Sari la conținut

Postări Recomandate

Am observat ca ambele garnituri de chiulasa au inceput sa curga... Nu e mult, dar e umed roata in jurul cilindrilor.

 

Asa ca o data cu cablurile de acceleratie, am comandat si garnituri noi. O sa dau jos chiulasele, pe rand. Is tare curios ce e pe cilindri, pe capul lor mai exact, daca e sau nu calamina inauntru :D

 

O sa incerc sa fac si ceva poze din timpul procesului :D

Neaparat poze ca-s si io curios de cum arata cilindrii.

 

 

La R11xx R si GS cea din stanga tebuie sa fie mai mica, nu la fel de mare ca cea din dreapta, case-ul fiind mai mic din cauza tobei.

Ar mai merge insa la R1100S. Si de fapt merg bine si la modele mai noi din seria 1200.

Si la K1200GT/RS de pana in 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La R1100 XX la reglat TPS voi invartiti de cutia TPS sa aveti cei 0.37V sau reglati la 0( 0.006V) dupa care invartiti de surubul de blocare a clapetei de acceleratie stanga( ceea de sub corpul de acceleratie) pana la 0.37V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum il pornesti la rece? Soc tras maxim/jumate? Cand iti moare la cald cate turatii ai?

dimineata il tin cu socul tras 20 de sec, apoi il bag de tot si mai dureaza 20 de sec pana il scot din parcare si hop pe el. timp de 5 min de mers/rulat nu il accelerez ( pt ca tin la el :) ), intre timp, in decelerari, da rateuri, iar apoi cand il simt ca se incalzeste si merg "ca omul" trebuie tinut din acceleratie ca altfel de la 2500 de ture in sus ii moare motorul (atunci cand il lasi acul "sa cada" la relanti)

 

p.s. : mai explicit de atat nu stiu cum sa fiu :)

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relatia "aprindere-amestec" e de vina.Don' doctor Dan Cata stie cu exactitate.Nivel benzina,aer fals,filtru benzina,bujii ostenite,fishe etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineata il tin cu socul tras 20 de sec, apoi il bag de tot si mai dureaza 20 de sec pana il scot din parcare si hop pe el. timp de 5 min de mers/rulat nu il accelerez ( pt ca tin la el :) ), intre timp, in decelerari, da rateuri, iar apoi cand il simt ca se incalzeste si merg "ca omul" trebuie tinut din acceleratie ca altfel de la 2500 de ture in sus ii moare motorul (atunci cand il lasi acul "sa cada" la relanti)

 

p.s. : mai explicit de atat nu stiu cum sa fiu :)

multumesc anticipat

a....filtru de aer (k&n), ulei, filtru ulei, filtru benzina, bujii, simeringuri supape....toate astea au 500 km

 

si se mai cauta cele 2 ceasuri indicatoare benzina/temperatura, cutie STANGA si "Z"-urile stanga/dreapta pt modelul K (cum stie toata lumea, k75/k100/k1100 rt rs lt mt mr pr tr sr gr sr tr lx lg si alte nebunii :) )

 

Relatia "aprindere-amestec" e de vina.Don' doctor Dan Cata stie cu exactitate.Nivel benzina,aer fals,filtru benzina,bujii ostenite,fishe etc

am scos o bujie si era gri, deci cam sarac. Si da, stimabilul don' se pricepe, dar din pacate pt mine sunt vro 450 km distanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Cat de curand sper sa ma alatur si eu gastii, cu un R 1100 RT.

Deocamdata sunt pe ultima suta de metri cu selectia din Italia.

Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am bagat eu de seama, e vreo problema cunoscuta/uzuala pe care trebuie sa o evit la modele '96 - '99?

In afara de chestiile evidente - gen verificat ABS (am vazut povestea cu bateria care daca-i slaba duce la intrarea ABS-ului pe avarie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un milion de probleme care pot aparea la o motoreta de 10 ani.pt astea sunt mecanici si magazine de piese.trebuie sa fi constient ca e sh si sa speri ca nu are multe defecte.nici cei mai buni nu iti pot gasi bube ascunse.sfatul meu e sa iei din tara ca aici il poti verifica cu vreun mecanic.poate te poate ajuta dan.

 

Vindechiar un baiat de forum un rt 1150.fata de tara mai dai transportul citeva sute plus revizii plus inmatriculare 200e.fa un calcul si vezice iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Cat de curand sper sa ma alatur si eu gastii, cu un R 1100 RT.

Deocamdata sunt pe ultima suta de metri cu selectia din Italia.

Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am bagat eu de seama, e vreo problema cunoscuta/uzuala pe care trebuie sa o evit la modele '96 - '99?

In afara de chestiile evidente - gen verificat ABS (am vazut povestea cu bateria care daca-i slaba duce la intrarea ABS-ului pe avarie).

