Skywalker Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 @ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの.... ....asa... am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online al lui Florian. Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos) Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK... PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire.... Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 @ dan nastase: 私は、非常にありがとうございました読んでいる。私たちは少し遠くの.... ....asa... am reusit sa imi schimb semeringurile de furca cu ajutorul tutorialului lui Dan si cu ajutorul telefonic online al lui Florian. Am reusit sa imi bulesc un pic filetul pe axul rotii fata (din prostie) si sa ratacesc prin motor un inbus de 6 care a cazut (dracu stie unde, ca nu l-am gasit desi l-am cautat vreo ora) cand demontam semighidoanele (ca pana la urma am demontat furca cu totul, nu doar partea de jos) Am iesit la teste cu motorul, totul pare OK... PS: avand in vedere ca inaintea mea nu prea a mai desfacut lumea unele surubele pe motorul asta, erau cam intepenite. Mi-as cam cauta niste suruburi sa le schimb pe astea care-s la un pas de rotunjire.... Intrebare, desi stiu ca am mai cautat: are cineva manualul de service si de utilizare pentru R1100RT in engleza? Eu le am pe ambele in limba' lu' Raducioiu (de mai sus) si ma seaca de mor... /...... incearca asta.... R1100__Search_Manual_Online.Com_.pdf nu stiu daca o mere......sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 multumim pt sfaturi domnilor..! si poate ne spuneti si noua cum se schimba totusi lichidul de frana la modelul cu ABS. sunt interesat . va multumesc ! ...suna-ma la 0721408941-florian si i-ti spun!..e prea mult de scris aici si mi-e teama ca se pot strecura greseli la interpretarea informatiilor!.. Mesaj completat Wtf! Raducioiu are motor? ... ..de unde stii?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Azi am testat K1300GT 2010. E interesant ce pot sa zic. Am fost surprins de modul in care ia curbele. Adica m-a surprins la modul negativ pentru ca nu eram pregatit pentru senzatia respectiva. Dupa ani de zile pe SS-uri cu unghi mic la furca si GSeul actual care ia curbele rapid ... Concluzia a fost ca mai am de invatzat Am depus 500$ avans pentru modelul rosu, cu urmatoarele: ABS ASC TPS (tire presure sensor) ESA2 (electronic suspension adj) heated grips heated seat cruise control parbriz mai mare top case 52 litri Sper sa ajunga pana vinerea viitoare sa pun o poza. Multumesc lui Doru si September pentru informatiile oferite. Va datorez niste berici. Totul a inceput la topicul: /index.php?showtopic=530963 Am vizitat vreo 3 dealeri pe o raza de 90km2. Am obtinut 3 preturi: pret pentru bike-ul meu pret bike nou (K) interest rate la banca Combinatia a fost ca fiecare dealer excela in una dintre categoriile mai sus enumerate. Am reusit sa stresez un dealer sa obtin un discount overall de ~7000$ fata de pretul initial (cumulat: pret oferit pe GS, pret pentru k13gt si o dobanda decenta la banca fara comision la rambursari anticipate). I-am terminat cu nervii ca nu vroiau sa accepte pretul si le-am zis ca plec la ceilalti (concurenta). Au trebuit sa vorbeasca cu superiorii de 2 ori ca sa accepte Asa le-am facut si anul trecut cand am luat GS-eul. Am negociat de 2 ori atunci (uitasem de banca): odata la cbr-eul dat la schimb si a doua oara la motorul cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Azi am testat K1300GT 2010. E interesant ce pot sa zic. Am fost surprins de modul in care ia curbele. Adica m-a surprins la modul negativ pentru ca nu eram pregatit pentru senzatia respectiva. Dupa ani de zile pe SS-uri cu unghi mic la furca si GSeul actual care ia curbele rapid ... Concluzia a fost ca mai am de invatzat Am depus 500$ avans pentru modelul rosu, cu urmatoarele: ABS ASC TPS (tire presure sensor) ESA2 (electronic suspension adj) heated grips heated seat cruise control