varugica Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 A mea nu avea mufe rapide deloc(foarte deranjant cand vroiam sa schimb filtrele de aer si combustibil).Rezolvarea a fost cu unele metalice cumparate de la un magazin online din tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Se mai gasesc mufe rapide si aici : http://www.louis.de/_202dc18a52a9ab6c1f12e163e17f108415/index.php?topic=search&searchterm=10007932&cmd.x=6&cmd.y=8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 Pr3 pe prima ploaie.o minune.nu credeam ca o mobra poate sta asa pe asfalt ud.am zis ca revin cu info dupa ce am scos cutiuta magica.nu am observat vereo crestere o aconsumului iar surgingul a disparut complet.e alta mobra.aici am gasit expicatia si rezolvarea http://www.r1150r.net/board/viewtopic.php?f=2&t=10650.cred ca poate incerca oricine safaca treaba asta .daca nu e multumit cred ca se poate pune la loc ccp si reseta calc. nu merge link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 http://www.r1150r.net/board/viewtopic.php?f=2&t=10650.cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Noi detalii despre BMW Camp 4 - http://bmw-camp.myforum.ro/-vp223.html#223 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Ce geaca recomandati pt vara in oras? Eventual sa se poata folosi si primavera/toamna? Ma tot uit la o geaca Airshell la 250$ (second hand, "great condition") Am avut Airflow 4: in pantaloni cam transpiram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Ce geaca recomandati pt vara in oras? Eventual sa se poata folosi si primavera/toamna? Iti spun si parerea mea pe topicul dedicat echipementelor BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 SALONUL MOTO - BUDAPESTA prostie mare ca au facut GS-u racit pe lichid, dupa parerea mea cele mai afectate si clar se vor duce la dreaq in caz de il scapi si face "buf" sunt radiatoarele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 (editat) SALONUL MOTO - BUDAPESTA prostie mare ca au facut GS-u racit pe lichid, dupa parerea mea cele mai afectate si clar se vor duce la dreaq in caz de il scapi si face "buf" sunt radiatoarele alea... radiatoarele alea sunt bine puse. stai linistit. la R1100R la fel stau radiatoarele de ulei. si eu am scat de cateva ori al meu in parcare si nu a patit nimica. Editat Martie 25, 2013 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salut vreau sa stiu si eu ceva detalii, pareri pro , contra , despre aceste 2 moto, ca si an de fabric. fac referire la 2000 pana in 2004 ce ar trebui sa stiu daca as vrea sa cumpar una dintre ele, de unde ma sfatuiti sa cumpar am un k 75 si il vand pt a avansa un pic, de aceea am deschis acest topic va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 despre care moto este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 BMW R 1150 R & R1100 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Radiatoarele sunt in spatele planului format de chiuloase, roata, ghidon. Numai daca nimeresti un bolovan care sa sparga carena sa ajunga la unul dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 In 2014 vine si un nou RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 De plictiseala am rasfoit primele pagini ale forumului,de cind luigi avea rt si bmw rider erea singurel printre multi posesori de k ,unde nu se stia mai nimic de marca ,importatori de piese sau chiar ce tip de ulei se poate folosii.acum se pot afla de la cele mai banale informatii pina la cele mai nici amanunte .asta inseamna forum si pasiune.bravo celor care fac treaba asta un lucru productiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 25, 2013 Admin Share Postat Martie 25, 2013 Varcolacii aia ce dracu' reprezinta, vopsea de camuflaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Da...nu s-au gandit prea mult nemtii. Vorba celor de la MCN: daca le vopseau negre erau mari sanse sa nu le observe nimeni(poza e din sudul Frantei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Da...nu s-au gandit prea mult nemtii. Vorba celor de la MCN: daca le vopseau negre erau mari sanse sa nu le observe nimeni(poza e din sudul Frantei). Ba din contra,cred ca s-au gandit mult! Colandul cu modelul respectiv,chiar daca atrage atentia,ascunde foarte bine formele carenajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 alex vrea sa spuna liniile carenajelor, si da, sunt de acord cu el. in alta dezordine de idei, fata seamana un pic cu K1600 si la distanta dintre furci si carene, il banuiesc si pe asta sa fie watercooled. nu ma omoara in schimb unghiul lateral, e cam fara nici un dumnezo' "ciocul ala". speram sa nu aibe problemele cu care s-a confruntat noul GS. Apropo, s-a speculat mult in presa de specialitate ca accidentul