Nu sunt in masura sa dau sfaturi tehnice dar iti pot spune cu mana pe inima sa eviti Italia...am adus motor din Italia si ii cunosc destul de bine pe italieni...daca vrei neaparat sa alegi de afara alege din Germania si acolo din partea nordica...tine si de noroc dar in Germania sunt mult mai bine intretinute.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Bavaria sunt niste lichidari de stoc, dar daca o au, bate spre 325Euro ;)

 

La care magazin?? Ca vreau si io la banii astia, avand in vedere ca noua este 490€... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@bcristian, vezi doua 1150RT AICI si AICI

Ambele in Romania.

Asa cum spunea colegul mai sus, daca nu ai bani si vrei ieftin sigur iei teapa.

Astea de aici le poti verifica, acolo trebuie sa mearga cineva care cunoaste expres boxerul sau BMW in general, nu este chiar ca la japoneze :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de la Resita e tentant, intr-adevar. Din pacate 4000 de euro sare binisor de bugetul alocat pentru asta.

In tara nu am cu cine sa ma duc, macar acolo se uita un mecanic la ea si au cartea de service. Evident, si aia se poate falsifica.

Ca la SH poti sa iei si teapa, e perfect adevarat. Dar asta e valabil peste tot. Si fara a vrea sa jignesc pe cineva de aici, dar nu cred ca Romania e chiar tara potrivita pentru a arata cu degetul la altii cu privire la SH-uri manarite.

In fine, cum mi-o fi norocul.

Intrebasem in ideea ca poate exista probleme cunoscute, specifice modelului, in afara de cele general valabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La modul general problemele lor mai mari sau mai mici sunt:

-Pe partea de frana cu unitatile ABS(o unitate SH gasesti cam la 4/500 euro).

-Clapetele de acceleratie pot prinde joc, apare un clampanit/zornait la relanti si acesta devine instabil(le reconditioneaza foarte bine Dan Cata de aici de pe forum).

-Uzuri si joc in rulmentii mici de la cardan(rezolvabile tot de catre Dan Cata).

-La 1150 au fost probleme cu servofrana, cade releul sau pompa de servo si partea proasta este ca aceasta fiind electrica ramai fara frana..

Referitor la probleme specifice..

 

dar nu cred ca Romania e chiar tara potrivita pentru a arata cu degetul la altii cu privire la SH-uri manarite.

In fine, cum mi-o fi norocul.

..dar nici noi nu am patentat manareala, asta-i clar :))

Ideea este ca mobrele astea sunt ale unor useri cunoscuti pe forum, care au mers si merg cu ele, nu sunt cert niste tepe.

In fine, tu stii de citi bani dispui..dar ai grije ce cumperi..as putea sa-ti dau exemple de membri de pe forum care si-au adus BMW-uri(chiar si din Germania)cu ambreiaje duse, cu becurile din bord scoase ca sa nu se vada eroarea la ABS sau motoare lovite si drese, care pareau impecabile, dar in mers trageau intr-o parte :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt casti ramase pe stoc de anul trecut la bmw. Daca au si o micazgirietura se mai face si o reducere.repet doar pe stoc.eu o am pe cea neagra cu aerisirea frontala argintie .am luat-o vreo luna cu vreo 1200 si ceva.nu mai tin minte exact pretul dar cu siguranta nu a fost 2000 si ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de informatii.

Oamenii cu care am vorbit sa aduca din Italia sunt laudati pe toate forumurile ca sunt corecti si nu aduc jafuri.

Combinat cu faptul ca nu cer avans si ca pot sa refuz motorul aici daca nu e in regula ma face sa am incredere ca isi stiu meseria.

Sunt de acord ca cele 2 de mai devreme sunt ok si isi merita pretul, dar mai mult de 3000 - 3200 nu pot sa dau, avand in vedere ca mai trebuie sa dau si statului o caciula de bani pentru privilegiul de a rupe mobra prin gropile patriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una calda, una rece...
1. DanCata stai linistit.
Nu e vorba de bujii, amandoua lucreaza foarte bine din moment ce am facut Cluj-Gura Humorului cu benzina f.putina (cam evaziv si inexact poate) si evacuare curata.
Sa incep astfel: imprejurarile au facut sa mai merg in oras(Cluj) pana la disparitia ultimului RID de pe bord, apoi am alimentat 18,5L.
Astfel ca am facut 287 km incarcat full+pasager, trecand muntii, ma repet facand din nou reclama unui traseu frumos si de ce nu unei invitatii,
"Muresenii Bargaului-Pojorata" 84km virajate-montan drum 3-4 benzi, astfalt ok.

