Jump to content

Recommended Posts

  • Admin
Acum 4 ore, popicadi a spus:

Daca e mai usor cu scimbatul de piese , atunci o sa merg pe inlocuitul lor.

Nu avem noi mecanici care să repare cutii.

Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni.

Caută o cutie SH și o schimbi pe toată.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@popicadi - mister rezolvat.

 

Anunțurile de pe ebay listează aceeași cutie ca fiind compatibilă cu toate K-urile din gama asta (K1200R/S/GT și K1300R/S/GT). Seria este aceeași pentru toate K12x și K13x. Pe Max BMW motorcycles, ambele serii sunt listate pentru K1200R; după 06/2008 s-a pus cutia cu seria 23007726370 (în loc de 23007720793) atât de pe K1200 cât și pe K1300 care au urmat.

image.thumb.png.16c20c1a2c5a1152e5d9fc9f54750f2c.png

image.thumb.png.5fe14e2d9cf18ceae5733d3e352083f7.png

 

Sunt destul de convins că piesa 23007726370 a înlocuit 23007720793 (seria inițială). Teorie susținută și de către Bike Parts BMW.

 

image.thumb.png.e2061c26eec0cb8f53659b5eb2caf868.png

 

Poți lua deci orice transmisie de K1300, se va potrivi.

 

Uite una de pe un K1300S la Boonstraparts (NL), una de K1300GT pe ebay (PL) și una de K1200R (update) de pe MotoParts22 (GR). Toate se învârt pe la 900€ fără transport.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Ribo a spus:

@PzKpfW esti serif stelar intergalactic :P

 

Sa nu pierdem cu firea, compatibilitatile se pot verifica foarte usor pe www.realoem.com.

 

23007726370

6-gear transmission, black

From:

02/01/2010

To:

-

Weight:

12.900 kg

Price:

Part 23007726370 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 09/2015)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 07/2015)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 10/2010)

A15   ( — )

 

 

 

23007720793

6-gear transmission, black

From:

10/01/2008

To:

09/10/2010 (ENDED)

Weight:

12.900 kg

Price:

$3901.34

Supersedes:

23007705077

(07/06/2006 — 01/07/2009), Exchangeable retrospectively

23007693803

(03/01/2006 — 10/26/2006), Exchangeable retrospect. in connect. w

23007683424

(09/01/2004 — 08/18/2006)

Part 23007720793 was found on the following vehicles:

K40 (K 1200 S, K 1300 S)   (04/2003 — 08/2008)

K43 (K 1200 R, Sport, K 1300 R)   (03/2004 — 08/2008)

K44 (K 1200 GT, K 1300 GT)   (11/2004 — 09/2008)

 

 

Edited by Kristian K
...
Link to comment
Share on other sites

Bun, problema e la pinioanele treptele 1-2-3 si o furca. Norocul meu e ca un prieten tocmai a donat o cutie care avea probleme la treptele 5-6. A mai ramas sa cumpar furca, pentru ca nu era recuperabila din cealata cutie. Acum am o alta întrebare: a folosit cineva ulei eneos 15w-50 max performance ? Ma bate un gand, avand in general experiente bune cu uleiul eneos. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, după cum spun cârcotașii, BMW cel mai bun prieten al mecanicilor, vin și eu cu o întrebare pentru cei care poate au pățit la fel, au auzit sau cunosc tehnic problema. 

 Este vorba de un BMW K1200R 2005, care a pornit bine merci, am mers 100km, am oprit, am alimentat, a pornit fără probleme, am  ai mers 50 km, am oprit, pentru o pauza scurtă, iar după 15 minute.....0 baterie. Am încercat sa dau curent de la o mașină,  pornește, dar nu încarcă. Am  ai încercat odată....a stat un pic la ralanti dar când am turat puțin a murit. Bateria este buna, după 20 minute de stat, când pun contactul ceva tensiune apare. Ceva idei. Sunt în drum prin tară, motocicleta am lăsat-o în benzinărie și va veni pe platforma direct la un service, dar pana atunci.....poate știe cineva.

p.s. releul este în alternator?

