asdglasfk Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Nu, la BMW exista un intrerupator special pozitionat sub mansonul drept, care anuleaza semnalizarile stanga/dreapta. Raul, la inceput ti se pare pe dos, dar dupa un timp scurt vei vedea ca totul este foarte intuitiv..pina atunci o sa mai claxonezi atunci cind vrei sa dai semnal :-)) Ciudat. Probabil s-au prins dupa o vreme si au facut upgrade, la mine cind apas pe un semnal, celalalt se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) la 1150 gsa, nu e nevoie de anulare, poti semnaliza stanga si apoi dreapta fara sa anulezi. legat de semnalizare, mie mi se pare f comod asa, cu butoanele alea mari. m-am obisnuit imediat si e f comod. legat de viteza a sasea, se simte la consum si motorul merge mai relaxat la viteza mai mare. am frana aia cu servo si-s foarte multumit de ea. franeaza foarte tare si e usor de folosit. plus ca atunci cand actionezi frana fata, iti franeaza automat si spatele. am vrut si eu rt, multa vreme, dar drumurile din zona nu sunt tocmai potrivite pentru el, asa ca am ales gs adventure. oricum, astea-s nimicuri, cu timpu o sa te obisnuiesti. sa-l stapanesti sanatos fara evenimente si sa te bucuri multi ani de el. Editat Iunie 10, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Va multumesc tuturor pentru urarile voastre! O sa ma mai joc cu semnalizarile. Am incercat de 2 ori in giratorii manevra asta cu schimbat instant stanga cu dreapta, fara anularea intermediara, dar pe bord nu am observat sa se intample ceva. Adica ramanea in continuare pe alternanta becul stanga. Am sa mai incerc. Sunt doar pareri dupa 700 de km intr-o zi. - Consumul. Din punctul meu de vedere mi s-a parut f. ok, avand in vedere cum si pe unde am mers - 140/160 constant pe autostrada, 40 de km prin Bucuresti, fara subturatii, etc. Adica 20 de litri la 340 de km. Cu toate cutiile montate. Dupa aceea, cand am lasat-o mai moale, mai aveam destul pana sa intru pe rezerva, adica sa termin cei 20 de litri si aveam pe bord 330 de km. Deci, zic eu ca se poate si mai bine de atat daca nu te grabesti ca mine, plecat pe arsita de la ora 1 din Bucuresti si cu peste 600 de km inainte. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 la 1150 gsa, nu e nevoie de anulare, poti semnaliza stanga si apoi dreapta fara sa anulezi. legat de semnalizare, mie mi se pare f comod asa, cu butoanele alea mari. m-am obisnuit imediat si e f comod. legat de viteza a sasea, se simte la consum si motorul merge mai relaxat la viteza mai mare. am frana aia cu servo si-s foarte multumit de ea. franeaza foarte tare si e usor de folosit. plus ca atunci cand actionezi frana fata, iti franeaza automat si spatele. oricum, astea-s nimicuri, cu timpu o sa te obisnuiesti. sa-l stapanesti sanatos fara evenimente si sa te bucuri multi ani de el. si la 1100 gs e la fel, cand vrei sa semnalizezi stg/dr nu apas butonul de anulare....si merge.....nu stiu de ce rt-ul nu face la fel ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Cum spuneam, poate mi-a scapat mie. Am sa mai incerc si revin. - Las la final aspectul cel mai controversat si pentru mine, si anume comportamentul ansamblului motor mare boxer - cutie de viteze - ambreiaj uscat - transmisie pe cardan. Este usor amuzanta combinatia aceasta, fiindca, pe cat de brutal nemteasca si lipsita de finete, ea este cea care da "personalitatea" motorului acesta. Cu alte cuvinte, daca as fi obiectiv v-as spune ca este printre cele mai brute combinatii de gen pe care am mers, fiindca