Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am atacat de mult idea omului cu argumente relativ ok din punctul meu de vedere, dar raspunsul a venit la persoana mea. daca mi-i se raspunde in felu asta, raspund cu aceeasi moneda...mai ceteste un pic topicu daca te intereseaza daca nu du-te sa-ti vezi de treaba si tu ma fa pe mine prost

Stai linistit ca-s de la-nceput pe topic si am vazut ce-ai scris. Nimeni nu ti-a raspuns la persoana.Nu te mai da victima ca deja mi se umplu ochii de lacrimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Krazule, pune tzuica la indemana ca de mult n-am mai baut o tzuica buna! :D :D

 

 

Acum paranteza despre Transalp - familia aia de motoare e printre cele mai fiabile motoare de moto facute vreodata. Toate se trag din bunica lor - Honda VT 500, chiar prototipul Transalpului [1986] a fost construit cu direct acelasi motor de 500 in V la 52 de grade insa din pacate cuplul si etajarea cutiei lasau de dorit. Revenind la VT 500, ca posesor de asa ceva pot sa spun ca a fost o motocicleta cu care m-am impacat deosebit de bine in anii studentiei. Aia cred ca a fost cea mai zdravana motocicleta pe care am avut-o si daca nu "imi ramanea mica" si daca nu vroiam enduro, nu o dadeam nici acu'. Motorasul ala nu stia altceva decat apa-paie-si-bataie. Nu i-am facut absolut nimic nimic in 2 ani jumate si aproape 20.000 de km facuti impreuna inafara de o curatare de carbelitoare si de doua ori schimb de simeringuri de furca. Si motorasul ala saracu mergea din martie pana in decembrie, de la -2 grade la 40+ grade, de la sosele libere unde puteam sa merg 130 - 150 km/h pana la aglomeratie in asa hal de mergea ventilatorul intr-una. Ii placea ei un pic sa pape ulei [200 - 300 mL la 1000 km] dar in rest n-am avut ce sa ii reprosez. Consum extraordinar de mic, vivacitate suficienta, elasticitate, fiabilitate exemplara. As putea sa ma gandesc serios la faptul ca ar fi putut avea 140.000 km cand am cumparat-o si nu 40.000 cum scria "pe ceas".

Ideea e ca "fiicele" si "nepoatele" - Transalp, NTV, Africana au urmat aceeasi idee de constructie robusta si fiabilitate exemplara. Se poate vedea ca motoarele chiar arata similar privite de-afara, iar ca principiu sunt identice (difera doar dimensiunile pe ici pe colo :) )

Am incheiat paranteza despre Transalp.

 

Hai mai cine o pune de un test? Ca sunt curios. Eu stau, beau tzuica, ma uit si comentez de pe margine, e bine? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Haideti sa comparam:

* clasa K veche cu PanEuropeanul vremurilor ei

* F650-ul Funduro cu XT, Tenere, Dominator, DR, KLX, LC4, RC

* XChallenge cu XR650R (daca ii pun americanii buton deja iese macel)

* clasa R-GS cu AfricaTwin, Super Tenere

* clasa K sport touring cu noul VFR

* clasa K touring cu FJR, GT, PanEuropean, Goldwing

* F650Gs cu noul Tenere

 

Singurele exemplare Bmw pentru care as face sacrificiul banesc ar fi boxerele GS (aproape toate), F800 Gs-ul, Scarverul si Xcountry.

In rest cred ca au o concurenta f. serioasa daca nu net superioara in toate clasele.

Degeaba (pentru mine) este 1100/1150 Gs/Gsa ceva de vis de la 3500 euro in sus cand un ST este la 1500 si un AT pe la 2000/2500.

Daca ai fi neamt si ai face macar 1500 euro pe luna si ai vrea un motor just for fun (birjareala) "si dupa aceea mai vezi tu" ce ti-ai lua @kraz?

