Sari la conținut

DR 750s BIG


Hyena986
 Share

Postări Recomandate

Filtrul din petcock infundat?

Eu pateam la Eliminator sa raman in pana cand mai aveam cam 7 litri in rezervor si asta a fost problema.

 

Eventual furtunul de benzina sa nu fie prea lung sau tras gresit (furtunul sau filtrul).

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e ciudat ca in noembrie cand am cumparat-o am venit de la calarasi cu ea pe ON apoi am trecut pe reserva fara probleme... am sa desfac furtunele si am sa suflu cu aer comprimat pe ele... si am sa o alimentez prin cadare si am sa leg vacummetrul la pompa sa vad daca trage sau nu... cred ca e cea mai simpla si mai clara metoda prin care pot sa imi dau seama daca functioneaza pompa



i-am facut un consum estimativ... 5.38%

post-71041-0-37983200-1362915859_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa il calaresti sanatos,e dragut motoru si e fiabil,poate putin cam mare ca prim' motor....sau nu? :rusinica:

 

Multumessc. E maricel pt inceput, m-am cam aruncat... era mai ok un DR650 dar imi place foarte mult... are un cuplu enorm... am plecat de vreo 2 ori pe o roata de la semafor fara sa vreau

Frumos si mega zgomotos motorul, L-am vazut Sambata la gatheringul Dr. Taberii. Consum bun, daca e in oras :) .

 

Ei in mers nu face chiar asa mare galagie... in frana de motor mai scapa cate un rateu si flacari pe teava dar in rest e cumintel :)

 

Am testat pompa de benzina cu aceasta mica jucarie pe care o am in dotare, rezultatul a fost 5 Inch coloana de mercur vacuum la 3-4 mii RPM adcia 0,17 bari presiune... eu zic ca este normal pentru o pompa moto avand in vedere ca una de masina se situeaza intre 7 si 10

 

am fost azi la service la SKS si am schimbat rulmentii de la jug... nu inteleg cum am putut sa merg cu ea asa... parca e alta motocicleta in sfarsit ma bucur de ea asa cum trebuie

 

cred ca i-am dat de cap... faceam niste cercetari in legatura cu pompa de benzina si am descoperit ca

 

la mine furtunele in loc sa fie conectate ca in poza sunt schimbate intre ele, adica: in rezervorul din stanga furtunul 3 este inlocuit cu furtunul 5 si in loc sa imi traga benzina din rezerva imi trage aer... iar in robinet furtunul 8 este inlocuit cu furtunul 5 asa ca degeaba dau eu pe on pentru ca fac legatura intre ON si RESS in loc sa fac legatura intre ON si pompa

 

 

 

ITP+schimb ulei si filtru+Salon Moto

post-71041-0-31203900-1363019608_thumb.jpg

post-71041-0-27176700-1363550469_thumb.jpg

post-71041-0-03966800-1366037871_thumb.jpg

post-71041-0-22856200-1366037872_thumb.jpg

post-71041-0-21381600-1366037873_thumb.jpg

post-71041-0-30458200-1366037874_thumb.jpg

post-71041-0-59601300-1366037875_thumb.jpg

post-71041-0-73644500-1366037876_thumb.jpg

post-71041-0-77461100-1366037877_thumb.jpg

post-71041-0-21485300-1366037893_thumb.jpg

post-71041-0-40828600-1366037894_thumb.jpg

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Frumoasa motoreta.

Sa o stapanesti sanatos.

Te-am vazut Vineri cand ai venit la salon si parcai. Am vrut sa vin sa te rog sa ma lasi sa vad cum stau in sea, pentru ca si eu vreau sa-mi iau un Big dupa ce vand GPZ-ul.Eram cu fi-miu, si am zis ca vin dupa ce vizitam SMAEB-ul, dar plecase-i deja.

 

In privinta rateurilor si a mersului intrerupt, parerea mea este ca e din carburatoare.

 

Momentan circul cu un BMW F650 ST al lui cumnata-miu ca el are un picior in gips, iar mie mi-a expirat asigurarea la GPZ.Cand l-am luat de la el, aveam aceeasi problema. Cand ma dadeam pe drum cu denivelari sau il mai saltam pe o roata (are chitul de lant schimbat - 14/49, fata de 16/47 - si se ridica destul de repede daca ii dai gaz) imi dadea la ralanti un rateu in carburatoare, si se oprea.

