Adrian B Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Nu exista accident sau cazatura , relatata pe forum,dupa care sa nu apara expertii, mai ceva ca aia in balistica, dupa o impuscatura.. Poate o fi strans omu' mai panicat frana fata, asta nu inseamna ca intr-adevar, pe vremea asta, aderenta nu este MULT mai scazuta... Eu am patit-o cu motoru' altcuiva. Nefiind obisnuit cu franele lui pe fata, cel cu masina din fata mea a franat brusc la o trecere (Se trezise o caprioara sa sara in fata lui), eu eram in spatele sau, am franat...am vazut ca nu se opreste (franele lui fiind ceva mai moi), am franat un pic mai tare, si am incercat sa 'fandez' dreapta usor, ca sa nu intru in el. Nici n-am apucat sa 'incerc' sa fandez, ca am si pupat asfaltu... Nu aveam viteza, nu am franat brutal (nu am blocat fata), pur si simplu ASFALTUL de ca.cat si-a spus cuvantu'. SI nu parea din ala lucios, la prima vedere, parea un asfalt relativ ok.... Poti sa o musti si mergand preventiv... Nu, tu sa nu-ntelegi nimic. Ca de obicei... Scrie-mi in maghiara, poate inteleg... Editat Noiembrie 27, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 De rider ce se mai stie ??? Cum a fost operatia ? Se poate intampla la oricine dar exista mult ....DACA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Nu exista accident sau cazatura , relatata pe forum,dupa care sa nu apara expertii, mai ceva ca aia in balistica, dupa o impuscatura.. Poate o fi strans omu' mai panicat frana fata, asta nu inseamna ca intr-adevar, pe vremea asta, aderenta nu este MULT mai scazuta... Eu am patit-o cu motoru' altcuiva. Nefiind obisnuit cu franele lui pe fata, cel cu masina din fata mea a franat brusc la o trecere (Se trezise o caprioara sa sara in fata lui), eu eram in spatele sau, am franat...am vazut ca nu se opreste (franele lui fiind ceva mai moi), am franat un pic mai tare, si am incercat sa 'fandez' dreapta usor, ca sa nu intru in el. Nici n-am apucat sa 'incerc' sa fandez, ca am si pupat asfaltu... Nu aveam viteza, nu am franat brutal (nu am blocat fata), pur si simplu ASFALTUL de ca.cat si-a spus cuvantu'. SI nu parea din ala lucios, la prima vedere, parea un asfalt relativ ok.... Poti sa o musti si mergand preventiv... Scrie-mi in maghiara, poate inteleg... la unul a batut vantul ,la altul asfaltul ,,s-a miscat"....altul a luat o raza de neutroni de la ultima explozie solara ...etc ) Ai spus totul despre tine..hai sa ai o zi buna si canapea uscata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 99,9 % din motociclisti dau vina pe altceva sau altcineva cand fac un accident. Nu vin si spun.....da , eu am fost de vina. Si ma gandesc la faptul ca daca ar venii sa spuna ca el a fost de vina....o sa sara hienele pe el sa-l critice pt ceea ce a facut. Asa ca mai da vina pe cauciucuri sau asfalt si spera sa primeasca mai putine critici... Recuperare grabnica si usoara pt rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentinsen Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Tu n ai pe ce sa dai vina Luciene fiindca pilotezi doar tastatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Pacatu primordial cuaieee... Pretenasi experti, faceti o mica proba: accelerati la 60 si franati moderat iarna la 0 grade. Puteti avea mama cauciucurilor, o sa vedeti ca va opriti la 20 de metri mai incolo decat va asteptati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 la unul a batut vantul ,la altul asfaltul ,,s-a miscat"....altul a luat o raza de neutroni de la ultima explozie solara ...etc ) Ai spus totul despre tine..hai sa ai o zi buna si canapea uscata . Cred ca citesti printre randuri. Nu-s primu' nici ultimu care ti-a zis ca aberezi. Vine iarna, trebuie sa se desfasoare undeva si astia ca tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 luciane, de fiecare data cand te vad pe-aici imi aduc aminte de una de la munca...pur si simplu n-ai ce sa-i zici, oricum ai incerca . doamne-ajuta si salutari cu farul! ca sa nu fiu numa' offtopic, pana sa ajungi la discutii despre cauciucuri, antigeluri si alte dracovenii, exista un motiv bun pentru care lasi mobra la garaj: confortul