O japoneza la 500 de euro pe care dupa un sezon o dai la schrott sau o europeanca de 3-4000 de euro?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,nu stiu de ce ai mai vrea boxerul nou. More added shit to break. Asta daca ma intrebi pe mine. Eu mi-as lua un K. As tine boxerul ce-l am acum insa.

LE : K 1300 GT este cel putin (si in multe cazuri peste) la fel cu FJR,GT1400, ST1300 . Din pacate pretul ma da pe spate. Mie mi-ar place oricare din astea. Dar absoult oricare.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Sincer,nu stiu de ce ai mai vrea boxerul nou. More added shit to break. Asta daca ma intrebi pe mine. Eu mi-as lua un K. As tine boxerul ce-l am acum insa.

LE : K 1300 GT este cel putin (si in multe cazuri peste) la fel cu FJR,GT1400, ST1300 . Din pacate pretul ma da pe spate. Mie mi-ar place oricare din astea. Dar absoult oricare.

 

Eu nu vreau sa fiu tigan dar sa iti crape motorul de test la 25000 de km cand e pe mana celor de la Motorrad cred ca a fost un mare kick pentru BMW.

Sincer sa fiu, nu stiu ce i-a apucat pe Motorrad de au spus adevarul in paginile lor.

 

 

Daca ai fi neamt si ai face macar 1500 euro pe luna si ai vrea un motor just for fun (birjareala) "si dupa aceea mai vezi tu" ce ti-ai lua @kraz?

O japoneza la 500 de euro pe care dupa un sezon o dai la schrott sau o europeanca de 3-4000 de euro?

Asta vis-a-vis de japonezele dinamitate ce le ai la dezmembrat.

Sunt ieftine, mane. Si ce e ieftin iti permiti sa batjocoresti, mai ales daca esti vestic si ai de unde. Asa ca de ce i-as blama pe japonezi ca fac mobre ieftine. Care poate "nu au tehnologie germana", dar made in China clar nu sunt.

 

@Budd:

"dar pretul ma da pe spate".

De acord Budd. Nu spun ca unele modele nu sunt superbe. Dar, se merita diferenta de pret?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai cu testu', cine mai doreste cine mai pofteste ? hai ca vreau transalp nou ! apropo nu merge cu f800, cu ce participi aia primesti !

te bagi cu f650 primesti f650, ma bag cu transalp vreau transalp !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vreau sa fiu tigan dar sa iti crape motorul de test la 25000 de km cand e pe mana celor de la Motorrad cred ca a fost un mare kick pentru BMW.

Sincer sa fiu, nu stiu ce i-a apucat pe Motorrad de au spus adevarul in paginile lor.

Pai trebuie sa spuna adevarul! Il spunem si noi aici : la 250kmph pe autobahn , a crapat oala ambreiajului. Cat de mare a fost kickul,vom vedea in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa comparam:

* clasa K veche cu PanEuropeanul vremurilor ei Corect, dar doar daca te gandesti la modelele RT si LT. K-urile vechi s-au mai facut si in haine de sportiva (S), naked © si sport-touring (RS)

* F650-ul Funduro cu XT, Tenere, Dominator, DR, KLX, LC4, RC Funduro si F GS-ul simplu se compara doar cu Transalpul, F GS Dakar fiind in aceeasi liga cu LC4, Tenere etc.

* XChallenge cu XR650R (daca ii pun americanii buton deja iese macel) Honda bate la fundul gol BMW-ul la categoria asta

* clasa R-GS cu AfricaTwin, Super Tenere Sorry, dar R GS-ul e in liga lui proprie pe care chiar el si-a creat-o. Nu a avut competitori timp de aproape 30 de ani.

* clasa K sport touring cu noul VFR Aproape corect. K 1200 S a fost conceput special pentru a se bate cu Hayabusa si cu XX-ul, VFR-ul acum doar incearca sa puna mana pe o parte din felie. K 1200 R a creat nisa pentru B-King si Streetfighter

* clasa K touring cu FJR, GT, PanEuropean, Goldwing Corect, doar ca LT-ul mi se pare oarecum superior Goldwingului

* F650Gs Dakar cu noul Tenere

Fixed :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Sincer,nu stiu de ce ai mai vrea boxerul nou. More added shit to break. Asta daca ma intrebi pe mine.

