Macarov Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu a iesit fum ...a iesit chiar foarte bine.Va multumesc pentru sfaturi...au fost foarte utile. Bafta...drum intins si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Vin la SMAEB, care mai vreti bucsi anuntati-va acum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 La cardan ce vaselina folositi, astia recomanda "Honda Moly 60 Paste" insa nu se gaseste si as vrea sa dau cu ceva care se gaseste prin magazine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea Mesaj completat Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost. LGEM 2/ 0.4 kg SKF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Stai... dupa faza cu releul sta aprins numa ala de sus sau ce? Ca mie imi palpaie amandoua, cand alternativ, cand concomitent dupa ce am pus releu, cand pun contactul se aprinde doar becul de sus. dupa ce pornesc motorul, se aprind ambele si blinkane frumos, ambele, impreuna , asa cum trebe, iar dupa ce te misti se initializeaza ABSul si se sting cu zgomotul de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Am inteles. Cu prima ocazie de dat jos carenele o sa fac si eu treaba asta. pana atunci... schimbu de ulei din cutie - deseara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Anul trecut cand sa pornesc motorul am avut bateria moarta. Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT! Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua? Acum am luat o Yuasa/Toplite cu gel. Sper sa ma tina mai mult. Ca sa reusesc sa incarc bateria veche fara sa demontez carenele am facut o ghidusie. Am cumparat doua cabluri de alea rosu+negru cu clesti si patru papuci electrici cu gaura de 8mm. Am taiat cablele la 60cm si le-am pus papucii la ambele capete. Unul din capete le-am legat la baterii iar celelalte le-am izolat cu o manta de cauciuc si stau fain-frumos sub sea. Asa ca acum ca sa incar, daca o fi cazul dar stiu ca la gel nu este, pot incarca bateria usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea Mesaj completat Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost. LGEM 2/ 0.4 kg SKF M-am uitat pe siteul astora si il recomanda pentru macarale si alte utilaje care au viteza mica la sarcina mare, pe cand la cardan e cam invers ... o sa mai intreb si la un magazin auto sa vad ce imi recomanda si ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 http://www.reliabilitydirectstore.com/Grea...kf-lgem%202.htm Eu zic ca e numai potrivita pentru mobrle noastre. Cea mai importanta e rezistenta la apa. Mesaj completat Am schimbat uleiu in cutie; o intrat cat o zis in manual, adeca ~ 800 ml. Pe surub era adunat namolu specific, fara aschii mari sau ceva. Cel mai porno o fost cand am scapat saiba de la surub in colectoru de ulei. Traiasca Dan (in garaju caruia am facut operatiunea) cu degetele lui dibace care o reusit sa o scoata la lumina, printr-o gaura ce nu avea mai mult de 3 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare, Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok? Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin. Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 E cumva unu albastru la care tre sa trimiti bani in avans prin western union? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT! Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua? Iti spun ce mi-au zis si mie la service BMW: orice baterie ai avea, daca nu o incarci la cca 1 luna, moare iremediabil. Cu atat mai mult cu cat, chiar daca sta in garaj, nu stiu daca aveai si incalzire... si chiar daca ai... Un incarcator de baterie la BMW costa cca 100 euro si te va scuti de bani cheltuiti aiurea si griji. Doar il conectezi la priza originala BMW si gata. Asta este varianta cea mai simpla si mai buna. Alta varianta: tot la ei am vazut ca iti pot monta "iesire" pt borne ca sa o incarci si cu redresor normal (cu cleme) fara sa umli la baterie care nu este tocmai usor de accesat. Eu am bateria de cand am luat moto (iunie 2007) si se pare ca a fost noua; ce vreau sa spun este ca daca ai grija de ea, poate sa tina mult mai mult. Iarna imi tin moto la ei la garaj (temeperatura constant pozitiva) si o data pe luna mi-o incarca. Deci, a functionat. Chiar acum am facut service mare de 40k si le-am zis clar sa-mi schimbe si bateria daca e cazul; au zis ca inca nu e cazul. Nu cred ca nu ar fi vrut banii mei... Mesaj completat Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok? Cam putin... poate avea ceva probleme... sau, nu... Dar vezi daca are si ABS, in Italia au mai rar... si e chiar pacat s-o iei fara, si pt siguranta ta si pt ca o vei revinde mult mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare, Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok? Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin.Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme?Bafta ! Pretul gasit de tine este "la limita minima" pentru piata din Italia. Ai grija ca la ei se ia in considerare anul de punere in circulatie, nu anul real de fabricatie... Poate fi ff. important ! La fel si ce zice Vlad: In Italia nu prea "se poarta ABS"-ul... Musai, ia-l cu ABS si cu cartea de service "la zi", altfel poate fi "bai mare"... Si in privinta rulajului real, si in privinta starii generale... Sfatul meu: Nu te bucura la "chiftele"... Mai pune un ban si ia un model peste 2001, an de fabricatie (semnale fatza pe carene, nu pe oglinzi) si cu toate dotarile incluse in pret. Ceva probleme la primele serii ar fi: 2000 BMW K1200RS ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS... 1999 BMW K1200RS ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS... 1998 BMW K1200RS ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE CYLINDER HEAD CONTAINS TWO SEALING PLUGS COVERING HOLES IN ... 1998 BMW K1200RS ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS... 1998 BMW K1200RS FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEM VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. DURING EXTENDED OPERATION IN HIGH AMBIENT TEMPERATURE CONDITIONS... 1998 BMW K1200RS SERVICE BRAKES, HYDRAULIC VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE ADJUSTING SCREW FOR THE PRESSURE POINT OF EITHER THE BRAKE... CURAJ... si... SUCCES ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Multumesc mult ! Intradevar e ceva cu ABS-ul la ei .. motoreta din anunt nu avea asa ceva ... mai cautam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Aprilie 20, 2010 Autor Share Postat Aprilie 20, 2010 si eu ma uitasem la K 1200RS. Era intra 3800 si 5500 euro. Pe mine m-ar interesa un model din 2000-2001 dar sub 4000-4500 de euro rar am gasit echipat asa cum as fi dorit eu ( abs, manere incalzite, coburi laterale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Iti spun ce mi-au zis si mie la service BMW: orice baterie ai avea, daca nu o incarci la cca 1 luna, moare iremediabil.Cu atat mai mult cu cat, chiar daca sta in garaj, nu stiu daca aveai si incalzire... si chiar daca ai... Un incarcator de baterie la BMW costa cca 100 euro si te va scuti de bani cheltuiti aiurea si griji. Doar il conectezi la priza originala BMW si gata. Asta este varianta cea mai simpla si mai buna. Alta varianta: tot la ei am vazut ca iti pot monta "iesire" pt borne ca sa o incarci si cu redresor normal (cu cleme) fara sa umli la baterie care nu este tocmai usor de accesat. Eu am bateria de cand am luat moto (iunie 2007) si se pare ca a fost noua; ce vreau sa spun este ca daca ai grija de ea, poate sa tina mult mai mult. Iarna imi tin moto la ei la garaj (temeperatura constant pozitiva) si o data pe luna mi-o incarca. Deci, a functionat. Chiar acum am facut service mare de 40k si le-am zis clar sa-mi schimbe si bateria daca e cazul; au zis ca inca nu e cazul. Nu cred ca nu ar fi vrut banii mei... Mesaj completat Cam putin... poate avea ceva probleme... sau, nu... Dar vezi daca are si ABS, in Italia au mai rar... si e chiar pacat s-o iei fara, si pt siguranta ta si pt ca o vei revinde mult mai greu. Intotdeauna bateriile sau piesele originale, din fabrica sunt beton. Dupa aia and ajungi sa le schimbi nu mai au aceeasi calitate. Oricum sunt dezamagit fiindca la scuterul vecinului meu, made in China, a pornit la sfert. A mea nici macar fassss nu a facut. Acum cu asta noua cu gel nu cred ca va ceda asa usor. Oricum iarna in garaj e cu 10+. Oricum dupa ce vei schimba bateria originala o sa vezi ca ce spun eu e real. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Oricum dupa ce vei schimba bateria originala o sa vezi ca ce spun eu e real. Din pacate te anunt ca nu ai deloc dreptate; motocicleta am luat-o s.h. si am cerut bateria noua ca sa fiu sigur ca nu o sa am probeme cu ABS. Deci, evident, bateria (originala) a fost pusa din stocul de baterii al lor, adica alea pe care tu le consideri din start inferioare celor pe care le pun la o moto noua. Si iata ca, avand grija de ea, am inceput al 4-lea sezon fara sa o schimb. Asdar... lasa preconceptiile! Oricum, eu nu pot crede ca o "baterie originala" la o moto noua este mai prosta decat o "baterie originala" luata ulterior ca piesa de schimb si asta valabil, bineinteles, pt orice alta "piesa originala". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Nu sunt la primul motor. La cel anterior (VS 1400) bateria a tinut 4 ani fara sa fie nevoie de incarcat. Am luat motorul tot sh. Am tinut motorul in acelasi garaj in aceleasi conditii ca BMW-ul. La BMW a murit dupa aprox. 6 luni de folosire si inca 4 de stat. Asa ca daca bateriile sunt facute sa fie permanent incarcate daca nu sunt folosite atunci asa e cum spui tu. Si sa nu uitam ca eu vorbesc de VARTA. Sau mai e cazul in care bateria era veche si cineva dorea sa scape de ea. Desi a functionat ok tot timpul cat am mers cu motorul, chiar daca statea cateodata si o saptamana. Nu sunt idei preconcepute ci constatari. Si nu numai la moto ci si la auto. Placutele de frana de fabrica de eexmplu, de la masina, au tinut 25.000. Cele urmatoare cumparate de la firma care mi-a vandut masina de noua, Nissan, le schimb la 10.000. Si vorbim de placute originale nu chinezarii sau turcisme. Made in Japan. Ma rog, exista si la asta o explicatie: pe langa industria auto/moto mai trebuie sa traiasca si altii. Asta e circuitul... Oricum multumesc de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 21, 2010 Admin Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Cumparati-va un incarcator inteligent de baterie. Pe Louis gasiti incepind de pe la 25 euro. Unul performant este cam 30-45 euro si face exact acelasi lucru ca cel de 100 e de la BMW. Daca insa va zvircoliti noaptea in insomnii pentru ca incarcatorul nu are sigla BMW puteti arunca si cu 100 euro aiurea. O zi buna. luigi PS:@renegade..cu incarcatorul de care povesteam puteai sa incarci bateria direct prin prizele motocicletei(la RT doua la numar). Se stie ca BMW -ul este mare halitor de baterii. Cu incarcatorul ala practic scapi de probleme, il tii tot timpul in priza motocicletei in garaj. Editat Aprilie 21, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Subscriu! Am primit asa un incarcator insa nu am avut ocazia sa il testez. O sa il las peste iarna cuplat permanent la baterie, sa vedem daca e asa de destept Cum de ai 2 prize la RT? Al meu are numai una, pe bord... Din cate stiu eu, 2 prize au alea de la politie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 21, 2010 Admin Share Postat Aprilie 21, 2010 Dane, incarcatorul ala il poti lasa in priza lui TOT TIMPUL, indiferent de iarna/vara. Nu are ce sa-i strice, de aia este inteligent, face ciclu complet incarcare/descarcare si tine bateria in parametri tot timpul. Garantat. La al meu mai avea o priza, in dreptul coburului stanga, cum stai pe moto, cam unde este plasticul acela triunghi care se da jos, in dreptul manerului de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Da stiu, dar acu chiar nu are sens, ca in garaj e cald tot timpul, folosesc mobra in fiecare zi si nu am probleme cu ABS-ul nici daca nu o pornesc numa la 2 zile. Mesaj completat I can do you stanchions for £75 - not italian copies, good british made items. PM pentru mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Puneti Oddissey. Eu o am de cateva luni si nu a dat un singur rateu.Temperaturile noaptea sunt de 1-2 grade,bateria veche se descarca si la 5 grade. Ma rog,era veche. La 95 EUR mi se pare o afacere buna. Plus garantie 5 ani,ala de unde am luat-o a zis ca-mi da 10 ani garantie insa nu stiu daca o sa mai am atunci mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Asteptam review-uri peste un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) @luv, zi si mie ce inseamna incarcator inteligent, macar sa stiu pe sa dau banii ca la 25 de euro nu mi se pare prea multa inteligenta eu tocmai am schimbat bateria, am luat din germania una cu gel, INTACT, 90 de euro, la noi cea mai ieftina era de la Yuasa, care de fapt era TOP lite, parca, 120 euro. la AB era 750 ron Editat Aprilie 21, 2010 de nashulor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.