Cesar Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Chiar nu am incercat asta. Oricum, daca nu se rezolva nici de la dop, fie imi comanda cutie viteza noua, fie dau mobra inapoi. Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Daca motocicleta e asamblata si functionala, poti face o tura de proba ca sa incerci. Dar sa nu sufli o vorba celor de la BMW Marti ar trebui sa fie dopul schimbat, in momentul asta mobra e in service, probabil desfacuta. Aflu in cateva zile ce si cum. Dar oricum, merci pentru ideea asta cu verificarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K".... Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti. @audi_A9 - ce recall la distributie?...ca de asta nu am auzit. Au fost doua parca: Nr 1 - cu huruitul (engine rattle) la pornire (cam chain tensioner) Gasisem o notificare ca nu se instaleaza pe moto cu rulaj peste 19k km INFO AICI si AICI Nr 2 - cu distributia care sarea unul sau doi dinti cu consecinte usor de inteles cand pistoanele nu sunt sincronizate cu supapele (se monteaza un ghidaj in interior - capac motor partea dreapta) - INFO AICI Am pus linkuri cu ce am gasit la indemana, oricum iti faci o idee despre subiect. La mine nr.2 este facut. Nr. 1 este prezent (zgomot de huruit la pornire, nu la toate pornirile, tine cca 1 secunda). Nu ma deranjeaza. Motorul merge... poate sa ramana asa. Huruitul dispare repede dar dupa ce pornesc toba este lider la nivelul de zgomot. Editat Octombrie 9, 2015 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Multam' fain de informatii! Daca ai date referitoare si la alte recall-uri, mai baga info aci. Oricum, dau o pizza la Scoica cand voi deveni motorizat. Cu siguranta voi pune baietii sa verifice daca s-au facut aceste modificari. Zgomot la pornire nu am avut deloc, dar nici nu am avut parte de mobra mai mult de cateva zile si 2 iesiri. Are acum vreo 10k km, asadar s-ar incadra la ambele recall-uri. Despre toba inca nu stiu ce sa zic...singura care imi place cum vine pe ea este Mivv Suono titaniu si carbon....pe de alta parte imi place mult si burlanul stoc (pacat doar ca este electric). Editat Octombrie 9, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Aveam un site in care erau toate recallurile, o sa il caut. Probabil ca huruitul e rezolvat la tine. Poate si altele. Chiar daca o aveai o singura zi, tot iti dadeai seama de "rattle noise". Daca porneste fara zgomot de suruburi, eu zic ca esti ok. Cu burlanul stock am mers si eu, se aude doar un zgomot de airbox cand deschizi gazul. In rest... e prea liniste. Motorul asta trebuie sa respire printr-o toba care sa-i dea o tonalitate mai grava. Ai grija ca toba mivv sa nu fie scurta, o sa ajunga gazele/caldura pe geanta laterala. PS. Nu e nevoie de pizza... cel mult o apa e de ajuns, desi nici aia nu e obligatorie. Dar putem sa ne vedem sa comentam diverse. Eu ies toata iarna, doar sa nu fie gheata pe jos. Ca sa o dau in gluma: mai bine ii spui sefului de service sa-si citeasca emailurile de la inceputul lui septembrie. Se pare ca suntem mai multi aici care am avea nevoie. Astept sa vad finalul epopeii din service... am urmarit de la inceput. Iti doresc succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 9, 2015 Admin Share Postat Octombrie 9, 2015 Un lucru pe care il pricep mai deloc este acest topic pentru toate modelele BMW, in loc sa fie individuale, pe clase. Sa pot scrie pe serie "K", nu sa adaug pagini la un topic general imens, unde poate ar fi indicat sa fie postate doar noutati, iesiri, intruniri sau orice tine de absolut toti posesorii de BMW. Tot astept si eu asta de atata timp: topicuri separate pentru fiecare model. Pana atunci, avem un singur topic si "ne conversam" pe el ! Topic de intalniri/socializare exista, dar e deschis pentru toti. Tot asa asteapta si posesorii de Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph, si eu au nenumarate modele in portofoliu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 (editat) Lasa-l incolo