uzunu Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Haideti sa comparam:* clasa K veche cu PanEuropeanul vremurilor ei Corect, dar doar daca te gandesti la modelele RT si LT. K-urile vechi s-au mai facut si in haine de sportiva (S), naked © si sport-touring (RS) * F650-ul Funduro cu XT, Tenere, Dominator, DR, KLX, LC4, RC Funduro si F GS-ul simplu se compara doar cu Transalpul, F GS Dakar fiind in aceeasi liga cu LC4, Tenere etc. * XChallenge cu XR650R (daca ii pun americanii buton deja iese macel) Honda bate la fundul gol BMW-ul la categoria asta * clasa R-GS cu AfricaTwin, Super Tenere Sorry, dar R GS-ul e in liga lui proprie pe care chiar el si-a creat-o. Nu a avut competitori timp de aproape 30 de ani. * clasa K sport touring cu noul VFR Aproape corect. K 1200 S a fost conceput special pentru a se bate cu Hayabusa si cu XX-ul, VFR-ul acum doar incearca sa puna mana pe o parte din felie. K 1200 R a creat nisa pentru B-King si Streetfighter * clasa K touring cu FJR, GT, PanEuropean, Goldwing Corect, doar ca LT-ul mi se pare oarecum superior Goldwingului * F650Gs Dakar cu noul Tenere Fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Sincer,nu stiu de ce ai mai vrea boxerul nou. More added shit to break. Asta daca ma intrebi pe mine. Boxerul nou (GSA, nu GS) are o groaza de optionale, are un design superb si, ca orice cumparator al lui, daca mi l-as lua, ar sta 80 % din viata lui doar pe sosele (inclusiv cele mai dinamitate posibil) si mi-as permite service-ul. Pentru cine are banii, eu cred ca este o motocicleta fara concurenta. Una care sa intimideze serios, nu din astea pe hartie. Pe de alta parte, cine alege boxer o face pentru ca este fan inrait al designului, sunetului si comportamentului acestei configuratii. Eu unul fac ca un copil in Kid`s Land cand ajung pe langa un 80 Gs Basic, Kalahari ( ) si 100 Gs. 1100, 1150 GSA si chiar si 1200 Gs (dincolo de hibele lui) sunt motociclete care au scris istorie si asta nu le poate fi luat. Mesaj completat @ uzunu: - Ai dreptate cu K100/1100 (si poate si cu 1200) RS. Sincer, nu imi vine nimic in cap la ora asta nici o motocicleta sa le fi fost un concurent serios . - Daca e sa fim fair F650 il comparam cu monocilindre, nu cu TA. Parerea mea e ca, oricum, toate astea il pun serios in dificultate. - GS-urile mari au fost dintotdeauna altfel si altceva. Si la alt pret. Dar nu consider ca au o liga a lor ci ca sunt turisme enduro, in concurenta directa cu AT, ST, etc - Mizand pe fitosii clasei 300+, K1300S a vrut sa ia o felie de tort adaugand cardan, suspensii hitech + alte gizmou-uri. La performante cred ca ne dam toti seama ca nu are nici o sansa. Din pacate, nici nu prea le-a iesit manevra. Noul VFR, avand in vedere cate minuni tehnice are in dotare cred ca o sa ii puna serios la treaba pe cei de la Bmw. - Nu sunt de acord cu faptul ca 1200R a deschis drumul pentru B-king. In momentul cand Suzuki deja testa prototipuri B-King, K1200R nici nu exista ca zvon. Trebuie sa recunosc insa ca este o motocicleta superba, care ma incanta mult mai mult decat King-ul. - La LT vs. Goldwing 1800 nu ma bag, fiindca sunt pe langa. - Dakar-ul ma indoiesc sa aiba vreun atu peste noul Tenere, in afara de rezervorul de sub sa. Acuma, ca sa nu se inteleaga cu totul altceva (si sa ajung a repeta ceea ce spuneam de la bun inceput): Bmw fac motociclete superbe ca design, pline de inovatii tehnice, etc, etc, insa totul pentru un pret. Japonezii poate nu sunt mereu la nivelul lor, dar sunt destul de aproape. Uneori ii depasesc. Insa, toate astea, pentru ce sume lipsa din buzunarul clientului? Fiecare vedem, judecam, alegem, platim si ne bucuram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) hai pa ! Betivii de la bunicii mei de la tara, isi incheie taclalele in modul in care ai facut-o tu. Sper ca nu esti de teapa