Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2008 Admin Share Postat Aprilie 29, 2008 din cauza unui nenorocit de taximetrist care m-a luat la tinta(pe cine intereseaza povestea-detalii la accidente)sunt nevoit din pacate sa nu mai merg si sa-mi vand biletul pentru: http://www.bmw-mountain-days.at/ pentru mai multe detalii,vezi topicul tur european in 11 zile,de la imagini din calatoriile pe doua roti. pretul este de 260 euro,in care intra cazare la pensiune de trei stele,bilete de acces la toate manifestarile organizate de-a lungul celor trei zile,ghizi,etc..vezi programul.. precizez ca manifestarea nu este DOAR pentru cei cu bmw-uri,poate merge toata lumea..la noi in grup sunt doi,cu un r6 si honda transalp.. 0722/625.710 luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghitamihai Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Cine ma poate ajuta cu un Manual de Utilizare la R1100RT? Sa vad si eu toate chitibusurile motorului.Am gasit doar cel de service. Multumesc cat ai dat pe ea? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 frumoasa jucarie..deja suspin dupa al meu..luigi vicol ...luigi, ai fost in grecia sau nu?...eu am fost!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 5, 2008 Admin Share Postat Mai 5, 2008 nu am fost nicaieri..citeste la acciente sa vezi ce am patit.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Daca intrati aici: http://picasaweb.google.com/SAILLARDBRUNO/BMWAvant1970 gasiti din astea: Ce parere aveti de mama cu puiul? Cine ma poate ajuta cu un Manual de Utilizare la R1100RT? Sa vad si eu toate chitibusurile motorului.Am gasit doar cel de service. Multumesc Eu am: Repair Manual: R1100RT R1100RS R850/1100GS R850/1100R e pdf si e in engleza. spuneti-mi unde l-as putea pune pe net(are 22,4 MB) ca sa il ia de acolo toti cei interesati. Intamplare azi: am fortat o plecare de pe loc si cand reusisem sa ma desprind de cei cu care plecasem de la stop aud ca motorul scoate un zgomot ciudat. Zic : Nu se poate! Abia te-am scos din service de la nea Gigi de doua zile! Iar? Trag de ambreiaj si in timp ce trageam pe dreapta ma uit la partea stanga de unde venea zgomotul ciudat. Sa vezi minune! Busonul de la ulei, cu cheie, cumparat de o saptamana de la Bavaria tocmai sarise! L-am cautat un sfert de ora prin iarba, cam 100 de metri in urma de unde incepuse problema si cand tocmai renuntasem si voiam sa ma intorc acasa sa il pun pe cel vechi surpriza! busonul minunat era in dreptul motocicletei la nici 2 metri, in mijlocul strazii. Nu il vazusem din cauza masinilor care trecusera pe langa mine cand am oprit. Am inceput sa rad si mi-am adus brusc aminte ca am ramas corigent la fizica printr-a 7-a cand se studiau chestiile alea ciudate cu energia cinetica, remanenta si nu mai stiu ce. Deci fizica studiata de copii la scoala are rost! Asfalt uscat si fara linii de tramvai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Pe forumul de la BMW e un coleg care are un GS650 si are nevoie de o roata de fata pentru o zi, pentru a face RAR-ul. Daca puteti sa-l ajutati intrati la http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=34454 si luati legatura cu el. Eu l-am directionat catre aici dar nu stiu daca va nimeri. Si eu am experimentat o lege a fizicii care spune ca forta de franare este direct proportionala cu suprafata expusa. Mergeam cu 30km/h si m-am ridicat pe scarite sa trec peste acele hopuri de cauciuc. Dar ridicandu-ma, suprafata expusa a crescut mult si a trebuit sa-mi recalculez echilibrul extrem de repede. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 forta de frecare este produsul dintre coeficientul de frecare (ce tine de natura suprafetelor implicate adica calitatea nu cantitatatea suprafetei) inmultit cu normala la suprafata (forta rezultanta din greutate, perpendiculara la suprafata) ridicatul in scarite nu modifica nici greutatea, nici fortele de frecare, dar face sa se modifice drastic centrul de greutate schimbandu-se total manevrabilitatea mobrei lasand la o parte fizica, abia am intrat in tara cu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 lasand la o parte fizica, abia am intrat in tara cu: ti-ai luat K1200GT? detaliaza... 