gabyshor Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) si alea rosii sunt cele mai rapide. iar alea albastre se strica primele. ai grija capone ) Editat Iulie 24, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) am reglat astazi jocul la supape si am facut sincronizarea... cum in general aud motorul cu casca pe cap si doape in urechi azi m-a lovit un zgomot metalic, un soi de bataie... aine schimb uleiul sa vad daca se schimba ceva... ce naiba o fi? asa face toate? » Post actualizat in 25 Jul 2015 18:55update: schimbat ulei... la prima vedere zgomotul pare sa nu ai fie asa pregnant... sa fi fost din motivd e nivel scazut de ulei? cu ocazia asta am observat ca la relanti cind debreiez dispare un soi de rontait... uleiul in cutie a fost schimbat acum mai putin de 10k... Editat Iulie 24, 2015 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Va salut, Vreau sa achizitionez un top case 45-50l cu suport-spatar pt pasagera pt k1200s , aveti ceva recomandari de unde as putea lua/comanda ceva de calitate si ok? poate aveti experiente pozitive cu vre-un magazin/vanzator sa-mi dati doua trei idei as mereg pe recomandare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Va salut, Vreau sa achizitionez un top case 45-50l cu suport-spatar pt pasagera pt k1200s , aveti ceva recomandari de unde as putea lua/comanda ceva de calitate si ok? poate aveti experiente pozitive cu vre-un magazin/vanzator sa-mi dati doua trei idei as mereg pe recomandare. Multumesc. Eu am si recomand Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Va salut, Vreau sa achizitionez un top case 45-50l cu suport-spatar pt pasagera pt k1200s , aveti ceva recomandari de unde as putea lua/comanda ceva de calitate si ok? poate aveti experiente pozitive cu vre-un magazin/vanzator sa-mi dati doua trei idei as mereg pe recomandare. Multumesc. eu am luat de la louis si am mers tot pe givi cu zice si mr. shipxhuxyz. givi e55nt: https://www.louis.de/en/artikel/givi-topcase-maxia-e55nt-black-transparent/10024238?list=98586448 adapter plate: https://www.louis.de/en/artikel/givi-univ-adapter-plate-monokey/10022877?list=98586609 spatar: https://www.louis.de/en/artikel/back-cushion-for-givi-maxia-e55-e55n-top-box/10022944?list=98586493 si daca doresti gratar de metal pt topcase (eu nu l-am luat) https://www.louis.de/en/artikel/metal-luggage-grid-black-use-for-givi-e55n/10022946?list=98586493 se mai poate monta kit pt telecomanda http://www.twistedthrottle.com/givi-remote-control-kit-for-e55-monokey-cases sau kit de lumini cu led. lamurit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 ) la detaliu , merci frumos de sugestii.... am mai gasit si aici la pret decent http://motomus.ro/piese-accesorii/accesorii/top-case/top-case-1/Top-Case-V47NN-47lt-Monokey-cu-capac-carbon-V47NN#!prettyPhoto[gallery1]/2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Ai incercat pe bikeshop si OLX? este posibil sa gasesti lucruri la preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beglacka Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Va salut! Am si eu un bmw 1150 gs din 2002, pe care il folosesc destul de mult. De cateva saptamani turometrul nu mai vrea sa urce peste 1500 rpm, se vede ca vrea dar ceva este blocat sau nu stiu. Poate cineva are o idee, sau a avut aceeasi problema. Altfel motocicleta merge foarte frumos si sunt multumit tare de ea. P.s. daca cineva a instalat proiectoare pentru motocicleta de 1150 are rabdare si timp sa ne povesteasca la ce trebuie sa fim atenti, sau un tutorial pas la pas ce trebuie urmarit, fac cinste la o bere sau mai multe la intrunirea in week-endu asta la Odorhei. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 10, 2015 Admin Share Postat August 10, 2015 De obicei se strica melcul de la roata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 De obicei se strica melcul de la roata.. Nu si la turometru, melcul la turometru nu se strica decat rareori Ala isi ia semnal de la placa cu senzori hall, ori e ceva conecsiune proasta la mufa ce merge acolo ori e stricat fizic turometrul, Proiectoarele le pui cu releu, comandat de ce vrei tu: bec de pozitie fata, faza scurta, faza lunga, intrerupator separat sau o combinatie de cele de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 10, 2015 