lor...sper. Cat despre mersul fara ulei sau cu rumegus in rezervor....de ce as face asta? Mie BMW-ul nu mi-a picat din cer si nici nu am de gand sa-l schimb degraba.Astept macar o piesa sa trebuiasca sa ii schimb, in afara de consumabile, apoi o sa mai ma gandesc. Pana atunci, spor maixim la intretinerea TA-lui Bafta si maxima sanatate iti doresc...de la Cluj! Editat Noiembrie 25, 2009 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Yzule, auzi-l pe ăla cu T. A. -ul lui. Pff. Oricând pun f ul la teste. Dar vreau un gs nou. 800. RoÂşu. Noul F 650 are motor de 800, 2 cilindri in linie deci e oarecum un var de al GS-ului 800. hai cu testu', cine mai doreste cine mai pofteste ? hai ca vreau transalp nou ! apropo nu merge cu f800, cu ce participi aia primesti ! te bagi cu f650 primesti f650, ma bag cu transalp vreau transalp ! Provocare lansata si partial acceptata, deznodamantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Musca-ti limba! Ai fost cumva la intalnirea transalpistilor de anul asta? Eu am fost , le-am spus-o si lor si ti-o spun si tie : in viata mea nu am vazut atatea motociclete Transalp stricate Parca eram, la un service Honda din Debrecen. In schimb, noi astia cu BMW nici macar nu ne-am sters de praf trusa de scule Maxima sanatate si spor in toate iti doresc! Mesaj completat prietene am mai spus-o cuiva si ti-o spun si tie, fac cacao pe orice BMW din clasa F, la ce vrei tu, facem ce test vrei tu de fiabilitate, merem fara ulei merem cu ulei de gatit, cu peesat in benzina cu absolut ce vrei tu, fara antigel, zi-mi ce si yo ma bag, daca pica F-ul tau inaintea transalpului imi cumperi mobra noua daca nu iti cumpar eu tie, cu contract si martori bineinteles facem aceleasi lucruri si plecam la drum, prima care crapa pierde, ce zici ? a mea e din 94 cu 45 000 de km ITALIENESTI, eu banuiesc ca a trecut de suta, nici nu ma intereseaza cati are a ta ! dupa care le desfacem si vedem care are pagube mai mari asa de fun ! la obarsie am fost si eu, in afara de TA-ul verde care si-a spart carteru pe transalpina si un super tenere care avea probleme cu carburile, eu nu am vazut nici un transalp stricat, daca vrei s-o luam asa si eu am vazut in petromu' din militari cateva transalpuri si r1100 stim noi care , unde transalpistii asteptau sa plece dar nu puteau ca ajutau bmw-istu la reparatii si chiar si asa, daca era o intrunire a bmw-istilor cu un asa numar de participanti cred ca vedeam mult mai multe stricaciuni ! hai pa ! What about street bikes ??? This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !! The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder. When I showed the customer his pistons, he said: " I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! " Why would Honda recommend a break in method which will prevent the rings from sealing as well as possible ?? This is a good question ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Krazule, pune tzuica la indemana ca de mult n-am mai baut o tzuica buna! Acum paranteza despre Transalp - familia aia de motoare e printre cele mai fiabile motoare de moto facute vreodata. Toate se trag din bunica lor - Honda VT 500, chiar prototipul Transalpului [1986] a fost construit cu direct acelasi motor de 500 in V la 52 de grade insa din pacate cuplul si etajarea cutiei lasau de dorit. Revenind la VT 500, ca posesor de asa ceva pot sa spun ca a fost o motocicleta cu care m-am impacat deosebit de bine in anii studentiei. Aia cred ca a fost cea mai zdravana motocicleta pe care am avut-o si daca nu "imi ramanea mica" si daca nu vroiam enduro, nu o dadeam nici acu'. Motorasul ala nu stia altceva decat apa-paie-si-bataie. Nu i-am facut absolut nimic nimic in 2 ani jumate si aproape 20.000 de km facuti impreuna inafara de o curatare de carbelitoare si de doua ori schimb de simeringuri de