Sari la conținut

Postări Recomandate

Misto, nu ai banii dar vrei sa stii de-acum ce vei lua..eu zic s-o iei pe etape, sa fii sanatos, faci rost de bani si vezi atunci :)

La mine functioneaza altfel... tre` sa stiu ce-mi voi lua ca sa ma motiveze sa fac rost de bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rugamintea sa ma ajutati cu o informatie.

Azi am pornit motorul dupa o perioada mai lunga (aprox 3 sapt) in care nu i-am dat nicio cheie.

Tacticos am tras socul si al dat la buton iar motoru a pornit ca de fiecare data fara probleme.

 

Toate bune si frumoase pana in clipa in care uitandu-ma in spate spre evacuare am vazut cu scotea fum, fum ce mie personal imi dadea impresia ca ar fi fost gaze nearse pe toba (nu era fum albastru ci undeva mai gri -negricios)

 

Fumul a continuat sa iasa pe toba unsa intr-o proportie mai mica pana ce motorul s-a incalzit iar cand aceleram scurt mai scotea ffff putin.

 

E normal?! care sa fie problema (daca ea exista).

 

Precizez ca nu consuma prea mult ulei (in niciun caz 1L la 100 km), nu bate nu tacane si nu imi da impresia ca ar duce lipsa de putere sau cuplu in ideea in care pistonul /segmentii ar fi dusi.

 

Va rog sa ziceti ce aprere aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E suficient sa-l tii pe cel lateral si 2 ore.D-acolo e fumul.N-au vrut francezii de la Citroen sa le dea si nemtilor solutia de a nu se mai scurge ulei in camera de ardere la motoarele boxer.Nu s-au inteles la pret.Ai dreaqu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o evacuare de la polonejii astia (Dankowice, Poland) - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290954722648

 

Din ce am citit pe net, review-urile par sa fie toate bune, lucratura buna si lumea e multumita. O sa revin cu detalii si poate un filmulet dupa ce o primesc.

 

Oricum, la banii astia(214$), is cei mai ieftini de pe piata, din cate stiu eu. Si iti dau finala, teava curbata in locul catalizatorului si un dbkiller.

 

Abia astept sa vad ce si cum. :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe 1100 tot ceva facut de poleci se numea race .tot asa suna .e ok ca in oras te cam aude toata lumea dar la drum e ok pt ca sunetul ramine in urma iar la turatie constanta nu e mai zgomotoasa decit cea de fabrica.avantajul major e ca dai jos de pe mobra o gramada de kg.dane sa nu te sperii la rateuri.eu la primul rateu dat am crezut ca e accident in spatele meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca in clip e fara silencer. Are si ala rolul lui.

 

Mai mult pe considerente de greutate am luat-o... chiar o sa cantaresc toba originala si asta, sa vad diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu, am servit una!

 

gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun!

 

scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL

 

mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site.

am dat comanda,, culema uleiul este 32 lei litrul iar transportul ptr acesta e 36 lei.

 

Japca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce complicatii cu uleiul asta la BMW-uri, (mai ales la boxere) te doare mintea!

Luati frate ulei de aici, un schimb cu filtru cu tot costa 120 lei, toti isi permit sa-l schimbe si la 2000 km la banii astia, cu BMW-urile am facut peste 100.000 doar cu ulei de aici si motoarele se invart perfect..eu tin uleiul cam 5000 km ..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce complicatii cu uleiul asta la BMW-uri, (mai ales la boxere) te doare mintea!

Luati frate ulei de aici, un schimb cu filtru cu tot costa 120 lei, toti isi permit sa-l schimbe si la2000 km la banii astia, cu BMW-urile am facut peste 100.000 doar cu ulei de aici si motoarele se invart perfect..eu tin uleiul cam 5000 km ..

da un link!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Intodeauna iau consumabilele de la colegul nostru LinX (si el posesor de BMW), aduce tot ceea ce inseamna uleiuri/filtre auto/moto, are punctul de prezentare in Giulesti, in cadrul autobazei.

Suna la 0723 005 580 (Florin), spune-i ca suni din partea mea si iti iei ce ai nevoie la preturi cumsecade.

Inca ceva..ale noastre fiind cu ambreiaj uscat intodeauna am bagat ulei de masina, fara absolut nicio problema si altceva la fel de important, niciodata nu am tinut cont de brand, toate sunt la fel, atata timp cit folosesti specificatiile din manual.

In LT am bagat de la inceput Total 10w40, am deja 55.000 km de cind fac asta si merge ca nou.

Fiecare face insa cum il taie capul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleil nu e ceva complicat.acum ulei se gaseste la orice magazin xe piese auto.nu stiu de ce se complica toata lumea cu comenzi afara.cit despre a pune ulei de masina in moto nusunt de acord pt ca motoarele de masina merg la turatii mai joase si temperaturi mai mici decit cele de moto,sunt complect diferite chiar daca principiul de functionare e la fel.de ce nu ulei moto cind diferenta de bani e de citiva lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Andrei, evident ca treaba cu uleiurile genereaza intodeauna pagini de comentarii si tot evident este ca fiecare pune ce considera necesar pentru motorul lui.

Insa, in cartea tehnica la motoarele boxer, cele pina in anul 2005 spune asa:

 

-Engine oil grade:
Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine,
API classifications SE,SF,SG; combination
with CC or CD specification.

