Dan Cata Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Frati de lanturi, curele si cardane, urmeaza sa fac o comanda la fratii nostrii din UK, de aici, http://www.motorworks.co.uk pentru ambreiaj si transportul, oricat am aduce, coasta 20 de lire... cam piperat zic io, ca ii jumate din ce cumpar; are careva nevoie de ceva sa impartim transportul? au de toate, si OEM, noi da alte firme, sh (dezmembreaza beemere din '89 zic ei). cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc. Editat Iulie 16, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Eu am asa ceva...dar cu cine sa discut? Pai cu mine, si poate si cu altii care mai sunt pe aici... Intr-adevar e o moto rara, dar nu cred ca atat de rara incat sa fie doar 2 posesori pe frumul asta ) Ca tot s-a vorbit despre baterii, am si eu o intrebare, mai de om atehnic. Trebuie sa-mi schimb bateria la mobra iar BMW cere 25 amperi. Exista variantele cu acid care au fix aceste caracteristici. Variantele cu gel insa (care m-ar tenta), recomandate atat de Varta cat si de Exide, de exemplu, au 19 amperi. So, care-i treaba? se potriveste modelul asta cu gel, au ba?Atunci cand am ajuns la BUMBAS.RO a scos un nene un catalog cu tipuri de motociclete si bateriile compatibile. Si asa mi`a dat o baterie care, ce`i drept nu este fix de r 1100 r ci de r 1150 r , parese cu un amper mai mare decat se cere pe jucaria mea. In final, dupa cum am spus in posturile anterioare, dupa plecarea de pe loc, se stinge , invariabil, indicatorul ABS. Daca te tenteaza poti incerca sa vezi , cu bateria ce am dat`o jos, aproape noua, un Exide de 19A cu electrolit clasic. Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Baterii Varta de 19 amperi gasiti la Ciclop cu 210 roni si daca duci bateria veche iti mai reduce 20 de roni . CU gel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc. nu fac compromisuri, ii mobra mea si tin mult la ea; in plus, ii vorba de siguranta! am deja placa de frictiune (Lucas 80 eur :| ), urmeaza sa il desfac, sa vad uzura(daca este) la placa de presiune si la placa aia cu lamele cu rol de arc care cica se numeste diaphragm spring plate; piesele sunt noi iar manopera se face la Motoland Cluj, baietii chiar is priceputi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima... O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc. te scumpesti la tarata . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Eu de aici am luat anul trecut cu vreo 250 + transport si a si ajuns a doua zicu curierul rapid... /index.php?...28&hl=exide - Il recomand pe baiat pentru ca mi s-a parut profi si pompt. 'Succesuri' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Eu de aici am luat anul trecut cu vreo 250 + transport si a si ajuns a doua zicu curierul rapid.../index.php?...28&hl=exide - Il recomand pe baiat pentru ca mi s-a parut profi si pompt. 'Succesuri' Si eu tot de la el,exide gel 19 Ah,cel mai bun pret,recomand, toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate. BMW R1100RT / 1996 Merci! Editat Iulie 19, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate. BMW R1100RT / 1996 Merci! http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=97873 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Merci mult. Super. Totusi cum fac sa verific daca e destul ulei in amortizor si daca e bun sau trebuie schimbat? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Merci mult. Super. Totusi cum fac sa verific daca e destul ulei in amortizor si daca e bun sau trebuie schimbat?Merci! ...sigur trebuie schimbat!.. ...dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza! ...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!.. ...0721408941-florian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 te scumpesti la tarata . . . no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti. Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 (editat) no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know... daca nu ai abs nu cred ca ii musai de 19Ah. poa sa fie si mai mic, putin! Editat Iulie 20, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know... Ti`am oferit ptr testare bateria mea Exide , de 19 A . Vei vedea apoi ce ai de facut ! Nu stiu daca la seria K se reporteaza problema cu ABS`ul. La mine asta a fost buba ! Chiar daca am pus acum o baterie de 18A in varianta gel , totul este ok ! Nu mi`a facut placere sa dau 400,00ron pe baterie dar, ma bucur cand , dupa plecarea de pe loc se sting martorii ABS ! Up to u !( Nu stau decat la 5 minute de sediul bumbas ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 ...sigur trebuie schimbat!.....dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza! ...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!.. ...0721408941-florian... Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit. O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi? Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit. O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi? Thanks! verifica si la AB cat is, dar ii si asta o varianta http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/article/93574 ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 verifica si la AB cat is, dar ii si asta o varianta http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/article/93574 ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Ti`am oferit ptr testare bateria mea Exide , de 19 A . Vei vedea apoi ce ai de facut ! Nu stiu daca la seria K se reporteaza problema cu ABS`ul. La mine asta a fost buba ! Chiar daca am pus acum o baterie de 18A in varianta gel , totul este ok ! Nu mi`a facut placere sa dau 400,00ron pe baterie dar, ma bucur cand , dupa plecarea de pe loc se sting martorii ABS ! Up to u !( Nu stau decat la 5 minute de sediul bumbas ) Intr-un final mi-am luat Varta AGM, care nu e Varta Gel (presupun ca si tu ai tot AGM, din cate inteleg eu e alta mancare de peste, plus ca da un curent de pornire mai puternic - 260A; in orice caz, apreciez oferta de imprumut a bateriei ). M-am chinuit un pic sa o montez, dar cu putin ajutor s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire. Mesaj completat Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich... Mesaj completat clare imi trebuie mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manngab Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire.Mesaj completat Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich... Mesaj completat clare imi trebuie mie. As vrea sa stiu pe la ce suma finala ai ajuns la schimbarea ambreiajului , daca se poate, cam cat timp a durat distractia ! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT. ...da, e acelasi!...chiar si la louis in catalog se gasesc simeringuri pt noi!....chiar si romanesti de la magazinul din colt sunt bune!..nu-i stres cu astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) Din pacate, anul asta BMW R1200R nu si-a pastrat coroana de "Regina Alpilor" BMW trebuie sa se multumeasca cu locurile 2, 3 si 4 la Alpen Masters 2009. Iata rezultatele: /index.php?...p;#entry2032331 Vlad Editat Iulie 31, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire.Mesaj completat Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich... Mesaj completat clare imi trebuie mie. Din ce an e motorul si ce part number ai la semnalizator? Iti caut pe Ebay si vorbim dupa aia! Editat Iulie 31, 2009 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.