si moartea jurnalistului in Africa de sud s-ar datora unor probleme tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Noi detalii despre BMW Camp 4 - http://bmw-camp.myforum.ro/-vp223.html#223 Prezent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 in alta dezordine de idei, fata seamana un pic cu K1600 si la distanta dintre furci si carene, il banuiesc si pe asta sa fie watercooled. Eu n-am inteles, pe care il banuiesti sa fie watercooled? Daca te referi la viitorul RT, am crezut ca este evident Apropo, s-a speculat mult in presa de specialitate ca accidentul si moartea jurnalistului in Africa de sud s-ar datora unor probleme tehnice... Cand ai citit "presa de specialitate" ultima data? Eu tocmai am citit recent ca atat BMW dar si politia din Africa de Sud au confirmat ca nu a fost problema tehnica. Cum am mai spus si pe alt topic, n-as vrea sa ma gandesc ce ar fi fost "la gura" britanicilor daca ar fi putut demonstra asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 La cei care au 1150: si la voi priza din bord nu baga destul curent? La mine de exemplu nu pot sa-mi incarc nici macar telefonul. La incarcator se aprinde becul rosu dar telefonul nu se incarca, in schimb cu acelasi incarcator merge perfect cu prizele de sub scaun. Este oare la mine vreo problema ? sau asa-i din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 despre care moto este vorba ? eu am facut un topic separat pt ceva pareri pro si contra despre BMW R 1100 R si R1150 R , dar domnii moderatori sau admini au considerat ca nu isi are locul la topicuri, de asta nu am mai scris despre ce moto este vorba, si uite cum am aflat eu f multe informatii despre aceste 2 moto, cand o postare normala o ia la vale si nu se poate observa de catre toti posesorii de astfel de moto va multumesc , mai ales moderatorilor si adminilor numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) eu am facut un topic separat pt ceva pareri pro si contra despre BMW R 1100 R si R1150 R , dar domnii moderatori sau admini au considerat ca nu isi are locul la topicuri, de asta nu am mai scris despre ce moto este vorba, si uite cum am aflat eu f multe informatii despre aceste 2 moto, cand o postare normala o ia la vale si nu se poate observa de catre toti posesorii de astfel de moto va multumesc , mai ales moderatorilor si adminilor numai bine sunt zeci sau sute de articole pe net cu diferentele dintre cele doua, articole, teste, pareri ale posesorilor. trebuie doar sa vrei sa cauti si sa te intereseze subiectul. tu vrei sa-ti zica cineva ce sa cumperi? ti-am trimis informatiile pe pm, sa nu fii suparat si sa nu zici ca am ceva cu tine. Editat Martie 26, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 eu am facut un topic separat pt ceva pareri pro si contra despre BMW R 1100 R si R1150 R , dar domnii moderatori sau admini au considerat ca nu isi are locul la topicuri, de asta nu am mai scris despre ce moto este vorba, si uite cum am aflat eu f multe informatii despre aceste 2 moto, cand o postare normala o ia la vale si nu se poate observa de catre toti posesorii de astfel de moto va multumesc , mai ales moderatorilor si adminilor Nu trebuie s-o iei personal, cred ca nu a fost o miscare gresita. Pe acest topic se discuta, la modul general, cam toate problemele legate de motocicletele BMW de strada, atat seria K (4 cil.) cat si R (boxer) si in special din genratia 1100/1150. Nu ar fi o solutie buna sa se faca topic separat pt R, RT, S, RS etc, atata timp cat diferentele intre motociclete sunt minime, discutiile despre motor, anvelope, ulei, consumabile etc etc sunt implicit aceleasi. De asemenea, ai sanse mult mai mari sa primesti un raspuns, atat timp cat posesorii si fostii posesori ai modelelor respective intra mai toti aici, decat strict de la ceilalti foarte putini posesori de R1100/50R. Ar fi prea multe topicuri si implcit haos, informatia s-ar pierde. Din punctul meu de evdere, slabiciunea moderatorilor este ca niciunul nu-si da seama ca fiind aici atatea topicuri pinned, orice topic nou sau reactivarea oricarui topic deja existent dar non-pinned, va trecea mereu neobservata, avand in vedere ca mai toti cititorii, in mod firesc, arunca un ochi doar pe prima pagina unde normal ar fi sa vezi ultimele postari. Si spre deosebire de rubrica accidente sau altele, unde doar cateva merita pinned, aici sunt multe care trebuie sa fie pinned sau, fiind prea multe, mai bine nu le faci deloc. Dar na, unde minte nu-i... na-i ce-i face. eu am facut un topic separat pt ceva pareri pro si contra despre BMW R 1100 R si R1150 R , Totusi... spune concret, ce ai vrea sa stii? Sunt sigur ca vei primi si niste pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.