termic! chit ca ai manere incalzite, rukka de shaiz' de milioane si izmene de la decathlon, mersul cu mobra pe vremea asta n-are cum sa fie la fel de placut ca-n august. unii tin neaparat sa se inece ca tiganul la mal...problema lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 99,9 % din motociclisti dau vina pe altceva sau altcineva cand fac un accident. Nu vin si spun.....da , eu am fost de vina. Si ma gandesc la faptul ca daca ar venii sa spuna ca el a fost de vina....o sa sara hienele pe el sa-l critice pt ceea ce a facut. Asa ca mai da vina pe cauciucuri sau asfalt si spera sa primeasca mai putine critici... Recuperare grabnica si usoara pt rider Poti sa 'cauti' prin 'arhive' sa vezi ca de fiecare data cand am facut referire la un accidentele mele mi-am recunoscut prostia de moment. Si da, de fiecare data, moralistii si hienele sau sarit si-au inceput sa manance k.k.t. Dar asta nu inseamna ca daca o sa pic ca prostu' sau daca fac ceva din greseala mea ,nu o sa mi-o recunosc.. Mi se pare penibil sa cauti scuze si explicatii,atunci cand ele nu exista,doar de dragul de-a pastra niste aparente in fata unor oameni care oricum nu conteaza parerea lor si care oricum nu te cunosc... Insa exista si situatii cand alti factori cantaresc mai greu in intamplarea ce survine,decat prostia/neatentia/lipsa de experienta a rider-ului (Care ea exista si ea acolo, dar nu inseamna ca e cauza principala). ca sa nu fiu numa' offtopic, pana sa ajungi la discutii despre cauciucuri, antigeluri si alte dracovenii, exista un motiv bun pentru care lasi mobra la garaj: confortul termic! chit ca ai manere incalzite, rukka de shaiz' de milioane si izmene de la decathlon, mersul cu mobra pe vremea asta n-are cum sa fie la fel de placut ca-n august. unii tin neaparat sa se inece ca tiganul la mal...problema lor +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 De ce va simtiti ofensatii unii dintre voi ???? Nu am generalizat , am spus ca majoritatea dau vina pe alt factor inafara de vina lor. Si poate cel care a cazut isi recunoaste vina , mai rau este ca vin altii din exterior si isi dau cu parerea referitor la motivul accidentului... Nu va mai ofensati pt ca nu am jignit pe nimeni De ce va simtiti ofensatii unii dintre voi ???? Nu am generalizat , am spus ca majoritatea dau vina pe alt factor inafara de vina lor. Si poate cel care a cazut isi recunoaste vina , mai rau este ca vin altii din exterior si isi dau cu parerea referitor la motivul accidentului... Nu va mai ofensati pt ca nu am jignit pe nimeni De ce va simtiti ofensatii unii dintre voi ???? Nu am generalizat , am spus ca majoritatea dau vina pe alt factor inafara de vina lor. Si poate cel care a cazut isi recunoaste vina , mai rau este ca vin altii din exterior si isi dau cu parerea referitor la motivul accidentului... Nu va mai ofensati pt ca nu am jignit pe nimeni De ce va simtiti ofensatii unii dintre voi ???? Nu am generalizat , am spus ca majoritatea dau vina pe alt factor inafara de vina lor. Si poate cel care a cazut isi recunoaste vina , mai rau este ca vin altii din exterior si isi dau cu parerea referitor la motivul accidentului... Nu va mai ofensati pt ca nu am jignit pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 De ce va simtiti ofensatii unii dintre voi ???? Nu am generalizat , am spus ca majoritatea dau vina pe alt factor inafara de vina lor. Si poate cel care a cazut isi recunoaste vina , mai rau este ca vin altii din exterior si isi dau cu parerea referitor la motivul accidentului... Nu va mai ofensati pt ca nu am jignit pe nimeni cand vad posturi ca astea imi dau seama ce tampit par cand zic chestii generale cu permisu luat de-un an si un rahat sub unghie de km. imi cer scuze alora pe care i-am contrazis pana acu si vi-l las pe lucian sa va zica el cum e cu majoritatea riderilor fara sa generalizeze si cum e cu astia din exterior care vin mereu si isi dau cu parerea. ba luciane, prezenta ta e ofensatoare ma, iesi in plm de pe forum ca zici exclusiv tampenii. eu imi muscam azi buzele pe la pranz cand ma uitam la soare si pe urma am citit aici, m-am relaxat, mobra ramane