Poate nu imi mai dai un Warn :tomato: , asa-i BUDD? Asta este cea rece pt mine, si “atat de mult sufar”…

Dupa cum ati dedus, postarea este urmare a proaspatului reglaj facut la Med.Cardiolog DanCata, si a unei mici interventii la atricole :)
Pinioanele acelea mici de la distributie, despre care am mai citit unii-altii pe forum -acum si pe motorul meu-, fac sa mearga motorul mai lin, sa traga mai liniar, de data asta pot spune ca s-ar fi potrivit si nr. “FLY” la un “R”. Chiar si evacuarea este Luxury, de interiorul gri vorbesc aici, de ardere eficienta. Ei, si sincronizatorul ESTE, se stie!
Rezistenta motorului boxer o cunoastem, cat despre fiabilitatea acestor piese nu este de neglijat faptul ca acestea antreneaza supapele in mersul lor, convingerea mea este, ca mesterul nostru si-a pus problema si pentru noi, suntem o comunitate, poate chiar mai mult. Aspectul pecuniar- pt multi o problema, la pretul pinioanelor realizez ca intervin si niste costuri de transport, Australia nu e prin Europa “ici-sa”.
Dupa experienta mereu in crestere, investitie in aparatura, disponibilitate, si costuri da, dar de Romania. Celor din Bavaria le-o fi usor cu Bavaria…
Deocamdata asta e prezentul in medicina romaneasca J.
Una peste alta, inima a intinerit-pacientul e viguros, este chiar econom si pe deasupra nici mofturos.
Boxerul clasic inca merita reclama pt. fiabilitate si in aceeasi masura DanCata.
Inca odata, Spor si tine-o tot asa!

PS: uitasem, mai am 3 gradatii la ind benzina.

2. si am ajuns si la cea rece, atat de amara ca mi se falfaie…
In ultima saptamana 2 lucruri mi-au atras atentia, si inca ma intreb warn-ul in urma carei postari sa survina:

  • Problema RCA, la care eu am deschis topic RCA 8-9 luni undeva pe la legislatie, urmarind sa fie ceva constructiv;
  • Evenimentul Motoraliul Anual National 2013 de la Fagaras-cineva confirma ca asta e problema!????! Imprejurarile fac sa pot participa numai la acest eveniment si poate la cele zonale, in calitate numai de camarad si admirator al motoarelor – pentru majoritatea deasemeni o placere.

Ei bine, acestora le-am transmis gandul meu bun, insotire si distractie placuta SI la Motoraliul Anual National 2013! fara linkuri, alte alea

Nu are de castigat nici un club zonal in detrimentul altuia.

Nu am scris asta ca sa devin cine stie ce postac ori aspirand la fOnctii inalte.
Ah poate ca am gresit urand deasemeni “Insotire placuta” si romanilor din Diaspora, ca si celor din tara, eveniment despre care toti se bucura aici.
Am poluat topicul celor din strainatate? credeam ca sunt si ei romani si se bucura...

Poate ca cel ce mi-a dat Warn nu are liber atunci si se oftica in felul asta jegos...
ori Motociclism.RO este cumva Tarlaua lui mostenita de la cei ce i-au dat viata, este Parlamentul lui, ori poate este Sponsor principal?

Stati ca abia acum m-am prins, cei din diaspora nu mai sunt fratii nostri si astfel am gresit, daca nu am dreptate oripilati-va fratilor stiind ca asa procedeaza Iuda asta dintre voi…

Nu stiam ca el este,“cel cu painea si cutitul in mana” ?, da, rAprazantantul Budd.

Tu moderator? abuzant tata vitreg poate ca da.

Ai rumegat ce inseamna M.A.N 2013, ori nu stii ce inseamna NATIONAL?

Iti explic eu ca sa intelegi: la felul cum ai procedat esti ANTINATIONAL, lasa ca esti acolo LANDER dar cu prefix AUS, pt forumisti-Paria!!!

Esti ala din categoria “nu faceti ca ei” despre care imi era sila sa mai citesc topicuri, care stie sa scrie si sa vorbeasca cum am vazut cu toti in postarile mai vechi. Luati-l exemplu, pt asta nu se da Warn.

Plecaciune tie rege neincoronat, plebea sopteste altceva despre tine pe la colturi..

Cat de ingrijorator de jegos de injurios de nesimtit, poate sa fie cel care a devenit un astfel de Dinu Paturica!?!!!

cu astea fiind zise, poate propuneti ca asta sa modereze in exilul lui, ca trateaza romanii mai ceva decat aia de la scoala de corectie.

Hai sa nu ma intind cu vorba aici, nu merita pagina noastra atata “erectie”- eventual din partea noastra, Stimabilului parlamentar parvenit care nu se dezminte, reprezentand propriile-si interese.

Inchei urandu-ne “Asfalt uscat SI catre evenimentul national de la Fagaras!”

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee cam ce dimensiuni are cheia pt. filtru de ulei la un 1150 rt ??

Am gasit pe ceva forumuri si intr-un loc zicea 76 mm si intr-altul 74 mm!!

Vreau sa-mi comand una si nu stiu dimensiunea corecta!

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...