am mai utilizat si masini de teren sau camioane si parca niciuna nu cloncanea si nu scutura asa la plecarea de pe loc si la cuplarea totala in treapta 1a. Pe de alta parte, dupa 50-100 de km, ajungi sa iti dai seama ca este atat de atipic, din topor in sensul barbatesc, ca te bufneste rasul si nu intelegi cum de iti place asa ceva. Este tricky. Nu stiu cum sa descriu senzatia. Trebuie sa va dati cu motorul prin toate treptele si prin toata plaja de viteza ca sa va faceti o idee. Comparativ chiar si cu Tenerele meu din 1989 este brutal, dar in sensul fun al cuvantului odata ce te obisnuiesti cu el. In concluzie - Un motor care face toti banii dati pe el, dar pe care eu il vad bun doar pentru touring. Strict pentru asta l-am si luat. M-am strecurat cu el printre masini prin Bucuresti, dar cu mari emotii si acolo unde spatiile erau foarte generoase, fiindca aveam cutiile montate. Probabil fara ele ar fi fost alta discutie, dar nici cu fata foarte lata nu imi este rusine. La drum intins puteti mentine lejer viteza sustinuta si sa depasiti sinusoid. Spre deosebire de alte motociclete RT-ul este mult mai vizibil si masinile se dau mai repede la o parte. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cum spuneam, poate mi-a scapat mie. Am sa mai incerc si revin. - Las la final aspectul cel mai controversat si pentru mine, si anume comportamentul ansamblului motor mare boxer - cutie de viteze - ambreiaj uscat - transmisie pe cardan. Este usor amuzanta combinatia aceasta, fiindca, pe cat de brutal nemteasca si lipsita de finete, ea este cea care da "personalitatea" motorului acesta. Cu alte cuvinte, daca as fi obiectiv v-as spune ca este printre cele mai brute combinatii de gen pe care am mers, fiindca am mai utilizat si masini de teren sau camioane si parca niciuna nu cloncanea si nu scutura asa la plecarea de pe loc si la cuplarea totala in treapta 1a. Pe de alta parte, dupa 50-100 de km, ajungi sa iti dai seama ca este atat de atipic, din topor in sensul barbatesc, ca te bufneste rasul si nu intelegi cum de iti place asa ceva. Este tricky. Nu stiu cum sa descriu senzatia. Trebuie sa va dati cu motorul prin toate treptele si prin toata plaja de viteza ca sa va faceti o idee. Comparativ chiar si cu Tenerele meu din 1989 este brutal, dar in sensul fun al cuvantului odata ce te obisnuiesti cu el. gata, te-a prins, nasol. de-acuma tre sa suporti toti specialistii care n-au urcat pe bmw in viata lor, dar zic ca-i de rahat. vorba aia, rabdare si tutun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) In cazul in care am gresit, emitand pareri eronate, revin si va spun ca sunt doar prime impresii dupa o tura sustinuta de 700 de km de la cumparator pana acasa. Toate sansele ca unele pareri sa mi se schimbe in timp. Am scris randurile de mai sus doar in ideea ca cineva, asemeni mie acum 2-3 saptamani, va cauta informatii despre motocicleta aceasta. gata, te-a prins, nasol. de-acuma tre sa suporti toti specialistii care n-au urcat pe bmw in viata lor, dar zic ca-i de rahat. vorba aia, rabdare si tutun! M-a muscat, da! Eu zic ca fiecare avem dreptul sa ne dam pareri cu parerea despre ...(stii cum zic Parazitii) atata timp cat nu se lasa cu injuraturi si razbunari mocnite. Acum, sincer, inca imi reglez incheieturile la mana pentru o mai mare finete in treptele 1a si a 2a. Pe de alta parte, reglez in continuare si ciobaneasca de stanga cu care trebuie sa dau in schimbator. Cu delicatetea cu care am venit eu de pe japoneze nu prea merge. Trebuie sa fii hotarat cu levierul acela, altfel te trezesti, ca mine, fara afisaj in indicatorul de treapta (semn ca eram "intre" trepte). Oricum, nasol feeling cand tu dai treapta in jos ca sa o presti cu frana de motor si ea, deodata, pleaca mai tare, glont, pe liber, catre masina din fata sau cine stie ce alt obstacol. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 @_Raul_.Sa te poarte sanatos .Foarte utile informatiile ,clar RT-ul este facut pentru touring . Eu as fi mai mult orientat spre utilizarea motocicletei prin oras ,din cate am inteles S-ul se misca cel mai bine prin oras ,dar se pierde din confort la drum lung . Undeva trebuie facut compromisul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) @Ninu 2000: Sper sa te ajute, cat de cat, in creionarea unei idei randurile scrise mai sus. Ca sa fac o comparatie cat de cat, gandeste-te la un motor dublu ca greutate, dublu ca volum, dublu ca si cuplu, dar cu aceeasi manevrabilitate cu a F-ului tau. Vin si de pe Tenere, care este pe apropae de F. Cu alte cuvinte, nu este motor de jucat cu el. Te scoate din probleme agilitatea, dar cred ca te si poate baga, la stilul in care te trezesti, electric, la 80-90 la ora daca bagi mana in gaz in treapta doua. Editat Iunie 10, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu as fi mai mult orientat spre utilizarea motocicletei prin oras ,din cate am inteles S-ul se misca cel mai bine prin oras ,dar se pierde din confort la drum lung . Undeva trebuie facut compromisul . Pt oras nu ti-as recomanda RT-ul pt ca e carenat si ai doar ciuloasele in bataia vantului(e ventilat motorul dar nu ca pe S sau GS) si eu il folosesc zilnic in oras si vara la 30 de grade cateodata se incinde destul de tare (fiind racit doar pe aer si ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Frumos motorul ! Sa te bucuri de el multi km fara incidente ! Scuze ca intreb.....asa e cumva motorul cu revizia de 700 e? Nu de alta dar pe ala am pus si eu ochii dupa ce vand GS-ul.....sa stiu sa ma apuc de cautat in alta parte Iti multumesc frumos pentru urari! Eu imi cer scuze ca nu am raspuns cand m-ai intrebat in aceasta dimineata - da, acela este motorul. Chiar daca nu este deloc cea mai buna veste, sper sa nu imi porti pica si sa ne intalnim bucurosi pe RT-uri. Daca vinzi GS-ul, iti recomand, ca varianta, si RT-ul de la Resita. Da-mi un PM atunci si vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 buna prezentarea Raul. sa il stapanesti sanatos. adevarul e ca tine si de om. unuia ii place masculinitatea asta brutala la schimbari si acceleratii, altii prefera sa fie lin si suav, etc. si la mine la 1100R dau semnal stanga si dupa aia dreapta, fara sa mai anulez pe primul, si ia comanda. de fapt zgomotele alea de care vorbesti se aud la orice masina, doar ca esti inauntru, sunt antifonate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) O chestie care v-o recomand din suflet, la toate boxerele 850 1100 1150 1200 - pinioanele la distributie. Am scris in trecut de ele, detalii, dar mie alea mi se par fix ce ii lipseste unui astfel de motor. Imi pare rau ca nu mai am GS-ul, sunt foarte curios cum s-ar simti ala cu pinioanele schimbate. Si asa era destul de fasnetz, dar cu astea, orice motor se simte ca si cum ar fi de vis Editat Iunie 10, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Iti multumesc frumos pentru urari! Eu imi cer scuze ca nu am raspuns cand m-ai intrebat in aceasta dimineata - da, acela este motorul. Chiar daca nu este deloc cea mai buna veste, sper sa