Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare tuturor...

 

Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam...:D. Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel).

 

O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" :(. Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles)

Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii...

Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei...

 

Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor :)

 

Multumesc si toate bune ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor...

 

Multumesc frumos pentru link-urile cu crashpad-urile, imi plac cele de la Wunderlich, si pana la primavara le cumparam...:D. Daca le mai are careva, rog sa le faca o scurta prezentare, o parere in plus e tot timpul bine venita, ma inereseaza in special prinderea acestora si elasticitatea/rezistenta materialelor, nu de alta dat daca se prind pe suruburile de sustinere a motorului este posibil sa faca mai mult rau decat bine in caz de Doamnefereste ...(sau poate ma insel).

 

O alta intrebare arzatoare este referitoare la "pozitia de neutru" :(. Mai exact am ceva probleme cu Neutrul, adica: daca motorul/cutia de viteze este rece nu sunt probleme, dupa aprox 3-5 km sau 15 minute de functionare (pe loc), daca roata spate nu se misca este aproape imposibil sa nimeresti Neutrul, daca roata spate este in miscare nu-s probleme. (sper ca m-am facut inteles)

Cu alte cuvinte trebuie sa scot pe liber inainte de a ma opri (de exemplu la semafor)...lucru deranjant in anumite situatii...

Orice idee/parere este bine venita in identificarea cauzei...

 

Mai sunt si alte intrebari...dar eu zic sa le luam in ordinea prioritatilor :)

 

Multumesc si toate bune ...

Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Jocul manetei de ambreaj este conform cu manualul de reparatie.

 

" Inca ceva, fata de ce a scris Dan mai sus: nu'l mai lasa sa mearga in gol: pornesti si pleci - pana atingi temp de functionare, eviti accelerarile brutale."

 

Asta ma ajuta doar temporar (aprox. 10-15 min) pana cand motorul/cutia ajunge la temperatura/parametri la ca apar problemele...

 

Ma gandesc si la vascozitatea uleiului... ?

 

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare.

 

Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs.

 

Editat de Endlessdays
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Jocul ala la schimbator este normal, avand in vedere ca motocicleta are un numar de kilometri.

Important este sa nu-ti sara din viteza si sa intre bine.

La discuri jocul longitudinal ar trebui sa fie mult mai mic, este boala la motorizarile 850/1100. Daca discurile sunt bune se pot schimba numai niturile alea (vorbeste cu Dan Cata, facea el intr-o vreme).

Legat de zgomotul la rulare, este normal, ating placutele in discuri, nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit deja cu Dan Cata in seara in care l-am luat dar am zis ca nu-l incurc inainte de sarbatori si apoi a postat ca e plecat pana in 28 Ian. Discurile nu sunt subtiate si nici valurite sa fie problema de disc(asa cred) dar niturile sigur trebuie schimbate.

 

Sunetul la care ma refeream nu apare in clip.....de aia ziceam ca si cum ar agata ceva pe roata dintata de la abs....un carait puternic dar numai intr-o anumita pozitie a rotii.....acum vad ca nu a sunat deloc in clip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

De atins nu are cum sa-ti atinga pentru ca rozeta este fixa si doar discul are un joc, ca sa-ti atinga rozeta de cititor ar trebui sa fie stramb tot ansamblul discului, dar atunci nu s-ar mai invarti roata.. Ca sa te lamuresti da jos senzorul si uita-te la el, sunt sigur ca nu se vad semne de frecare pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste intrebari. Jocul la pedala de schimbator ar trebuii sa existe sau nu? Eu am joc destul de mare.

 

Discurile de frana fata iar au joc destul de mare, stanga dreapta, sus jos; ar trebuii schimbate bobbins-urile si cand invarteam roata fata in sens invers rulajului normal( adica daca m-as fii dus cu spatele) scoatea un sunet ca si cum se agata in roata aia dintata de la abs.

 

Jocurile mi se par normale. Insa de scartaitul placutelor am scapat in felul urmator; am dat jos etrierele, am scos si curatat cu mare atentie pistonasele, schimbat lichid frina, schimbat garniturile pistonasului actionat de maneta frana si....rezultatul. O franare mai eficienta iar cand dai drumul manetei parca nici nu a atins placutele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata.

Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale.

Multumesc

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, ai avut o recomandare, dar cine ti-a recomandat asta habar nu a avut ce inseamna aerisire la iABS (ABS integral). Prin urmare te-a pus pe drumuri si pe bani cheltuiti, sa-i multumesti!! :-)))))

Ai scos lichidul din modulatorul de ABS, la cele cu iABS aerisirea nu se face (numai) pe la etrieri.

Suna la 0722 361 856 la Tibi (a lucrat la Bavaria si are service particular), spune-i ca te-a trimis Luigi.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata.

Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale.

Multumesc

Este mai complicat la prima vedere sa aerisesti instalatia la I-ABS, dar gasesti tutoriale pe net cu ordinea in care se aeriseste instalatia! NU folosi pompa de vacuum! Eu am folosit o seringa mai mare cand modulul a tras aer si am aerisit de la aerisitorii etrierilor spre modul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aerisirea asa cum este descrisa in manual, inepand cu fata si apoi spatele de la ABS inspre etrieri si invers dar tot am aer la spate. Am respectat ortinea celor trei aerisitoare de mai multe ori si OK fata dar spatele imi da aer in permanenta si nu tine. Nu exista pata sau scurgere de lichid nicaieri. Actionand maneta de fata se aude funtionand motorasul de la servo si tine doar fata. Cand actionez pedala nu se aude nimic si nici nu tine frana indiferent de presiunea de apasare. Mai am un motor la fel si la asta in functie de actionare functioneaza ambele motorase separat. Am inca un bloc ABS demontat dar la care funcioneaza ambele motorase voi incerca sa inlocuiesc motorasul de spate.

 

Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni.

Multumesc Luigi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze Luigi,

m-am facut si nas de ocazie, mai trebuie sa vrea si finul. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)...

 

Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) :)

Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare.

 

Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba.

De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle.

 

Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)...

 

Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) :)

Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare.

 

Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba.

De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle.

 

Multam anticipat!

Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare.

P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare

 

azi am inceput revizie generala completa.

- am dat jos electromotor, am constatat ca nu revine inapoi repede, ci incet. Am desfacut complet, curatat si uns cu vaselina si solutie de greaser special. Merge brici!

- am dat jos alternator, am constatat ca are un mic soc la rulmenti, marti il duc la un atelier specializat pt. inlocuire de rulmenti si verificare pe un banc profesional. aici tre inlocuit obligatoriu cureaua, ca s-a tocit foarte putin din cauza patinarii.

 

urmatoarea zi: - de golit lichide de frane si incercarea de a curata toate conducte de lichid murdar. dat jos unitatea ABS si inspectat. si de aruncat furtune de frane la gunoi... pauza :)

 

voi ati mai facut ceva?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...