Boxerul nou (GSA, nu GS) are o groaza de optionale, are un design superb si, ca orice cumparator al lui, daca mi l-as lua, ar sta 80 % din viata lui doar pe sosele (inclusiv cele mai dinamitate posibil) si mi-as permite service-ul.

Pentru cine are banii, eu cred ca este o motocicleta fara concurenta. Una care sa intimideze serios, nu din astea pe hartie.

 

Pe de alta parte, cine alege boxer o face pentru ca este fan inrait al designului, sunetului si comportamentului acestei configuratii. Eu unul fac ca un copil in Kid`s Land cand ajung pe langa un 80 Gs Basic, Kalahari ( :D) si 100 Gs.

1100, 1150 GSA si chiar si 1200 Gs (dincolo de hibele lui) sunt motociclete care au scris istorie si asta nu le poate fi luat.

 

 

 

 

Mesaj completat

 

@ uzunu:

- Ai dreptate cu K100/1100 (si poate si cu 1200) RS. Sincer, nu imi vine nimic in cap la ora asta nici o motocicleta sa le fi fost un concurent serios :D .

- Daca e sa fim fair F650 il comparam cu monocilindre, nu cu TA. Parerea mea e ca, oricum, toate astea il pun serios in dificultate.

- GS-urile mari au fost dintotdeauna altfel si altceva. Si la alt pret. Dar nu consider ca au o liga a lor ci ca sunt turisme enduro, in concurenta directa cu AT, ST, etc

- Mizand pe fitosii clasei 300+, K1300S a vrut sa ia o felie de tort adaugand cardan, suspensii hitech + alte gizmou-uri. La performante cred ca ne dam toti seama ca nu are nici o sansa. Din pacate, nici nu prea le-a iesit manevra.

Noul VFR, avand in vedere cate minuni tehnice are in dotare cred ca o sa ii puna serios la treaba pe cei de la Bmw.

- Nu sunt de acord cu faptul ca 1200R a deschis drumul pentru B-king. In momentul cand Suzuki deja testa prototipuri B-King, K1200R nici nu exista ca zvon. Trebuie sa recunosc insa ca este o motocicleta superba, care ma incanta mult mai mult decat King-ul.

- La LT vs. Goldwing 1800 nu ma bag, fiindca sunt pe langa.

- Dakar-ul ma indoiesc sa aiba vreun atu peste noul Tenere, in afara de rezervorul de sub sa.

 

Acuma, ca sa nu se inteleaga cu totul altceva (si sa ajung a repeta ceea ce spuneam de la bun inceput):

Bmw fac motociclete superbe ca design, pline de inovatii tehnice, etc, etc, insa totul pentru un pret.

Japonezii poate nu sunt mereu la nivelul lor, dar sunt destul de aproape. Uneori ii depasesc.

Insa, toate astea, pentru ce sume lipsa din buzunarul clientului?

Fiecare vedem, judecam, alegem, platim si ne bucuram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai pa !

Betivii de la bunicii mei de la tara, isi incheie taclalele in modul in care ai facut-o tu.

Sper ca nu esti de teapa lor...sper.

 

Cat despre mersul fara ulei sau cu rumegus in rezervor....de ce as face asta? :D Mie BMW-ul nu mi-a picat din cer si nici nu am de gand sa-l schimb degraba.Astept macar o piesa sa trebuiasca sa ii schimb, in afara de consumabile, apoi o sa mai ma gandesc.

Pana atunci, spor maixim la intretinerea TA-lui :D

Bafta si maxima sanatate iti doresc...de la Cluj!

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yzule, auzi-l pe ăla cu T. A. -ul lui. Pff. Oricând pun f ul la teste. Dar vreau un gs nou. 800. RoÂşu.