nu imi porti pica si sa ne intalnim bucurosi pe RT-uri. Daca vinzi GS-ul, iti recomand, ca varianta, si RT-ul de la Resita. Da-mi un PM atunci si vorbim. Stai linistit nu am de ce sa-ti port pica. Oricum nr 2 pe lista era cel albastru din Resita al lui Cippy dar din pacate pana nu scap de camila RT-ul e inca un vis (cu toate ca e cam acelasi lucru dar pe mine ma intereseaza mai mult partea de confort si protectie la vant....am probleme cu genunchii) Din pacate cererea pt modelul meu e extrem de mica daca nu inexistenta, dar nah...il am din dec. 2009 la 55.000 km si acum are 82.059 km....inca e tinerica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 M-a muscat, da! Sa-l stapanesti sanatos! Cumva o surpriza... Cateva pareri din partea mea, citind pe fuga ce ai scris: - daca de ceva imi este cu adevarat sila la noua mea motocicleta, sa stii ca este comanda semnalizarilor (acum sistemul clasic, ca la japoneze); nu este vorba de obisnuinta (deja am 5000km numai cu asta, plus ce am mai mers cu altele), este vorba de logica si ergonomie. Sistemul vechi BMW de semnalizare este foarte la indemana si butoanele alea mari foarte usor si intuitiv de apasat, chiar cand faci altceva cu celelalte degete, mai ales in aglomeratii, schimbat benzi, cand te joci si cu ambreiajul etc. Mai vorbim eventual dupa ce te obisnuiesti. insa si eu imi aduc aminte ca odata ce actionezi semnalizarea cealalta, prima se opreste (cand schimbi stanga/dreapta sau invers). Ce nu am inteles, de ce ai vrea neaparat sa semnalizezi stanga in sensul giratoriu?? Nu e obligatoriu... prin alte tari nu prea semnalizeza nimeni stanga in sens, in schimb toti semnalizeazaza dreapta la iesire, asa cum este legal si firesc. Ma rog, recunosc totusi ca am vazut in Ro multi retarzi care se arunca in sens daca nu semnalizezi stanga si eventual claxoneaza ca bivolii daca nu ai facut-o. - in legatura cu motorul... aici este clar vorba de subiectivism, obisnuinta, asteptari. Cred ca stii deja dar conteaza mult sa fie si intretinut corespunzator, sa ai sincronizarea facuta (ideal la fiecare 10.000km ca la carte), sa ai bujiile potrivite (la mine la R1100RS mergea excelent doar cu bujiile cu iridium); - este tardiv acum dar sa stii ca 1150-ul are plusurile lui indiscutabile, si ti-o spun ca fost proprietar de 1100: as fi dat orice sa am treapata a 6-a la mersul pe autostrada, mi-ar fi placut ABS-ul integral sa intre si spatele la franare (chiar cu riscul acomodarii cu servofrana), as fi apreciat mult comenzile pe ghidon pt. avarie si manere incalzite, mult mai la indemana, roata spate de 17" mai fireasca... iar in cazul RT-ului, desi nu am probat, tind sa cred ca farul (de care te-ai plans) lumineaza altfel la 1150, nu numai ca arata mult mai bine si mai modern. Si daca nu ma insel la 1150 are reglajul farului la bord. - pt mine care sunt mai calduros de fel, o motocicleta asa de carenata cam iese din discutie, prefer sa fiu mai aerisit. Inteleg ca la tine mai trebuie sa umbli putin la echipament Dar referitor la parbriz: daca ai o casca buna poti lua in calcul si un parbriz mai jos, care sa arunce aerul doar pana in zona gatului. Incearca sa mergi putin in picioare pe RT si vezi... Cum ai zis, unele parbrize mari pot da turbulente serioase. Plimbari frumoase sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 O chestie care v-o recomand din suflet, la toate boxerele 850 1100 1150 1200 - pinioanele la distributie. Am scris in trecut de ele, detalii, dar mie alea mi se par fix ce ii lipseste unui