in garaj. daca-mi dati voie sa-mi dau si eu cu parerea despre accidentu asta as presupune ca omu i-a dat talpa sa nu-l prinda conservele din spate si hap dupa ce a trecut de coama podului a vazut coloana. ia faceti un mic exercitiu de amintire, cum reactionezi cand vezi brusc niste stopuri in fata si esti luat prin surprindere? exact. si acu, sa fiu ignorant pana la capat dau si cu o categorisire a riderului.. a mai totalat sezonu asta o mobra? interesant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 as presupune ca omu i-a dat talpa sa nu-l prinda conservele din spate Si daca-l prindeau ce se intampla? De ce sa fuga de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 @ Silencer spune-mi si mie care este problema cu postul meu ? Eu nu inteleg , cu ce am gresit ? Ce am zis de ai sarit in sus ? Da, ai dreptate in legatura cu modul in care sa intamplat accidentul...si eu nu te contrazic nici pe tine nici pe altii care spun ca EL A FOST DE VINA. Am spus doar ca unii au spus ca sunt de vina cauciucurile sau asfaltu...cu ce am gresit in asta ? Si daca te uiti la data de cand am cont pe forum....asta nu inseamna ca de atunci merg pe motor , dar esti liber sa crezi ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Nu am generalizat , am spus ca majoritatea Ia lasati baiatul in pace, el nu generalizeaza, a zis ca majoritatea motociclistilor fac asa, nu toti, da? Scria la cineva pe forum "te abtii ce te abtii si cand nu mai rezisti, dai buzna". Aceste afirmatii cu etichete ca pe borcane, cu statistici si pie-charts, ca majoritatea fac asa dar 46,79% nu fac, etc, imi omoara ochii cand le citesc. Scuzata fie-mi intruziunea, dar de unde stii tu toate astea? Ai fost pe langa toti cand au cazut? Ti-au povestit politistii cati au murit la reconstituire? Nu te mai mira ca se face misto de chestia asta, mi se pare de bun simt sa te feresti sa faci generalizari sau sa dai verdicte in situatii pe care nu le stii sau pentru care nu ai experienta necesara sa faci aprecieri. Chiar si atunci, fiecare situatie in sine e diferita si e destul de greu sa dai cu presupusul. Cei care au mers mai mult, vazut (eventual si patit) una-alta au o probabilitate mai mare (de 78,97% statistic vorbind ) sa o nimereasca, dar sa zicem ca toti/ majoritatea motociclistilor cade pentru ca e prosti/ e neatenti/ e violatori de babe mi se pare... funny. Nu are legatura cu faptul ca esti motociclist de mai mult sau mai putin timp. Mai mult cu calitatea generala a romanului care "se pricepe" la orice de a vorbi ca sa se afle in treaba. No offence. Promit ca atunci cand o sa cad o sa te chem sa imi spui de ce am cazut. Editat Noiembrie 27, 2012 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Saracu' baiat , sanatate , asta e , nu mai sariti ca hienele. Personal si eu ma mir in ce conditii de vreme merg unii , probabil eu nu sint biker adevarat , da' pe vremea asta nu asi merge , de frig. Ok. , am mers pe ploi torentiale , friguri de lesinam de hipotermie , toate conditiile dar nu se merita. Culmea am cazut DOAR PE VREME MISTO. Si am cazut si ca baiatu' asta , pe frinare , mi-a fugit fata. Sanatate frate , ca asta e viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 daca-mi dati voie sa-mi dau si eu cu parerea despre accidentu asta as presupune ca omu i-a dat talpa sa nu-l prinda conservele din spate si hap dupa ce a trecut de coama podului a vazut coloana. ia faceti un mic exercitiu de amintire, cum reactionezi cand vezi brusc niste stopuri in fata si esti luat prin surprindere? exact. si acu, sa fiu ignorant pana la capat dau si cu o categorisire a riderului.. a mai totalat sezonu asta o mobra? interesant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Da frate.....asta am zis si eu desi nu stiu de ce au sarit unii in sus... Riderul a fost de vina si nu cauciucu sau asfaltul.... Si am zis ca multi.....NU TOTI .....dau vina pe alt fenomen , am gresit cu afirmatia asta????