pompiliu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?.....hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... sa traiesti multumesc ma duc maine si caut magazinul minune nu sunt milionar sa dau vreo 5 milioane pe ele eu in general traiesc nefind bani nu prea am mai calatorit cred sigur ca merg la garmich restul nimic nou ma lupt cat se poate cu criza incerc ca toata lumea so scot la capat te salut cu stima Pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Salut la toata lumea Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie... La Bavaria sunt 200 lei... La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei... Voi ce parere aveti? P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto. Nimic mai usor! Daca crezi ca esti nesigur, citeste articolul asta inainte, dar e foarte usor... http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/BFDRear2.1.1.pdf Acelasi lucru si pt fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Bun...si in legatura cu placutele? Voi de unde le luati,marca si pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 La GS am luat tot timpul de la reprezentanta Aprilia din Cluj. Is seriosi baietii, dai azi comanda si maine vin, cred ca din Ungaria le aduc. Daca imi amintesc bine, erau 110 RON setul, si tineau destul de mult. Acuma depinde de fiecare cum se da cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2010 Admin Share Postat Mai 19, 2010 Eu am pus Ferodo si am fost multumit. Se schimba usor, nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Eu pe fata am pus Lucas si de cand le-am pus (10000 km)scartaie incontinuu,pe spate am schimbat de 1 sapt. si am pus Brembo-36 euro,si e total alta treaba.Sunt perfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc Multam, am vazut ca am joc in axul pe care este montat cricul lateral A. Popovici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Poti monta o saiba intre cris si suportul lui, de dimensiunea potrivita Trebuie sa dai cu ceva vaselina acolo, sa aiba tot timpul, altfel se "mananca" si deia iti apare jocul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salutare nam putut sa tac am 1200000km cu rt meu majoritatea facuti la drum lung Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Ce parere aveti de uleiul asta? L-am gasit la 113 lei 4litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate Cred ca de fapt is 160.000 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-246249.html Mesaj completat Azi mi-am mai luat o motocicleta... un R1150R, e nou nout, in cutie... 0 km!! E din 2009 cred, dupa cum era prafu pe cutie, asa apreciez... Am o singura poza cu ea . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Gata! Am schimbat "carburatorul" ala sau cum se numeste, throttle-body. Pas cu pas frumos. Pana cand i-am dat de cap cu demontatul a fost mai greu. Ca dupa aia a fost usor. Si montatul la loc a mers usor. Cu ocazia asta ma vazut ca acele coliere nu erau stranse destul. Pe ambele parti. Dupa aceea folosind sincronizatorul si cateva filmulete de pe youtube am si sincronizat cele doua TB-uri. Cam complicat dar pana la urma i-am dat de cap. Merge k lumea acum. Totusi am mici rateuri rare. Acum nu stiu daca in filtru sau in toba. Parca undeva sus se aud pe la filtru. Dar nu permanent. Am strans colierele toate sa nu ia aer fals. Daca ar mai putea fi ceva spuneti-mi. Poate sa ma uit la bujii si la fishele dela bujii. Apoi, ca tot era desfacuta am completat cu ulei la suspenis ad epsate sa fie putin mai tare ca mergea cam lasata. Dupa pozele lui Cata a mers snur. Acum e tare! Merci baieti! Treaba e buna! Multumesc Dan_Cata!!!! Editat Mai 21, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate salut sigur ca tiai dat seama 120.000 poate vom ajunge si acolo salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Am de vanzare un topcase mare ,bun si ieftin daca doreste careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Pune si tu o poza. E de BMW original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos ). Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos ). Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez. Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit ). In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru. De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit ). In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru. De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100. ...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 ...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!... ..... Ok, ms, indicativul la ulei il stiu ca am si un manual, dar ma refeream la firma, adica cu ce se intelege mai bine ea, se gaseshte si Motul si cred ca este destul de bun, iar cu presiunea rotilor am observat ca asa este, am bagat 2,3 fatza si 2,6 in spate, trebe mai sus ? da tot nu sunt lamurit de ce nu ma sau de ce ma adaptez asa greu la ea dupa mai multe japoneze, nu chiar multe, 3, , oi fi luat frica de ele ? putin probabil, dar s au mai vazut cazuri ) , chiar au facuto asa cum sunt si ei, nemtzii, adica exacta, ? , in fine, mai ma dau cu ea ceva timp, daca nu o fi asta e, o schimb. Multzam frumos pt sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Asa,si cat trebuie sa fie presiunea in roti? Daca tot vorbim,sa dam cifre. Si daca dam cifre sa dam sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cam la toate boxerele, au din fabrica, sub saua un abtibild pe care scrie ce presiune tre sa ai daca te dai solo, cu pasager si cu pasager si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) salut la toata lumea .o intrebare. un cablu de vitezometru pt r850r?de unde iau.merge si de masina?vreo improvizatie?multumesc frumos.al meu s-a rupt Editat Mai 24, 2010 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Dealer BMW sau motorworks.co.uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres. ...e foarte adevarat ca aceasta anomalie depinde foarte mult de marca si tipul cauciucului folosit cit si de greutatea motorului!...la rt i-mi da 2,5 la ambele roti sau 2,9 cu incarcatura, folosind diferite tipuri de cauciucuri am ajuns la concluzia ca in afara de metzeler la toate celelalte tipuri de gume merge cel mai bine cu 3 sau 3,2!!...sub aceste valori e gretos de greoi si pe viraje la viteza mica te trage in directia in care te inclini! ..acum un an mi-am luat gs, exact aceeasi problema doar ca se limiteaza la folosirea pe sosea....daca nu bag presiune oleaca mai mare decit scrie in manual, are un comportament chiar mai urit decit cel de la rt!..la gs mai trebuie sa incerc si cu alte gume ca sa fie teoria valabila din punctul meu de vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.