parbriz mai mare top case 52 litri Sper sa ajunga pana vinerea viitoare sa pun o poza. Multumesc lui Doru si September pentru informatiile oferite. Va datorez niste berici. Totul a inceput la topicul: /index.php?showtopic=530963 Am vizitat vreo 3 dealeri pe o raza de 90km2. Am obtinut 3 preturi: pret pentru bike-ul meu pret bike nou (K) interest rate la banca Combinatia a fost ca fiecare dealer excela in una dintre categoriile mai sus enumerate. Am reusit sa stresez un dealer sa obtin un discount overall de ~7000$ fata de pretul initial (cumulat: pret oferit pe GS, pret pentru k13gt si o dobanda decenta la banca fara comision la rambursari anticipate). I-am terminat cu nervii ca nu vroiau sa accepte pretul si le-am zis ca plec la ceilalti (concurenta). Au trebuit sa vorbeasca cu superiorii de 2 ori ca sa accepte Asa le-am facut si anul trecut cand am luat GS-eul. Am negociat de 2 ori atunci (uitasem de banca): odata la cbr-eul dat la schimb si a doua oara la motorul cumparat. Mircea, Sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Nu fiti rai. Asta e traducerea: BMW Motorrad Riding Academy. Diferența dintre un motociclist sau nu. Pregateste-te pentru a deveni un calaret mai experimentat. Noua editie a BMW Motorrad Călărie Academiei este de a pleca cu cursurile sale exclusive. Noul circuit de siguranță rutieră Centrul ASC de Vairano Vidigulfo va asteapta intr-o datorită chiar mai convingătoare, la o melodii noi mai dinamic, provocator punct de vedere tehnic Âşi unde să pună în practică programul de faptul că Âşcoala a dat la tine. O zi de distracție în care vă va învăța cum să gestioneze mai bine bicicleta în orice situație cu un program de exerciții menite să îmbunătățească stilul dumneavoastră de conducere. Cel mai bun de abordare a traiectoria, nu frânare de urgență Âşi de conducere pentru a ajusta tipul de drum, pentru a pune limite mai la emoție. Descoperiți programul complet vizitând www.bmw-motorrad.it/ridingacademy. Pentru mai multe informații Âşi pentru a vă abona, trimiteți un e-mail sau bmwacademy@bmw.it apel 0382-69199. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms Mesaj completat Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms ...... ..........si inca ceva, unde imi pot face sincronizarea in bucuresti, ce tip de acumulator imi recomandati, gel, fara intretinere sau cu intretinere ? ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Asa suna cand se activeaza ABS-ul! Nu te mai tot vaicari de sunete, da si tu muzica mai tare sau cumpara-ti o casca k lumea, bine antifonata Sincronizarea se face la service in Pipera iar ca baterie ia una cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Sal, am cam intzeles eu cei cu zgomotele ,, ciudate ,, ale boxer ului, totushi..... la plecare de pe loc are un zgomot ciudat de tabla harjaita, cineva zicea ca placutele de fatza si discurile fac zgomotul asta dar parca nu e de acolo, dar de unde e ????..........stitzi careva, ms Mesaj completat ...... ..........si inca ceva, unde imi pot face sincronizarea in bucuresti, ce tip de acumulator imi recomandati, gel, fara intretinere sau cu intretinere ? ms ! ...nu trebuie sa fii asa de stresat, la bmw daca nu se mai aude nici un zgomot suspect e bai mare si trebuie sa dai fuga la service!...cit timp se aud tot felul de zdranganeli si de zgomote suspecte inseamna ca functioneaza si te dai cu el, nu se mai aude nimic cind e oprit si nu mai functioneaza!.. Mesaj completat ...ia uite niste oameni care nu se plictisesc iarna!