Jump to content

Recommended Posts

Salutare grup. Vreau sa imi iau un r1100r, ce plusuri si minusuri au acest tip de moto si ce ar trebui sa verific mai cu atentie la cumparare?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde de an, dotari, km. Ai un link la anunt sau l-ai luat deja? :D

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 3 minute, Dan Cata a spus:

sau l-ai luat deja?

Dacă nu mai are încă șanse de scăpare! :crack:

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
On 02.04.2020 at 17:17, ctlnext said:

Va salut! Ma puteti ajuta cu un manual de service pentru R1200RT. Ideal ar fi pentru modelul 2010-2013, daca nu se gaseste pe nicaieri, macar pentru varianta anterioara 2005-2009. A aparut la un moment dat in mai 2019 pe forum, dar fiind prind transfer.ro a expirat sesiunea demult si nu se mai poate downloada acum. Va multumesc anticipat!

Salut,

Manualul de service oficial (‘05-09) l-am pus aici: https://we.tl/t-fGOzyKAxAK 

Este in format .nrg -> il poti deschide cu 7zip sau ceva similar si ai aplicatia acolo - lanseaza RepRom. Manualul este atat pentru RT1200 cat si pentru GS1200.

 

Am urcat si manualul Haynes. Il gasesti aici:

https://we.tl/t-GvuMxj9ujL
 

Spor!

Sorin

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cum ziceam, la o licitatie am prins vaca asta, 2016 R1200RTP. La un pret mai mic decat se vand mobre de prin octombrie '96 pe aici. Am comandat o sa(blocata prin vama de ceva timp), ceva plastice, scarite si suportul ala cu bare pt topcase, am polishat si evacuarile si curatat crashbarul. Dupa ceva vreme cu ea, nu ma impresioneaza BMWu', dar am zis sa o incerc si pe asta poate am trait degeaba. Ciclistica e totusi decenta si inteleg de ce multi sunt morti dupa ele, insa nu pot zice ca e mobra potrivita pt. mine - nu am gasit-o pe aia perfecta inca. Ca si comportament (inclusiv sunetul motorului), mi s-a parut ca e un TDM cu centru de greutate mai jos. E interesant cum se da lumea din fata cand te vede; nu la fel de interesant injuraturile care vin odata ce treci. Am rezolvat electrica - macar doar au deconectat statia si luminile, nu au taiat totul anapoda, insa dupa ce am montat un claxon, asta nu merge si nu stiu daca trebuie programat pe la reprezentanta sau trebuie sa mai arunc un ochi prin relee si fire, nu am gasit pana acum nimic sa 'arunce' un 12V cand apas butonul pt. claxon (pe astea de pulitie, au de fapt goarna). Sigurante nu are si nici info pt. asa ceva nu am gasit pe net. 

bm.jpg

93322597_707370036700512_6596976054764568576_n.jpg

Edited by Banzay
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
La 07.05.2020 la 13:46, Dan Cata a spus:

Depinde de an, dotari, km. Ai un link la anunt sau l-ai luat deja? :D

Inca nu l-am luat. 

8

Screenshot_20200516-102156.jpg

Edited by nelu voshod
Link to post
Share on other sites

Vezi sa se stinga becurile din bord de la abs dupa ce pleci de pe loc, sa nu patineze ambreiajul.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, Dan Cata a spus:

Vezi sa se stinga becurile din bord de la abs dupa ce pleci de pe loc, sa nu patineze ambreiajul.

Multumesc frumos!

Link to post
Share on other sites

Am finalizat si eu transformarea. Claxonul nou gen Wolo are un buton extra, tras fix sub ala original pe un suport, zici ca de acolo-i. I-am tras si 2 proiectoare ca e pacat sa fie crashbarurile asa goale si pt. 'doi' lei in plus i-am pus si un modul cu telecomanda de le blitzuiste, nu de alta dar la prostanii astia prinde  si vreau sa scot profit ceva.  Concluzia dupa ce am mai plimbat-o: E marfa, dar nu atat de marfa incat sa o tin asa ca ma pregatesc deja sa-i fac vant. 

98434619_239813334017857_8947508602420068352_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Numa mie mi se pare ca proiectoarele alea is din alt film decat cel cu motorul? :)

Link to post
Share on other sites

Salutare la toti!

 

Avem vreun posesor prin Timisoara, sau imprejurimi de BMW R1200 RT - an 2008-2010?

As avea nevoie de un info, si as vrea sa vad pozitia la el.. dau si berea - evident  .

 

 

Multam' si asfalt uscat la toata lumea!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Va salut. Trebuie sa schimb simeringul la furca ca imi lacrimeaza la un telescop la un r1200r si nu stiu ce ulei ar fi recomandat si cat ulei intra intr-un telescop.    Simiring am gasit All Balls  pe Motodisount .e ok? 

