Sari la conținut

Postări Recomandate

...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?..

...hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... :laugh: :D

 

 

sa traiesti multumesc ma duc maine si caut magazinul minune nu sunt milionar sa dau vreo 5 milioane pe ele eu in general traiesc nefind bani nu prea am mai calatorit cred sigur ca merg la garmich restul nimic nou ma lupt cat se poate cu criza incerc ca toata lumea so scot la capat te salut cu stima Pompi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut la toata lumea :D

 

Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie...

La Bavaria sunt 200 lei...

La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei...

Voi ce parere aveti?

 

P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto.

Nimic mai usor!

 

Daca crezi ca esti nesigur, citeste articolul asta inainte, dar e foarte usor...

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/BFDRear2.1.1.pdf

 

 

Acelasi lucru si pt fata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GS am luat tot timpul de la reprezentanta Aprilia din Cluj. Is seriosi baietii, dai azi comanda si maine vin, cred ca din Ungaria le aduc.

 

Daca imi amintesc bine, erau 110 RON setul, si tineau destul de mult. Acuma depinde de fiecare cum se da cu motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe fata am pus Lucas si de cand le-am pus (10000 km)scartaie incontinuu,pe spate am schimbat de 1 sapt. si am pus Brembo-36 euro,si e total alta treaba.Sunt perfecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc :D

 

 

Multam, am vazut ca am joc in axul pe care este montat cricul lateral

A. Popovici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta o saiba intre cris si suportul lui, de dimensiunea potrivita :D Trebuie sa dai cu ceva vaselina acolo, sa aiba tot timpul, altfel se "mananca" si deia iti apare jocul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate :laugh:

Cred ca de fapt is 160.000

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-246249.html

 

:D

Mesaj completat

Azi mi-am mai luat o motocicleta... un R1150R, e nou nout, in cutie... 0 km!! E din 2009 cred, dupa cum era prafu pe cutie, asa apreciez...

 

Am o singura poza cu ea

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

05212010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!

 

Am schimbat "carburatorul" ala sau cum se numeste, throttle-body. Pas cu pas frumos. Pana cand i-am dat de cap cu demontatul a fost mai greu. Ca dupa aia a fost usor. Si montatul la loc a mers usor. Cu ocazia asta ma vazut ca acele coliere nu erau stranse destul. Pe ambele parti.

Dupa aceea folosind sincronizatorul si cateva filmulete de pe youtube am si sincronizat cele doua TB-uri. Cam complicat dar pana la urma i-am dat de cap.

Merge k lumea acum. Totusi am mici rateuri rare. Acum nu stiu daca in filtru sau in toba. Parca undeva sus se aud pe la filtru. Dar nu permanent. Am strans colierele toate sa nu ia aer fals. Daca ar mai putea fi ceva spuneti-mi. Poate sa ma uit la bujii si la fishele dela bujii.

 

Apoi, ca tot era desfacuta am completat cu ulei la suspenis ad epsate sa fie putin mai tare ca mergea cam lasata. Dupa pozele lui Cata a mers snur. Acum e tare!

 

Merci baieti! Treaba e buna!

Multumesc Dan_Cata!!!!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :crack: ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :) ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

.....

Ok, ms, indicativul la ulei il stiu ca am si un manual, dar ma refeream la firma, adica cu ce se intelege mai bine ea, se gaseshte si Motul si cred ca este destul de bun, iar cu presiunea rotilor am observat ca asa este, am bagat 2,3 fatza si 2,6 in spate, trebe mai sus ? da tot nu sunt lamurit de ce nu ma sau de ce ma adaptez asa greu la ea dupa mai multe japoneze, nu chiar multe, 3, :crack: , oi fi luat frica de ele ? putin probabil, dar s au mai vazut cazuri :crack:) , chiar au facuto asa cum sunt si ei, nemtzii, adica exacta, ? , in fine, mai ma dau cu ea ceva timp, daca nu o fi asta e, o schimb. Multzam frumos pt sfaturi ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate boxerele, au din fabrica, sub saua un abtibild pe care scrie ce presiune tre sa ai daca te dai solo, cu pasager si cu pasager si bagaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

...e foarte adevarat ca aceasta anomalie depinde foarte mult de marca si tipul cauciucului folosit cit si de greutatea motorului!...la rt i-mi da 2,5 la ambele roti sau 2,9 cu incarcatura, folosind diferite tipuri de cauciucuri am ajuns la concluzia ca in afara de metzeler la toate celelalte tipuri de gume merge cel mai bine cu 3 sau 3,2!!...sub aceste valori e gretos de greoi si pe viraje la viteza mica te trage in directia in care te inclini!

..acum un an mi-am luat gs, exact aceeasi problema doar ca se limiteaza la folosirea pe sosea....daca nu bag presiune oleaca mai mare decit scrie in manual, are un comportament chiar mai urit decit cel de la rt!..la gs mai trebuie sa incerc si cu alte gume ca sa fie teoria valabila din punctul meu de vedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...