dexxter Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Am link la un tutorial video de inlocuire. Daca vrei, zi si ti'l dau. In alta ordine de idei, eu recomand, ca si in turorial, in loc de gel () sau scuipinol, fixativ de par. Aluneca cand e umed si se lipeste beton cand se usuca. Editat Octombrie 24, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 24, 2014 Admin Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Daca folosesti fixativ se lipesc de mansoane si probleme apar la urmatoarea inlocuire, cind nu le vei putea da jos.. Editat Octombrie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Este o explicatie ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Daca folosesti fixativ se lipesc de mansoane si probleme apar la urmatoarea inlocuire, cind nu le vei putea da jos.. Ai si tu dreptate. Insa cand/daca iti intra sub ele umezeala/mizerie sa nu te trezesti ca intorci doar mansonul...de aia eu as merge pe fixativ care si lipeste si cu siguranta nu e atat de puternic la lipiciul din fabrica. » Post actualizat in 24 Oct 2014 10:20 @banditu' rosu: uite un link la repezeala de pe adv rider legat de inlocuirea mansoanelor. E bine documentat cu poze; in felul asta vei sti deja cum arata firele alea de la incalzire. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=90799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Multumesc. Vad ca ati avut voi inspiratie cu fixativul. Eu am mers pe locica practicii si a functionat de fiecare data. Exemplificare: -nu se rasucesc -poti sa te ridici in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) .... Editat Octombrie 24, 2014 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Deci gelul pt contact sexual se poate inlocui cu fixativul de par ba chiar cu scuipinol, bine de stiut, dar daca ma lipsesc de cineva??? » Post actualizat in 24 Oct 2014 17:52Aroma conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Buna ziua, cochetez cu ideea de a-mi lua un R1150rt de ceva vreme. Am găsit pe net câteva oferte interesante, problema a apărut in momentul in care am discutat telefonic cu unul dintre vânzători. Mi-a pus o întrebare care mi-a devastat tot universul: ce înălțime am??? La răspunsul meu de1,75 mi-a zis sa uit de rt...chiar asa de înalte sunt? Citisem undeva ca standardul este de 800 mm iar lowseat pe la 780...as dori daca se poate părerea posesorilor , referitoare la modul in care au reușit sa se adaptezla Înălțimea motocicletei sau a modului in care poate fi lăsată mai jos seaua ...sau stiu si eu , soluții care au funcționare pentru alții. Ma refer la bmw r1150rt 2001-2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Asta cu inaltimea este poveste, totul tine de tehnica. Fostul propietar al mobrei mele avea 167 cm si mergea pe LT de nu avea aer. Si LT-ul are 100 kg peste RT! La 175 ai sa te simti foarte bine pe el, cunosc multi propietari cu inaltimea asta si niciunul nu se plange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 k, multumesc pentru feedback...poate nu am reusit sa ma fac prea bine inteles...ma refeream la pozitia in stationare, cand esti obligat sa stai la un semafor , in traffic , sa urci o bordure...acolo imi fac problem sa nu o trantesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Este evident ca ma refer la stationare, in mers mergi cu orice, indiferent de greutate sau inaltime. Nu stiu pe ce mobre ai mai mers, dar totul depinde de obisnuinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Suzuki sv650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Salut, Un priten e in Germania si a cumparat un k1200LT si nu stie pe unde se baga benzina )) a uitat sa intrebe la neamt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Se descurca el la fata locului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Pe bune... E o trapa?! Editat Octombrie 26, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Da, in partea dreapta a rezervorului, linga compartimentul cassului are o clapa care se apasa si este aruncata in sus, sub ea se afla busonul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salutare tuturor. Sunt nou si fericit posesor de 1100 RT. Am inceput sa verific un pic mobra si am constatat ca senzorul ABS fata era foarte apropiat de coroana de pe disc chiar a fost putin atins(distanta 