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 deci: 1. Loganul nu avea cum sa franeze brusc . ar insemna ca soferul este neexperimentat si nu e logic ( conduce logan) 2. Bikerul (riderul) nu avea cum sa fie surprins/speriat de franea brusca ( imposibila) a Loganului, pentru ca altfel nu are ce cauta pe motor ( doar profesionistii au voie sa mearga pe motor si doar ei au voie sa cada , pentru ca au foarte multa experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 LucianU, friendly advice (e valabil pentru oricine, dar ti-l zic tie pentru ca tu ai cea mai multa nevoie de el): de cate ori scrii pe forum, intreaba-te cateva intrebari: 1. Ar putea interesa pe cineva ce scriu eu aici? 2. Conteaza foarte mult ceea ce scriu eu aici? 3. E amuzant / distractiv / funny / gretos? Trezeste vreo reactie ceea ce scriu eu (alta in afara de cascat / ridicat din umeri / skip&scroll)? 4. Daca peste ani de zile as citi ceea ce scriu acum, nu mi-ar fi rusine? 5. Imi afecteaza imaginea? Intelegi ideea. In proportie de 99,99% (sic!) ceea ce postezi tu este irelevant sau sunt tot felul de pateuri (truisme, poncife, banalitati, lucruri evidente). Parca esti ciudatul ala de la petrecere care se baga in seama cu toata lumea spunand faze irelevante si glume nesarate. Esti omu' ala care "cauta anturaj", care vrea sa fie pe felie, noob-ul, wannabe-ul. Esti subiectul melodiei Offspring - "Pretty fly (for a white guy)". Nu mi-o lua in nume de rau, nu-ti zic nimic cu rautate. Sunt convins ca inauntrul tau nu esti un tip "lame", dar... englezii au o vorba: "you're trying too much". Incearca sa aplici un alt dicton englezesc: "less is more". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArkAngel Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Însănătoşire grabnică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Si daca-l prindeau ce se intampla? De ce sa fuga de ele? vorbeam de chestia aia care o aud toti incepatorii, nu sta intre masini, ori inainte ori dupa turma cu care pleci de la semafor. oricum tot postu era un pamflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 eu mi-am intrebat prietenii motociclisti ce fac cand sunt la poale de deal, in fata e coama si e goala. Toti, fara exceptie, inclusiv eu au raspuns in cor "ii dam pe pisda!". E ceva instinctiv, asa cum instinctiv e si cand ajungi pe coama si vezi coloana in fata, te sui pe frane si o culci. Asta a fost tot accidentul. Pe vremea asta trebuie sa ai tupeu de borfas sa dai vina pe asfalt si cauciucuri, cand astea sunt deja niste date cunoscute si clare de cand te-ai suit pe motoreta pe cancerul ala. mentionez ca ale mele cauciucuri sunt uzate 80% si de 3 saptamani nu ma mai dau cu motoreta, practic ma pis pe ea pana la primavara (cand evident le schimb), ca am mai avut evenimente de 3 ori fix in ultima zi de sezon din noiembrie. Sta asa frumos in curte si oasele mele sunt la locul lor, mai da-le dreaq de motorete. Asta nu e vreme de motoretizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Loganul, sau ma ibine zis, TAXI-ul nu a franat ci statea in coloana. Motociclistul i-a dat in p*isda pentru ca se grabea si a fost nevoit sa franeze brusc si brutal. Cauciucurile erau uzate 10%, nu e vorba de uzura aici ci de adaptare a vitezei la conditiile de drum. Asta e, s-a ars, bine ca a scapat doar cu o operatie la picior si ca e in viata. Cu toate acestea, cred ca tot voi cumpara motocicleta si o voi aduce pe linia de plutire. Nu mobra a fost de vina, ci riderul. Suna cunoscut, nu !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 practic ma pis pe ea pana la primavara (cand evident le schimb), Sta asa frumos in curte si oasele mele sunt la locul lor, mai da-le dreaq de motorete. Asta nu e vreme de motoretizat. Bravo! Placerea e una , demonstratul care e cel mai biker e alta ...( de obicei ti-o furi din demonstrat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Nu neaparat.Eu am pierdut aderenta la roata spate in treapta 1 la 3000rpm Stii ce cuplu motor are o vitezanta de 600 la 3000rpm? iti spun eu,foarte mic Cauciucul spate nu e vechi,are uzura 20% dar era LEMN pe frigul ala Sigur e lemn daca e un cauciuc nou facut pt strada si are presiune 2.9 bari. Pune un cauciuc nou soft, baga maxim 1.6bari si dupaia da-ti cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.