dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 din 2003 incepe injectia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 E relantiul cazut in baia de ulei. Asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 an 2002 carburatoare . toba este stock dar scoase niste site din ea , si face nu la rosu face si daca dau 7-8000 rpm dar mai ales pe liber ! o sa ma duc la service cand v-a fi cald sa ii fac si carburatoarele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ( scuze de off-topic ) : NU mai cumparati motociclete din RO, IT , BG sunt niste junghiuri pe 2 roti, vanzatori neseriosi , etc Nu obisnuiesti sa gandesti, nu? Daca ti-ai luat tu un jungi nu-nseamna ca toate-s asa. Nu mai generalizati aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Probabil si-a luat motor la pret de bicicleta, asa nici din japonia nu-ti iei ceva bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Eu sincer sa fiu nici in mama nu am incredere asa ca nu mai fi credul. Din experienta iti spun ca pinionul de a 2 a este dus. Daca ma gandesc mai bine sunt 2 pinioane iar unul din ele are 3 dinti (catei mai popular) care se rotunjesc in cap, cauza problemei fiind accelerarile la turatie mare in treapta 1 si pe urma schimbat in treapta a 2 a. Sa iti explic mai detaliat. La r6-le pe care l-am reparat era dusa treapta 2 a, daca accelerezi cu treapta 1 a pana la vreo 5000 rpm intra foarte frumos in treapta 2 a dar daca ii dai 6-7-8-9000 rpm ai sa vezi in ce hal "caraie" pinioanele si de acolo si problema cutiei de se distruge mereu am prieten cu r6 50mii km si nu are absolut nici un fel de problema dar a menajat foarte mult treapta a 2a. Asa ca pana nu dai motorul jos sa schimbi pinioanele nu rezolvi nimic. Apropo vezi ca am schimbat si furca ca a atins pinionul de ea si o "raschetase" Uitate puti aici ca sa iti dai seama ca care este treaba. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/91525-yamaha-r6-99-cilindree-varza/page__st__10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) daca desface cutia si schimba pinionul si furca selectoare rezolva "buba" app.cum stai cu consumul de ulei+compresia la motorasul tau? Editat Februarie 14, 2013 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Pana la urma este naspa situatia. Foarte mult de munca, piesele sunt o gramada de bani. Daca le cumperi sh ai grija sa nu fie la fel de rupta ca si cele pe care le ai tu. Eu am avut "noroc" ca teparul de unde am luat motoreta le aducea din italia si m-am tinut de capul lui si a adus un motor tot din italia si am luat ce piese mi-a trebuit. Asa ca cel mai bine este sa iei cu tine pe cineva care se pricepe cand tu nu le ai cu "fiarele" ca altfel iti iei teapa de mii de euro. Bafta multa! Editat Februarie 14, 2013 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 In caz ca o sa fie cutia,da-mi un PM, vreau sa o vand de fapt am mai multe piese pentru '99 - '02.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 an 2002 carburatoare . toba este stock dar scoase niste site din ea , si face nu la rosu face si daca dau 7-8000 rpm dar mai ales pe liber ! o sa ma duc la service cand v-a fi cald sa ii fac si carburatoarele.. Sincronizeaza-i carburatoarele, schimba-i filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ca sa intelegi cum sta treaba.........cutia este PILAF si trebuie desfacuta si schimbate pinioanele de la a 2-a, sigur si selectorul daca spui ca iti sare pe la 6000 rpm, avand in vedere ca esti incepator si nu cred ca tragi maxim de gaz. Sau....iei o alta cutie, lucru care nu te-as sfatuii sa-l faci avand in vedere ca o poti lua la fel!!! PS: fostul propietar stia sigur de problema si continua sa te minta !!!! PS2: imi pare rau pentru tine dar ti-ai luat o mare teapa cu motorul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Imi dau seama cat de sincer a fost vanzatorul, daca tu crezi ca motocicleta aia are 33000 de km. Problema ta e de la cutie. E super cunoscuta problema asta la R6 '99-'02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Se rezolva toate Nu mai panicati omul, probabil ca a gresit ca nu s-a interesat mai mult, dar cand nu stii ce se mananca, faci greseli, cred ca toti au facut asta la un momentat dat si inveti din greseli, dar pe forum suntem numai atotstiutori si nimeni niciodata nu a gresit si toti merg legal. Sa fim seriosi. 