furca. Si motorasul ala saracu mergea din martie pana in decembrie, de la -2 grade la 40+ grade, de la sosele libere unde puteam sa merg 130 - 150 km/h pana la aglomeratie in asa hal de mergea ventilatorul intr-una. Ii placea ei un pic sa pape ulei [200 - 300 mL la 1000 km] dar in rest n-am avut ce sa ii reprosez. Consum extraordinar de mic, vivacitate suficienta, elasticitate, fiabilitate exemplara. As putea sa ma gandesc serios la faptul ca ar fi putut avea 140.000 km cand am cumparat-o si nu 40.000 cum scria "pe ceas". Ideea e ca "fiicele" si "nepoatele" - Transalp, NTV, Africana au urmat aceeasi idee de constructie robusta si fiabilitate exemplara. Se poate vedea ca motoarele chiar arata similar privite de-afara, iar ca principiu sunt identice (difera doar dimensiunile pe ici pe colo : Am incheiat paranteza despre Transalp. Hai mai cine o pune de un test? Ca sunt curios. Eu stau, beau tzuica, ma uit si comentez de pe margine, e bine? trimit prin posta.. curierat rapid.. ramburs? no,hai sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Daca ati terminat cu vorbaria cum ca una sau alta ar fi mai buna, vin si eu cu palinca(anul asta a fost prosper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Eu nu vreau sa fiu tigan dar sa iti crape motorul de test la 25000 de km cand e pe mana celor de la Motorrad cred ca a fost un mare kick pentru BMW. Sincer sa fiu, nu stiu ce i-a apucat pe Motorrad de au spus adevarul in paginile lor. Asta vis-a-vis de japonezele dinamitate ce le ai la dezmembrat. Sunt ieftine, mane. Si ce e ieftin iti permiti sa batjocoresti, mai ales daca esti vestic si ai de unde. Asa ca de ce i-as blama pe japonezi ca fac mobre ieftine. Care poate "nu au tehnologie germana", dar made in China clar nu sunt. @Budd: "dar pretul ma da pe spate". De acord Budd. Nu spun ca unele modele nu sunt superbe. Dar, se merita diferenta de pret? [off topic ca multe altele dealtfel, si anume - spuneam ca merg azi sa vad un alt zzr 600,no fosta-m,e gpz 600 8zesi' toamna,omuletu vrea 400 e,cica e kawasaki,vez' doamne.. da e japoneza,si nu valoreaza mai mult decat un piagio, insa el nu cred ca stie asta,cu 100 e n-o da,no.. s-o pastreze atunci! la anu si la multi ani! daca e interesat cineva, e in Timisoara dupa fundatia Rudolf Walter in amonte pe malul begai,nu stiu nr de casa dar e un shrot auto acolo.] mda.. Raul,ai drepate. - for fun.. clar japonezele,le iau,le omor,daca mai pot fi resuscitate cu investitie minima bine daca nu pe bikeshop! - but for my soul.. categoric bmw,da' nu stiu cand o fi sa fie! ps.aminteam la un momendat de balacareala.. si pe topicul vecin 'BUELL' nimic deosebit,asadar .. era de asteptat. buell - naspa,bmw - naspa,ktm - naspa, ducati - naspa, husqwarna - naspa,triumph - naspa,etc ,etc.. da' care-i buna dom'le?! Mesaj completat Daca ati terminat cu vorbaria cum ca una sau alta ar fi mai buna, vin si eu cu palinca(anul asta a fost prosper) no.. acu'i acu.. care licoare ii mai buna? palinca din ardeal sau tuica din banat.. Editat Noiembrie 25, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 no.. acu'i acu.. care licoare ii mai buna? palinca din ardeal sau tuica din banat.. E mai buna aia care e mai multa ,ca tre sa satisfaci destul de multi "pasionati" de genu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 What about street bikes ???This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !! The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder. When I showed the customer his pistons, he said: " I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! " Why would Honda recommend a break in method which will prevent the rings from sealing as well as possible ?? This is a good question ... honda-i honda.. da' ce-o fi la celelalte 3.. Mesaj completat E mai buna aia care e mai multa ,ca tre sa satisfaci destul de multi "pasionati" de genu'. la posesori de japoneze nu le dau,sau le bag apa in ea,[le fac posharca] lupule.. ti-e iti dam sa alegi din care damingeana vrei,faci exceptie de la regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 lupule.. ti-e iti dam sa alegi din care damingeana vrei,faci exceptie de la regula Sarumanaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 What about street bikes ???This piston is from a 650 Honda Hawk. The brown discoloration that extends up into the piston pin bore is burnt oil from the extreme heat leaking past all 3 rings !! The uneven heat leakage was so bad, that it caused the cylinder to distort and become out of round, causing piston to cylinder scuffing in the tight part of the "oval" cylinder. When I showed the customer his pistons, he said: " I don't understand how that happened, I followed the owner's manual break-in instructions 100% !! " Why would Honda recommend a break in method which will prevent the rings from sealing as well as possible ?? This is a good question ... Pistonul oricarui motor modern nu este perfect cilindric in sectiune orizontala.....are putzina ovalitate care e menita compenseze fortza exercitata de presiunea gazelor pe boltz(si anume la 90 grade fatza de axa boltzului), adica exact in zona unde se vede uzura aceea pronuntzata.Respunsabila de aceasta uzura este incalzirea excesiva a motorului(a fost fiert cum se mai zice) a mers o perioada patratzos(si asta il poate si fierbe) sau a mers "pe uscat"; iar un motor il poti fierbe din destul de multe motive independente de constructia si intrtinerea acestuia; de ex: pori in chiulasa care au dus la pierderea lich de racire, coroborat cu disfunctionalitati ale indicatorului de temperatura(bulbul sau ceasul din bord); supraincalzire din cauza folosirii unui carburant de calitate slaba(am intalnit cazuri in care de la acesta s-a rupt AC-ul de la vibratii)mersul uscat putea fi din cauza ca a ramas benzina nearsa in cilindru care a spalat uleiul de pe piston si segmenti(problema mare la moto pe inj); .....astfel eu cred ca vina este impartita, mai mult pe utilizator decat pe constructor;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 si sunt curios daca s-ar fi dus tipul ala sa zica "ah, pai, da, stii.... vre-o 100 km, in rosu, pe circuit... da in manual n-a zis in mod specific ca nu am voie!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Pistonul oricarui motor modern nu este perfect cilindric in sectiune orizontala.....are putzina ovalitate care e menita compenseze fortza exercitata de presiunea gazelor pe boltz(si anume la 90 grade fatza de axa boltzului), adica exact in zona unde se vede uzura aceea pronuntzata.Respunsabila de aceasta uzura este incalzirea excesiva a motorului(a fost fiert cum se mai zice) a mers o perioada patratzos(si asta il poate si fierbe) sau a mers "pe uscat"; iar un motor il poti fierbe din destul de multe motive independente de constructia si intrtinerea acestuia; de ex: pori in chiulasa care au dus la pierderea lich de racire, coroborat cu disfunctionalitati ale indicatorului de temperatura(bulbul sau ceasul din bord); supraincalzire din cauza folosirii unui carburant de calitate slaba(am intalnit cazuri in care de la acesta s-a rupt AC-ul de la vibratii)mersul uscat putea fi din cauza ca a ramas benzina nearsa in cilindru care a spalat uleiul de pe piston si segmenti(problema mare la moto pe inj); .....astfel eu cred ca vina este impartita, mai mult pe utilizator decat pe constructor;) nici pistonul de cz din '60 nu e perfect cilindric,are caracteristicile de tine descrise,deci nu mi se par a fi o noutate. bafta si numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 nici pistonul de cz din '60 nu e perfect cilindric,are caracteristicile de tine descrise,deci nu mi se par a fi o noutate.bafta si