Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, de curand sunt si eu fericitul posesor al unui k1100rs din 1993 care merge f frumos, in schimb, are o mica (sau mare) problema. cand e rece, da rateuri in decelerare (in orice treapta) pe la 3000 de ture, iar cand e calda, tot pe la aceeasi turati, in decelerare, dar "pe liber" ii moare motorul. ma puteti ajuta macar cu ceva pareri ? sonda lambda, tps, debitmetru...? va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te costa garniturile? Dupa cum stiu nu sunt ieftine.

 

Apropo ... la boxerele racit cu aer - aer ulei- este normal sa apara un film subtire de ulei vara cand e caldura mare pe care se depune frumos praful si astfel devine vizibil.

 

Dar daca curge uleiul atunci chiar trebuie schimbat.

Dane vezi ce am scris!

 

Am zis ca daca curge clar trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aia zic si eu. Nu e normal sa ai ulei in afara motorului, pe niciunde. Io eram curios numa unde scrie, oficial, ca e okay sa ai un film subtire...



In alta ordine de idei, mi-am schimbat cablul de ambreiaj, odata cu cele de la acceleratie, preventiv. Ala ce l-am dat jos nu era uzat sau ceva, nu are lite rupte, arata OK. Si mergea bine, numa ca am ajuns mai paranoic asa, adica sa imi schimb cablurile de acceleratie si sa mi se rupa ala de ambreiaj...

 

Asa ca, daca il doreste careva, ne intelegem la pret. E ok si sa il tii sub sa, ca nu ocupa asa mult loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pentru BMW R 11XX RT,RS,GS,R, in stare perfecta.

 

La R11xx R si GS cea din stanga tebuie sa fie mai mica, nu la fel de mare ca cea din dreapta, case-ul fiind mai mic din cauza tobei.

Ar mai merge insa la R1100S. Si de fapt merg bine si la modele mai noi din seria 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am luat eu :D Merg perfect pe cutiile mele, is amandoua la fel de mari.

 

Iar alea ce le aveam eu, cu aia din stanga mai mica, le dau cuiva cu un rockster. Ca rocksterul are cutia stanga mai mica. Si toata lumea ii multumita :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am luat eu :D Merg perfect pe cutiile mele, is amandoua la fel de mari.

 

Iar alea ce le aveam eu, cu aia din stanga mai mica, le dau cuiva cu un rockster. Ca rocksterul are cutia stanga mai mica. Si toata lumea ii multumita :D

daca erau bune pt cutiile de aluminiu de la 1150 gs adv le luam eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pentru alea is cam subdimensionate...

 

Dar poti sa iei ceva gata facut in comert pentru cutiile tale... Mare lucru sa nu gasesti ceva foarte apropiat de dimensiunile lor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca ambele garnituri de chiulasa au inceput sa curga... Nu e mult, dar e umed roata in jurul cilindrilor.

 

Asa ca o data cu cablurile de acceleratie, am comandat si garnituri noi. O sa dau jos chiulasele, pe rand. Is tare curios ce e pe cilindri, pe capul lor mai exact, daca e sau nu calamina inauntru :D

 

O sa incerc sa fac si ceva poze din timpul procesului :D

Neaparat poze ca-s si io curios de cum arata cilindrii.

 

 

La R11xx R si GS cea din stanga tebuie sa fie mai mica, nu la fel de mare ca cea din dreapta, case-ul fiind mai mic din cauza tobei.

Ar mai merge insa la R1100S. Si de fapt merg bine si la modele mai noi din seria 1200.

Si la K1200GT/RS de pana in 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R1100 XX la reglat TPS voi invartiti de cutia TPS sa aveti cei 0.37V sau reglati la 0( 0.006V) dupa care invartiti de surubul de blocare a clapetei de acceleratie stanga( ceea de sub corpul de acceleratie) pana la 0.37V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum il pornesti la rece? Soc tras maxim/jumate? Cand iti moare la cald cate turatii ai?

dimineata il tin cu socul tras 20 de sec, apoi il bag de tot si mai dureaza 20 de sec pana il scot din parcare si hop pe el. timp de 5 min de mers/rulat nu il accelerez ( pt ca tin la el :) ), intre timp, in decelerari, da rateuri, iar apoi cand il simt ca se incalzeste si merg "ca omul" trebuie tinut din acceleratie ca altfel de la 2500 de ture in sus ii moare motorul (atunci cand il lasi acul "sa cada" la relanti)

 

p.s. : mai explicit de atat nu stiu cum sa fiu :)

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relatia "aprindere-amestec" e de vina.Don' doctor Dan Cata stie cu exactitate.Nivel benzina,aer fals,filtru benzina,bujii ostenite,fishe etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineata il tin cu socul tras 20 de sec, apoi il bag de tot si mai dureaza 20 de sec pana il scot din parcare si hop pe el. timp de 5 min de mers/rulat nu il accelerez ( pt ca tin la el :) ), intre timp, in decelerari, da rateuri, iar apoi cand il simt ca se incalzeste si merg "ca omul" trebuie tinut din acceleratie ca altfel de la 2500 de ture in sus ii moare motorul (atunci cand il lasi acul "sa cada" la relanti)

 

p.s. : mai explicit de atat nu stiu cum sa fiu :)

multumesc anticipat

a....filtru de aer (k&n), ulei, filtru ulei, filtru benzina, bujii, simeringuri supape....toate astea au 500 km

 

si se mai cauta cele 2 ceasuri indicatoare benzina/temperatura, cutie STANGA si "Z"-urile stanga/dreapta pt modelul K (cum stie toata lumea, k75/k100/k1100 rt rs lt mt mr pr tr sr gr sr tr lx lg si alte nebunii :) )

 

Relatia "aprindere-amestec" e de vina.Don' doctor Dan Cata stie cu exactitate.Nivel benzina,aer fals,filtru benzina,bujii ostenite,fishe etc

am scos o bujie si era gri, deci cam sarac. Si da, stimabilul don' se pricepe, dar din pacate pt mine sunt vro 450 km distanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Cat de curand sper sa ma alatur si eu gastii, cu un R 1100 RT.

Deocamdata sunt pe ultima suta de metri cu selectia din Italia.

Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am bagat eu de seama, e vreo problema cunoscuta/uzuala pe care trebuie sa o evit la modele '96 - '99?

In afara de chestiile evidente - gen verificat ABS (am vazut povestea cu bateria care daca-i slaba duce la intrarea ABS-ului pe avarie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un milion de probleme care pot aparea la o motoreta de 10 ani.pt astea sunt mecanici si magazine de piese.trebuie sa fi constient ca e sh si sa speri ca nu are multe defecte.nici cei mai buni nu iti pot gasi bube ascunse.sfatul meu e sa iei din tara ca aici il poti verifica cu vreun mecanic.poate te poate ajuta dan.

 

Vindechiar un baiat de forum un rt 1150.fata de tara mai dai transportul citeva sute plus revizii plus inmatriculare 200e.fa un calcul si vezice iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...