0.15-0.2mm). Este vreo problema daca am pus cite o saiba din comert bricolaj,ca sa pot obtine distanta normala de 0.5mm?? De unde pot lua din Romania saibe distantier originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2014 Admin Share Postat Octombrie 29, 2014 Distantiere gasesti doar la Bavaria. Daca merge si nu iti da eroare la franare cu saibele alea las-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Ms luv a fost de mare ajutor informatia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salut, domnilor colegi, Va rog frumos: caut inaltatoare de ghidon pentru al meu R1100S. Cine stie, are sau poate face asa ceva? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Va salut, Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ? Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ? Cum se manevreaza in oras acest model ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Iti dai seama ca nu stie nimeni sa iti raspunda la intrebare Nu ai cum stii ce s-o facut la mobre din din Germania si ce la mobrele din Olanda. E ca si cum ai intreba care pui is mai buni prajiti, aia din Transilvania sau aia din Moldova Ca si idee, intr-o mobra mai veche bagi mai multi bani decat in una noua. Dar pretul de achizitie la aia noua e mai mare decat la mobra mai veche + revizie... Acuma totul e discutabil... Unde or fost facuti aia 90k km, in oras sau in afara? Is multe variabile, care daca nu le stii, degeaba presupunem. Probabil ai gasit una foarte ieftina si iti face cu ochiul dar iti zic ca lenesul mai mult alearga Ca sa o faci pe aia sa mearga ok, o sa bagi mai multi bani decat in una in mintile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Multumesc Dan Cata. Am intrebat pentru ca stiu ca circula anumite mituri cum ca in Germania sunt mai bine intretinute masinile / motocicletele decat la noi in tara sau Italia. Ma gandeam ca poate exista informatii si despre intretinerea motocicletelor mentionate de mine cat si despre cele din Olanda. Mesajul l-am inteles in legatura cu una noua vs una rulata, insa, deocamdata nu imi permit una noua si mai bine ma documentez inainte decat sa fac o alegere foarte proasta. Legat de fiabilitate ce imi puteti spune ? Care sunt punctele slabe la acest model ? Despre manevrabilitate in oras ce imi puteti spune ?Intentionez sa folosesc motocicleta atat in oras cat si la drum lung. Protectia la vant la drum lung cum este ? Viteza de croaziera indicata pentru acest model care ar fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Pe langa lichide si restul de consumabile, gandeste-te la: - placa cu senzori - revizie TOTALA la grup - adeca toti rulmentii - admisiile posibil sa trebuiasca reparate - ambreiajul nu mai are foarte multa viata Abordeaza altfel problema - ce buget ai? Cand ma refer la una noua, am un minte una din 2004 incoace, nicidecum 2014 De fiabila e fiabila daca mentenanta a fost facuta la timp. Manevrabilitatea e ok, eu folosesc RT-ul in oras zi de zi. Protectia la vant este intre un touring si un enduro touring, dar pare asa mai sportiva cumva... La drum lung mergi intre 110-200 cat vrei tu, unde te simti bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ? Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ? Cum se manevreaza in oras acest model ? In general motocicletele de politie nu sunt fugarite si haituite, se merge cu ele destul de responsabil. De asemenea, mai ales astea din tari mai cu buna stare, sunt bine intretinute, sunt tinute in garaje, reviziile la timp. BMW-urile din anii '90 au fost in general recnoscute pt. fiabilitatea lor. Iar la R1100RS 2000 a fost penultimul an de fabricatie cand deja motocicleta era "matura". Eu am avut chiar un RS din 2000 de care am fost foarte multumit. Normal ca la km si anii aia poti constata ca in timp mai ai ceva bani de bagat in diverse piese sau reparatii dar te astepti la asta, este firesc. RS-ul este foarte manvrabil insa, evident, nu este motocicleta ideala de oras. Insa nu se pune problema ca nu-ti faci treaba cu ea. Iar la drum lung este excelenta, confortabila, sigura, protectia la vant suficienta. Ai intrebat de viteza de croaziera... eu am mers mult pe autostrada cu 160-180 km/h si era totul perfect... mai putin consumul, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.