Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :D

...................

La PS ul tau, nu sunt ardelean, sunt bucureshtean de m am plictisit, mai colegi de agregate, am o mare problema, nu mai mere ABS ul, ???, acum vreo 3 - 4 zile am oprit mobra am luat contact etc etc, si pe sub rezervor se auzea un rontzait asa ca de motorash mergand, am pus contact am pornit iar am oprit, ala tot se auzea, am scos sigurantele, nimic, am scos de prin relee, tot nimic, am actionat pedeala de frana mai brusc de cateva ori si s a oprit, a doua zi am constatat ca nu mai mere ABS, cum stiam ca bateria e pe duca am crezut ca de vina este ea, bateria, azi am pus una noua, baterie, si tot asa, nu am ABS, cilpocesc becurile de pe bord ale ABS ului cand unu cand celalalt, deci nu simultan, si un releu, cel verde, face zgomote ca si un releu de semnal dala vechi, daca ma ti inteles va rog foarte mult sa mi explicati cu ce sa incep sa verific sau sa cumpar, sau la schimbarea acumulatorului trebuia facut ceva in mod special ? sau daca gasesc prin bucureshti pe cineva priceput la ABS sa ma rezolve si pe mine, va raman recunoscator pe veci ......:lol:

Editat de chitac2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................

Ms Cata, nu prea inteleg eu engleza dar o sa i dau de cap la traducere, sa incerc si resetarea cine stie.......mie imi era frica sa nu se fi ars ceva pe la ABS, dupa cum am zis, a functionat ceva timp dupa ce am scos cheia din contact, sau mai bine zis a zumzait ceva pe acolo, cam 5 min, pana m am apucat sa bruschez pedala de frana si sa se opreasca, dar am constatat ca si bateria era moarta dupa ce sa oprit, sa vedem cum si ce si va mai deranjez, sper sa nu va suparati:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: Rt-ul il am de aproape 3 luni si 7k km, l-am desfacut o data ca sa il sincronizez si inca o data (da nu am dat jos carenele ca nu era cazul) ca sa ii schimb simeringurile in furci. In rest, numai ma dau cu el.

 

Treaba e ca mai bine il desfaci la timp si faci revizii serioase (nu neaparat costisitoare) decat sa astepti sa se streice ceva si sa il inlocuiesti. Pana ce nu mi-am luat BMW, toata lumea zicea ca te tine mult si bine "daca ii dai ce trebuie la timp" si chiar asa e. Nici nu e asa de scump, o curea de alternator cu 25 de lei, un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan, o pompa de benzina care nu e neaparat sa se strice la tine 100 ron... In rest consumabilele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :ok:

sal renegate.

de fapt ce problema este cu i njectorul din dreapta este ca axul pe care culiseaza clapeta se uzeaza si apare joc.

Nu trebuie schimbata clapeta ,ci axul daca inteleg eu bine.

Eu am un injector complet stanga.Pot folosi axul de la el sa l pun la cel din dreapta?

Mesaj completat

sal renegate.

de fapt ce problema este cu i njectorul din dreapta este ca axul pe care culiseaza clapeta se uzeaza si apare joc.

Nu trebuie schimbata clapeta ,ci axul daca inteleg eu bine.

Eu am un injector complet stanga.Pot folosi axul de la el sa l pun la cel din dreapta?

post-46672-1276585552_thumb.jpg

post-46672-1276585564_thumb.jpg

post-46672-1276585579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un schimb de ulei 3 milioane cu tot cu cutie si cardan,

...ma!..tu esti nebun?...ce ulei bagi de poate sa te coste 3 mil???...sau unde faci schimbul, pe marte? :blbl: :)

Mesaj completat

post-46983-1276536991_thumb.jpg

Am gasit uleiul asta ieftin pe un site, 18 lei pe litru.

Nu prea m-as incumeta sa-l bag avand in vedere ca ce e ieftin e mai mereu prost.

Voi ce ziceti? Are API:SG

..asta numesti tu ulei ieftin?? :ok: ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!

