Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is chiar curios cum merge dracia cu releu...

 

Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua :love:

Asta iarna mi-am pus bateria pe un incarcator balshoi, 100% rusesc, timp de 8 ore cu intreruperi. Cand am pus-o pe motor, la 0 grade, a pornit "la sfert", cu ABS cu tot. A venit aproape imediat o zapada si multe zile cu temperaturi sub 0, iar la doua saptamani dupa am incercat din nou s-o pornesc. A trebuit sa iau curent de la masina. Acum, chiar si la 20 de grade imi da eroare ABS-ul. Zilele astea sa-mi fac timp s-o pun din nou la incarcat, are doar un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e prostia... o baterie cu gel pe mobrele noastre tine cativa ani buni, da problema cu initializarea ABS-ului poate sa apara si la cateva luni dupa ce ai pus baterie noua. Chiar nu imi dau seama de ce au setat pragul ala de tensiune asa de sus, e de-a dreptul enervant.

 

Ma gandesc serios sa imi fac si eu mod-ul asta, cu prima ocazie cu care dau carenele jos :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is chiar curios cum merge dracia cu releu...

 

Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua :love:

 

merge la fel, tre sa te obisnuiesti cu noua imagine din bord :love: doar becu de sus aprins, atunci cand pui contactu'.

cum porneste motoru ... blinkane ambele tzuzamen :love:

foarte tare faza, mie mi-a placut mult.

doar ca e mult de demontat pana ajungi la acel cablu de ABS. in rest e simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok...am inteles : Resetare

Si cum se face asta (pe romaneste) cat mai explicit.

Multumesc.

Ground the center connector after removing the blue terminator, turn on ignition and hold the ABS button

for 8 seconds. Turn off ignition, remove ground wire, replace blue terminator.

Here's the long winded procedure:-

1. Make sure the ignition is off.

2. Remove pillion and rider seats.

3. Locate the 3 wire plug by the toolkit and remove the blue

termination. (It's for diagnostics so is not connected to anything).

4. Insert one end of wire into the *middle* connection.

5. Clip the other end to a known good ground.

6. Turn ignition on. Note that the two ABS lights continue flashing alternately.

7. Hold ABS button down for 8 seconds. The bottom ABS light should stay on, the top one off.

8. Release the ABS button.

If the reset is successful, both ABS lights come on.

If you didn't count to 8 or your ground is not good, then the top ABS light stays off. Start again and/or try

pressing the ABS button before turning ignition on.

9. Turn ignition off, remove wire, reconnect plug and refit blue termination.

 

 

Nu ii pe romaneste da te descurci tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

03112010.jpg

 

Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea :love:

Mesaj completat

Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade :love:

 

O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost.

 

LGEM 2/ 0.4 kg SKF :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai... dupa faza cu releul sta aprins numa ala de sus sau ce? Ca mie imi palpaie amandoua, cand alternativ, cand concomitent :love:

 

dupa ce am pus releu, cand pun contactul se aprinde doar becul de sus. dupa ce pornesc motorul, se aprind ambele si blinkane frumos, ambele, impreuna , asa cum trebe, iar dupa ce te misti se initializeaza ABSul si se sting cu zgomotul de rigoare :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut cand sa pornesc motorul am avut bateria moarta.

Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT!

Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua?

Acum am luat o Yuasa/Toplite cu gel. Sper sa ma tina mai mult.

 

Ca sa reusesc sa incarc bateria veche fara sa demontez carenele am facut o ghidusie.

Am cumparat doua cabluri de alea rosu+negru cu clesti si patru papuci electrici cu gaura de 8mm. Am taiat cablele la 60cm si le-am pus papucii la ambele capete. Unul din capete le-am legat la baterii iar celelalte le-am izolat cu o manta de cauciuc si stau fain-frumos sub sea. Asa ca acum ca sa incar, daca o fi cazul dar stiu ca la gel nu este, pot incarca bateria usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

03112010.jpg

 

Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea :lol:

Mesaj completat

Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade :laugh:

 

O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost.

