Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Imi mentin parerea: nu aveti nevoie de ABS.Daca nu stii sa franezi nu iti mai iei motocicleta Recunosc nu am multi KM (intre 3000 si 5000), bla..bla..bla. Doamne fereste, da de ce tre' sa te superi ca ciobanu' pe sat? Cum putem noi sa nu-ti dam dreptate, avand in vedere vasta ta experienta.. Ia zi repede, fara sa te gandesti, cite trepte de viteza are mobra ta? Editat Ianuarie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Intreb si io: cine ar avea curajul sa se increada in ABS-ul facut din "bucati" pe o motocicleta care nu a avut asa ceva din fabrica, in TRAFIC ?Asta presupunand ca cineva are bani, timp si nervi pentru asa modificare... si din fabrica tot din bucati e facut dar ma rog... Serbane, problema se pune doar sa transferi tot ceea ce tine de ABS de pe o motocicleta cu ABS pe una identica, dar mai veche, care nu are ABS.Cel putin eu asta am inteles. In plan teoretic, daca nu iei in calcul banii si munca, transplantul se poate face cu succes. Reper, vorbim de motociclete identice, una cu ABS, cealalta fara(sa zicem R1100GS, RT, RS in cazul BMW) Altfel, de la un model la altul sau de la o firma la alta treaba nici nu merita macar discutata. nu trebuie sa fie identica deloc, abs-ul nu "stie" pe ce motocicleta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2013 Normal ca nu "stie" ABS-ul, dar complicatiile tehnice ar fi foarte mari la una care nu este deloc prevazuta cu ABS. Gandeste-te doar la un lucru minor, cum ar fi locasul de amplasare al senzorilor, ce faci in cazul unei mobre care nu are bascula sau jamba prevazuta cu acel locas? Iei jamba de CBR si o pui la BMW si invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Normal ca nu "stie" ABS-ul, dar complicatiile tehnice ar fi foarte mari la una care nu este deloc prevazuta cu ABS.Gandeste-te doar la un lucru minor, cum ar fi locasul de amplasare al senzorilor, ce faci in cazul unei mobre care nu are bascula sau jamba prevazuta cu acel locas? Iei jamba de CBR si o pui la BMW si invers? think outside the box! se poate face foarte, foarte simplu un suport pentru senzor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Meştere,stai liniştit,s-a discutat pe larg pe aici despre sistemul ăsta "revoluţionar" ,asigură doar o întârziere dar nu o dozare funcţie de aderenţă. Asta înseamnă că pe asfalt ud totuşi blochezi roata iar pe uscat frânezi mai puţin eficient decât ar trebui şi e normal să fie aşa, marfa nu e nemţească,e chinezească . pai asta si e cu adevarat partea buna cu intarzierea - cand te infigi ca ghiolbanu' in maneta de frana nu se blocheaza roata imediat la apasare, apesi si ai timp sa iti dozezi frana nu se blocheaza instant ca si in cazul franelor fara sistemul asta. Dozarea de care vb la ABS iti mareste distanta de franare comparativ cu frana fara ABS. cat despre marfa chinezeasca - marfa de cea mai buna calitate in state e fabricata in CHINA, deci lasati-ma cu marfa china, ce se aduce la noi sunt in general rebuturi sau contrafacute. deci revin daca stiti cine aduce "chinezarii" de astea dati un PM sau scrieti aici. Editat Ianuarie 17, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Doamne fereste, da de ce tre' sa te superi ca ciobanu' pe sat?Cum putem noi sa nu-ti dam dreptate, avand in vedere vasta ta experienta.. Ia zi repede, fara sa te gandesti, cite trepte de viteza are mobra ta? La 20 ani tu cati km aveai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Imi mentin parerea: nu aveti nevoie de ABS. Daca nu stii sa franezi nu iti mai iei motocicleta, iti iei bicicleta d-aia de bagi picioru' la roata sa o opresti. Recunosc nu am multi KM (intre 3000 si 5000), dar niciodata nu am fost idiot sa-mi blochez roata sau sa pic dupa motocicleta. Mie unul, la ~10k km, imi este rusine sa-mi dau cu parerea pentru altii referitor la ce au ei nevoie sau