eliasmanu Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Salutare tuturor... Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam.... Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel). O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" . Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles) Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii... Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei... Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor Multumesc si toate bune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ai joc la maneta de ambreiaj? Daca nu, ajusteaza ca sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salutare tuturor... Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam.... Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel). O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" . Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles) Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii... Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei... Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor Multumesc si toate bune ... Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut! Jocul manetei de ambreaj este conform cu manualul de reparatie. " Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale." Asta ma ajuta doar temporar (aprox. 10-15 min) pana cand motorul/cutia ajunge la temperatura/parametri la ca apar problemele... Ma gandesc si la vascozitatea uleiului... ? Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare. Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs. Editat Ianuarie 6, 2015 de Endlessdays Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2015 Jocul ala la schimbator este normal, avand in vedere ca motocicleta are un numar de kilometri. Important este sa nu-ti sara din viteza si sa intre bine. La discuri jocul longitudinal ar trebui sa fie mult mai mic, este boala la motorizarile 850/1100. Daca discurile sunt bune se pot schimba numai niturile alea (vorbeste cu Dan Cata, facea el intr-o vreme). Legat de zgomotul la rulare, este normal, ating placutele in discuri, nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Am vorbit deja cu Dan Cata in seara in care l-am luat dar am zis ca nu-l incurc inainte de sarbatori si apoi a postat ca e plecat pana in 28 Ian. Discurile nu sunt subtiate si nici valurite sa fie problema de disc(asa cred) dar niturile sigur trebuie schimbate. Sunetul la care ma refeream nu apare in clip.....de aia ziceam ca si cum ar agata ceva pe roata dintata de la abs....un carait puternic dar numai intr-o anumita pozitie a rotii.....acum vad ca nu a sunat deloc in clip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2015 De atins nu are cum sa-ti atinga pentru ca rozeta este fixa si doar discul are un joc, ca sa-ti atinga rozeta de cititor ar trebui sa fie stramb tot ansamblul discului, dar atunci nu s-ar mai invarti roata.. Ca sa te lamuresti da jos senzorul si uita-te la el, sunt sigur ca nu se vad semne de frecare pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare. Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs. Jocurile mi se par normale. Insa de scartaitul placutelor am scapat in felul urmator; am dat jos etrierele, am scos si curatat cu mare atentie pistonasele, schimbat lichid frina, schimbat garniturile pistonasului actionat de maneta frana si....rezultatul. O franare mai eficienta iar cand dai drumul manetei parca nici nu a atins placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 trebuie schimbate bucsile de pe disc, la mine facea si mai rau(clantanea pe frinare), jocul in plan vertical este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Editat Ianuarie 14, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Da, ai avut o recomandare, dar cine ti-a recomandat asta habar nu a avut ce inseamna aerisire la iABS (ABS integral). Prin urmare te-a pus pe drumuri si pe bani cheltuiti, sa-i multumesti!! :-))))) Ai scos lichidul din modulatorul de ABS, la cele cu iABS aerisirea nu se face (numai) pe la etrieri. Suna la 0722 361 856 la Tibi (a lucrat la Bavaria si are service particular), spune-i ca te-a trimis Luigi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Daca ajunsul la service e problematic, iti pot imprumuta pompa de vid - doar ca iti trebuie compresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Ce sa faca cu pompa de vid? Procedura este diferita fata de sistemul tau de ABS.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Happy New Year! p.s. X-mas 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cum ai reusit filmarea asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Este mai complicat la prima vedere sa aerisesti instalatia la I-ABS, dar gasesti tutoriale pe net cu ordinea in care se aeriseste instalatia! NU folosi pompa de vacuum! Eu am folosit o seringa mai mare cand modulul a tras aer si am aerisit de la aerisitorii etrierilor spre modul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cum ai reusit filmarea asta??? Cu o camera gen GoPro si un prelungitor (de exemplu un bat de ski) :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Am facut aerisirea asa cum este descrisa in manual, inepand cu fata si apoi spatele de la ABS inspre etrieri si invers dar tot am aer la spate. Am respectat ortinea celor trei aerisitoare de mai multe ori si OK fata dar spatele imi da aer in permanenta si nu tine. Nu exista pata sau scurgere de lichid nicaieri. Actionand maneta de fata se aude funtionand motorasul de la servo si tine doar fata. Cand actionez pedala nu se aude nimic si nici nu tine frana indiferent de presiunea de apasare. Mai am un motor la fel si la asta in functie de actionare functioneaza ambele motorase separat. Am inca un bloc ABS demontat dar la care funcioneaza ambele motorase voi incerca sa inlocuiesc motorasul de spate. Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni. Multumesc Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2015 Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni. Multumesc Luigi Pe Tibi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Scuze Luigi, m-am facut si nas de ocazie, mai trebuie sa vrea si finul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)... Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare. Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba. De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)... Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare. Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba. De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle. Multam anticipat! Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare. P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul. Editat Ianuarie 23, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 sal'tare azi am inceput revizie generala completa. - am dat jos electromotor, am constatat ca nu revine inapoi repede, ci incet. Am desfacut complet, curatat si uns cu vaselina si solutie de greaser special. Merge brici! - am dat jos alternator, am constatat ca are un mic soc la rulmenti, marti il duc la un atelier specializat pt. inlocuire de rulmenti si verificare pe un banc profesional. aici tre inlocuit obligatoriu cureaua, ca s-a tocit foarte putin din cauza patinarii. urmatoarea zi: - de golit lichide de frane si incercarea de a curata toate conducte de lichid murdar. dat jos unitatea ABS si inspectat. si de aruncat furtune de frane la gunoi... pauza voi ati mai facut ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.