 

LGEM 2/ 0.4 kg SKF :wacko:

 

M-am uitat pe siteul astora si il recomanda pentru macarale si alte utilaje care au viteza mica la sarcina mare, pe cand la cardan e cam invers ... o sa mai intreb si la un magazin auto sa vad ce imi recomanda si ei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.reliabilitydirectstore.com/Grea...kf-lgem%202.htm

 

Eu zic ca e numai potrivita pentru mobrle noastre. Cea mai importanta e rezistenta la apa.

Mesaj completat

Am schimbat uleiu in cutie; o intrat cat o zis in manual, adeca ~ 800 ml.

 

Pe surub era adunat namolu specific, fara aschii mari sau ceva.

 

Cel mai porno o fost cand am scapat saiba de la surub in colectoru de ulei. Traiasca Dan (in garaju caruia am facut operatiunea) cu degetele lui dibace care o reusit sa o scoata la lumina, printr-o gaura ce nu avea mai mult de 3 cm :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

 

Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin.

 

Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme?

 

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT!

Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua?

 

Iti spun ce mi-au zis si mie la service BMW: orice baterie ai avea, daca nu o incarci la cca 1 luna, moare iremediabil.

Cu atat mai mult cu cat, chiar daca sta in garaj, nu stiu daca aveai si incalzire... si chiar daca ai...

 

Un incarcator de baterie la BMW costa cca 100 euro si te va scuti de bani cheltuiti aiurea si griji. Doar il conectezi la priza originala BMW si gata. Asta este varianta cea mai simpla si mai buna.

Alta varianta: tot la ei am vazut ca iti pot monta "iesire" pt borne ca sa o incarci si cu redresor normal (cu cleme) fara sa umli la baterie care nu este tocmai usor de accesat.

 

Eu am bateria de cand am luat moto (iunie 2007) si se pare ca a fost noua; ce vreau sa spun este ca daca ai grija de ea, poate sa tina mult mai mult. Iarna imi tin moto la ei la garaj (temeperatura constant pozitiva) si o data pe luna mi-o incarca. Deci, a functionat. Chiar acum am facut service mare de 40k si le-am zis clar sa-mi schimbe si bateria daca e cazul; au zis ca inca nu e cazul. Nu cred ca nu ar fi vrut banii mei...

Mesaj completat

Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

 

Cam putin... poate avea ceva probleme... sau, nu...

Dar vezi daca are si ABS, in Italia au mai rar... si e chiar pacat s-o iei fara, si pt siguranta ta si pt ca o vei revinde mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin.Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme?Bafta !

 

Pretul gasit de tine este "la limita minima" pentru piata din Italia.

Ai grija ca la ei se ia in considerare anul de punere in circulatie, nu anul real de fabricatie...

Poate fi ff. important !

La fel si ce zice Vlad: In Italia nu prea "se poarta ABS"-ul... Musai, ia-l cu ABS

si cu cartea de service "la zi", altfel poate fi "bai mare"... Si in privinta rulajului real, si in privinta starii generale...

 

Sfatul meu:

Nu te bucura la "chiftele"...

Mai pune un ban si ia un model peste 2001, an de fabricatie (semnale fatza pe carene, nu pe oglinzi)

si cu toate dotarile incluse in pret.

 

Ceva probleme la primele serii ar fi:

 

2000 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1999 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1998 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE CYLINDER HEAD CONTAINS TWO SEALING PLUGS COVERING HOLES IN ...

 

1998 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1998 BMW K1200RS

FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEM

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. DURING EXTENDED OPERATION IN HIGH AMBIENT TEMPERATURE CONDITIONS...

 

1998 BMW K1200RS

SERVICE BRAKES, HYDRAULIC

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE ADJUSTING SCREW FOR THE PRESSURE POINT OF EITHER THE BRAKE...

 

CURAJ...

si...

SUCCES !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma uitasem la K 1200RS. Era intra 3800 si 5500 euro. Pe mine m-ar interesa un model din 2000-2001 dar sub 4000-4500 de euro rar am gasit echipat asa cum as fi dorit eu ( abs, manere incalzite, coburi laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...