nu. Pot sa-mi dau cu parerea despre ce am eu nevoie dar asta este alta poveste. Referitor la topic, poti lua sistemul de ABS de la la o motocicleta si sa il montezi pe o motocicleta identica care nu a avut ABS (ex: F650GS 2002 lovit in fata, cumparat la pret de dezmembrari, s-au luat piesele bune, inclusiv ABS-ul care a fost montat tot pe un GS dar 2001). PS: cum prinzi senzorul de viteza pe roata daca butucul/roata nu are locas pentru asta? Poxipol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Sa iti pui un sistem ABS pe o motocicleta fara, presupune sa ai senzorii, inelul pe roti de pe care sa citeasca senzorii, modulul hidraulic care il inseriezi cu conductele de frana, modulul electronic care proceseaza semnalu de la senzorii de la roti si de la senzorii din modulul hidraulic. Unu la mana, ca sa inseriezi modulul hidraulic in conductele de frana, trebuie sa faci improvizatii, moment in care eu unul m-as opri, pentru ca, cu franele nu te joci. Cum ti s-a mai zis, nu merita sa iti bati capul cu asa ceva. Nu merita sa iti bati capul nici cu montarea unui sistem pe acelasi tip de mobra, una cu abs si cealalta fara, daramite pe o mobra care nu o fost proiectata pentru asa ceva Referitor la topic, poti lua sistemul de ABS de la la o motocicleta si sa il montezi pe o motocicleta identica care nu a avut ABS (ex: F650GS 2002 lovit in fata, cumparat la pret de dezmembrari, s-au luat piesele bune, inclusiv ABS-ul care a fost montat tot pe un GS dar 2001). La gs 650 poate ca e mai simplu, dar la astea cu cardan, iti zic 100% ca nu merita bataia de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) La 20 ani tu cati km aveai ? La 20 de ani nu-mi permiteam sa dau sfaturi, ci doar sa ascult! Idem si acum la 45, cind stau de vorba cu cineva de la care am de invatat! Mie unul, la ~10k km, imi este rusine sa-mi dau cu parerea pentru altii referitor la ce au ei nevoie sau nu. Pot sa-mi dau cu parerea despre ce am eu nevoie dar asta este alta poveste. Bravo, respect pt.modul in care gandesti! Dane, nu intelegi ca exista ''solutii performante"pt.orice? Editat Ianuarie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 furtunuri se pot face la comanda, inclusiv in romania, la firme care se ocupa cu asa ceva. le sertizeaza ei. deci pa improvizatii. suporti de senzori se fac foarte usor, ii poti prinde de suruburile de la jambe, de suruburile de etrier/etc. discurile pentru senzori se pot face la freza, eventual un cnc pentru "puristi". senzorii aia ridicati in slavi atata doar pentru faptul ca se numesc senzori sunt niste mizerii de senzori hall, banali dealtfel... daca nu era nevoie de rezolutie mare se putea chiar renunta la acel disc, folosindu-se suruburile care tin discurie. dar nu ar fi practic, ar functiona defectuos. in schimb o groaza de motociclete folosesc acele minunate suruburi ca sa citeasca viteza. tot cu senzori hall. dar romanii il iau pe "nu" in brate. module hidraulice si electronice se gasesc cacalau si ieftin... furtunurile la fel, sunt ieftin de facut. hel de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Bosch a lansat cel mai mic sistem ABS dinlume dedicat tuturor tipurilor de motociclete.Cu o capacitate de 0,4 litri și o greutate de 700 g,actuala generație 9 de la Bosch are doar puținpeste jumătate din dimensiunile și greutateagenerației precedente. Astfel, acesta este celmai mic ABS pentru motociclete din lume.Firma oferă sistemul modular în trei variante,două versiuni de bază (ABS 9 și ABS 9 plus) șiuna premium (ABS 9 optimizat), ce integreazăun sistem electronic de frânare combinat, eCBS.Aceasta înseamnă că pentru orice motocicletăexistă o versiune perfectă, de la sisteme debază, cu preț rezonabil, la sisteme supersport.