130ps? pret, an? sunt curios... frumos, oricum... Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 forta de frecare este produsul dintre coeficientul de frecare (ce tine de natura suprafetelor implicate adica calitatea nu cantitatatea suprafetei) inmultit cu normala la suprafata (forta rezultanta din greutate, perpendiculara la suprafata)ridicatul in scarite nu modifica nici greutatea, nici fortele de frecare, dar face sa se modifice drastic centrul de greutate schimbandu-se total manevrabilitatea mobrei lasand la o parte fizica, abia am intrat in tara cu: Cred ca ne-am intilnit la RAR miercuri, nu? Forta de franare aerodinamica este direct proportionala cu suprafata expusa. Eu la aviatie lucrez si stiu ca modificand suprafata franelor aerodinamice se creste/scade forta de franare. Ridicandu-ma in scarite din spatele parbrizului am marit suprafata de franare. Doar atat... Oricum ar fi senzatia e ca era sa cad in nas ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 ti-ai luat K1200GT? detaliaza... 130ps? pret, an? sunt curios...frumos, oricum... Vlad ...e k 1200 rs!....frumos ficior!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Cred ca ne-am intilnit la RAR miercuri, nu? Forta de franare aerodinamica este direct proportionala cu suprafata expusa. Eu la aviatie lucrez si stiu ca modificand suprafata franelor aerodinamice se creste/scade forta de franare. Ridicandu-ma in scarite din spatele parbrizului am marit suprafata de franare. Doar atat... Oricum ar fi senzatia e ca era sa cad in nas ... nu ne-am intalnit sigur. asa cum am zis, de abia am intrat in tara, mai exact miercuri seara eram in nadlac. despre frecare... ai si tu dreptate. eu vorbeam despre frecarea dintre doo suprafete. la aerodinamica e vorba de altceva si cum ai zis, depinde de suprafata si de patratul vitezei... parca. stii tu mai bine daca asta zici ca lucrezi. practic, miercuri intre budapesta si seghed (sau cum s-o scrie ca nu reusesc niciodata sa tin minte orasele unguresti) pe la vreo 220km/h eu stand la verticala m-am ascuns dupa parbriz si fara sa mai trag de gaz, aproape instantaneu a sarit la 240km/h da, e vorba de un K1200RS 130cai din '99 cu aproape 40.000km la bord dupa cartea de service (?) pe care l-am adus tocmai de pe langa frankfurt (Iphofen mai exact) la un pret de 5500e (cu tot cu acte) (inca mai e pe mobile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Am probleme cu ABS-ul la un 1150 gs, nu se mai cupleaza; iar cele doua becuri din bord pe care este scris ABS se aprind alternativ imediat cum pun contactul. A mai avut cineva aceasta problema? si daca da cum se rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 primul pas ar fi resetarea ABS-ului, care se face diferit in funtcite de model tre sa ai o mufa cu trei contacte undeva sub sa. cu mufa aia se reseteaza, cum, cauta pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2008 Admin Share Postat Mai 11, 2008 (editat) cretescu..citeste postul 493/pag.50 si ai sa gasesti exact procedura de resetare a abs-ului,descrisa foarte exact de catre giv(un mare iubitor de bmw.. ) luigi vicol Editat Mai 11, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Am probleme cu ABS-ul la un 1150 gs, nu se mai cupleaza; iar cele doua becuri din bord pe care este scris ABS se aprind alternativ imediat cum pun contactul. A mai avut cineva aceasta problema? si daca da cum se rezolva? Verifica bateria in primul rind, daca ai servo.Daca ai bateria slaba abs-ul nu prea fct. Se aprind doar becurile si abs-ul functioneaza sau nici abs-ul nu fct, ca n-am inteles? Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 cretescu..citeste postul 493/pag.50 si ai sa gasesti exact procedura de resetare a abs-ului,descrisa foarte exact de catre giv(un mare iubitor de bmw.. )luigi vicol Multumesc pentru informatii, o sa incerc sa resetez ABS-ul cind ajung acasa. Bateria este noua, am cumparat-o in urma cu doua luni, cu cea veche intradevar nu imi pornea intodeauna abs-ul, acesta a fost primul semn ca a venit timpul sa o schimb. Si oricum atunci cind am avut probleme cu bateria in momentul in care puneam contactul cele doua becuri se aprindeau concomitent, incepeau sa se aprinda asincron in momentul in care porneam motorul, se pare ca nu mai avea suficienta putere bateria. Acum se aprind alternativ imediat cum pun contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Multumesc pentru informatii, o sa incerc sa resetez ABS-ul cind ajung acasa. Bateria este noua, am cumparat-o in urma cu doua luni, cu cea veche intradevar nu imi pornea intodeauna abs-ul, acesta a fost primul semn ca a venit timpul sa o schimb. Si oricum atunci cind am avut probleme cu bateria in momentul in care puneam contactul cele doua becuri se aprindeau concomitent, incepeau sa se aprinda asincron in momentul in care porneam motorul, se pare ca nu mai avea suficienta putere bateria. Acum se aprind alternativ imediat cum pun contactul. Tot nu am inteles daca merge sau nu abs-ul, daca doar se aprind becurile vezi ca poate fi si de la becul de pe spate ars.Bmw-ul are o treaba f desteapta, daca se arde un filament din cele doua, celalalt se aprinde in locul lui si functioneaza in continuare, nici nu vezi ca s-a ars becul.In schimb clipesc cele doua becuri dijn bord in felul in care ai zis tu. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Tot nu am inteles daca merge sau nu abs-ul, daca doar se aprind becurile vezi ca poate fi si de la becul de pe spate ars.Bmw-ul are o treaba f desteapta, daca se arde un filament din cele doua, celalalt se aprinde in locul lui si functioneaza in continuare, nici nu vezi ca s-a ars becul.In schimb clipesc cele doua becuri dijn bord in felul in care ai zis tu.Bob Nu, chiar nu functioneaza ABS-ul . Multumesc pentru informatie, nu stiam ca acele becuri te avertizeaza si cind ai alte probleme nu numai cu ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12, 2008 Admin Share Postat Mai 12, 2008 asa facea si la mine..reseteaza asa cum ti-a spus giv si vezi ca ai sa scapi de problema.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Am vazut ca s-a deschis un showroom si service exclusiv de motociclete BMW in Pipera (www.bmw-motorrad.ro). A fost careva pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12, 2008 Admin Share Postat Mai 12, 2008 da,acolo este service-ul..si cam atit..nimic spectaculos.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) asa facea si la mine..reseteaza asa cum ti-a spus giv si vezi ca ai sa scapi de problema..luigi vicol Aceasta este singura mufa pe care o am sub saua motociletei, intra in ea 6 fire. De ea este vorba? GIV a spus ca mufa are trei contacte(pini) nu sase si de teama sa nu gresesc am stat cuminte. Editat Mai 12, 2008 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12, 2008 Admin Share Postat Mai 12, 2008 (editat) trebuie sa ai una mica,albastra,sub sa..nu linga filtrul de aer..mai inspre spatele seii..are cam 3 cm pe 1.. eventual pe laterale..are trei orificii mici in care intra trei pini..sunt numerotate 1/2/3 luigi vicol Editat Mai 12, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 trebuie sa ai una mica,albastra,sub sa..nu linga filtrul de aer..mai inspre spatele seii..are cam 3 cm pe 1..eventual pe laterale..are trei orificii mici in care intra trei pini..sunt numerotate 1/2/3 luigi vicol Ok. Nu am vazut-o; o sa caut maine cu mai multa atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12, 2008 Admin Share Postat Mai 12, 2008 daca ai probleme suna la 0722/625.710(al meu) sau la numarul lui giv(de la pag,50) si te lamureste unul din noi.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.