Noul F 650 are motor de 800, 2 cilindri in linie deci e oarecum un var de al GS-ului 800.

 

hai cu testu', cine mai doreste cine mai pofteste ? hai ca vreau transalp nou ! apropo nu merge cu f800, cu ce participi aia primesti !

te bagi cu f650 primesti f650, ma bag cu transalp vreau transalp !

 

Provocare lansata si partial acceptata, deznodamantul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Musca-ti limba! :)

Ai fost cumva la intalnirea transalpistilor de anul asta?

Eu am fost , le-am spus-o si lor si ti-o spun si tie : in viata mea nu am vazut atatea motociclete Transalp stricate :D Parca eram, la un service Honda din Debrecen. In schimb, noi astia cu BMW nici macar nu ne-am sters de praf trusa de scule :D

 

Maxima sanatate si spor in toate iti doresc!

Mesaj completat

 

prietene am mai spus-o cuiva si ti-o spun si tie, fac cacao pe orice BMW din clasa F, la ce vrei tu, facem ce test vrei tu de fiabilitate, merem fara ulei merem cu ulei de gatit, cu peesat in benzina cu absolut ce vrei tu, fara antigel, zi-mi ce si yo ma bag, daca pica F-ul tau inaintea transalpului imi cumperi mobra noua daca nu iti cumpar eu tie, cu contract si martori bineinteles

facem aceleasi lucruri si plecam la drum, prima care crapa pierde, ce zici ? a mea e din 94 cu 45 000 de km ITALIENESTI, eu banuiesc ca a trecut de suta, nici nu ma intereseaza cati are a ta !

dupa care le desfacem si vedem care are pagube mai mari asa de fun !

 

la obarsie am fost si eu, in afara de TA-ul verde care si-a spart carteru pe transalpina si un super tenere care avea probleme cu carburile, eu nu am vazut nici un transalp stricat, daca vrei s-o luam asa si eu am vazut in petromu' din militari cateva transalpuri si r1100 stim noi care :), unde transalpistii asteptau sa plece dar nu puteau ca ajutau bmw-istu la reparatii

 

si chiar si asa, daca era o intrunire a bmw-istilor cu un asa numar de participanti cred ca vedeam mult mai multe stricaciuni !

hai pa !

 

 

What about street bikes ???

This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !!

 

The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder.

 

 

 

 

When I showed the customer his

pistons, he said:

 

" I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! "

 

Why would Honda recommend a break in method which will prevent the

rings from sealing as well as possible ??

 

This is a good question ...

 

1BreakInHawk.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Krazule, pune tzuica la indemana ca de mult n-am mai baut o tzuica buna!

 

 

Acum paranteza despre Transalp - familia aia de motoare e printre cele mai fiabile motoare de moto facute vreodata. Toate se trag din bunica lor - Honda VT 500, chiar prototipul Transalpului [1986] a fost construit cu direct acelasi motor de 500 in V la 52 de grade insa din pacate cuplul si etajarea cutiei lasau de dorit. Revenind la VT 500, ca posesor de asa ceva pot sa spun ca a fost o motocicleta cu care m-am impacat deosebit de bine in anii studentiei. Aia cred ca a fost cea mai zdravana motocicleta pe care am avut-o si daca nu "imi ramanea mica" si daca nu vroiam enduro, nu o dadeam nici acu'. Motorasul ala nu stia altceva decat apa-paie-si-bataie. Nu i-am facut absolut nimic nimic in 2 ani jumate si aproape 20.000 de km facuti impreuna inafara de o curatare de carbelitoare si de doua ori schimb de simeringuri de furca. Si motorasul ala saracu mergea din martie pana in decembrie, de la -2 grade la 40+ grade, de la sosele libere unde puteam sa merg 130 - 150 km/h pana la aglomeratie in asa hal de mergea ventilatorul intr-una. Ii placea ei un pic sa pape ulei [200 - 300 mL la 1000 km] dar in rest n-am avut ce sa ii reprosez. Consum extraordinar de mic, vivacitate suficienta, elasticitate, fiabilitate exemplara. As putea sa ma gandesc serios la faptul ca ar fi putut avea 140.000 km cand am cumparat-o si nu 40.000 cum scria "pe ceas".

