zîmbesc Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Un manual pt R1200ST stie cineva pe unde pot gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Grija pentru cei cu 1100RT / 1150RT ....suportul pentru ridicare moto pe cric central s-a rupt ....din ce am vazut dupa...era deja crapat pana sa se rupa (se vedea rugina pe portiunea crapata in trecut). Tipul care mi l-a sudat ..fiind teava goala a reusit sa gaseasca un surub care se infileta perfect pe teava ....asta ca o intaritura ...sa nu mai cedeze pe viitor la sudura ! Si inca ceva ..ori e coincidenta ..ori nu stiu ...mi s-a intamplat weekend-ul trecut ...cand am facut Transfagarasan-ul (Curtea de Arges - DN1) si am mers la BMW Camp in Avrig.....la moto actuala ...am praf cauciucul spate (e trapez tot si plin de galme mici, am facut presiunea cu o seara inainte de plecare si era pregatita de drum). Acum 2 ani , cand aveam Burgman-ul de 400 ...am patit acelasi lucru pe acelasi traseu ! Am cam 10.000km cu cauciucul actual, Metzeler Roadtec Z6. Si legat de cureaua de la alternator ...eu la 64.000 km aveam un tacanit ....sub bord ...si cand am desfacut capacul la curea ....ce sa vezi ...o singura ata rupta din curea ....care imi lovea pe acolo ...caci tacanitul era in functie de turatie ... Am schimbat-o si aia e. Nu ma bag sa vb de km intorsi ...caci nu ma pricep ...dar stiu ca am un motor dat draqu ..... mersi RENEGADE si in special lui LUIGI care a mers cu mine sa il iau !!!! Editat Iulie 22, 2013 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 cei cu RT 1150 daca merge acceletatia ceva mai greu RECOMAND sa schimbati cablul de acceleratie, zilele trecute am schimbat cablul si m-a ajutat de BMW Rider (ms man!)cu sincronizarea, frate zici ca e alt motor!!!! Inclusiv schimbarea vitezelor se face mult mai lin pt ca acum reuseste sa coboare cat mai jos turatia, inainte cum ramanea blocata oarecum parca intra/iesea greu din viteze ... ciudat dar asta e feeling-ul! Am un prieten cu R1100RT care are un cd player Alpine in locul casetofonului original si ii functioneaza comanda de la ghidon. Stiu ca multe din device-urile auto au mufa pentru telecomanda, trebuie doar sa te interesezi un pic sa se si potriveasca. Salut, Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta ) Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 deteriorarea cablului de acceleratie se poate datora lipsei de joc la mantaua de protectie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant. Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant. Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Mai tu, perspicacitate de gazar, ca doar am scolit la Generala Nr 9 de langa Casa Pionierilor... Ploiesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Mai tu, perspicacitate de gazar, ca doar am scolit la Generala Nr 9 de langa Casa Pionierilor... Ploiesti... Si eu tot ploiestean la origine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 http://dem.moto.it/magazine/motoit-magazine-n-116.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salut, Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta ) Multam fain! Nu te-am uitat, doar ca omul e plecat in concediu. O sa pot sa-ti dau un raspuns in cateva zile. Referitor la postarea lui bogdan_30, am fost saptamana trecuta pe Transalpina si Transfagarasan si m-am intors cu cauciucul spate facut praf pe laterale, aproape de coama. Noroc ca oricum era spre sfarsitul vietii, astazi mi-am comandat unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 23, 2013 Admin Share Postat Iulie 23, 2013 Respectati indicatiile date de producator in ceea ce priveste presiunea in gume, verificati-o inainte de fiecare iesire cu mobra si nu o sa mai aveti surprize sa stricati cauciucurile, vara sunt variatii mari de presiune din cauza temperaturii iar BMW-urile sunt mobre grele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Se verifica cu pneurile reci, deci inainte de iesire, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 23, 2013 Admin Share Postat Iulie 23, 2013 Evident.