numa' bine! Motorul de la BMW R71 din '38 si cel de simson de 250 din 60-62 are aceleasi caracteristici Ma gandeam, da ma gandeam si la mobra si carpati la primele modele care stiu ca nu aveau asa ceva, cauza din care se cam gripau des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 pana la urma, cea mai buna mobra, este cea pe care ti-o permiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Motorul de la BMW R71 din '38 si cel de simson de 250 din 60-62 are aceleasi caracteristici Ma gandeam, da ma gandeam si la mobra si carpati la primele modele care stiu ca nu aveau asa ceva, cauza din care se cam gripau des. d'acord! poate sti/ai vazut.. la ij 49 -56- planeta 4-5,si nu in ultimul rand tata' lor dkw 350,au pe langa cele mentionate de tine o fanta longitudinala dispusa in partea dinspre evacuare tocmai pentru a evita pe cat posibil calarea,insa pistoanele facute in ukraina oricum se caleaza din varii motive. ps.uite unul de ij fabricat in rusia 1981 Editat Noiembrie 26, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 honda-i honda.. da' ce-o fi la celelalte 3.. Mesaj completat la posesori de japoneze nu le dau,sau le bag apa in ea,[le fac posharca] lupule.. ti-e iti dam sa alegi din care damingeana vrei,faci exceptie de la regula Deja esti jenibil, adica jenant de penibil. Am avut Nipru si e de toata jena iar daca un posesor de japoneza e frustrat, tu, pseudo-posesorule de bavareza ce esti? Cate japoneze ai condus(km) si cate europene? O mizerie de japoneza m-a dus 22000 km intr-un an in conditiile in care ea avea 9 ani cand am cumparat-o eu si era si din clasa pt "sinucigasi" ,RR dom'le, partea funny frustratule este ca merge si o sa mearga in continuare. Vezi ca o orezarie din ce an vrei tu se p'isa pe jafu ala pe care-l ai tu acasa pa pa pa pa pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Deja esti jenibil, adica jenant de penibil. Am avut Nipru si e de toata jena iar daca un posesor de japoneza e frustrat, tu, pseudo-posesorule de bavareza ce esti? Cate japoneze ai condus(km) si cate europene? O mizerie de japoneza m-a dus 22000 km intr-un an in conditiile in care ea avea 9 ani cand am cumparat-o eu si era si din clasa pt "sinucigasi" ,RR dom'le, partea funny frustratule este ca merge si o sa mearga in continuare. Vezi ca o orezarie din ce an vrei tu se p'isa pe jafu ala pe care-l ai tu acasa pa pa pa pa pa cate si ce motoare aveai in 95? mai are rost sa spun cati kilometri am facut si cu ce? primi 7 ani fara permis.. mai are rost sa continui.. de cate ori ai tecut garnita cu gxxx ala care stie numa' sa se pishe in contra vantului? no... care-i mai penibil n-am nimic cu nici un posesor de japoneze,unii insa au ce au cu mine.. lupule... imi pare rau de el.. nu se incadreaza la damingenele noastre! ps. nipru => ucraina,motocicleta ok si faina in felul ei numai daca esti cat de cat mecanic si ai cat de cat habar de functionalitatea acelei motociclete,altfel ... slabe shanse! deci,nu te incadrezi tu in categoria ei,nicidecum ea in categoria ta.. pps. faza cu posarca nu era in serios,se pare,insa ca tu ai muscat-o.. Editat Noiembrie 26, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 cate si ce motoare aveai in 95? mai are rost sa spun cati kilometri am facut si cu ce? primi 7 ani fara permis.. mai are rost sa continui.. de cate ori ai tecut garnita cu gxxx ala care stie numa' sa se pishe in contra vantului? no... care-i mai penibil n-am nimic cu nici un posesor de japoneze,unii insa au ce au cu mine.. lupule... imi pare rau de el.. nu se incadreaza la damingenele noastre! ps. nipru => ucraina,motocicleta ok si faina in felul ei numai daca esti cat de cat mecanic si ai cat de cat habar de functionalitatea acelei motociclete,altfel ... slabe shanse! deci,nu te incadrezi tu in categoria ei,nicidecum ea in categoria ta.. pps. faza cu