Ideea e ca "fiicele" si "nepoatele" - Transalp, NTV, Africana au urmat aceeasi idee de constructie robusta si fiabilitate exemplara. Se poate vedea ca motoarele chiar arata similar privite de-afara, iar ca principiu sunt identice (difera doar dimensiunile pe ici pe colo :

Am incheiat paranteza despre Transalp.

 

Hai mai cine o pune de un test? Ca sunt curios. Eu stau, beau tzuica, ma uit si comentez de pe margine, e bine? :)

trimit prin posta.. curierat rapid.. :D ramburs? :)

no,hai sa traiesti! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vreau sa fiu tigan dar sa iti crape motorul de test la 25000 de km cand e pe mana celor de la Motorrad cred ca a fost un mare kick pentru BMW.

Sincer sa fiu, nu stiu ce i-a apucat pe Motorrad de au spus adevarul in paginile lor.

 

 

 

Asta vis-a-vis de japonezele dinamitate ce le ai la dezmembrat.

Sunt ieftine, mane. Si ce e ieftin iti permiti sa batjocoresti, mai ales daca esti vestic si ai de unde. Asa ca de ce i-as blama pe japonezi ca fac mobre ieftine. Care poate "nu au tehnologie germana", dar made in China clar nu sunt.

 

@Budd:

"dar pretul ma da pe spate".

De acord Budd. Nu spun ca unele modele nu sunt superbe. Dar, se merita diferenta de pret?

[off topic ca multe altele dealtfel, si anume - spuneam ca merg azi sa vad un alt zzr 600,no fosta-m,e gpz 600 8zesi' toamna,omuletu vrea 400 e,cica e kawasaki,vez' doamne.. da e japoneza,si nu valoreaza mai mult decat un piagio, insa el nu cred ca stie asta,cu 100 e n-o da,no.. s-o pastreze atunci! la anu si la multi ani! :) daca e interesat cineva, e in Timisoara dupa fundatia Rudolf Walter in amonte pe malul begai,nu stiu nr de casa dar e un shrot auto acolo.]

 

mda.. Raul,ai drepate.

- for fun.. clar japonezele,le iau,le omor,daca mai pot fi resuscitate cu investitie minima bine daca nu pe bikeshop! :P

- but for my soul.. categoric bmw,da' nu stiu cand o fi sa fie!

 

ps.aminteam la un momendat de balacareala.. si pe topicul vecin 'BUELL' nimic deosebit,asadar .. era de asteptat.

buell - naspa,bmw - naspa,ktm - naspa, ducati - naspa, husqwarna - naspa,triumph - naspa,etc ,etc..

da' care-i buna dom'le?! :D

Mesaj completat

Daca ati terminat cu vorbaria cum ca una sau alta ar fi mai buna, vin si eu cu palinca(anul asta a fost prosper)

no.. acu'i acu.. care licoare ii mai buna? palinca din ardeal sau tuica din banat.. :)

:D

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What about street bikes ???

This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !!

 

The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder.

 

 

 

 

When I showed the customer his

pistons, he said:

 

" I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! "

 

Why would Honda recommend a break in method which will prevent the

rings from sealing as well as possible ??

 

This is a good question ...

 

1BreakInHawk.jpg

:D

honda-i honda.. :) da' ce-o fi la celelalte 3.. :)

Mesaj completat

E mai buna aia care e mai multa ,ca tre sa satisfaci destul de multi "pasionati" de genu'.

la posesori de japoneze nu le dau,sau le bag apa in ea,[le fac posharca] :P

lupule.. ti-e iti dam sa alegi din care damingeana vrei,faci exceptie de la regula :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What about street bikes ???