astfel de motor. detaliezi un pic te rog. sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Sa te bucuri de ea. Semnalizari - la a mea (RT 1100 '98) merge direct dintr-o parte in alta, fara sa anulezi. Sistemul nici mie nu-mi place, desi intre timp m-am obisnuit cu el. Evident ca si eu am facut-o pe aia cu claxonul Mersul in oras - dupa ce te obisnuiesti cu ambreiajul, merge f bine, neasteptat pt cat de mare e dihania. Fara cutiile laterale, principala limitare e ca are oglinzile la aproximativ acelasi nivel cu majoritatea masinilor si nu se pot plia. Cealalta limitare e la strecuratul perpendicular pe directia de mers (cand vrei sa treci de pe o parte pe cealalta a unei coloane stationate), din cauza lungimii motocicletei si a latimii cilindrilor. Ciclistica excelenta insa te face sa treci cu vederea dezavantajele. Ca idee, eu m-am orientat dupa alegerea facuta de politii - cu aceleasi optiuni deja mentionate, BMW RT, Honda ST si Yamaha FJR, pretul fiind un argument foarte puternic in favoarea RT-ului. Singurul lucru care mi se pare de rahat la motocicleta asta e ambreiajul. E inutil de brutal, din punctul meu de vedere ambreiajul monodisc uscat e o idiotenie, iar amplasarea lui e complet penibila (desi logica dpdv mecanic). E ridicol sa rupi motocicleta in 2 ca sa faci o chestie pentru care la japoneze doar scoti un capac din lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Va multumesc frumos pentru urari si randurile scrise. In jumatate de ora ma urc in masina si plec dupa ea sa o aduc la Timisoara. Maine sper sa.prind un loc liber la Rar ca sa fac autentificarea seriilor si sa dau drumul actelor. Vlad, sa ma vezi cum semnalizez si intr-o curte pustie cand parchez singura masina pe singurul loc de parcare. Vreau sa zic ca am un reflex dubios cu semnalizarea de pe vremea cand am vazut accidente ce puteau fi evitate daca oamenii si-ar fi semnalizat anterior intentiile. Plus ca sunt scoala veche cu permis de pe vremea cand semnalizarea la intrare era obligatorie. Si mi-a ramas asa + evit si situariile despre care spuneai si tu. Ma opresc aici si ma tirez dupa ea. Mai scriu deseara ce si cum cu semnalele. Bafta tuturor! @bcristian: Deci nu sunt singurul "impresionat" de reactiile brute ale treptelor mici. Pe de alta parte de-abia astept sa treaca cateva luni si sa pot scrie si eu ca mi se pare ok in oras. Cred ca nu va fi usor mai ales ca vin de pe o gazela mono careia chiar ii place huliganeala in oras si se arunca frumos printre marcaje . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Ma scuzati ca va intrerup, dar inca odata am nevoie de parerea voastra. Mai jos este o poza cu un motor de k1200rs. Pana sa bag mobra in service si sa vad despre ce e vorba v-as ruga, pt cine sa pricepe, sa va dati o parere despre ce s-a intamplat. Pe scurt, acesta a trosnit in timp ce ma deplasam pe A1. Recunosc ca am auzit ca si-a schimbat sunetul la un moment dat atunci cand acceleram, se auzea o bataie, insa m-am incapatanat si am continuat sa ma deplasez inca 15 km pana a trosnit. Va rog sa ma iertati de data asta si sa nu ma dojeniti ca n-am oprit la timp, mi-am dat suficienti pumni in cap singur. Am dat carenele jos si am observat ca a plesnit exact in cantul incercuit de mine. Nu ma pricep la mecanica, nu am idee cum functioneaza un motor, asadar please take your best guess. Am sanse sa scap cu o reparatie sau sa cumpar de pe acum un motor sh (am gasit la 500 euro in germania + transport ~ 200 euro)? Multumesc anticipat! Editat Iunie 10, 2014 