de dop. Ce e ala dop, asa ti-au zis aia de la reprezentanta? Mi-e lene sa ma uit pe fisela BMW dar probabil e vrun jigler(aka oil jet) Exista si la KTM 990 ADV asa ceva si sunt si aici ceva probleme cu el daca se infunda(dragging clutch). Eu am doua, unul stock de strada #30 si unul de offroad #50. Cu #50 imi iau la revedere de iesit in neutru dupa ce se incalzeste uleiul+cutia se simte rigida(schimbat fara ambreiaj e la fel indiferent care oiljet e pe moto), insa protejeaza ambreajul la utilizare intensa. Editat Octombrie 10, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Nu au zis nimic de jigler ci de dop. Acum ca e unul si acelasi lucru, chiar nu mai conteaza. Sunt oricum maxim curios sa aflu daca intr-adevar asta e buba aia greu de descoperit la mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Tot asa asteapta si posesorii de Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph, si eu au nenumarate modele in portofoliu.. Eu inteleg cand un admin comenteaza la subiect... dar in cazul asta ... e in afara subiectului sau nu stie ce are in ograda. Eu vad lista si o sa ma rezum doar la prima pagina: suzuki sv650 yamaha tdm honda cb500 suzuki gs500 bandit fz6 hornet VFR 750/800 monster GSX 600 honda ctx honda pan european ntv 650 kawa ZZR ......... ......... Cele de mai sus sunt MODELE, nu BRANDURI ! Dezamagitor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 10, 2015 Admin Share Postat Octombrie 10, 2015 Simt framantari de care ar trebui sa te lipsesti, ca sa imprastiem dezamagirea si sa inteleaga toata lumea intreb: ce topicuri separate in afara celor existente astepti despre BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Ma baieti, lasati dreaq cearta ca nici macar nu a venit zapada. Si ca un necunoscator ce sunt in ceea ce priveste organizarea si logica unui forum....ar fi greu ca de exemplu din folderul "Motociclete de strada" sa te duci in alte foldere cu fiecare brand cunoscut, apoi in topicuri pe model (pentru a usura si structura mai usor) plus un topic general pentru informatii, noutati, intalniri etc pentru toti posesorii brand-ului respectiv? De principiu, tot ce se face pe un forum costa bani, dar accesul este insa gratuit pentru membri. Pe afara am vazut ca li se da posibilitatea membrilor sa cotizeze cu sume modice pentru a intretine si dezvolta forumul, in caz contrar forumurile fiind "poluate" cu reclame diverse tot in ideea de acoperire a costurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 acu' eu nu ca tin cu ursul dar ceva topicuri cu diverse modele BMW sunt... ba chiar destul de multe... OK, nu sunt toate la gazeta de perete dar asta nu ar trebui sa impiedice pe nimeni sa posteze pe topicurile dedicate sau sa deschida unul nou daca e cazul... da, e mai simplu sa postezi aici ca e pinned... avantaje si dezavantaje... pina una, alta in masura in care s-a putut posesorii au primit indrumari/sfaturi/snoave/ghicitori in functie de pricepere/disponibilitate... eu unul n-as zice ca e dezamagitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 .....eu unul n-as zice ca e dezamagitor... Nu am spus asta...sau ca nu e de ajutor asa cum e. Pur si simplu ma gandeam ca poate fi mai bine. Asa tare gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 ma refeream la remarca colegului @audi A9... si da, cu siguranta se poate si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 salut la un k1200s din '05....oare pot sa pun orice toba de esapamnt?....io am oarecare dubiii...nu ar trebui ceva personalizat de producator in functie de specificatiile motorului?...vanzatorii de tobe, afirma orice ....doar-doar le-or vinde...da'...nu stiu ce sa zic... Merge de pe GS pe K... care ii total diferit....doar ca ii BMW?....sau de pe motor cu cilindree mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 trebuie sa fie dedicata motocicletei tale. O toba pusa " romaneste" iti influienteaza xaracteristicile si performantele motorului in sens negativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 O evacuare mai permisiva,accelereaza admisia si procesele ce au loc in motor. Detaliaza te rog. Cum poate o evacuare mai permisiva sa accelereze admisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 (editat) Scuze pentru raspunsul intarziat. Ma gandeam ca doar topicul de bmw sa fie divizat in sub-topicuri, daca se modifica si restul vor fi multi utilizatori confuzi. Eu le-as fi grupat pe categorii: 650/700/800, 1200 R/RT, 1200GS/GSA, 1100/1150, K1200/1300, k1600 pt doritori, S1000RR si variatia 1000XR. Poate mai sunt si alte modele de interes, am scris ce mi-am adus aminte acum. Incercam sa fiu constructiv, nu am certat pe nimeni. Doar am fost surprins/dezamagit de afirmatia adminului ca altii nu au topicuri separate. Deja ma gandeam ca imi trebuie urgent ochelari. )) In rest, toate bune, mergem mai departe! Astept informatii cu K-ul... poate ii trebuie un dop de pluta, desfacem o sampanie si isi revine! Editat Octombrie 12, 2015 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 ... si i-ar trebui un traction control. La ce motor are, TC este chiar binevenit. Presupunand ca are ABS, din cate stiu poti monta TC la service BMW Motorrad, pretul de care imi aduc aminte era in jur de 350€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Si ca un necunoscator ce sunt in ceea ce priveste organizarea si logica unui forum....ar fi greu ca de exemplu din folderul "Motociclete de strada" sa te duci in alte foldere cu fiecare brand cunoscut, apoi in topicuri pe model (pentru a usura si structura mai usor) plus un topic general pentru informatii, noutati, intalniri etc pentru toti posesorii brand-ului respectiv? Dupa parerea mea aveti dreptate cu discutia asta. Trebuie inteles insa ca la inceputul acestui forum (poate acum 10-11 ani?) motocicletele si motociclistii erau mult mai putine/putini, experienta detinatorilor acestui forum era alta. Iar structura pe care a plecat (impartirea pe categorii/tipuri de motociclete) poate ca nu a fost rea deloc la vremea aia si inca o perioada buna dupa aceea. Si uite asa probabil ca la inceput un topic al posesorilor de BMW era suficient. Fenomenul insa s-a dezvoltat foarte mult, s-au diversificat modelele cumparate si subiectele discutate. Motiv pentru care si eu sunt clar de parere ca impartirea pe marci si apoi pe tipuri sau categorii principale de modele ar fi foarte binevenita. Problema e ca logica nu este aceeasi la toata lumea si implicit parerile diferite. Eu am atras atentia in cateva randuri ca nu este normal ca unul sa intrebe de un surubel sau cum face nu stiu ce manopera la o motocicleta de 20 de ani si in acelasi topic altii sa vorbeasca de chestii de ultima ora la cu totul alt tip de motocicleta, nu se mai intelege nimic. Sa stiti totusi ca exista deja multe topicuri dedicate motocicletelor BMW, la cele enduro-touring cam toate modelele/generatiile au un topic, la super-sport exista topic pentru 1000RR si HP4 iar aici la cele de strada de asemenea sunt deja topicuri pentru mai multe game: pt seria F800, pt seria K1600, pt seria R1200, ar fi fost ideal sa avem si unul singur pt seria S1000 (fara RR, normal) dar aici cineva care se crede mare priceputa a insistat sa avem separat pentru 1000R si 1000XR ca vezi-Doamne sunt extrem de diferite (si F800R difera foarte mult de 800ST, inclusiv tipul transmisiei, si R1200R difera mult de RT sau ST dar era ilogic sa faci topic la fiecare). Din pacate insa, nefiind impartite pe marci/tipuri ca sa stii excat unde sa cauti din start, si in acelasi timp existand topicurile pinned (iar celelalte daca nu sunt accesate mai recent devin greu de gasit) topicurile pe game nu au fost prea folosite. Si lumea posta tot pe acest topic. Asadar, pentru ca nu putem muta muntii din loc, acum aveti ocazia si motivul sa faceti topic pentru K-urile moderne (incepand cu K1200S din 2004) unde sa discutati probelemle specifice, mai ales ca la modelele astea (mai ales la K1200) din pacate aveti ce