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Asa suna cand se activeaza ABS-ul! Nu te mai tot vaicari de sunete, da si tu muzica mai tare sau cumpara-ti o casca k lumea, bine antifonata Sincronizarea se face la service in Pipera iar ca baterie ia una cu gel. ........... Ms nenea, ma sperii si eu de, asa e cand vi de pe japoneze pe nemtzeshti, chiar ma sperii, cu sincronizatul sa oferit un tip cica face el belea, de accu am priceput ca e mai bine cu gel, ms inca o dat si celorlalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Chestia aia cu japoneze nu o inteleg dar, ma rog, bafta! Editat Iunie 7, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 mi-am schimbat uleiul la cutie si cardan...n-am putut sa nu sesizez ce solutie de rahat au gasit pentru scurgerea uleiului din cutie. Am mai ramas cu o problema...becul de Neutral care se aprinde cu intarziere care uneori e 3-5 secunde, alteori 30-60 secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Asa se fecundeaza ala... Cand dai o data cardanu jos o sa ai ocazia sa il schimbi. Sau nu ii misai cardanu, numai suspensia si cadru spate sa il ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Trebuie sa schimb un senzor din cutie? ai idee care anume sau pe unde il gasesc in manualul ala de 464 pagini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 ...ioiii, ce-mi place sa spun asta!..."adica, ridici coada si te uiti la el in C.U.R"... :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Intrerupatorul de neutral si indicatorul de treapta sunt asezati in partea din spate a cutiei, adica intre cutie si cardan. Ii destul de greu de ajuns la ei, si nici nu o sa ii poti vedea cu ochiu liber, numai daca dai jos suspensia spate complet si apoi ridici cadru spate in aer si apoi ridici de roata+cardan in sus Foarte important, am invatat pe pielea mea... Cand ridici cadru spate in aer si il lasi asa, trebuie prins si de stanga si de dreapta, daca nu se stramba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 salutare! domnilor, cine are cunostinta despre un indicator de treapta de viteza care sa se preteze pe bmw? in speta pe un r1100s ? ca am mai frunzarit net-ul si am vazut ca nu sunt prea clare parerile. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului. Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? , stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, )) mie a inceput sa mi placa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori. Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Va salut, gata, am facut si sincronizarea, chiar e ok acum, dar.......am vazut ca se mai ,,vaita,, cineva de ,, clantzanitul ,, clapetei dreapta - admisie, se poate face ,, pe genunchi ,, sau trebe meseriash belea ? , stiti pe cineva prin bucale care face ? si nu ma mai trimite la bavaria mobre, un meseriash bun e destul, ca cel cu ,, AMBULANTA MOTO ,, super baiat, promt si atent cu mobra omului, in rest de ce ne mai ,, vaitam ,, )) mie a inceput sa mi placa ) Salut Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Editat Iunie 9, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am reusit sa rezolv problema senzorului de Neutral care se aprindea greu. De ieri, merge brici...si l-am tot incercat de cateva zeci de ori. Si nu am dat nici suspensia spate nici ridicat de cadru, etc....Am schimbat uleiul in cutie si dupa ce s-a amestecat bine pe acolo, merge brici senzorul...probabil ceva impuritati impiedicau buna functionare. Incercati si varianta asta, daca aveti aceeasi problema. Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu stiu....abia am luat BMW-ul anul asta. Mi-a zis vechiul proprietar ca a schimbat uleiul la motor, dar ma indoiesc sa il fi schimbat la cutie si cardan, la cum arata...Sunt doar 800 ml si costa cam 30 lei litrul. Schimba-l si mergi cu el cateva zile.....sper sa ai acelasi noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Ce aparat ti-ai luat? Twinmax, Carbtune? Cati km aveai cu uleiul vechi? Eu am cam 5-6k si senzorul face ce ziceai tu... La GS-ul ce il aveam, s-a intamplat dintr-o data sa nu mai arate corect treapta, 1-a si 2-a apoi a inceput sa faca figuri cu Sprite si ala de neutral. Mai rar, dar facea. Oricum nu ma deranja prea tare, dupa 5k m-am obisnuit cu treptele si nu mai trebuia sa ma uit pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.