poate am onoarea sa bem o bere anul acesta la BMW camp inpreuna .

Vik.

Salutare,

placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta...:)

Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat telescoapele de pe jug,si au fost incercate separat.Mai am un set de amortizoare (K 1100 LT)si se comporta la fel,la unul lucreaza numai pe arc iar al doilea se simte pistonul din amortizor.Poate au curse de actionare diferite.

Furcile sunt identice si lucreaza la fel.

Ai fisele lor, pe componente:

http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=0526&mospid=51710&hg=31

Nu inteleg cum ti-ai dat seama ca lucreaza diferit?



Stergatoarele sunt adaptate, de serie nu exista asa ceva.

Parbrizul electric mi se pare si mie un mare minus la un motor de aproape 30.000 euro, in rest motocicleta este absolut superba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... :)

Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum!

 

 

 

 

Sal .

Daca te referi la cel din U K. eu sunt cel care am postat tentativa de TEAPA normal m-am mai sfatuit si pe aici cu baietii cat despre asta [ 2011/ 6000km] este verificat si para verificat mai ales cand poti sa te frigi si cu un iaurt , este produs 2011 / 10 , inmatriculat 2012 a facut omul in 2012 cei 6000 km iar in decembrie 2012 l a pus la vanzare , cam asta este povestea .

 

Sal.

Am si eu o intrebare / rugaminte pt cei din Buc daca cunosc si recomanda tot odata un atelier mecanic specializat auto/moto prelucrarii mecanice ,sudura aluminiu si inox .

As vrea sa aduc mici inbunatatirii cutiilor [ stanga/dreapta ] niste suporti pt o canistra benzina [5litri] si un bidon apa , ma pregatesc de umblat si campat prin muntii in vara aceasta ,de aceia mi-am dorit un GSA sa pot sa al incarc ca pe un magarus [cort /masa /scaune/ topor/ lopata ] si ce o mai trebui sa pot sa stau cateva zile pe munte .

Multumesc anticipat pt ajutor .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Mersi pt ajutor de fapt mobra este echipata complect , am eu in cap niste idei pt mici inbunatatiri zic eu ,am sa ma consult normal si cu Bogdan vad ca el este tatal cutiilor .

Weekend frumos .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s) ar fi o informatie ce poate ajuta pe unii posesori ai modelelor respective.
Dupa cum stiti intinzatorul hidraulic al lantului de distributie nu e tocmai cea mai fialbila solutie....si dupa ceva timp,pe masura ce imbatraneste "provoaca" niste zgomote ciudate.

Personal am schimbat unul,dar acel zgomot doar s-a diminuat,dar nu a disparut.Vazand acestea am ajuns la concluzia ca o verivicare a lantului de distributie nu ar strica,ocazie cu care am observat ca acesta era destul de "lasat" ceea ce facea ca intinzatorul sa lucreze pe cursa maxima.
Am comandat un kit de distributie nou si SURPRIZA (placuta zic eu),pinioanele sunt mai mici(si lantul) decat cele initiale! Datorita acestei reproiectari a distributiei,lantul este muuult mai intins,fapt ce usureaza munca intinzatorului!

Precizez ca si cu intinzatorul uzat (am facut proba)nu se mai aude niciun zgomot al lantului! Toate astea se intamplau la un motor cu 40k km!

Concluzia ar fi ca decat sa dati 100e pe un intinzator nou,mai bine schimbati distributia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motorul in cazua, nu a fost si ceva call back de la BMW? Daca da, cum as putea identifica daca nu cumva a fost deja schimbata distributia cu cea noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce ştiu eu,nu a fost niciun recall pe tema asta.motorul în cauză are toate reviziile făcute la reprezentanţa,iar dacă ar fi fost vreun recall l-ar fi schimbat ei!



Dacă te ajuta cu ceva pot face câteva măsurători kit-ului demontat,dimensiuni ce le poţi compară cu cele ce sunt pe motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s)

Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp?

Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul.

Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000)

Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...