1. Ai facut o mare greseala, pe care nu o stiai ca aici pe motosicli.ro Incepator si R6 in aceiasi propozitie indica PANICA, HAOS, TSUNAMI samd, banuiesc ca ai inteles ideea. 2. Ia frumos motorul, du-l la un mecanic, sunt destui pe aici care au idee iti enumar cativa care consider ca nu vorbesc aiurea si sunt baieti ok: Tng, Cesar, Cry_ss (nu stiu daca el se ocupa cu asa ceva), FlorinV..cred ca mai sunt cativa...dar nu f f multi. 3. Nu te mai lua dupa vreun alt prieten ca merge el si stie si i se pare ok sau nu. 4. Diagnosticul ti-l va da mecanicul si numai mecanicul. Asa pe forum e apa de ploaie. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Se rezolva toate Nu mai panicati omul, probabil ca a gresit ca nu s-a interesat mai mult, dar cand nu stii ce se mananca, faci greseli, cred ca toti au facut asta la un momentat dat si inveti din greseli, dar pe forum suntem numai atotstiutori si nimeni niciodata nu a gresit si toti merg legal. Sa fim seriosi. 1. Ai facut o mare greseala, pe care nu o stiai ca aici pe motosicli.ro Incepator si R6 in aceiasi propozitie indica PANICA, HAOS, TSUNAMI samd, banuiesc ca ai inteles ideea. 2. Ia frumos motorul, du-l la un mecanic, sunt destui pe aici care au idee iti enumar cativa care consider ca nu vorbesc aiurea si sunt baieti ok: Tng, Cesar, Cry_ss (nu stiu daca el se ocupa cu asa ceva), FlorinV..cred ca mai sunt cativa...dar nu f f multi. 3. Nu te mai lua dupa vreun alt prieten ca merge el si stie si i se pare ok sau nu. 4. Diagnosticul ti-l va da mecanicul si numai mecanicul. Asa pe forum e apa de ploaie. Parerea mea. Pe cat pariu ca pinioanele de la a2-a sunt facute pilaf???.....nu doar o cutie de R6 99-02 am desfacut!!! Personal nu am nimic cu incepatorii pe R6, ca si eu la fel am inceput si cred ca totul tine de cum stie omul sa se controleze si de altfel poate fi incepator si pe R1 sau orice altceva. Oricum bafta cu reparatiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Pe cat pariu ca pinioanele de la a2-a sunt facute pilaf???.....nu doar o cutie de R6 99-02 am desfacut!!! Personal nu am nimic cu incepatorii pe R6, ca si eu la fel am inceput si cred ca totul tine de cum stie omul sa se controleze si de altfel poate fi incepator si pe R1 sau orice altceva. Oricum bafta cu reparatiile... Poate asa e, ii spune un mecanic, isi gaseste o cutie sau respectivele piese si aia e. Omul din greseli invata. Acum nu o sa omoram omul si o sa facem bascalie pe seama lui, cum ca: "Ce prostie ai facut, ba, ce godin ti-ai luat, ai dat si n mii de euro pe el, e cutia muci pe el, arunca-l la fier vechi." A fost entuziasmat, l-a luat si acum sa-l faca. Asta e. Se mai intampla. Ar trebui sa-l ajutam si sa ii spunem cum ar trebui procedat in cazul de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 iti dau un matiz 2004 cu aer conditionat,mecanic e perfect,74000km realii,la exterior e are cateva reparatii facute in garaj de mine si vopsit cu sprai-ul la culoare dar nu e mult si nu e rau. eventual iti dau banii separat pe ce ai cumparat sa schimbii,ulei,,,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Din ce se aude... clantane distributia, sau cel putin asa e bine de sperat... nu e normal sa se auda asa la decelerari. Si scaparile acelea... clar ambreajul, incearca sa schimbi uleiul... insa nu cred ca e de la ulei. Ca incepator trebuie ori sa ai mare noroc... ori sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat. un ambreiaj care scapa nu face asa. niciodata. treapta a doua e dusa. ce? nu se stie, trebuie desfacuta. selector, furca, craboti, o combinatie dintre ele sau chiar toate. pana nu desfaci nu ai de unde sa stii. mai spunea unu' ca desfaci doar baia de ulei. nu, dai motorul in doua. la unele se poate desface fara sa dai