Dan Cata Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Daca ai nevoie de un altul, eu mi-am montat Wilbers fata spate si le am pe alea vechi inca. Gasim un numitor comun la care sa ii zicem pret si e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Am rezolvat. Am gasit original. Aveti idee daca se potrivesc rotile de 1150 la 1100 RS ? Spatele pare sa fie la fel la prindere doar ca este pe 17', dar fata nu stiu daca se potriveste la discurile de frana..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2014 Admin Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Nu se potrivesc la discurile de frana, din ce imi amintesc pe 1100 ai frane Brembo, pe 1150 ele sunt BMW. Editat Octombrie 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Da correct.... Un disc de frana (dreapta) are joc in bucsile de sustinere. Se poate rezolva prin inlocuirea lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 14, 2014 Admin Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Problema tipica la franele alea Brembo, se uzeaza in timp si clampane ca dracu pe piatra cubica sau drum denivelat.. Se pot inlocui doar bucsele alea, vorbeste cu Dan Cata.. Editat Octombrie 14, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Mai am o "problema" cu culoarea . De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina. Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis. Editat Octombrie 14, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Culoarea asta este "cool" stie cineva codul ? Editat Octombrie 14, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafpilaf Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Mai am o "problema" cu culoarea . De ceva vreme tot cochetez cu idea de a schimba culoarea. Parca ma cam zgarie pe retina. Ce ziceti de asta? Sau ceva alte sugestii, sunt deschis. NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Este si asta un aspect, insa nu stiu daca ma pot obisnuii cu culoarea. Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada). Acum astept sugestii de la posesorii de bavareze. Editat Octombrie 15, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 NU schimba culoarea daca te gandesti sa o vinzi canva. Eu am avunt un RT 1150 la care am decis sa modific culoarea deoarece cea initiala se confunda cu cea a asfaltului, destul de greu de reperat in trafic. La revanzare nu m-a crezut nimeni ca nu am tavalit-o si preparat-o pentru vanzare, noroc cu un prieten care stia istoricul mobrei. ideea e sa-ti faci motoru/masina pe placu tau si sa te bucuri de el, nu sa te gandesti la vanzare sau la cumparatoru de dupa tine. daca se face o lucrare cu cap si bun gust, nu vad unde ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 15, 2014 Admin Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Culoare trebuie sa-ti placa tie, nu altora. Personal imi place Pacific Blue foarte mult Ti-as da un sfat, decit sa o vopsesti mai bine mergi la o firma buna si colanteaz-o in culoarea dorita, ai mult mai multe avantaje decit banuiesti: -Te costa mai ieftin decit vopsitul integral. -Scapi de chinul revopsirii care nu o sa mai aiba in veci calitatea celei originale. -In cazul in care se zgarie ceva poti schimba imediat colantul doar de pe acea piesa, cu bani putini. -Nu dai de banuit ca ai smenuit-o in cazul revanzarii. -Un colant de calitate are garantie de 5 ani. Daca mergi pe ideea asta iti dau numarul unui baiat profi care are o firma ce se acupa cu asa ceva si foloseste colant premium (Oracal). Cel din imagine imi trebuie. Mergi cu el in mana unde te-am trimis eu si ti-l asambleaza pe loc! Editat Octombrie 15, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Daca o vopsesti professional cu cod de culoare BMW nu ar trebui sa fie o problema, mai ales de faci si poze cu stadiile lucrari (ca dovada). Pe vremea cand am avut R1100RS, in urma unor mici incidente, a trebuit sa schimb diverse parti vopsite insa, daca imi aduc corect aminte (pt. ca am facut la srvice BMW, deci nu am fost implicat in achizitie/montaj) toate partile vin deja vopsite din fabrica. Asadar, nu se vopasea ceva in atelier la ei, nu veneau "brute". Poate o solutie ar fi sa imbraci toata motocicleta in folie, am vazut ca s-a evoluat mult in sensul asta, si calitativ, si multitudinea de culori/modele. Si poate este un avantaj este ca in caz de zgarieturi, poti inlocui doar o bucata de folie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Asa este. Pacific Blue este si preferata mea. Am sa o fac sa imi placa mie, nu ma gandesc la vanzare, iar la ideea colantatului ma mai gandesc. Mai ales ca se "asorteaza" cu surata ei... Editat Octombrie 16, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Mai ales ca se "asorteaza" cu surata ei... Ala parca se numea Topas Blue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Asa este de aceea am specificat "asorteaza", nu identic. noul RS in actiune..... » Post actualizat in 19 Oct 2014 17:32ceva de genul acesta trebuie sa iasa, dar si cu capacul de la genti in culoare, binenteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Asta ar fi interesant daca s-ar implementa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 unde pui injectorul si bujia si cum controlezi admisie/evacuare? in schimb un 2 timpi cred ca ar merge, sa pui bujia in pistonul de sus si admisie/evacuare pe ferestre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 asta ar fi 4 intr-o linie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cateva imagini cu RS-ul meu cu seile schimbate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2014 Admin Share Postat Octombrie 23, 2014 Dan/Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Vad ca ai mansoanele de cauciuc uzate, sunt pe louis, Ariette le zice, la 120 de lei Sunt de 2 feluri, pt 1100/1150 si 1200; ideea e sa le comanzi pe alea potrivite mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Le stiu. Ideea este daca pot scoate mansoanele de cauciuc fara sa afectez incalzirea . De comandat este simplu ca are cod. Editat Octombrie 23, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2014 Admin Share Postat Octombrie 23, 2014 Se pot scoate destul de usor si nu afecteaza nimic, le-am schimbat si eu la a mea cu Ariete. Cind le pui pe cele noi foloseste cu incredere scuipinol, sa nu le lipesti cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Ca tot se discuta despre mansoane, yo mi-am luat ptr bivol asa ceva - nu pentru ca erau tocite ci pentru ca eram obisnuit de la cealalta mobra cu mansoanele un pic mai groase, ma dureau degetele si carpienele dupa o zi pe bembeu. acum e OK, nu afecteaza in nici un fel incalzirea din manson (adica nu-s facute dintr-un cauciuc izolant) si cica mai reduc si din vibratii dar nu as putea spune daca o fac sau nu ca GTu nu vibreaza ca SVu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.