Sari la conținut

Postări Recomandate

Aeriseste-o cu o unealta deia care face vid :cheers: Nu te agita daca vezi ca inca mai trage bule de aer pe furtunas, ala intra pe la filetul aerisitorului :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu, asta trebuie facut anual la 1100/1150.

La cele mai noi (seria R1200) la 2 ani.

Eu fac la frane 10.000 pentru ca anual ar fi prea mare pauza. Iar aerisirea ABS inca nu am facut-o. O s-o fac si p-aia probabil curand. Din pacate trebuie sa merg la garaj pentru asta pentru ca nu am palnia aia desteapta.Plm. Deja ma oftic cand am sa vad bonul :

DOT 4 vloeistoff - 7.50 EUR

Arbeid - 120 EUR

-------------------------------

TRANSPORT - 127.50 EUR

BTW - 24.23 EUR

-------------------------------

TOTAL - 151.83 EUR

 

Asta-i viata,poate face Dan palnia aia si mi-o imprumuta si mie.

Mesaj completat

R1100 gs-96....fara servo. Si se mai intampla ceva ciudat; cate o data pompa frana spate ramane fara presiune fara motiv. dupa 2-3 pedale repetate isi

 

E clar ca trebuie sa aerisesti.Cum spunea Dan Cata, cauta pompa de vid (e si pe Louis) si aeriseste cu aia. E mult mai lejer decat la pedala/maneta. Si bunica poate sa aerisesca franele cu o pompa din aia.Serios.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aeriseste-o cu o unealta deia care face vid :what: Nu te agita daca vezi ca inca mai trage bule de aer pe furtunas, ala intra pe la filetul aerisitorului :lol:

Salutare frate!!!

 

 

Sunt Alex de la FocÂşani. Nu am rezolvat-o cu motorul miliției. Problema este că Âşi sesnzorul de pe motor Âşi ventilatorul sunt în stare de funcționare!!!

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune uleiul de care am discutat la telefon si nu mai lasa niciodata mai mult de 2, 3 minute motorul sa stea la relanti. Inteleg ca fata de ale noastre are ventilator, da ala ar trebui sa inceapa sa functioneze pe la 6 bare.

 

Ideea e ca daca nu mergi cu el si nu se raceste, adica nu trece aerul prin radiator si pe cilindrii, o sa se caleze foarte repede. Pe motorworks.co.uk sunt motoare SH de vanzare si de dezmembrat. Tin minte de un 1150 RT ca scria ca e totul in regula mai putin motorul - ca l-o lasat mergand pe alee in fata casei :what:

 

Dan.

Mesaj completat

De asemenea, poate sa fie stricat display-ul de pe bord, putin probabil dar se mai strica si alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW Motorrad Riding Academy.

La differenza tra essere o non essere motociclista.

 

 

Preparati a diventare un motociclista ancora più esperto. La nuova edizione di BMW Motorrad Riding Academy sta per partire con i suoi esclusivi corsi. Il Nuovo Circuito del Centro di Sicurezza Stradale ASC di Vairano di Vidigulfo ti aspetta in una veste ancora più avvincente, grazie ad un tracciato inedito ancora più dinamico, tecnico e impegnativo dove mettere in pratica il programma che la scuola ha riservato per te. Una giornata divertente durante la quale imparerai come gestire al meglio la tua moto in ogni situazione con un programma di esercizi finalizzati a perfezionare il tuo stile di guida. Impostare al meglio la traiettoria, frenare in emergenza ed adattare la tua guida al tipo di strada, per non porre più limiti all'emozione.

 

Scopri il programma completo visitando il sito www.bmw-motorrad.it/ridingacademy.

Per maggiori informazioni e per iscriverti, scrivi una e-mail a bmwacademy@bmw.it oppure

chiama il numero 0382-69199.

 

RECOMAND ! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの....

 

....asa...

am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online :what: al lui Florian.

Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos)

Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK...

 

PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire....

 

Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの....

 

....asa...

am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online :what: al lui Florian.

Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos)

Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK...

 

PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire....

 

Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor...

/...... incearca asta....