This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !!

 

The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder.

 

When I showed the customer his

pistons, he said:

 

" I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! "

 

Why would Honda recommend a break in method which will prevent the

rings from sealing as well as possible ??

 

This is a good question ...

 

1BreakInHawk.jpg

 

Pistonul oricarui motor modern nu este perfect cilindric in sectiune orizontala.....are putzina ovalitate care e menita compenseze fortza exercitata de presiunea gazelor pe boltz(si anume la 90 grade fatza de axa boltzului), adica exact in zona unde se vede uzura aceea pronuntzata.Respunsabila de aceasta uzura este incalzirea excesiva a motorului(a fost fiert cum se mai zice) a mers o perioada patratzos(si asta il poate si fierbe) sau a mers "pe uscat"; iar un motor il poti fierbe din destul de multe motive independente de constructia si intrtinerea acestuia; de ex: pori in chiulasa care au dus la pierderea lich de racire, coroborat cu disfunctionalitati ale indicatorului de temperatura(bulbul sau ceasul din bord); supraincalzire din cauza folosirii unui carburant de calitate slaba(am intalnit cazuri in care de la acesta s-a rupt AC-ul de la vibratii)mersul uscat putea fi din cauza ca a ramas benzina nearsa in cilindru care a spalat uleiul de pe piston si segmenti(problema mare la moto pe inj); .....astfel eu cred ca vina este impartita, mai mult pe utilizator decat pe constructor;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistonul oricarui motor modern nu este perfect cilindric in sectiune orizontala.....are putzina ovalitate care e menita compenseze fortza exercitata de presiunea gazelor pe boltz(si anume la 90 grade fatza de axa boltzului), adica exact in zona unde se vede uzura aceea pronuntzata.Respunsabila de aceasta uzura este incalzirea excesiva a motorului(a fost fiert cum se mai zice) a mers o perioada patratzos(si asta il poate si fierbe) sau a mers "pe uscat"; iar un motor il poti fierbe din destul de multe motive independente de constructia si intrtinerea acestuia; de ex: pori in chiulasa care au dus la pierderea lich de racire, coroborat cu disfunctionalitati ale indicatorului de temperatura(bulbul sau ceasul din bord); supraincalzire din cauza folosirii unui carburant de calitate slaba(am intalnit cazuri in care de la acesta s-a rupt AC-ul de la vibratii)mersul uscat putea fi din cauza ca a ramas benzina nearsa in cilindru care a spalat uleiul de pe piston si segmenti(problema mare la moto pe inj); .....astfel eu cred ca vina este impartita, mai mult pe utilizator decat pe constructor;)

nici pistonul de cz din '60 nu e perfect cilindric,are caracteristicile de tine descrise,deci nu mi se par a fi o noutate.

bafta si numa' bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici pistonul de cz din '60 nu e perfect cilindric,are caracteristicile de tine descrise,deci nu mi se par a fi o noutate.

bafta si numa' bine! :D

 

Motorul de la BMW R71 din '38 si cel de simson de 250 din 60-62 are aceleasi caracteristici :D

Ma gandeam, da ma gandeam si la mobra si carpati la primele modele care stiu ca nu aveau asa ceva, cauza din care se cam gripau des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de la BMW R71 din '38 si cel de simson de 250 din 60-62 are aceleasi caracteristici :D

Ma gandeam, da ma gandeam si la mobra si carpati la primele modele care stiu ca nu aveau asa ceva, cauza din care se cam gripau des.

d'acord! poate sti/ai vazut.. la ij 49 -56- planeta 4-5,si nu in ultimul rand tata' lor dkw 350,au pe langa cele mentionate de tine o fanta longitudinala dispusa in partea dinspre evacuare tocmai pentru a evita pe cat posibil calarea,insa pistoanele facute in ukraina oricum se caleaza din varii motive.

:D

 

ps.uite unul de ij fabricat in rusia 1981

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...