Am mai vorbit cu niste prieteni care au avut St-uri, si mi-au spus sa drenez benzina din paharele de la carburatoare, pentru ca au un sistem prost la busonul de la rezervor, si intra apa cand ploua, iar canalul de drenaj al rezervorului este cu 2-3 mm mai inalt decat nivelul rezervorului. Practic, prinde apa in jiglere, si nu mai permite benzinei sa fie pulverizata in admisie.

Dupa cateva goliri nu mi-a mai facut probleme.

 

In concluzie, incearca sa ii golesti carburatoarele, sa tii tot timpul rezervorul cu ceva benzina in el, astfel incat sa nu-l mai dai pe rezerva, si sa-l tii pe pozitia ON.

 

Toate bune.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Imi pare rau ca nu mai prins :) Rateuri da in continuare in frana de motor dar doar daca trec de 5-6 mii de ture de mers merge foarte frumos... am facut peste 3000 de km

post-71041-0-84841300-1369426183_thumb.jpg

post-71041-0-26523400-1369426185_thumb.jpg

post-71041-0-00644400-1369426250_thumb.jpg

post-71041-0-67126700-1369426251_thumb.jpg

post-71041-0-94489700-1369426252_thumb.jpg

post-71041-0-58403900-1369426254_thumb.jpg

post-71041-0-37046700-1369426256_thumb.jpg

post-71041-0-59814900-1369426257_thumb.jpg

post-71041-0-01734700-1369426259_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca nu mai prins :) Rateuri da in continuare in frana de motor dar doar daca trec de 5-6 mii de ture de mers merge foarte frumos... am facut peste 3000 de km

Poate cu alta ocazie.

Rateurile la deccelerare e posibil sa iti dea si din reglajul la tacheti, sau sa ai ceva uzura la axele cu came si sa se comporte putin diferit in ture mari din cauza vibratiilor mai pronuntate. Deh, doar ai un monociclindru cu pistonul mai mare ca la ARO...

Asa aveam si eu la Transalp, in urma cu 4 ani, dar imi placeau, pt ca se auzeau fantastic in toba Leo Vince X3.. :P

 

P.S.:Superbe pozele,sa va fie de bine plimbarea.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ture mari cred ca nu arde toata benzina, o arunca pe toba si mai ia foc din cand in cand...

 

Multumim, ne-am simtit foarte bine la Black Helmets :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Trebuie dat rezervorul jos, si vazut in ce stare se afla cadrul, daca are rupturi/fisuri.

Din ce vad, iti trebuie alt jug si furca.

 

Bine ca ai scapat tu cu viata. Fierul e fier si se repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Naspa...mai intristat... sper ca n-ai patit cine stie ce... cadru mai e bun...ca restul se schimba.

 

PS: cat te-a costat schimbul de rulmenti de jug? de unde iai luat si in ce service ai facut lucrarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Astept sa imi vireze astia banii in cont... eu zic ca in maxim o saptamana e gata mobra...



Mi-au băgat banii... Deh nu toți că trebuia să mă mai frece ei încă 2 săptămâni.... Dar azi pot sa zic ca m-am apucat de treaba. Am pornit - o după 3 luni a luat-o la a 2-a cheie fără șoc. M-am bucurat să o aud din nou. A fost ca o întâlnire cu un vechi prieten :)

Una si cu 1,5 fac una si un pic

post-71041-0-79339500-1379092982_thumb.jpg

post-71041-0-70549200-1379092983_thumb.jpg

post-71041-0-59298700-1379092984_thumb.jpg

post-71041-0-51429500-1379092985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...

si uite ca am inceput si sezonul asta... am montat inapoi roata ei de fata incalcata cu camera si cauciuc nou de la Michelin

 

 

post-71041-0-48619900-1394996069_thumb.jpgpost-71041-0-76716800-1394996071_thumb.jpg

 

 

 

si am pornit la drum insotit prietena intr-o mica excursie de o zi



azi mi-a inundat un carburator... l-am desfacut l-am montat innapoi si nu a mai dat semne... probleme mai mari au fost la montarea si demontarea rezervorului la care s-au rupt frutunele... furtune schimbate in vara cu furtune speciale pt benzina de 30 de lei metru si care acum erau putrezite

post-71041-0-03677000-1394994926_thumb.jpg

post-71041-0-13642300-1394995701_thumb.jpg

post-71041-0-84348300-1394995719_thumb.jpg

post-71041-0-21116300-1394995729_thumb.jpg

post-71041-0-81645900-1394995819_thumb.jpg

post-71041-0-72509200-1394995879_thumb.png

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...