Admin Share Postat August 10, 2015 Scuze, ma gandeam la kilometraj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beglacka Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Asa am citit si eu ca probabil ceva la senzor ori turometrul. Daca ar fi vorba despre ceva banal as repara, dar sa ramane sanatos asa... in legatura cu proiectoarele, as vreau sa pun separat. Daca vii la intrunire bem berea.. Nu si la turometru, melcul la turometru nu se strica decat rareori Ala isi ia semnal de la placa cu senzori hall, ori e ceva conecsiune proasta la mufa ce merge acolo ori e stricat fizic turometrul, Proiectoarele le pui cu releu, comandat de ce vrei tu: bec de pozitie fata, faza scurta, faza lunga, intrerupator separat sau o combinatie de cele de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 salut am in k 1200s din '05...s-a aprins pe bord triunghiul galben de avertivare...impreuna cu un semn ce seamana cu un bec...care are inauntru un semnul excalamarii, iar in lateral este o sageata orientata in jos becurile sunt toate functionale...ce altceva ar putea fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Un bec in spate ti s-a ars, pozitie sau frana. » Post actualizat in 19 Aug 2015 14:48Sau s-a corodat si are o rezistenta altfel de cat se asteapta calculatorul sa aiba Cel mai bine e sa incerci sa schimbi becul din stop, vezi daca mai apare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 oi vini la tine...om vedea noi...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Salutare! Cer un pic ajutor pentru un prieten care nu are cont aici. A cumparat un BMW1200 R iar acum cateva zile am observat ca la furca e ceva ciudat. Va rog sa-mi spuneti si voi parerea. E ok asa? » Post actualizat in 23 Aug 2015 10:29 Mai pun o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Am vazut pe beemerbonyard kit de reparatie pt clapete marca dan cata. Bravo dane! Ma bucur mereu cind vad un roman ca reuseste sa vinda ,,afara'' ceva si sa fie si apreciat. Inca odata bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2015 Admin Share Postat August 23, 2015 Te referi la faptul ca jamba nu este in acelasi plan cu jugul? Din ce stiu ar trebui sa fie drept, cred ca @andrei gras te-ar putea lamuri, are acelasi tip de motocicleta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Da aia mi se pare aiurea. » Post actualizat in 23 Aug 2015 12:42 Interesant e ca furca nu e inclinata. Adica nu mai are loc sa vina roata mai in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 (editat) La mine e asa cum se vede in poze.nu stiu ce sa zic .verifica sa nu aiba roata joc fata -spate .atunci e iulita la pivot desfacuta.cel mai rau caz e cadru superior deformat.zi de unde esti sa te indrume cineva spre un mecanic.asa e pe cricul central.pe lateral nu m-am uitat .daca e vreo diferenta itispun maine. Editat August 23, 2015 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Acolo ai niste bucse de guma ca sa nu iti clantane dintii in gura cand te dai, adeca au rol de amortizare. Alea is destul de scumpe de noi, din ce am vazut, da nu stiu cum le-ai putea monta, ca au ceva umar, cred ca iti trebuie ceva scula speciala ca sa le montezi. Oricum, la tine nu bucsele is problema, dupa cum vezi in poze la Andrei, trebuie sa fie totul drept. Poti sa te uiti la orice model din seria R1200, ca e la fel, si si la 1100 si 1150, adica toate ce au telelever. Toate trebuie sa fie aliniate. Ma tem ca la tine e cadrul indoit, am vazut asta in trecut, se poate intampla, si arata exact ca la tine. Ma intreb daca is amandoua la fel de indoite sau numa una din ele e asa. Sau cand te dai cu motorul si iei mainile de pe ghidon, merge cum trebuie sa mearga sau se "innoada" cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Multumesc pentru info si poze! Motorul merge extraordinar, nu sunt probleme la directie... O sa incercam la serviceul din Brasov ia sa vedem ce zic baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Are buba clar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Problema si solutieS-a mai intalnit ca la bmw r1100, posibil si k1100, ca motocicleta inexplicabil sa nu porneasca, sa faca doar clic.Dupa ce v-ati asigurat ca totul este in ordine (baterie, benzina, conexiuni electrice, etc.) merita sa aruncati o