discuta. Eu am vrut sa fac asta mai demult dar nu am vazut prea multi posesori activi. L-as numi "BMW seria K 1200/1300 S/R/GT (motor transversal)". Am specificat "motor transversal" ca sa nu se amestece si cei din generatiile mai vechi cu K1200 RS/GT, desi poate multi nu realizeaza diferenta dar nu am alta idee. /index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/ /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/ /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Vlad, daca iti aduci aminte, acu ceva vreme (cu ani in urma) am facut un poll in care am studiat fezabilitatea re-ordonarii topicelor. Acolo lumea a sumarizat ca NU are sens o asemenea miscare. Ceea ce vrei tu are sens pe un forum cu trafic foarte mare, de genul a zecilor de mii de useri zilnic (advrider de ex). Aici la noi suntem putin mai multi decat cativa, deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 (editat) Astept informatii cu K-ul... poate ii trebuie un dop de pluta, desfacem o sampanie si isi revine! Atat!! Ca sa exagerez o idee: "daca suntem putini nu tre' sa ne zbatem in mizerie". Lasand gluma, clar lucrurile se pot imbunatati foarte mult. Nu stiu insa ce presupune acest lucru pentru cei ce administreaza acest forum, cu siguranta le suntem recunoscatori oricum. Organizarea mi se pare nitel haotica prin comparatie cu ce e pe-afara....dar probabil ca si partea financiara isi spune cuvantul. Editat Octombrie 12, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2015 Admin Share Postat Octombrie 12, 2015 Dupa cum spunea KHK mai sus, exista topicuri pentru clasele 800, 1600, rt1100, 1000rr, etc/etc. Problema vine nu de la inexistenta topicurilor, ci de la faptul ca posesorii inscrisi sau activi cu asemenea modele sunt extreme de rari! Uitati-va la cei cu 1600 sau 800 si vedeti cate replici si pagini exista acolo! De exemplu pentru cei cu RT1200 sunt adunate abia 5 pagini in 4 ani! Si 1200RT sunt infinit mai multe decat 1200/1300GT! Credeti ca daca ati face topic despre K1200/1300 o sa fiti mai multi de 4/5 maxim? Si chiar daca o sa fiti 50 (cifra este mult exagerata, evident, nu cred ca sunt atatia in Romania, nu pe forum!) , credeti ca o sa scrieti intr-atat incat sa umpleti pagini in fiecare zi in asa fel inca topicul vostru sa ramana mereu sus? Probabil ca se face confuzie intre un topic normal si unul pinned, dar un topic nu poate fi facut pinned doar daca are 5 posesori si 3 pagini cu 47 replici! Uitati-va la topicurile pinned si o sa vedeti ca sunt facute cele cu mii si zeci de mii de replici si sute de mii de vizionari! Nu inteleg de ce nu v-ati facut pana acuma topic cu modelul vostru, nu va pune nimeni bete in roate, oricine poate deschide orice topic doreste! Pentru ce doriti voi ar fi necesar un forum monomarca, dar nici acela nu ar supravietui tocmai din lipsa posesorilor. Evident, este mai la indemana sa arunci o ironie cu - vezi Doamne - sunt dezamagit (desi habar nu ai de ce, avand in vedere ca-ti poti face topic singur!) decat sa dai un PM sau sa deschizi un topic cu ce te doare pe sectiunea "administratie" ! In speranta ca am lamurit lucrurile si in cazul ca mai este ceva de discutat vis/a/vis de acest subiect va rog sa urmati caile indicate mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Dupa cum spunea KHK mai sus, exista topicuri pentru clasele 800, 1600, rt1100, 1000rr, etc/etc. Problema vine nu de la inexistenta topicurilor, ci de la faptul ca posesorii inscrisi sau activi cu asemenea modele sunt extreme de rari! Uitati-va la cei cu 1600 sau 800 si vedeti cate replici si pagini exista acolo! si de multe ori in loc sa posteze pe topicul lor, posteaza tot aici la posesorii de bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2015 Admin Share Postat Octombrie 12, 2015 Corect, daca le convine nu se pune! Oricum, nimeni nu imi amintesc sa fi ramas fara raspuns daca a intrebat pe topic generalist BMW ceva legat de un model mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.