 

Cum adica si-a facut datoria mai bine decat altele? Cum ai constatat asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici cred ca tine de decizia fiecaruia...Eu am dat 25 lei/litru de Castrol Actevo moto ca in poza.

E drept ca fiind cutia in ulei separat puteam folosi orice alt ulei auto. Eu am invatat de-alungul timpului ca in orice motor ( auto,moto,barca..), cat de nou sau vechi ar fi, la ulei nu trebuie sa te uiti la bani. La Kawa am mers 5 ani doar pe Motul 5100, desi as fi gasit ulei mai ieftin. Si m-a dus zeci de mii de km fara sa am vreodata orice fel de problema, nici macar nu consuma intre schimburi cat sa trebuiasca sa completez.

 

Nu trebuie aruncati banii, dar nici sa risti motorul. Eu am racire pe aer, vara nu prea e racire deloc mai ales in oras, uleiul ajunge la niste temperaturi la care cred ca diferenta de calitate poate spune multe. Dar, cum spuneam, e o chestie de decizie. NU inseamna deloc ca daca bagi ulei mai ieftin te tine motorul mai putin sau ca daca bagi mai scump ai garantia ca va merge bine.

post-5192-1276587939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici cred ca tine de decizia fiecaruia...Eu am dat 25 lei/litru de Castrol Actevo moto ca in poza.

E drept ca fiind cutia in ulei separat puteam folosi orice alt ulei auto. Eu am invatat de-alungul timpului ca in orice motor ( auto,moto,barca..), cat de nou sau vechi ar fi, la ulei nu trebuie sa te uiti la bani. La Kawa am mers 5 ani doar pe Motul 5100, desi as fi gasit ulei mai ieftin. Si m-a dus zeci de mii de km fara sa am vreodata orice fel de problema, nici macar nu consuma intre schimburi cat sa trebuiasca sa completez.

 

Nu trebuie aruncati banii, dar nici sa risti motorul. Eu am racire pe aer, vara nu prea e racire deloc mai ales in oras, uleiul ajunge la niste temperaturi la care cred ca diferenta de calitate poate spune multe. Dar, cum spuneam, e o chestie de decizie. NU inseamna deloc ca daca bagi ulei mai ieftin te tine motorul mai putin sau ca daca bagi mai scump ai garantia ca va merge bine.

post-5192-1276587939_thumb.jpg

eu am bagat numai Aral elastic 20w50 la 50 lei 4 litri.Nu scrie nici un api pe nicaieri dar simplul fapt ca scrie ca e fabricat in DE ma facut sa privesc increzator.ii fac schimbul la 5000 sau si mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Execut Hard Part replici Touratech pt GS 1100 la jumatate de pret in urmatoarele culori:verde,rosu,negru,galben.

 

Si cam care ar fi pretul exact pentru protectia de injectoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 e.Chiar ieri am livrat unul pe negru.

 

Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Execut Hard Part replici Touratech pt GS 1100 la jumatate de pret in urmatoarele culori:verde,rosu,negru,galben.

 

Suna bine. Ce materie prima folosesti (eventual cu detalii tehnice)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cine intereseaza sa-mi dea un mesaj aici sau pe privat:

 

BMW R1100RT /1996 cu ABS, 67.000KM, consumabile K&N, Iridium, schimbat clapeta dreapta, sincronizate clapetele, mici zgaraieturi la carena frontala (asa am luat-o), toate cutiile pe ea, seaua modificata. Trebuie facut schimbul de ulei si sper sa-l fac curand. Dupa 26.07 cand ma intorc din concediu. Pret 4500 E, neg. Pe mobile gasiti asa ceva pe la 4000 la care adaugati transportul si inmatriculatul si iesiti tot la 4500.

 

Poze:

 

PS: Vreau sa incerc si altceva...

post-61-1276678429_thumb.jpg

post-61-1276678735_thumb.jpg

post-61-1276679316_thumb.jpg

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica si-a facut datoria mai bine decat altele? Cum ai constatat asta?