posarca nu era in serios,se pare,insa ca tu ai muscat-o.. Cu postu asta m-ai pus la colt, deja daca am ajuns sa o dam pe aia cu "am mers n-spe ani fara permis" si am trecut si granita eu nu mai am argumente. Sunt frustrat ca n-am avut ocazia sa ma dau nici cu orezariile nici cu macaronara asta peste mari si tari fara a avea acest drept. I'm not cool.. Aldea Teodorovici ar fi mandru de tine, tovarase ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 lupule... imi pare rau de el.. nu se incadreaza la damingenele noastre! N-are nimic, ramane mai mult pentru noi! :D nipru => ucraina,motocicleta ok si faina in felul ei numai daca esti cat de cat mecanic si ai cat de cat habar de functionalitatea acelei motociclete, Asta asa este - Niprul e o motocicleta unica, asa cum e ea "de toata jena" care nu e destinata oricui. Cu Niprul trebuie sa ai rabdare ca sa aiba si ea cu tine si chiar nu e pretentioasa daca o folosesti in stil "rusesc" si nu "reising". Gixxx-ule, fostul tau Nipru merge bine merci acu' la Cristina si nici cand l-a luat de la tine nu era rau dpdv al motorizarii [de Nipru]. Dar hai ca la atata vorbaraie se cere o litra de tzuiculitza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 N-are nimic, ramane mai mult pentru noi! Asta asa este - Niprul e o motocicleta unica, asa cum e ea "de toata jena" care nu e destinata oricui. Cu Niprul trebuie sa ai rabdare ca sa aiba si ea cu tine si chiar nu e pretentioasa daca o folosesti in stil "rusesc" si nu "reising". Gixxx-ule, fostul tau Nipru merge bine merci acu' la Cristina si nici cand l-a luat de la tine nu era rau dpdv al motorizarii [de Nipru]. Dar hai ca la atata vorbaraie se cere o litra de tzuiculitza. Am vazut Nepra acum cateva luni la Ursu,nici acum n-am uitat mirosul de oloi. Inca isi marcheaza teritoriul, iar contrar imaginii generale cei cativa km pe care i-am facut cu Nepra au fost "la relanti" Niprul e un motor pt surubarelu sef. N-o spun cu rautate dar un Nipru poate sa coste uneori mai mult decat o japoneza , traiasca intretinerea si piesele de calitate superioara. Daca tot suntem la capitolul amintiri, hai sa pun cateva poze(singurele) pe care le am cu ea, dupa accident... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 N-are nimic, ramane mai mult pentru noi! :friends Asta asa este - Niprul e o motocicleta unica, asa cum e ea "de toata jena" care nu e destinata oricui. Cu Niprul trebuie sa ai rabdare ca sa aiba si ea cu tine si chiar nu e pretentioasa daca o folosesti in stil "rusesc" si nu "reising". Gixxx-ule, fostul tau Nipru merge bine merci acu' la Cristina si nici cand l-a luat de la tine nu era rau dpdv al motorizarii [de Nipru]. Dar hai ca la atata vorbaraie se cere o litra de tzuiculitza. ramane pentru toata lumea,avem din belsug,asadar .. trimit prin FAN? cineva mi-a scris ' pa pa pa pa ' asta insemnand ca nu mai da p'aci,insa iar' a dat buzna fara sa bata la usa,ce sa mai comentez.. mai are rost... noi sa fim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 d'acord! poate sti/ai vazut.. la ij 49 -56- planeta 4-5,si nu in ultimul rand tata' lor dkw 350,au pe langa cele mentionate de tine o fanta longitudinala dispusa in partea dinspre evacuare tocmai pentru a evita pe cat posibil calarea,insa pistoanele facute in ukraina oricum se caleaza din varii motive. ps.uite unul de ij fabricat in rusia 1981 Faine pozele .....ma gandeam eu ca pt a preveni griparea e fanta aia cand am vazut prima data piston d-asta, dar nu eram sigur....ma gandeam ca si pt ungere mai rapida a segmentilor ar mai putea fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) Salutare tuturor detinatorilor de caluti bavarezi! Primiti cu caramida? P.S.Multumiri Luigi ,si tie Floriane [ady di bucuresti]. Editat Noiembrie 29, 2009 de florinbarbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.