de 1ntruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2014 Admin Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Din cite ma pricep acolo este o lovitura de biela.. @Raul, asa este, farul este din secolul 18, de birja..ori pui xenon, ori pui far cu lupa si xenon inauntrul astuia. La 1150, pe linga farul altfel proiectat aveai si proiectoare suplimentare in far, alta mancare de peste. Legat de cutie, trebuie actionata mai ferm. Mie mi s.a parut foarte prietenoasa si in oras, nu imi amintesc sa nu.mi placa ambreiajul. Nu stiu cum a fost facuta intretinerea lui, dar ti.as recomanda sa faci o programare la Dan Cata la Cluj, sa.ti faca reglajele aferente la injectie si tacheti. Acestea se fac din 10 in 10.000 km. Banuiesc ca acel mers neregulat si tremurat in primele doua trepte este de la clapetele dereglate, dupa ce le reglezi schimbarile sunt uimitoare. La semnalizari poate m.am exprimat gresit, dar si la vechiul rt si la lt se comporta la fel, se anuleaza celalalt la actionarea opusului. La parbriz fiecare cum prefera, daca iti iei Vstream Ztechnik te va proteja foarte bine pe tine, dar daca mergi singur cu el ridicat maxim se creeaza acea turbulenta care te impinge inspre inainte, daca mergi cu pasager el nu va resimti acest lucru. Pune.i bijii si mergi numai cu Ngk (eu am avut si normale si iridium si nu am simtit nicio diferenta). Foarte importanta la mobrele grele este respectarea intocmai a presiunii in cauciucuri, verificasa fieintodeauna in parametrii dati de constructor. Fiind mai greu iti recomand sa mergi cu amortizorul spate inspre hard, va fi mai dura dar tinuta de drum va avea castig de cauza. Daca gumele sunt ok mergi asa , daca nu fa un efort si ia.ti altele noi, merita cu prisosinta, cind o sa te inveti putin cu masa ei ai sa vezi ca are o ciclistica extraordinara. In oras mergi foarte bine cu el dupa ce il inveti, dar numai fara cutii. Acestea sunt destul de prost proiectate, in sensul ca la unduiri scurte printre sirurile de masini stergi foarte usor cutiile de barile masinilor. Avind in vedere ca oglinzile au3 puncte de prindere ( cum sunt la Opel) iti recomand sa le dai jos , sa le prinzi pe fiecare in parte de caroserie cu soricei de plastic, in asa fel incat daca le lovesti sa nu.ti cada pe strada. Daca imi amintesc ceva iti mai scriu.. Ps: scuzati ortografia, scriu de pe o tableta.. Editat Iunie 10, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salut Luigi! Multumesc frumos pentru topicul detaliat. Il am in orasul vecin pe amicul Giv32 aka Florian si cam ce mi-ai spus tu mi-a confirmat si el. Revenind cu impresii dupa cei aprox 50 de km de astazi:Am descoperit întrerupatorul la lumina . Ati avut dreptate cu semnalizarile. Se anuleaza reciproc. Cu ce vana am trecut prin depasiri si giratorii . Alta viata. Despre oglinzi si cufere nu stiam. Notat. Astazi insa am mai facut o descoperire pe drumul acesta de seara. De cand am motorul am prins foarte multe "intre trepte". Suspect de multe. Eu, obisnuit cu schimbator pe care il pleznesti usor instant dupa trasul ambreiajului. Si mi-am adus aminte de un tutorial de pe Youtube al unui englez cu 1100ST, ceva instructor moto. Omul aplica un minim de tensiune pedalei inainte de schimbare, indiferent ca schimba in sus sau jos. Lipea piciorul de ea si o tinea in tensiune.pana la debreiere si schimbare. Am zis sa incerc si am avut surpriza sa mearga cu totul altfel. Alta cutie. Gumele sunt Bridgestone 2012 si cu putini km. Anul acesta si la anul poate PR3 sau 4 daca gasesc