În prezent, respectivul ABS echipează modeleleproduse de Kawasaki, BMW, Ducati și KTM.Comisia UE recomandă ca, din 2017, toate autovehiculelepe două roți să fie dotate standard cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 daca va e frica de blocat roata, luati-va bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 La 20 de ani nu-mi permiteam sa dau sfaturi, ci doar sa ascult!Idem si acum la 45, cind stau de vorba cu cineva de la care am de invatat! Bravo, respect pt.modul in care gandesti! Dane, nu intelegi ca exista ''solutii performante"pt.orice? Cati km aveai la 20 de ani ? Sau nici nu stiai ce e aia motocicleta ? PS: nu e nimic rau in a-ti da cu parerea. E dreptul fiecaruia, e un forum public la urma urmei. Nu va convine asta, mutati-va in Coreea (de Nord). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Cati km aveai la 20 de ani ? Sau nici nu stiai ce e aia motocicleta ?PS: nu e nimic rau in a-ti da cu parerea. E dreptul fiecaruia, e un forum public la urma urmei. Nu va convine asta, mutati-va in Coreea (de Nord). MMMMMMM....BRUTA MICA....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Cati km aveai la 20 de ani ? Sau nici nu stiai ce e aia motocicleta ?PS: nu e nimic rau in a-ti da cu parerea. E dreptul fiecaruia, e un forum public la urma urmei. Nu va convine asta, mutati-va in Coreea (de Nord). Ai grija sa nu pici in extrema cealalta ... nesimtire se numeste. E o vorba ceva mai veche din popor: "cand (cuvant jignitor) se cearta viteii de regula tac" Iar referitor la ABS eu il consider foarte util si este normal sa il vrei pe motocicleta ta insa nu te juca la frane ca poti sa regreti pe viitor. Joaca-te la plastice, la vopsea, la alte alea. Iar daca vrei ABS orienteaza-te catre alt model de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu iti doresti ca atunci cind franezi la limita, in TRAFIC, sa iti dai seama ca ABS-ul pe care l-ai montat tu pe motocicleta nu functioneaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Cati km aveai la 20 de ani ? Sau nici nu stiai ce e aia motocicleta ?PS: nu e nimic rau in a-ti da cu parerea. E dreptul fiecaruia, e un forum public la urma urmei. Nu va convine asta, mutati-va in Coreea (de Nord). intre 60 si 65. de mii Nu iti doresti ca atunci cind franezi la limita, in TRAFIC, sa iti dai seama ca ABS-ul pe care l-ai montat tu pe motocicleta nu functioneaza... tu... esti degeaba! sunt 100% convins ca nu pricepi macar 1% din sistemul de functionare al unui abs. bag mana-n foc ca esti si adeptul unui ishit versus restul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 e parerea ta... Atat te duce capu, atat zici... E dreptu tau... E democratie Pofta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu dau in nicio nesimtire. In nesimtire ati dat-o voi demult cand ati folosit cuvinte gen "Alt meserias!" sau "ca nu ai facut nici un km cu motocicleta?" sau "eu nu vreau sa mearga vreunul din motoarele mele ca al tau. ar insemna sa fie stricate".Nu are nimeni dreptul sa ma ia peste picior atata timp cand mi-am spus DOAR o simpla plarere. Un alt simplu "Nu sunt de acord cu tine" urmat de ARGUMENTE era mult mai recomandat. In cazul din urma ati fi avut toata stima si tot respectul meu.Si referitor la cel care a spus ca "eu nu vreau sa mearga vreunul din motoarele mele ca al tau. ar insemna sa fie stricate", te anunt prietene ca pentru un motor din 2002, sport-touring merge foarte bine. Momentan nu am nicio problema la ea. Nu ai calitatea sa vorbesti asa despre "amarata" mea Honda F4i pentru care am muncit cateva luni bune, timp in care ma duceam si la facultate. Ajungeam sa plec dimineata la 6 de acasa si sa vin seara la 10. Am facut mai multe sacrificii pentru motocicleta mea decat ati facut multi dintre voi. Nu sunt un pusti de 20 ani de bani gata care mi-a dat mama cu tata bani sa-mi indeplinesc un moft si sa ma infig cu ea in gard, din cauza asta nu o sa o scap niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Ianuarie 17, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu