Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 2 ore, diclofenac a spus:

Buna ziua, sunt proaspatul posesor al unui Bmw R 1200R, an 2010, sunt din Tulcea si am o intrebare, de fapt mai multe...

exista cineva prin apropiere care ar putea sa reseteze  SERVICE din bord ? Mentionez ca urmatoarea servisare trebuia facuta in aprilie 2021 dar am desfacut bornele de la acumulator (pt montarea unei prize de incarcator C-tek...) si a aparut SERVICE (04-2020). 

Multumesc  .

PS. E cumva gresit acest mod de incarcare ?

Sunt marinar si lucrez o luna cu o luna , de aceea am recurs la aceasta metoda...

 

 

 

 

IMG-6887.thumb.jpg.d19c011bc3345905205cfbd351ebc640.jpgIMG-7134.thumb.jpg.b4e63b6c09e44e95f18b1a8d942d7d23.jpgIMG-6888.thumb.jpg.6da688a028b604fa9af338d86fcee5c2.jpg

E ceva ciudat. Nu are de ce sa se aprinda daca a avut service facut si resetat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, bmf_raider a spus:

Salut,

M-a prins microbul adventure si as avea nevoie de niste pareri.

Am avut ocazia sa testez un bmw f850gs in doua randuri si am ramas surprins in mod placut de experienta.

Din pacate, nu cunosc pe nimeni care sa detina un f800gs pentru a schimba niste opinii/sfaturi in functie de care sa ma orientez la o eventuala achizitie.

 

Ce ati alege intre f800gs si f850gs si de ce ? 

 

Salut.

Eu am F800GS, dar nu am mers pe F850GS. Am avut ocazia sa ma sui si sa examinez unul la Bavaria, multe repere mi s-au parut f cheap comparativ cu a mea (gen plastice, vopseaua de pe capacul rezervorului, etc) si luata de pe cric pare mai top-heavy ca F800GS-ul. De fapt, in orice review ai sa vezi ca despre modelul vechi se spune ca e mai bun pe off (din cauza rezervorului amplasat sub sa), iar cel nou e mai bun pe strada. Acum depinde ce vrei sa faci cu motorul. Eu l-am luat ca sa ma duc pe forestiere, incerc la fiecare iesire sa prind macar cativa km de drumuri neasfaltate si mi se pare extrem de manevrabil in conditii de off-road. Pentru preponderent sosea ti-as recomand cu cea mai mare caldura Tiger 900.

Daca abia acum te-a prins microbul trebuie sa iei in considerare ca iesitul pe off cu o mobra inseamna cazaturi, iar in unele situatii repere stricate pe care va trebui sa le schimbi. La F800GS le mai gasesti si pe la dezmembrari, dar cu F850GS ce faci ? Apoi, greutatea in plus a noului model este un inconvenient cand trebuie sa-l ridici de jos. Ah, inca o chestie care m-a surprins neplacut la F850GS este faptul ca vine cu handguards de plastic si nici macar nu ai ca optiuni OEM din acelea cu cadru de metal, cum era la vechiul model. Eu cu cele de pe F800GS am cazut atat pe coclauri cat si pe asfalt si nu s-au clintit deloc.

Ca sa scurtez interventia, nu as lua F850GS ever, nu pt ce consider eu ca trebuie sa fie o mobra de adventure. Acum daca ar fi sa schimb motocicleta, ordinea ar fi: KTM 790 Adv, Tiger 900 XC, Tenere 700.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e ciudat cum de a uitat data in care suntem cand am scos bornele la baterie si nu a uitat data urmatoarei servisari....

Stie cineva ,pe cineva prin zona Tulcea-Constanta -Galati , care ar putea sa stearga SERVICE de pe bord ?

As vrea si o verificare mai ampla , avand in vedere ca nu stiu prea multe despre motor...contra cost, bineinteles...

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine merge mult pe autostradă - în țările unde există, bineînțeles. Nu spun că e bine sau rău, dar în mod evident a existat cerere pentru așa ceva.

 

Și Ducati Multistrada V4 care se va lansa anul viitor va folosi sistemul. Și probabil vor urma și alții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ieri am fost la o tura cu moto R1200 RT, an 2014 si dupa vreo 50 km mi s-a aprins senzorul de presiune pneuri. Am ajuns in primul peco si am verificat presiunea, dupa care in cativa km iar s-a aprin acelasi senzor. Am 2.5 bar atat pe fata cat si pe roata spate, doar ca pe spate arata 2.2. Eroare din bord arata ca in poza. Daca opresc moto si o repornesc nu apare eroare decat dupa cativa km.........cred ca vreo 10. Eu banuiesc ca este senzorul din interiorul rotii. Oare a mai patit careva asa ceva?

 

 

20200705_183630.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, September a spus:

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

ok.

multumesc.

voi incerca ce mi-ai spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Dan Cata a spus:

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Oare te referi la verificarea metrologica? Ca ISCIR-ul are treaba doar sa nu plesneasca instalatia sub presiune.

 

Chiar crezi ca verifica cineva de la benzinarii dpdv metrologic ceasul indicator al aparatului? Eu ma indoiesc. Desi asa ar fi normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.07.2020 la 18:25, john17 a spus:

Când se face operazione primavera la km, mai ales de unii dorei, se mai mătrășesc diverse prin bord și apar (și) astfel de anomalii...

 

:10:

 

 

IMG_20200527_173956.jpg.70637a84cee4549c22c86d904f371f86.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi schimbati saiba aia cand faceti schimbu de ulei la bmwuri?

Se poate refolosi? Ma refer de cea de la baie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat recent saiba aia 16x20 Cu sau Al si nu am gasit loco. Asa ca am riscat. Noroc ca nu curge.

Dar nu mai risc un schimb de ulei data viitoare! Nu are rost!😀

Am vazut undeva cred si seturi de saibe, pentru toate dopurile.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poti refolosi. Daca ti se pare ca nu isi face treaba, incalzeste-o la aragaz, las-o sa se raceasca si pune-o. Atentie ca data viitoare nu prea o mai poti folosi, se intareste cam tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adyp a spus:

O poti refolosi. Daca ti se pare ca nu isi face treaba, incalzeste-o la aragaz, las-o sa se raceasca si pune-o. Atentie ca data viitoare nu prea o mai poti folosi, se intareste cam tare. 

 

 Daca o incalzesti f tare, la aragaz, lampa gaz, pistol aer si apoi o racesti brusc in apa devine moale (se decaleste - se modifica structura moleculara) si va etanseiza perfect, chiar si de mai multe ori 👍

Daca o lasi sa se raceasca lent n.ai facut nimic..

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e! Am uitat sa mentionez ca in apa, am avut senzatia ca am scris. Dar aia cu refolositul de multe ori nu merge, de la deformarile ulterioare decalirii, cuprul devine tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...