 

Merci pentru orice informație utilă 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, paw said:

Merci pentru orice informație utilă 

”The regulator is an integral part of the alternator.  It's not like some bikes where the regulator is separate from the alternator and one can substitute an aftermarket box.  If your question is asking how easy is it to replace the regulator, then the answer is "easy".  It's a bolt-in swap of a part with easy access for disassembly and reassembly.”

http://www.motobrick.com/index.php?topic=13914.0

 

Însă este și posibil să ai o diodă redresoare străpunsă /întreruptă (în puntea trifazată) sau alt defect ...

image.thumb.png.552a0d4bbe26d607a645d3b41c52240a.png

 

Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo :(

 

Altfel ...

Nu găsesc schema (ta) electrică (decât / K100) însă la acest model, dacă e ars becul de control pe D+ (fir albastru în schemă) sau cu defect de contact - nu vei avea excitație de pornire iar alternatorul nu va ajunge în regim de auto-excitație (din semi-puntea auxiliară internă). 

http://www.kbikeparts.com/classickbikes.com/ckb.tech/0.ckb.tech.files/kwiring/Early K75 K100/K100.Wiring.85.Early(Color).jpg

 

Respectiv becul D (direct field) din bord.

On 9/3/2022 at 10:24 PM, varugica said:

Am reusit sa rup axul pe care vine oala de ambreiaj.

:(

Și când le ziceam altora (@raducod) de oarece ”milă” pe la cupluri de strângere ...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, paw said:

Salutare

 

Releul este prins în șuruburi de alternator, ca la anumite automobile japoneze. Se poate da jos și înlocui, dar BMW nu-l vinde separat. Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso. Cam așa arată:

 

image.thumb.png.5b88bad498fbd403e77f0718d842026c.png image.thumb.png.a204641525498fedbd046ed1ced14e40.png

 

În același timp, până nu desfaci acolo nu tii dacă a cedat alternatorul în sine, releul, sau ambele.

 

3 hours ago, patrick1 said:

Altefel ... cam greu de ajuns până pe acolo :(

 

Nu știu dacă e relevant, e un K1200RS acolo (total altă motocicletă). Dar prea ușor probabil nu e nici pe K12R.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PzKpfW said:

Codul piesei pare să fie 126000-2931 și se poate cumpăra direct de la Denso

Ciudat 🤔

Asta e totuși motocicletă BMW sau furgonetă Honda Acty?

image.png.39094552cc9f985a8974026c6aae8291.png

Sub codul DE-1209A (126000-2931) apare în catalog

http://www.fd-japan.com/catalog/VOLTAGE_REGULATOR_DENSO_TYPE.pdf

 

 

Adică ... China :D

https://www.ffautoelectric.com/product/voltage-regulator-high-quality-alternator-spare-part.html

On 8/23/2022 at 6:50 PM, l.u.v said:

Nu avem noi mecanici care să repare cutii.

Sunt pățit tot la BMW, am cheltuit vreo 1000 euro și m-a ținut câteva luni.

...

Mno ... se poate da vina și pe mecanici.

Ba chiar și pe electricieni când ”pușcă” becurile chinezești :)

Poate nu le-au înșurubat bine ...

 

https://www.autoatu.ro/bec-incandescent/bmw/ntd63217160790/

image.thumb.png.41d8e54859556a8294e21bd6c9c320fb.png(Distribuitor: BMW :D)

”Nota: Imaginea este cu titlu informativ”, prețul nu :crack:

Link to comment
Share on other sites

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Link to comment
Share on other sites

La 13.08.2022 la 17:01, popicadi a spus:

Salutare ! Se pare ca la al meu k1200r o sa am problema cu cutia de viteze. Mai exact intra/iasa greu din treapta a 2-a. In acceleratile puternice pe la 5500-6000 de ture face ca si cum as fi in limitare si nu mai trece de aceasta turatie. Daca accelerez normal , de cele mai multe ori trece de aceasta turatie fara nici un simptom. Acum intrebarea mea e cat de conpatibila e cutia de pe k1300s pe k1200r? Nu prea as cauta sa schimb piese in cutia mea.