R1100__Search_Manual_Online.Com_.pdf

nu stiu daca o mere......sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim pt sfaturi domnilor..! si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! :lol:

...suna-ma la 0721408941-florian si i-ti spun!..e prea mult de scris aici si mi-e teama ca se pot strecura greseli la interpretarea informatiilor!.. :lol:

Mesaj completat

Wtf! Raducioiu are motor?

... :what: ..de unde stii?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am testat K1300GT 2010. E interesant ce pot sa zic. Am fost surprins de modul in care ia curbele.

 

Adica m-a surprins la modul negativ pentru ca nu eram pregatit pentru senzatia respectiva. Dupa ani de zile pe SS-uri cu unghi mic la furca si GSeul actual care ia curbele rapid ...

 

Concluzia a fost ca mai am de invatzat :lol:

 

Am depus 500$ avans pentru modelul rosu, cu urmatoarele:

 

  • ABS
  • ASC
  • TPS (tire presure sensor)
  • ESA2 (electronic suspension adj)
  • heated grips
  • heated seat
  • cruise control
  • parbriz mai mare
  • top case 52 litri

 

Sper sa ajunga pana vinerea viitoare sa pun o poza.

 

Multumesc lui Doru si September pentru informatiile oferite. Va datorez niste berici.

 

Totul a inceput la topicul: /index.php?showtopic=530963

 

Am vizitat vreo 3 dealeri pe o raza de 90km2.

 

Am obtinut 3 preturi:

 

  1. pret pentru bike-ul meu
  2. pret bike nou (K)
  3. interest rate la banca

 

Combinatia a fost ca fiecare dealer excela in una dintre categoriile mai sus enumerate. Am reusit sa stresez un dealer sa obtin un discount overall de ~7000$ fata de pretul initial (cumulat: pret oferit pe GS, pret pentru k13gt si o dobanda decenta la banca fara comision la rambursari anticipate).

 

I-am terminat cu nervii ca nu vroiau sa accepte pretul si le-am zis ca plec la ceilalti (concurenta). Au trebuit sa vorbeasca cu superiorii de 2 ori ca sa accepte :what:

 

Asa le-am facut si anul trecut cand am luat GS-eul. Am negociat de 2 ori atunci (uitasem de banca): odata la cbr-eul dat la schimb si a doua oara la motorul cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am testat K1300GT 2010. E interesant ce pot sa zic. Am fost surprins de modul in care ia curbele.

 

Adica m-a surprins la modul negativ pentru ca nu eram pregatit pentru senzatia respectiva. Dupa ani de zile pe SS-uri cu unghi mic la furca si GSeul actual care ia curbele rapid ...

 

Concluzia a fost ca mai am de invatzat :lol:

 

Am depus 500$ avans pentru modelul rosu, cu urmatoarele:

 

  • ABS
  • ASC
  • TPS (tire presure sensor)
  • ESA2 (electronic suspension adj)
  • heated grips
  • heated seat
  • cruise control
  • parbriz mai mare
  • top case 52 litri

 

Sper sa ajunga pana vinerea viitoare sa pun o poza.

 

Multumesc lui Doru si September pentru informatiile oferite. Va datorez niste berici.

 

Totul a inceput la topicul: /index.php?showtopic=530963

 

Am vizitat vreo 3 dealeri pe o raza de 90km2.

 

Am obtinut 3 preturi:

 

  1. pret pentru bike-ul meu
  2. pret bike nou (K)
  3. interest rate la banca

 

Combinatia a fost ca fiecare dealer excela in una dintre categoriile mai sus enumerate. Am reusit sa stresez un dealer sa obtin un discount overall de ~7000$ fata de pretul initial (cumulat: pret oferit pe GS, pret pentru k13gt si o dobanda decenta la banca fara comision la rambursari anticipate).

 

I-am terminat cu nervii ca nu vroiau sa accepte pretul si le-am zis ca plec la ceilalti (concurenta). Au trebuit sa vorbeasca cu superiorii de 2 ori ca sa accepte :what:

 

Asa le-am facut si anul trecut cand am luat GS-eul. Am negociat de 2 ori atunci (uitasem de banca): odata la cbr-eul dat la schimb si a doua oara la motorul cumparat.

