Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi-a trecut pe la ureche ca materialul care, de fapt, se duce la ambreiajul mobrelor noastre e fix acelasi (forma, dimensiune, grosime) ca cel de la dacia 1310. Iar ala costa 20 de lei. Singura chestie e ca trebuie nituit de placa veche. Dar nu bag mana-n foc.

nu fac compromisuri, ii mobra mea si tin mult la ea; in plus, ii vorba de siguranta!

 

am deja placa de frictiune (Lucas 80 eur :| ), urmeaza sa il desfac, sa vad uzura(daca este) la placa de presiune si la placa aia cu lamele cu rol de arc care cica se numeste diaphragm spring plate;

 

piesele sunt noi iar manopera se face la Motoland Cluj, baietii chiar is priceputi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cand aveam 1150gs am pus Exide cu gel de 19 (asa cum scrie la carte) si nu am avut nici cea mai mucaproblema nici cu rnirea la rece, nici cu abs-ul, mai mult de atat dupa ce a stat asta iarna 3 saptami nepornita afara in frig, a luat-o din prima...

 

O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa merg pe varianta cu acid, 25Ah, de la Varta (aproximativ 300 RON). Asta a fost si recomandarea celui de la Bumbas, dar si a celor de la AutoBavaria. Dat fiind faptul ca bateria cu gel e vreo 400 RON, nu vreau sa risc.

te scumpesti la tarata . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate.

 

BMW R1100RT / 1996

 

 

Merci!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ulei pe amortizoarele fata si ma gandesc ca ar trebui schimbate cate ceva pe acolo. Asa ca va rog sa-mi spuneti daca e o treaba de facut in service sau se poate si acasa, pe genunchi cum s-ar zice. Si ce anume piese si consumabile trebuie schimbate.

 

BMW R1100RT / 1996

 

 

Merci!

http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=97873

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. Super. Totusi cum fac sa verific daca e destul ulei in amortizor si daca e bun sau trebuie schimbat?

Merci!

...sigur trebuie schimbat!..

...dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza!

...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!..

...0721408941-florian...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te scumpesti la tarata . . .

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

daca nu ai abs nu cred ca ii musai de 19Ah. poa sa fie si mai mic, putin!

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, socoteala mea a fost cam asa: Varta cu gel da 170A la pornire, iar cea cu acid da 220A. Omu' de la Bumbas mi-a recomandat varianta cu acid. N-am gasit nicaieri cerintele mobrei personale relativ la aceasta caracteristica a bateriei, de aceea am zis sa merg la sigur. Nu-mi e foarte clar daca motocicleta chiar are nevoie de aceasta diferenta de putere la pornire. De exemplu, recomandarile pentru K100 sunt gel (170A) si acid (300A). Diferenta e mult mai mare decat la mine, deci ori aia de la Varta sunt dusi cu pluta, ori cei 170A sunt de fapt suficienti.

Acum, n-am cumparat-o inca. O sa ma duc zilele viitoare si o sa vorbesc personal cu cei de la Bumbas. Will let you know...

Ti`am oferit ptr testare bateria mea Exide , de 19 A . Vei vedea apoi ce ai de facut ! Nu stiu daca la seria K se reporteaza problema cu ABS`ul. La mine asta a fost buba ! Chiar daca am pus acum o baterie de 18A in varianta gel , totul este ok ! Nu mi`a facut placere sa dau 400,00ron pe baterie dar, ma bucur cand , dupa plecarea de pe loc se sting martorii ABS ! Up to u !( Nu stau decat la 5 minute de sediul bumbas )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sigur trebuie schimbat!..

...dai jos aripa, ...dai jos roata, ...dai jos etrierele(nu de tot!!), ...dai jos telescoapele de pe suportul de pivot(tine de ele bine, de jambe, ca altfel se desfac si umpli de ulei pe jos!!), le golesti...le speli...si reumpli cu ulei de telescoape 10w!...cantitatea necesara este 480ml!...daca bagi 500ml nu are nimic doar ca este oleaca mai dura fatza!

...vei sti daca trebuie schimbat cind vezi ce culoare de coca cola are!...uleiul in telescoape se schimba la fiecare 2 ani!!...la fel lichidul de frina, dar aici este o alta poveste muuuuult mai complicata care necesita o atentie sporita!..pt aia ma suni si i-ti spun la tel cum se face!..oricum ar trebui sa ma suni ca sa-ti spun cum se face aerisirea telescoapelor dupa schimbarea uleiului!..ti-as scrie dar este mult de scris si nu am timp!..

...0721408941-florian...

 

 

Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit.

O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi?

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca intotdeauna explicit. Multumesc lui Dan Cata si GIV32 pentru ajutor. Va dau de stire cum a iesit.

O ultima intrebare: simeringurile trebuie schimbate? Banuiesc ca da, de unde le iau? De la BMW/Tibi?