privire la electromotor. Se da jos foarte usor, din doua suruburi: unul vizibil altul exact pe "burta" electromotorului.O data dat jos, mai desfaceti 3 suruburi torx lungi si subtiri, care tin carcasa electromotorului de partea cu bendixul. Uitati-va in carcasa daca nu cumva s-a desprins un magnet. Daca s-a desprins, desfaceti complet bobina din carcasa si scoateti resturile de magnet si alte mizerii, sa ramana curat.Tutorial de reparatie aiciSi acum solutia:In loc sa aruncati electromotorul la gunoi si sa lasati familia in mizerie si foame ca sa luati unul nou (ca doar nu o sa stai cu motoru tras pe dreapta!!! Esti biker sau ce (cuvant urat)!?!) Montati-l la loc asa cu 3 magneti cum a ramas. Merge foarte bine un amic de-al meu in care am incredere zice ca merge si intr-un singur magnet, dar mai prost. Nu are rost sa incercati sa lipiti magnetu la loc, mai ales daca s-a spart!!! Ceva straniu se intampla in magneti cand se sparg si li se schimba polaritatea. Drept urmare se va invarti invers. Patit si asta.Va urez sa nu patiti ca mine si sa fi scris chestia asta degeaba.Toate cele bune! » Post actualizat in 05 Sep 2015 07:37si una de laudarosenie. copy paste de pe feisbuc: Asta a fost traseul: https://www.google.ro/maps/dir/Pia%C8%9Ba+Ionel+I.C.+Br%C4%83tianu+1,+Timi%C8%99oara,+Romania/47.0078327,21.885346/47.6611488,23.5057537/47.1085096,24.4553446/47.5524439,25.9091323/46.1434547,27.1485415/44.7082463,26.6208753/44.7910006,24.8584417/44.6176647,23.2276935/45.7665858,21.2423649/@45.7569705,21.2471326,14.23z/data=!4m22!4m21!1m5!1m1!1s0x4745677f384d3511:0xf7cbdc01af3b777a!2m2!1d21.23282!2d45.758316!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m5!3m4!1m2!1d21.2502211!2d45.7632791!3s0x4745676e313f6905:0x8936b5155976dc55!1m0!3e0 Statistici finale din tura de ieri:- distanta conform google maps 1697 km (1779 conform kilometrajului de motor)- durata totala 21 ore 49 minute (de la 4:41 la 2:30) din care stationar aprox. 2 ore 30 minute- viteza medie 78 km/h, maxima 147 km/h (dupa cum a inregistrat MyTracks) - consum mediu 5.3 De povestit de pe drum ar fi multe si marunte voi zice doar catevaN-am avut absolut niciun incident in trafic (mai putin intalnirea cu militienii din Bucovina, care s-a terminat cu bine). Toti soferii cu care am impartit drumul au mers civilizat, m-au observat si mi-au facut loc de manevre oridecateori drumul a permis. Pana si in Moldova. Am intalnit soferi cu care am "colaborat" foarte bine, in sensul ca ei aveau statie de radio si stiau pe unde sunt radare, iar eu ma tineam de ei iar cand ne separam ne claxonam amical. Din Falticeni si pana in Urziceni soferii nu dau flashuri ca e militie!Am intalnit un individ care isi dorea un ciopar economic si care mi-a dat niste plante (cuisoare zicea el) care te energizeaza. Intr-adevar m-au energizat pe ultimii 500 de km. Fara ele trageam la hotel.Bucovina seamana izbitor cu Banatul de munte, dar e mai bine pusa in valoare.Centura Bacaului e lunga si nasoala. Pe final pute a gunoi.Autostrada e cel mai plictisitor drum cu putinta. Soferii merg doar in 2 feluri: cu 90 sau cu 180. Nimeni nu merge cu viteza recomandata.Noaptea nu sunt radare, poti sa mergi blana fulgeratoare.Drumurile alea cu curbe faine sunt de (cuvant urat) noaptea.Bistrita are cam 40 de kilometri (cu tot cu sate) desi n-ai crede. Aici am zis ca turbez de plictiseala. Satencele foarte dragute, vazute din goana calului smile emoticonOchelarii obligatoriu curati pe timp de noapte, altfel mergi pe pipaite.Daca ai drum lung, poarta blugi fara buzunare, eventual taie-le. Eu am observat pe propriile basici.Cand te ia somnul la ghidon, flotarile sunt mai bune ca cafelele. Si bineinteles plante de-alea de mi le-a dat individul cu cioparul economic wink emoticon. Tigara fara cafea sau ceva de baut e ca sexul fara partener.Nu-s ele cronologie, dar asa mi-au venit in minte asa le-am asternut pe zid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Si la mine s-au dezlipit magnetii la 1150 .3 din 4 .invirtea ca si cum ar fi bateria descarcata.dat jos ,curatat ,degresat lipit parca cu poxipol .lasat 12 ore.mergea excelent.din fabrica tot lipiti vin.fiind electromotor se poate repara si pe la noi de orice electro-mecanic auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.