 

..iar la cele 4/linie, tot pina in 2005 spune asta:

 

-Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;
suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,
brand-name HD oil of CCMC classification G4 or
G5; suffix PD2 is permitted.

ceea ce in mare este cam tot aia, daca observi sunt combinatii de litere ce se regasesc la ambele motoare, practic poti pune acelasi ulei in ambele motorizari, desi arhitectura lor difera, dar asta este alta discutie..

 

Acum fa un experiment: noteaza-ti combinatiile de mai sus, mergi in orice magazin auto si uita-te pe spatele bidoanelor de ulei, ai sa constati poate cu surprindere ca majoritatea uleiurilor auto, indiferent de brand, sunt facute dupa exact aceleasi specificatii!

Evident ca uleiurile sunt identice din toate punctele de vedere, iar treaba cu ulei special de moto este o gaselnita de marketing, gaselnita care insa genereaza castiguri substantiale pentru companiile producatoare!

Nu este vorba de 50/60 lei in plus, dar personal nu vad de ce as da bani mai multi pe un ulei doar pentru faptul ca scrie pe el ca este special pentru moto :)

Nu m-am uitat pe cartile tehnice de la astea mai noi de 2005, insa sunt convins ca treaba este identica si acolo.

Poate pentru generatiile din 2010 incoace sa fie diferite..

 

Referitor la turatii, turatiile sunt cam ca la auto, la al meu la 140 km/ora am 4000 rot/min intr-a 5-a, ceea ce inseamna turatie de diesel..motorizarea asta are cuplu destul si rar am trecut peste 5500 rot/min, doar in vreo depasire mai trasa de par..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleil nu e ceva complicat.acum ulei se gaseste la orice magazin xe piese auto.nu stiu de ce se complica toata lumea cu comenzi afara.cit despre a pune ulei de masina in moto nusunt de acord pt ca motoarele de masina merg la turatii mai joase si temperaturi mai mici decit cele de moto,sunt complect diferite chiar daca principiul de functionare e la fel.de ce nu ulei moto cind diferenta de bani e de citiva lei.

eu stiam ca si motoarele la masini se incing. de aia ai radiator si ventilator la ele. de turatie nu mai zic, ca a raspuns si luigi inainte.

mai sunt cativa pe forum care au peste 100.000 km cu boxerele astea, cu ulei mineral si n-au avut nici un fel de probleme.

acu, fiecare pune ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu gaselnita de marketing inclin sa credca e adevarata pt ca orice e trecut in clasa hobby e de 3 ori mai scump.sincer sa fiu nu m-am uitat nici odata lacaracteristicile uleiurilor de auto si moto pentru ca dif de bani nu e mare.gabysor ce ventilator ai tu pe boxer.la uto cred ca merg undeva la 90 grade.mobrele din cite stiu pe la vreo 110 din ce mi-au zis si mie uni prieteni cu vitezane.eu nu stiu la boxer temp canu am ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turaţia motorului e irelevantă,un motor mai turat are cursa mai scurtă iar viteza pistonului e aceeaşi,dată de viteza de expansiune a gazelor la carburantul respectiv. La cuzineţi la fel,un motor mai turat are arborele mai subţire astfel că viteza periferică e aceeaşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu din cite am auzit (poate mituri urbane sau nu)toate uleiurile ca si benzina peaca de la fabrica din acelas butoi si merg la diverse firme care le pun diversi aditivi si le ambaleaza fumos.dar ma repet nu e diferenta mare de pret asa ca nu ma risc pentru ca daca stric ceva chiar daca nu e din vina uleiului in capul meu mereu o sa ma gindesc ca m-am zgircit la 20 ron.

 

Penetru.foarte interesant ce spui.in fiecare zi inveti cite ceva.chiar nu imi trecuse pin cap asa ceva.credeam ca doar se invirt mai repede.e clar ca sti despre ce vorbesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penetru.foarte interesant ce spui.in fiecare zi inveti cite ceva.chiar nu imi trecuse pin cap asa ceva.credeam ca doar se invirt mai repede.e clar ca sti despre ce vorbesti

Pe bikez.com poţi compara diverse motoare,vei vedea cum cursa pistonului e invers proporţională cu turaţia de putere maximă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dar ma repet nu e diferenta mare de pret asa ca nu ma risc pentru ca daca stric ceva chiar daca nu e din vina uleiului in capul meu mereu o sa ma gindesc ca m-am zgircit la 20 ron.

 

 

Exact pe asta se bazeaza si producatorii de uleiuri si mobre, asta-i gaselnita de care povesteam, 30 de lei de la tine, 20 de la mine..treaba merge!

Ca tu, consumatorule, sa bagi mana mai adanc in buzunar platind un ulei/consumabil/optiune, etc.care face acelasi lucru ca una/unul/altul aftermarket dar mai ieftin esti bombardat zilnic cu reclame, vrajeli si teste platite la TV si prin toate revistele moto..

Ideea este ca depinde numai de noi daca in alegerile noastre muscam nadele astea cu ochii inchisi, dormind inocenti si cu zambetul pe buze cu revista Motorrad sub cap ca boul pe coada :closedeyes: sau apelam si la o logica elementare si de bun simt, atata cita (nu) avem..

Extrapoland, situatia este extinsa si general valabila in ziua de azi..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...