Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate :laugh:

Cred ca de fapt is 160.000

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-246249.html

 

:D

Mesaj completat

Azi mi-am mai luat o motocicleta... un R1150R, e nou nout, in cutie... 0 km!! E din 2009 cred, dupa cum era prafu pe cutie, asa apreciez...

 

Am o singura poza cu ea

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

05212010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata!

 

Am schimbat "carburatorul" ala sau cum se numeste, throttle-body. Pas cu pas frumos. Pana cand i-am dat de cap cu demontatul a fost mai greu. Ca dupa aia a fost usor. Si montatul la loc a mers usor. Cu ocazia asta ma vazut ca acele coliere nu erau stranse destul. Pe ambele parti.

Dupa aceea folosind sincronizatorul si cateva filmulete de pe youtube am si sincronizat cele doua TB-uri. Cam complicat dar pana la urma i-am dat de cap.

Merge k lumea acum. Totusi am mici rateuri rare. Acum nu stiu daca in filtru sau in toba. Parca undeva sus se aud pe la filtru. Dar nu permanent. Am strans colierele toate sa nu ia aer fals. Daca ar mai putea fi ceva spuneti-mi. Poate sa ma uit la bujii si la fishele dela bujii.

 

Apoi, ca tot era desfacuta am completat cu ulei la suspenis ad epsate sa fie putin mai tare ca mergea cam lasata. Dupa pozele lui Cata a mers snur. Acum e tare!

 

Merci baieti! Treaba e buna!

Multumesc Dan_Cata!!!!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :crack: ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :) ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

.....

Ok, ms, indicativul la ulei il stiu ca am si un manual, dar ma refeream la firma, adica cu ce se intelege mai bine ea, se gaseshte si Motul si cred ca este destul de bun, iar cu presiunea rotilor am observat ca asa este, am bagat 2,3 fatza si 2,6 in spate, trebe mai sus ? da tot nu sunt lamurit de ce nu ma sau de ce ma adaptez asa greu la ea dupa mai multe japoneze, nu chiar multe, 3, :crack: , oi fi luat frica de ele ? putin probabil, dar s au mai vazut cazuri :crack:) , chiar au facuto asa cum sunt si ei, nemtzii, adica exacta, ? , in fine, mai ma dau cu ea ceva timp, daca nu o fi asta e, o schimb. Multzam frumos pt sfaturi ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate boxerele, au din fabrica, sub saua un abtibild pe care scrie ce presiune tre sa ai daca te dai solo, cu pasager si cu pasager si bagaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu n-auzi ca alea recomandate de fabricant nu-s kosher? D-aia intrebam : cat si unde-i sursa corecta. Ca si eu tot p-alea de sub sa le folosesc cu succes. Pana acum n-au dat gres.

...e foarte adevarat ca aceasta anomalie depinde foarte mult de marca si tipul cauciucului folosit cit si de greutatea motorului!...la rt i-mi da 2,5 la ambele roti sau 2,9 cu incarcatura, folosind diferite tipuri de cauciucuri am ajuns la concluzia ca in afara de metzeler la toate celelalte tipuri de gume merge cel mai bine cu 3 sau 3,2!!...sub aceste valori e gretos de greoi si pe viraje la viteza mica te trage in directia in care te inclini!

..acum un an mi-am luat gs, exact aceeasi problema doar ca se limiteaza la folosirea pe sosea....daca nu bag presiune oleaca mai mare decit scrie in manual, are un comportament chiar mai urit decit cel de la rt!..la gs mai trebuie sa incerc si cu alte gume ca sa fie teoria valabila din punctul meu de vedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,deci e vorba despre preferinte. Chestie subiectiva zic eu. Cu un Ohlins pe spate,presiunea din cauciuc trece in plan secundar. Asta tot ca o parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam undeva ca BMW vrea ca si calatoria ta sa fie cat mai smooth, de acolo presiunile astea. Daca bagi mai mult aer, cauciucurile o sa tina ceva mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit Metzeler Z6 pe ea si tot asta am pus, or fi bune nu or fi eu am incredere in neamtz, iar la presiune merg solo cu presiune ca pt pasager si e ok, sau nu pot aprecia, dar din cate am obsevat si la japoneze tot un 0,2 - 0,3 peste admis mere ok, si cred ca nu e mult peste, ok, dar tot nu am fost lamurit de ce nu prea imi place pozitia si mersul pe BMW ? coborat dupa japoneze am observat o mare problema, ( la mine poate ) inca nu m am acomodat cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult ;) E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :wave:

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult :wave: E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :D

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

.........

Eu, am un R 850R, mere bine el, eu sunt mai cu probleme :kiss:, oricum o mai tin un timp, ca dupa primul tur cu ea ma cam batea gandul la schimbare urgenta, dar intre timp parca nu prea as mai vrea, ABS face multi bani la o mobra, asta e sigur. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! din paginile de aici am inteles ca tibi de la AB e mester de bmw-uri. are cumva cineva un nr de tel al lui? ca poate dupa serviciu ar vrea sa isi dea cu parerea asupra unui lucru, pe "cash" bine-nteles.... ma poate ajuta cineva? sau cu un alt priceput din urbea capitalei... pe pm daca nu da bine pe forum.

 

multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo.

 

Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...