Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am rezolvat. Am gasit original.

Aveti idee daca se potrivesc rotile de 1150 la 1100 RS ?

Spatele pare sa fie la fel la prindere doar ca este pe 17', dar fata nu stiu daca se potriveste la discurile de frana.....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Problema tipica la franele alea Brembo, se uzeaza in timp si clampane ca dracu pe piatra cubica sau drum denivelat..

Se pot inlocui doar bucsele alea, vorbeste cu Dan Cata..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o "problema" cu culoarea :crack:.

De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina.

Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis.

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o "problema" cu culoarea :crack:.

De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina.

Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis.

NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si asta un aspect, insa nu stiu daca ma pot obisnuii cu culoarea.

Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada).

Acum astept sugestii de la posesorii de bavareze.

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei.

ideea e sa-ti faci motoru/masina pe placu tau si sa te bucuri de el, nu sa te gandesti la vanzare sau la cumparatoru de dupa tine.

daca se face o lucrare cu cap si bun gust, nu vad unde ar fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Culoare trebuie sa-ti placa tie, nu altora.

Personal imi place Pacific Blue foarte mult

Ti-as da un sfat, decit sa o vopsesti mai bine mergi la o firma buna si colanteaz-o in culoarea dorita, ai mult mai multe avantaje decit banuiesti:

-Te costa mai ieftin decit vopsitul integral.

-Scapi de chinul revopsirii care nu o sa mai aiba in veci calitatea celei originale.

-In cazul in care se zgarie ceva poti schimba imediat colantul doar de pe acea piesa, cu bani putini.

-Nu dai de banuit ca ai smenuit-o in cazul revanzarii.

-Un colant de calitate are garantie de 5 ani.

Daca mergi pe ideea asta iti dau numarul unui baiat profi care are o firma ce se acupa cu asa ceva si foloseste colant premium (Oracal).

 

Cel din imagine imi trebuie.

Mergi cu el in mana unde te-am trimis eu si ti-l asambleaza pe loc!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada).

 

Pe vremea cand am avut R1100RS, in urma unor mici incidente, a trebuit sa schimb diverse parti vopsite insa, daca imi aduc corect aminte (pt. ca am facut la srvice BMW, deci nu am fost implicat in achizitie/montaj) toate partile vin deja vopsite din fabrica. Asadar, nu se vopasea ceva in atelier la ei, nu veneau "brute".

 

Poate o solutie ar fi sa imbraci toata motocicleta in folie, am vazut ca s-a evoluat mult in sensul asta, si calitativ, si multitudinea de culori/modele. Si poate este un avantaj este ca in caz de zgarieturi, poti inlocui doar o bucata de folie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Pacific Blue este si preferata mea.

Am sa o fac sa imi placa mie, nu ma gandesc la vanzare, iar la ideea colantatului ma mai gandesc.

Mai ales ca se "asorteaza" cu surata ei...

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este de aceea am specificat "asorteaza", nu identic.

 

noul RS in actiune.....


» Post actualizat in 19 Oct 2014 17:32

ceva de genul acesta trebuie sa iasa, dar si cu capacul de la genti in culoare, binenteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai mansoanele de cauciuc uzate, sunt pe louis, Ariette le zice, la 120 de lei ;) Sunt de 2 feluri, pt 1100/1150 si 1200; ideea e sa le comanzi pe alea potrivite mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se discuta despre mansoane, yo mi-am luat ptr bivol asa ceva - nu pentru ca erau tocite ci pentru ca eram obisnuit de la cealalta mobra cu mansoanele un pic mai groase, ma dureau degetele si carpienele dupa o zi pe bembeu. acum e OK, nu afecteaza in nici un fel incalzirea din manson (adica nu-s facute dintr-un cauciuc izolant) si cica mai reduc si din vibratii dar nu as putea spune daca o fac sau nu ca GTu nu vibreaza ca SVu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...