Banzay Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Nu fiti rautaciosi. Dan are dreptate. Am facut o proba astazi si se potriveste. Cred ca ai facut o afacere buna cu RS-ul... sunt curios cum se misca o balenuta din asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Cum se misca? Ca o ballerina. Iti trebuie putin sa te "imprietenesti" cu ea si pe urma nimic nu te mai desparte. Impresionant se manevreaza in traffic, cu putina bagare de seama pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) La iarna, ma apuc sa fac matrita pt parbiz custom si far clar. Ar fi bine daca ai reusi sa "replici" si o carena clasica de far gen R90S. In mod sigur, "partizani" s-ar gasi... @Dan Nastase: Salut, pretul lor este identic cu al celor pentru modelul cu 1 bujie / cilindru; deci tot 444 lei. Cum am spus si mai sus, se poate verifica lista orientativa pe realoem.com Multumesc pentru confirmare,Tiberiu Anghel! Editat Noiembrie 25, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Pentru "Dan Nastase" : http://olx.ro/oferta/bmw-r100rs-ID2v4B5.html#86c8b046 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) @Tinere bavarez red bandit: Multumesc, dar... Confunzi si modelul de motocicleta... si carena... Fii antena aici: Editat Noiembrie 25, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Sa traiti ! Am vazut diferentele. M-am lasat sus in eroare de vopsea. Acum am inteles. » Post actualizat in 26 Nov 2014 07:03De ieri avem un nou coleg printer noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Tinere bavarez @red bandit: din partea mea a fost o sarja prieteneasca... Ii sta bine bidiviului tau imbracat in azur... dar, imi amintesc, si "red" expres... este de poveste... La multi kilometri frumosi! Editat Noiembrie 26, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Amintirile ma chinuieste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Frumoase amintiri, Vlad. Nu pot sa nu remarc pozitia corecta a seii. Reglaj tocmai bun pentru un pilot ca bradul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ar fi bine daca ai reusi sa "replici" si o carena clasica de far gen R90S. In mod sigur, "partizani" s-ar gasi... Multumesc pentru confirmare,Tiberiu Anghel! eu am o carena de R90 undeva in garaj( e replica nu e originalul) dar nu are plexiglss-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) eu am o carena de R90 undeva in garaj( e replica nu e originalul) dar nu are plexiglss-ul. @BMW RIDER: Pe mine m-ar intereseaza o carena de R90S completa, inclusiv ceasurile functionale. Sau varanta: Schimb R1100S 2004 cu BMW clasic. Multumesc. Editat Noiembrie 26, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 @BMW RIDER: Pe mine m-ar intereseaza o carena de R90S completa, inclusiv ceasurile functionale. Sau varanta: Schimb R1100S 2004 cu BMW clasic. Multumesc. carena este in foma bruta, fara vopsea, ceasuri si plexiglass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Fratilor daca tot "va chinuieste" amintirile, inseamna ca ati trecut la o noua etapa BMW , presupun . Care ar fi aceea, ma rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Fratilor daca tot "va chinuieste" amintirile, inseamna ca ati trecut la o noua etapa BMW , presupun Care ar fi aceea, ma rog? In cazul meu este mai simplu... Actuala... Cea mai puternica ... Cea mai iubita... R-ul... Prototipul... GS-ul... F-ul... sau K-ul... Anii '70... '80... ''90... 2000... La ce "etapa" te referi?! Editat Noiembrie 26, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 frigut azi dimineata... Traiasca inginerii si chimistii Michelin - Pilot Road 4 rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Apropos de anvelope...doresc sa pun anvelope noi pe BMW. Am gasit ceva de la Metzeler Z6 Roadtec la un pret foarte bun, dar cu un DOT mai vechi. Are asa mare importanta daca nu au fost niciodata montate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Un set de pilot road 3 ii cam 1100 ron. E mult mai mult ca Z6? Am avut Z6 si am luat un surub in el de o trebuit sa il schimb Nu zic ca e guma proasta, zic ca asta am patit si m-o intristat ca la 1500 km de la montat, o trebuit schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) Am avut eu pe Bandit si am fost multumit. DOT -ul ma intereseaza daca are mare importanta. Setul de Metzeler l-am gasit la aproximativ 750 ron (redus de la 1100). » Post actualizat in 27 Nov 2014 13:30Asa arata profilul fata/spate... Editat Noiembrie 27, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Apropos de anvelope...doresc sa pun anvelope noi pe BMW. Am gasit ceva de la Metzeler Z6 Roadtec la un pret foarte bun, dar cu un DOT mai vechi. Are asa mare importanta daca nu au fost niciodata montate? Eu pe RS am avut tot Z6 Roadtec si au fost excelente. Cand spui insa DOT mai vechi, conteaza cat de vechi... ca una e sa fie 1-2 ani si alta e sa fie 5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 am nevoie si eu de un sfat: vreau sa iau un rt 1150 si am vazut ca sunt 2 variante cea din 2002 cu o bujie pe cil. si din 2004 cu 2 bujii, care considerati ca este mai buna, mai fiabila? sau parti bune/rele la cele doua modele? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 am nevoie si eu de un sfat: vreau sa iau un rt 1150 si am vazut ca sunt 2 variante Din primavara 2003 s-a introdus versiunea cu doua bujii pe cilindru (twin-spark). Le poti diferentia doar dupa forma capacului de chiulasa, cel cu o bujie fiind putin mai rotunjit si avand ornamentul negru (care acopera bujia) pe toata latimea capacului, in timp ce la twin-spark capacul are o forma mai patratoasa si ornamentul negru mai scurt. Implicit, atunci cand au in dotare, difera si forma protectiei de cilindru. In pozele de mai jos, cel rosu este cu o singura bujie iar cel argintiu este twin-spark. Eu as alege clar varianta cu doua bujii, am inteles ca motorul merge putin "mai rotund" si s-a mai diminuat din efectul de mers putin sacadat la turatie constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 ..Si te umfla rasul cand vezi cat costa o pipa de bujie care se duce la ~ 50 60 k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 (editat) Da! http://piese.motovip.ro/magazin-online/motocicleta/bmw/?page=3#good_detail=lulea-bujie-lb05f-94dd69ab2e89c78c1ee62639a7e4a5c8p Editat Noiembrie 28, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.