pe dimensiuni. Oricum stau f bine pe curbe si presiunea este ok. La fel si suspensia spate - am pus-o 2 clickuri mai tare ieri cand am luat pasager si am lasat-o azi asa. Sta f bine pe curbe - np. Motorul a avut revizia la DanCata inainte de a il cumpara eu cu maxim 3 luni. Acesta este motivul care a inclinat cel mai tare balanta. Are niste lag-uri fine pe accelerare cand ii vin toane si am inteles ca acesta este Tps-ul ce trebuie pus bine la punctul zero. Am sa vad pe unde il programez. Trebuie sa mai verific pe net si relantiul fiindca mie mi se pare f. mic - undeva la maxim 800 ture. Postarea mea nu are prea multa logica sau coeziune gramaticala. Postez de pe telefon, asa ca va rog sa scuzati replicile cu derapaje. @1ntruder:Am prieten ce a cumparat un motor sh ca sa constate ca inclusiv acela este defect. Eu zic ca o diagnoza pusa de un mecanic este cel mai bun lucru inainte de a face orice alta miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2014 Admin Share Postat Iunie 10, 2014 Urmatorul pas era sa.ti dau numarul lui Florian, dar daca te stii cu el cu atat mai bine. Daca merge cu schimbatorul sub presiune mergi in sistemul asta, numai sa fii atent sa nu ratezi intrarile in cutie mai ales pe ture mai mari (treptele 4 si 5 in special) pentru ca poti uza furcile sau selectorul. Mai bine apesi mai ferm pedala sau incearca sa o reglezi sa tina mai sus, poate fi si de acolo.. Aaaa, cind il pornesti fa.o intodeauna cu intrerupatoruloprit la lumini, protejezi batrria, dar nu uita sa le aprinzi .. ?.si vezi sa nu.l pornesti dimineata sa.l lasi sa se incalzeasca sa.l uiti asa..are racire pe aer..tragi socul, astepti sa se urce la o limiuta, impingi socul si pleci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Din cite ma pricep acolo este o lovitura de biela.. Hmm si ce naiba sa fi cauzat desprinderea, uzura / forja / defect de fabricatie? Recunosc ca am mai dat in gaz, dar nu sunt genul "racing frate". Cei 12 mii de km pe care am apucat sa-i fac de cand a vazut-o cata si apoi tu au fost numai drumuri lungi. Daca stricaciunea nu este prea mare, merita sa incerc o sudura? Credeti ca o sa tina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 11, 2014 Autor Share Postat Iunie 11, 2014 Hmm si ce naiba sa fi cauzat desprinderea, uzura / forja / defect de fabricatie? Recunosc ca am mai dat in gaz, dar nu sunt genul "racing frate". Cei 12 mii de km pe care am apucat sa-i fac de cand a vazut-o cata si apoi tu au fost numai drumuri lungi. Daca stricaciunea nu este prea mare, merita sa incerc o sudura? Credeti ca o sa tina? Eu iti recomand sa duci la un mecanic bloc motorul si sa gasiti cauza de ce s-a spart blocul. Ca lovitura aceea de biela( cum pare) nu este normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 detaliezi un pic te rog. sarumana. Povestea e simpla, cauta pe google Lennie's rocket sprockets. Sunt pinioanele de pe axele cu came care se schimba cu astea ale australianului. Ce fac ele e ca iti translateaza curba de cuplu la stanga cu ~ 1000 rpm, si nu mai ai varful ala la 5500 rpm, ci la 4500 rpm, unde ajungi frecvent. Cum se simte asta - motorul trage de mai de jos, are cuplu de la ture mai joase, poti merge cu o treapta de viteze in plus la aceleasi rpm fata de inainte Si am tot timpul cateva perechi pe stoc, astfel ca nu trebuie asteptat dupa ele Sunt aceleasi de la 1100-1200 astfel ca daca vrei sa iti vinzi motorul si sa le pastrezi, sa le pui pe un viitor 1200, se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.