 

:lol:

 

Mircea,

Sa-l stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fiti rai. Asta e traducerea:

 

 

BMW Motorrad Riding Academy.

Diferența dintre un motociclist sau nu.

 

 

Pregateste-te pentru a deveni un calaret mai experimentat. Noua editie a BMW Motorrad Călărie Academiei este de a pleca cu cursurile sale exclusive. Noul circuit de siguranță rutieră Centrul ASC de Vairano Vidigulfo va asteapta intr-o datorită chiar mai convingătoare, la o melodii noi mai dinamic, provocator punct de vedere tehnic Âşi unde să pună în practică programul de faptul că Âşcoala a dat la tine. O zi de distracție în care vă va învăța cum să gestioneze mai bine bicicleta în orice situație cu un program de exerciții menite să îmbunătățească stilul dumneavoastră de conducere. Cel mai bun de abordare a traiectoria, nu frânare de urgență Âşi de conducere pentru a ajusta tipul de drum, pentru a pune limite mai la emoție.

 

Descoperiți programul complet vizitând www.bmw-motorrad.it/ridingacademy.

Pentru mai multe informații Âşi pentru a vă abona, trimiteți un e-mail sau bmwacademy@bmw.it

apel 0382-69199.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms :what:

Mesaj completat

Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms :lol:

......

..........si inca ceva, unde imi pot face sincronizarea in bucuresti, ce tip de acumulator imi recomandati, gel, fara intretinere sau cu intretinere ? ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa suna cand se activeaza ABS-ul!

Nu te mai tot vaicari de sunete, da si tu muzica mai tare sau cumpara-ti o casca k lumea, bine antifonata :lol: :what:

 

Sincronizarea se face la service in Pipera iar ca baterie ia una cu gel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms :lol:

Mesaj completat

 

......

..........si inca ceva, unde imi pot face sincronizarea in bucuresti, ce tip de acumulator imi recomandati, gel, fara intretinere sau cu intretinere ? ms !

...nu trebuie sa fii asa de stresat, la bmw daca nu se mai aude nici un zgomot suspect e bai mare si trebuie sa dai fuga la service!...cit timp se aud tot felul de zdranganeli si de zgomote suspecte inseamna ca functioneaza si te dai cu el, nu se mai aude nimic cind e oprit si nu mai functioneaza!.. :what:

Mesaj completat

...ia uite niste oameni care nu se plictisesc iarna!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa suna cand se activeaza ABS-ul!

Nu te mai tot vaicari de sunete, da si tu muzica mai tare sau cumpara-ti o casca k lumea, bine antifonata :lol: :what:

 

Sincronizarea se face la service in Pipera iar ca baterie ia una cu gel.

...........

Ms nenea, ma sperii si eu de, asa e cand vi de pe japoneze pe nemtzeshti, chiar ma sperii, cu sincronizatul sa oferit un tip cica face el belea, de accu am priceput ca e mai bine cu gel, ms inca o dat si celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat uleiul la cutie si cardan...n-am putut sa nu sesizez ce solutie de rahat au gasit pentru scurgerea uleiului din cutie.

Am mai ramas cu o problema...becul de Neutral care se aprinde cu intarziere care uneori e 3-5 secunde, alteori 30-60 secunde...:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se fecundeaza ala... Cand dai o data cardanu jos o sa ai ocazia sa il schimbi. Sau nu ii misai cardanu, numai suspensia si cadru spate sa il ridici :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ioiii, ce-mi place sa spun asta!..."adica, ridici coada si te uiti la el in C.U.R"... :what: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus :D

Foarte important, am invatat pe pielea mea... Cand ridici cadru spate in aer si il lasi asa, trebuie prins si de stanga si de dreapta, daca nu se stramba!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! domnilor, cine are cunostinta despre un indicator de treapta de viteza care sa se preteze pe bmw? in speta pe un r1100s ? ca am mai frunzarit net-ul si am vazut ca nu sunt prea clare parerile.

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului.

 

Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...