Problema s-a rezolvat astfel : luat de pe alta cutie ,,treptele,,1-2-3,, si inlocuit o furca cu una noua. Momentan totul e ok. Costul: nepretuit :)

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 42 minute, paw a spus:

revin cu un update. baterie noua, măsurată 12V, pusă pe motor, dau contact.....nimic la bord, readuc cheia la punct 0, apar datele pe bord. 1 din 5 încercări pornește contactul general, dar când sa pornească pompa, gata se oprește. voi da contactul jos sa văd dacă e de la el, dar ciudat comportament........

Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror.
Pare a fi treabă de contact imperfect.

Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.

Link to comment
Share on other sites

La 15.09.2022 la 18:07, l.u.v a spus:

Caută să nu fie desfăcut firul gros de masă care duce la demaror.
Pare a fi treabă de contact imperfect.

Verifică deasemenea toate întrerupătoare de la frână mână, ambreiaj și cric lateral.

După cum am spus, cu sursa suplimentară, pornește și merge bine, cum se ia sursa rămâne fără curent total. Nu am avut timp sa o verific și să fac măsurători, dar posibil ceva de cablaraie. Revin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bună ziua! 

Bmw r1200gs model 2016. 30000km.

IMG_20221116_094841.thumb.jpg.b78672b8f111b55320902d549b529c55.jpg

Nu reușesc sa scot cardanul, e blocat. Dacă tai burduful de cauciuc ca să-l incalzesc costa 400 unul nou... 

Soluții, idei? 

Multumesc

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, Barca Lascar a spus:

Soluții, idei? 

 

In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri.

Am gasit:

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nguyen said:

 

In schema pare sa-l tina pe loc o siguranta (snap ring) cum este la unele planetare de auto, practic ii trebuie un soc care sa fie suficient de mare sa invinga elasticitatea sigurantei. In principiu trebuie sa iasa usor dar adesea mai fac figuri.

Am gasit:

 

 

Snap-ul este în partea libera. Aici nu are. Am reușit să-l deplasez 5mm și tot se tine tare. Facem un levier furcă,la 90grade, și continuam lupta. 

Mare porcărie au făcut nemții cu shaftul asta. Crucile nu se greseza și nici nu le poți schimba. 1000eu un cardan nou. În Italia se fac ceva cruci cu șurub de gresat. 90eu/buc.

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Barca Lascar said:

Bună ziua! 

Bmw r1200gs model 2016. 30000km.

IMG_20221116_094841.thumb.jpg.b78672b8f111b55320902d549b529c55.jpg

Nu reușesc sa scot cardanul, e blocat. Dacă tai burduful de cauciuc ca să-l incalzesc costa 400 unul nou... 

Soluții, idei? 

Multumesc

 

Degripant de la Berner sau Kent, dai cu rabdare la caneluri, il lasi 30 de minute si incerci iar, repeti figura panaa iese. Cu rabdare il scoti in vreo ora.

4 hours ago, Barca Lascar said:

 Mare porcărie au făcut nemții cu shaftul asta. Crucile nu se greseza și nici nu le poți schimba. 

 

4 hours ago, Barca Lascar said:

 

Nu e nevoie sa le gresezi daca poate culisa liber pe canelurile de priza. Daca se blocheaza pe caneluri se fac praf crucile.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, DKW said:

Degripant de la Berner sau Kent, dai cu rabdare la caneluri, il lasi 30 de minute si incerci iar, repeti figura panaa iese. Cu rabdare il scoti in vreo ora.

Mâine primim un extractor "șmecher" care ar termina jobul. Dacă nu, sacrific burduful de protecție și încălzim joke-ul. 

Trei zile cu degripant și ciocane mi-au ajuns. Ceva nu-i in regula acolo. 

 

Link to comment
Share on other sites

La 23.11.2022 la 16:45, popicadi a spus:

Daca e cineva interesat de o evacuare originala de k1200r ,an 2006, in stare buna am eu una disponibile. Eu mi-am pus de 1300.

@ivan pedala ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...