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Multumesc. Am gasit o posibila explicatie a faptului ca in 5000 km am reusit sa uzez mai mult de jumatate doua gume (fata/spate) noi dpdv al "carnii" de pe ele, dar vechi (DOT2005) si cam intarite, care dupa calculele mele optimiste trebuiau sa tina mult mai mult. Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 24, 2013 Admin Share Postat Iulie 24, 2013 Nu esti off deloc, si eu am stricat o guma fata inainte sa invat ca verificarea presiunii inaintea fiecarei ture si cit mai des este foarte importanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) imi poate face cineva o recomandare pt casti(audio) ? vreau sa ma leg de o statie CB portabila STORM care are 2 iesiri: microfon+casti evident ca vreau sa folosesc si microfonul multumesc anticipat Editat Iulie 24, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu stiu daca te ajuta, dar eu intr-un schuberth c3 am pus un hands-free nokia wh-202 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 imi poate face cineva o recomandare pt casti(audio) ? vreau sa ma leg de o statie CB portabila STORM care are 2 iesiri: microfon+casti evident ca vreau sa folosesc si microfonul multumesc anticipat Salut, Elegant e sa scapi de cabluri. Eu am o statie Allan 42 Multi cuplata la un adaptor bluetooth Albrecht BPA200 . Nu stiu ce casca moto ai, daca e echipata sau nu cu casti si microfon, dar un intercom bluetooth Midland din seria BT ar completa sistemul. Albrecht BPA200 e compatibil cu toate statiile PTT CB si PMR, are si functie VOX. In principiu ar trebui sa mearga cu statia care o ai . Ziceam de intercomul Midland pentru ca nu e la un pret exagerat de mare. Toate componentele le gasesti si SH la preturi mai bune. Sper ca ti-e de folos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Salut! Eu am pus intr-un Nolan N104 casti cu fir și cand am nevoie conectez un bluetooth Sony Ericsson Mw-600, pe care îl prind de cureaua de la cască. Pot sa ascult muzica (nu prea fac asa ceva), sa vorbesc la telefon si sa ascult indicatiile GPS-ului telefonului. Ceea ce îmi lipsește este un suport sigur pentru telefon. Daca aveti, recomandați-mi unul, preferabil universal. Editat Iulie 24, 2013 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Respectati indicatiile date de producator in ceea ce priveste presiunea in gume, verificati-o inainte de fiecare iesire cu mobra si nu o sa mai aveti surprize sa stricati cauciucurile, vara sunt variatii mari de presiune din cauza temperaturii iar BMW-urile sunt mobre grele.. Chiar am facut lucrul asta, deci alta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Multumesc nael, aquachrono, proffroad. Am uitat sa mentionez ca în garaj deja asteaptă un Intercom Easy Talkie R4. Daca ajuta, are A2DP BT profile, dispune si de o intrare cu fir la receiverul de pe casca. Cred că mi-ar folosi un emițător bluetooth legat de stație către casca. Incerc să studiez varianta lui aquachrono. Mă mai lămurești te rog pe privat? Editat Iulie 25, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Multumesc nael, aquachrono, proffroad. Am uitat sa mentionez ca în garaj deja asteaptă un Intercom Easy Talkie R4. Daca ajuta, are A2DP BT profile, dispune si de o intrare cu fir la receiverul de pe casca. Cred că mi-ar folosi un emițător bluetooth legat de stație către casca. Incerc să studiez varianta lui aquachrono. Mă mai lămurești te rog pe privat? ar fi fain sa mutam discutia asta pe topicul cu statii cb. si eu sunt interesat de subiect. am o alan multi 52 si o folosesc momentan pe masina. deci mi-ar trebui si mie un adaptor bluetooth (pe casca am cardo scala rider g9). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) aveti cumva idee daca exista ceva reprezentanta GIVI pt Romania ? vreau un suport pt topcase la RT1100 Editat Iulie 25, 2013 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 United Motors cica ar fi importatori Givi http://www.unitedmotors.ro/echipamente/51-givi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 eu am gasit la kappamoto.ro costa in jur de 100 eur,( http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/105229/3.0.1.acc_man_k83.pdf) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.