Sa schimb uleiul la ambele telescoape sau doar la asta care curge?

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Ulei 10w de furca - nu contează brandul. 

Cantitatea din imagine x 2 furci, evident că vei schimba în ambele furci. 

Screenshot_20200608_013315_com.android.chrome.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Ulei 10w de furca - nu contează brandul. 

Cantitatea din imagine x 2 furci, evident că vei schimba în ambele furci. 

Screenshot_20200608_013315_com.android.chrome.jpg

 

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Contează enorm experiența pilotului. 

VStrom are o ciclistică foarte bună, și în mâinile unui pilot care știe, este un motor redutabil pe viraje. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Ti se pare. Asa cum ti-a spus @l.u.v  conteaza si cine tine de coarne mobra.

De curiozitate: cati km ai mers pana acuma cu VStrom-ul?

Faptul ca te infigi in ghidon la franare nu are de-a face cu mobra, ci mai degraba cu pilotul.

In plus, BMW-ul are putere dubla fata de VStrom si asta pe la 7500 rot/min in loc de 8800 rot/min.

Dar daca stai sa te gandesti ca BMW-ul cu doi oameni are probabil in jur de 430-440 Kg ceea ce inseamna cam 0,25 CP/Kg iar tu pe VStrom ai  probabil cam 0,2 CP/Kg. Asadar este un plus de 25% pe BMW care nu ar trebui sa fie chiar asa de spectaculos daca iti strunesti VStrom-ul cum trebuie. Daca tu schimbi vitezele pe la 4-5000 rot/min atunci se intampla ceea ce spui tu.

Normal ca un motor cu 66 de CP pe la 3-4000 de rot/min suna mai putin chinuit decat unul cu aceeasi putere la 8.800 rot/min.

Asa, inca o intrebare: cine te pune sa stai stresat pe mobra? 🤔

Pina una alta vorbim de categorii diferite de mobre.

Link to post
Share on other sites

Exageram pentru a scoate in evidenta esentialul. :) 

Da, de obicei schimb la 5000 rpm, dar ca sa ma tin dupa el ieri, schimbam la 6500. Am numai 10000 de km pe motor. Stresat nu stau, dar de obicei merg cu 90 km/h, si el o tinea numai in 120.

Tot nu-mi pot scoate din cap cum el plutea in timp ce eu ma straduiam... Dar daca voi ziceti ca e vorba in principal de experienta, atunci sper sa ajung si eu ca omul respectiv.

Link to post
Share on other sites

Am inteles ideea ta. Te-a fermecat ce usor se misca.

Stai sa vezi cum se misca unul cu un K1600 😂. Adica in 50% putere in plus fata de R1200RT.

Intr-adevar este o placere sa vezi ca motorul reactioneaza imediat cand accelerezi, ca nu trebuie sa tragi de el.

Nu am o diagrama in fata, dar asa dupa ureche daca tu schimbai la 6500 rot/min nu ajungeai la mai mult de vreo 45 CP, poate 50 CP. Daca o chinuiai pe la 7500-8000 rot/min te tineai dupa el, dar pacat de motor sa il chinui asa.

Ai un motor foarte fain, cu o ciclistica foarte buna.

Sfatul meu: nu te chinui sa ajungi ca nimeni (si nici pe nimeni). Mergi cu 90 km/h asa cum te simti tu in siguranta. Nu esti singurul si nu este absolut nici o rusine.

Nici o smecherie ca o tinea cu 120. Sincer, daca mai ai si o persoana in spate nu mi se pare un exemplu demn de urmat. Stii cum este sa pui o frana vartoasa cand ai 80 kg in carca? Ti se inmoaie mainile ca doua macaroane fierte. Dar fiecare face cum il taie capul.

Tu te plimbi uneori cu treaba si alteori de placere. Nu lasa stresul unui pilotat rapid sa iti fure din placerea plimbarii cu motocicleta.

Vrei sa iti extinzi limitele, atunci ai optiunea de a merge pe un circuit si cu un instructor care sa te indrume.

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 9 ore, joby_toss a spus:

Am numai 10000 de km pe motor.

Mulți înainte! 

10.000 sunt puțini, încă mergi încordat pe motor, până să mergi din reflex mai ai. 

Și sfatul meu este la fel, caută să mergi singur în ritmul tău. 

Eu am fost haiduc de la început și în mare sunt la fel și acum, eu cu mine însumi, cel mai bun cuplu 😊

Link to post
Share on other sites

Caut cablu ambreiaj si acceleratie pentru K1100 LT, ma puteti ajuta cu o sursa?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...