chiulasa/cilindrii jos, la altele nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 salut . in primul rand nu il dau la schimb doar ce l-am luat , al doilea rand am fost cu el acum si am facut un video...dar este prea mare cam 30-40 mb..si nu il pot pune cred...in schimb am incercat mai bine pe un drum bun...toate treptele merg bine cu exceptia 2 daca dau 50-70% gaz nu face asa , daca dau 100% de pe la 7000 face de 2-3 ori asa pana la 14000-16000...nu foarte tare dar deranjant..de intrat intra la fel si la 5000 si la 11000 in viteza..deci cutia nu? compresia nu stiu..ulei nu consuma deloc deloc..de exemplu pe toba daca tin mana nu arunca absolut deloc picaturi de ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 am incercat-o si eu.....vezi ma ca moto tau nu are nimik.asa fac toate r6 din 99-02(si r1 99-01lafel ).nu te mai lua dupa maimutele de pe aici. am avut una ca a ta,iubeam exploziile alea,imi aduc aminte cu placere ca bagam mana in gaz pana la limitare,zici ca ieseau diavolii din ea.intradevar e un defect sau nu de fabricati dar o face mai fun. ce abereaza astia cu cutia ei se gandesc la alta problem foarte comuna la modelul ala,cu timpul o sa iti sara treapta a2-a dar cand o sa ai problema asta o sa ai si motorul praf asa ca cu pretul reparatiei cutiei gasesti motoare complete sh foarte bune. nu te mai lua dupa to chopper-istii care nu s-au urcat pe un ss in viata lor. suturile-n poponeata de la 7000rpm si sa sara din treapta 2 sunt 2 lucruri diferite !!! tre sa faci carburatia de 2xori pe an, de cele mai multe ori daca carburatoare se desincronizeaza e de uzura motorului. nu umbla la furca daca nu curge. citeste pe forumuri doar sa ai idee si nu mai zi ca esti incepator ca o sa te arda grav orice mecanik te prinde. Am cazut cu un cbr125 cand eram incepator si era ceva stramb.150 pt. indreptat jamba...si ce crezi,a desfacut un surub,mi-a pus semighidon-ul la locul lui si l-a strans. 150ron. mi-am schimbat releul la un r6....teapa max,mi-a schimbat doar mufa topita 450ron. iti dau fb-ul meu in privat si te mai invat cate ceva ca m-am saturat de vulturii astia aka. mecanici !!!! ps. nu iti vand nimik si sfaturile sunt gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 deci nu smunceste urat..dar se simte asa...nu caraie nimic nu intra greu nu sare din viteze.... jhn05 mersi de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 @jhn05 Păi dacă ai încercat-o probabil ai și vorbit cu el apoi și i-ai spus care-i treaba cu motoreta lui. De ce a mai trebuit să postezi aici, ca să-i jignești pe alții ? Cred că maimuța e una singură pe aici. Un amic are un fazer din 2001, motorul cumpărat de nou, cu până în 10.000km la bord în momentul de față. Are aceași problemă ca și a ta. El a mers cu motoreta vreo 2000km în care a schimbat în mare parte fără ambreaj. Primii kilometri au fost făcuți de taso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 jhn, esti altu' care confunda explozia de putere cu cutia bulita. cand sare de tot din treapta e dusa rau. el e doar la inceputul "dezastrului"! gizas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 nu o lasa sa treaca la tine de 45000km....moto ala pe la 50mii salata cu varza....btw. nu am mers cu moto lui...am avut unul lafel vreo 4 ani !!! nu vb din parerile altor forumisti !!!!! eu zic sa scapi de ea si sa iti iei de la 2003 in sus si nu te doare capul...sau un f4i ca tot esti incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 momentan macar primul an v-a ramane asa...si probabil tocmai la anu o sa il vand pentru a-mi lua ceva mai nou...pentru mine este foarte bun pentru inceput..!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Dă-o înapoi prietenului ăla sincer care ți-a vândut-o. N-o să ți-o primească în primă fază dar dacă €ști convingător rezolvi treaba. Un prieten sincer mi-a vândut o troacă iar din prea multă credulitate n-am stat s-o verific prea mult. După o săptămână a luat-o înapoi. Fusese accidentată și avea niște bube urâte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.