Thanks!

verifica si la AB cat is, dar ii si asta o varianta

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...0/article/93574

 

ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti`am oferit ptr testare bateria mea Exide , de 19 A . Vei vedea apoi ce ai de facut ! Nu stiu daca la seria K se reporteaza problema cu ABS`ul. La mine asta a fost buba ! Chiar daca am pus acum o baterie de 18A in varianta gel , totul este ok ! Nu mi`a facut placere sa dau 400,00ron pe baterie dar, ma bucur cand , dupa plecarea de pe loc se sting martorii ABS ! Up to u !( Nu stau decat la 5 minute de sediul bumbas )

Intr-un final mi-am luat Varta AGM, care nu e Varta Gel (presupun ca si tu ai tot AGM, din cate inteleg eu e alta mancare de peste, plus ca da un curent de pornire mai puternic - 260A; in orice caz, apreciez oferta de imprumut a bateriei :lol: ). M-am chinuit un pic sa o montez, dar cu putin ajutor s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire.

Mesaj completat

Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich...

 

2383987c.jpg

Mesaj completat

clare imi trebuie mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire.

Mesaj completat

Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich...

 

2383987c.jpg

Mesaj completat

clare imi trebuie mie.

As vrea sa stiu pe la ce suma finala ai ajuns la schimbarea ambreiajului , daca se poate, cam cat timp a durat distractia ! Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramane numai sa vezi daca codul bmw de 1100gs la semeringuri ii acelasi cu codul de la RT.

...da, e acelasi!...chiar si la louis in catalog se gasesc simeringuri pt noi!....chiar si romanesti de la magazinul din colt sunt bune!..nu-i stres cu astea! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus sus abmreiajul nou, vrea sa spun ca motorul E DE VIS! merge foarte bine, nu mai strang din buci cand intru in depasire.

Mesaj completat

Mi-ar trebui niste sticle la semnale, toate 4, sa le inlocuiesc pe alea galbene; stie careva unde gasesc? in afara de wunderlich...

 

2383987c.jpg

Mesaj completat

clare imi trebuie mie.

Din ce an e motorul si ce part number ai la semnalizator?

Iti caut pe Ebay si vorbim dupa aia!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SALUTARI si RESPECT DOMNILOR

 

SUNT SI EU MANDRU POSESOR DE BMW K 75S

SI CUM TOT TIMPUL SUNT CU CAPUL IN NORI AM PIERDUT CAPACELUL DE PE PARTEA DREAPTA A MOTORULUI (PE UNDE SE PUNE ULEIUL)

MA PUTETI AJUTA DOMNIILE VOASTRE CU ACEASTA MICA PIESA SAU DACA STITI UN BMW SERIA K CARE SE DEZMEMBREAZA SA-MI POT PROCURA SI EU ACEST CAPAC.

MULTUMIRI ANTICIPATE ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is extrem de rare k-urile, si cine are n u cred ca le dezmembreaza; mai bine du-te la reprezentanta si ia unul, n-a fii un cap de tara pretu' ;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre K 1300 R ?

 

Salut,

 

De vreun an ma dau cu o Africa Twin din 92 cu care am facut 10000km, asta este primul meu motor si a suportat nenumarate abuzuri.

Datorita faptului ca vreau ceva mai mult, ma uit cu jind si admiratie la K 1300 R, pentru mers prin Bucuresti si pentru un drum ici-colo pana la Burgas sau Grecia. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi posesori de k 1200 R motorul e superb si se comporta excelent, iar pentru inaltimea mea 1.93 chiar si la drum lung, parbrizul "sport" este suficient de "protector". De K 1300 nu am vorbit cu nimeni.

 

Ma intereseaza parerea voastra si ce puteti sa-mi spuneti despre K 1200 R vs. K 1300 R. Ceva probleme? Lucruri de care sa ma feresc?

Am citit tot topicul, am inteles ca sunt probleme cu AB, dar ca Tibi e un baiat exceptional.

 

Multumesc,

 

Vampi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre K 1300 R ?

 

Salut,

 

De vreun an ma dau cu o Africa Twin din 92 cu care am facut 10000km, asta este primul meu motor si a suportat nenumarate abuzuri.

Datorita faptului ca vreau ceva mai mult, ma uit cu jind si admiratie la K 1300 R, pentru mers prin Bucuresti si pentru un drum ici-colo pana la Burgas sau Grecia. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi posesori de k 1200 R motorul e superb si se comporta excelent, iar pentru inaltimea mea 1.93 chiar si la drum lung, parbrizul "sport" este suficient de "protector". De K 1300 nu am vorbit cu nimeni.

 

Ma intereseaza parerea voastra si ce puteti sa-mi spuneti despre K 1200 R vs. K 1300 R. Ceva probleme? Lucruri de care sa ma feresc?

Am citit tot topicul, am inteles ca sunt probleme cu AB, dar ca Tibi e un baiat exceptional.

 

Multumesc,

 

Vampi

 

 

Salut...cu K1300R am facut ride test in Germania. La 1.85 am stat super si cred ca la inaltimea ta nu este problema,are frane super si motorul e cam brutal dar dupa ce te obisnuiesti un pic cu el e poiezie :blink:.Placerea cea mai mare este in curbele medii spre mici unde exceleaza iar in cele "ac de par" un pic mai greu dar totul intr-o senzatie de siguranta maxima. Dupa citeva minute de condus eram deja in extaz si cu labele pe jos :o (genunchii).So dak ma intrebi pe mine motoreta asta este super ptr cei care vot o mobra mai "barbateasca", calitate premium,frane de exceptie si ciclistica la fel. Iti las un link unde poti spicui cite ceva de K12\K13 de la BMW,succes ;)

PS. cred ca va fi alegerea mea ptr next moto...:)

http://www.bmwk1200s.com/forum/

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...