iti doresti ca atunci cind franezi la limita, in TRAFIC, sa iti dai seama ca ABS-ul pe care l-ai montat tu pe motocicleta nu functioneaza... In cel mai rau caz, atunci cand ABS-ul nu functioneaza, masina/motocicleta franeaza normal, ca si cum nu l-ar avea montat. Atat timp cat da eroare sau ceva nu merge cum trebuie, ABS-ul se dezactiveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Asa este. Problema, asa cum o vad eu, apare cand tu ca rider te bazezi pe sistemul ABS ca fiind functional si te trezesti la un moment dat ca el NU e. Altfel e pielea fiecaruia in joc. Merge fiecare cum crede de cuviinta. Editat Ianuarie 17, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Relax, cind se va discuta despre asta o sa iei cuvantul..esti oricum mai aproape de anii aia si amintirile iti sunt cu mult mai clare.. Deocamdata discuta oamenii mari.. Editat Ianuarie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Ianuarie 17, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2013 ABS-ul nu este facut sa abuzezi de el. Chiar daca il ai montat, nu insemna ca trebuie sa franezi "blana", ca vorba aia, ai ABS. El este facut sa te scape, in cazul in care iti scapa mana prea tare, din diverse motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Nu dau in nicio nesimtire. In nesimtire ati dat-o voi demult cand ati folosit cuvinte gen "Alt meserias!" sau "ca nu ai facut nici un km cu motocicleta?" sau "eu nu vreau sa mearga vreunul din motoarele mele ca al tau. ar insemna sa fie stricate".Nu are nimeni dreptul sa ma ia peste picior atata timp cand mi-am spus DOAR o simpla plarere. Un alt simplu "Nu sunt de acord cu tine" urmat de ARGUMENTE era mult mai recomandat. In cazul din urma ati fi avut toata stima si tot respectul meu. Si referitor la cel care a spus ca "eu nu vreau sa mearga vreunul din motoarele mele ca al tau. ar insemna sa fie stricate", te anunt prietene ca pentru un motor din 2002, sport-touring merge foarte bine. Momentan nu am nicio problema la ea. Nu ai calitatea sa vorbesti asa despre "amarata" mea Honda F4i pentru care am muncit cateva luni bune, timp in care ma duceam si la facultate. Ajungeam sa plec dimineata la 6 de acasa si sa vin seara la 10. Am facut mai multe sacrificii pentru motocicleta mea decat ati facut multi dintre voi. Nu sunt un pusti de 20 ani de bani gata care mi-a dat mama cu tata bani sa-mi indeplinesc un moft si sa ma infig cu ea in gard, din cauza asta nu o sa o scap niciodata. lol! culmea e ca eu am muncit (pe bune) doi ani pentru prima motoreta... o mobra 50S. de la 10 la 12. reparam biciclete. a fost o "pandemie" de vreo 4-5 ani in care toti "faceau" trial. cat despre mizeria ta de motor afla ca tot ce inseamna honda, in afara de mici exceptii, este egal cu un gunoi! tu in 3-5000 de km n-ai cum sa te plangi de fiabilitate. nici macar la o "comunista". facuta cum trebuie, cel putin! sa-mi spui cum stai mai ales cu releul de incarcare, cu intinzatorul de distributie (si patinele sunt mizerabile dar trecem peste...) si cu rulmentul de la oala (nu, nu cel de presiunie!) in maxim 10.000. "for the record" unul dinte motoarele mele actuale este chiar din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Asta e. Posibil sa nu fi facut cea mai buna alegere, dar tot nu esti in masura sa-mi denumesti motocicleta "mizerie", mai ales fara sa o fi vazut vreodata. Poti afirma asta eventual despre tine daca tot iti place sa folosesti acest cuvant. Eu nu o fac sa nu ma aleg cu vreo suspendare, dar avand in vedere afirmatiile tale cu greu ma abtin.Crede-ma cu muncitul, chiar am muncit pe bune, mult mai "pe bune ca tine". Nu cred ca e asa usor sa te trezesti dimineata la 6, sa pleci la facultate, apoi la munca si sa mai vii acasa tocmai seara la 10. ps: si sa-ti iei si toate examenele. Editat Ianuarie 17, 2013 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.