...vlad, ti-am mai explicat si alta data, teoria asta cu uleiul folosit este veche si nu pot decit sa confirm inca o data faptul ca desi folosesc un ulei mult mai ieftin decit orice concurenta efectele sunt vizibile in continuare!..din cind in cind mai incerc si alte uleiuri care nu fac decit sa ma incurce atit financiar cit si la performante!

..am sa-ti enumar aici citeva din constatarile mele..

..motorul meu are 135.000.km..

..la kilometrajul asta compresia este 12/cilindru(media)..

..consumul de ulei este mult sub media minima admisa!...

..motorul este deosebit de curat la interior..

..ttrage si merge cu uleiurile astea mult mai bine decit cu fineturi scumpe, am probat deja in mod repetat!

..nu se supraincinge nici daca il frec la 45gr la soare toata ziua!

..la 115.000km am facut un tratament cu duralube si acum chiar ca merge mult mai bine!

..etc..

..eu nu pot obliga pe nimeni sa ma creada si nici sa faca ca si mine dar ma distreaza copios toti cei care baga in boxerul de la bmw uleiuri super fitzoase ca si cum ar vrea sa tina 1000 de ani si cind colo nimeni nu are de gind sa tina motorul respectiv mai mult de citiva ani sau nu mai mult de 50-60.000km!

...nimeni nu se gindeste sa tina motorul respectiv pt tot restul vietii!...atunci, cind se stie ca un boxer de la bmw merge si cu ulei de rapitza 50.000km, la ce se dau unii peste cap cu uleiuri de calitate ultra superioara pt motorasul lor cind in sinea lor deabia apuca sa-l vinda sau sa-si ia altul mai nou?

..cazul in care nu ai posibilitatea de a alege o varianta mai ieftina de intretinere decit cea de service-uri autorizate bmw, cum e cazul tau sau cum mai sunt citiva...sunt cazuri rare!...gindeste-te bine la ce am spus aici si ai sa vezi situatia altfel!...eu nu-mi fac griji pt ulei desi am de gind sa tin motoarele mele pe viata, tu ai de gind la fel?...motoarele mele sunt de vinzare doar asa, de forma pt ca in realitate nu prea le-as da!

..nu uita, 135.000.-km!..si am de gind sa vad pe ceasul ala 500.000!...

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am constatat ca acum,dupa 50.000 km Murgu incepe sa pape SEMNIFICATIV MAI PUTIN ulei. Am mers 2000 km si nivelul este acelasi ca atunci cand am pus ultima data (la 48.000). Am 51000 km acum. Nu poate decat sa ma umple de bucurie chestia asta. BTW,folosesc ulei ieftin,mineral 20W50. De departe cel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine. Ce materie prima folosesti (eventual cu detalii tehnice)?

Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful.

 

Mesaj completat

Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez.

Poti sa mi l dai mie tricoul asta ca eu am dat 135 e cu tot cu transport pe "tablele astea " de la touratech care sunt sudate doar pe o parte si nu m am plans ca e doar o tabla caci mi sa rupt urechea din stanga de la prea mult bagaj.

Cand am f la bavaria cu urechea cutiei de viteza rupta mi au spua asa

3500 ron carcasa cutiei de viteza

1300 ron manopera.

E cunoscut defectul ce l are 1100 GS la sectiunea cadru,dar tu ai 1150 si nu ai de unde sa stii caci sa remediat defectiunea la modelul tau.

Asa ca ..imi esti dator un tricou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platbanda de 4 mm taiat cu laser si vopsit cu aerograful.

Aha. Si ce duritate are otelul din care e facuta platbanda? Ceva indice, specificatii?

 

Indoiturile si sudurile sunt facute cu aparate de precizie?

 

 

 

Intreb si eu pentru ca e vorba de o piesa de ranforsare, care nu numai ca trebuie sa fie foarte rezistenta, dar trebuie sa fie si construita pecis; altfel risti sa faci mai mult rau decat bine (te trezesti ca in loc sa rupi urechea de pe cutie, rupi si scarita cu suport).

 

 

 

Ce greutate au piesele facute de tine?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...