Sari la conținut

Noua legislatie 2013 pentru categoriile A, A1, A2, AM


Fester
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pff... ce "noroc" fantastic am... nu puteau sa mai astepte si ei o luna. Multumim pt anunt, acum se vor termina discutiile pe subiectul asta, e destul de clar ce se va intampla in continuare.

Dar totusi.... 25 minute in trafic nu e cam mult?

Pentru tine vor face rabat si vei da examen pe traseu, fix doua minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandire romaneasca... " Persoana supravegheată sau examinată în vederea obţinerii permisului de conducere pentru categoriile A1, A2 şi A, răspunde în mod individual pentru încălcarea regulilor de circulaţie sau, după caz, pentru pagubele produse terţilor ca urmare a producerii unui accident de circulaţie."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

 

Mah baieti ... Unii din voi chiar nu inteleg niste chestii simple ... Cum ar fi : Marketingul, si mai ales cum sa atragi clientul (adica romanul fara creier) ...


Citeam mai sus despre cum Geo_ZGA se bate cu pumnii in piept ca instructorii celorlalte scoli sunt praf si ca habar n-au de legislatie ... Dupa, apare echipa MotoLouis cu noua reglementare de pe 11.06.2013 (de acum o zi), iar din toata aceasta reglementare nu au priceput (sau asta trebuia voi sa pricepeti) decat ca:

 

- Conducatorii de scutere care au obtinut inainte de data 19 MARTIE 2013 acel minunat atestat de legislatie pentru conducerea scuterelor/mopedelor, pot sustine direct examenul pentru obtinerea permisului categoria Am. -

 

Dragi cursanti sau elevi cum vreti voi sa va numiti. Ceea ce nu v-au spus cei de la Louis este ca pentru obtinerea categoriei Am mai sunt niste mici chestii de facut, cum ar fi:

 

-fisa medicala.

-test psihologic.

-cazier judiciar.

-fisa scolarizare.

-si cea mai importanta chestie : TREBUIE SA STII SA FACI POLIGONUL !

 

Toate cele mentionate mai sus sunt specificate in noul Ordin 82/2013 (exact partea mai "putin importanta" pe care nu v-a comunicat-o Louisul in ideea de marketing presupun)...

 

Geo_ZGA nu te mai bate cu pumnii in piept ca tu dai deja traseu sau urmeaza sa fii in prima serie sau a 15-a ca habar nu ai despre ce vorbesti.... Ai internet foloseste-l pentru scopuri educative !

 

@MotoLouis: Daca le zicem tot de la inceput nu ar mai veni omul buluc nu ?

 

 

Sper ca pe acest forum mai sunt si alte scoli inafara de Louis si Teo care posteaza si pe care le intereseaza mai mult decat cum sa ademenesti mai usor copiii.... Motocicleta pana la urma ucide si ar trebui sa va axati mai mult pe Instructaj - Calitate, decat pe marketing si vochere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noile norme au intrat în vigoare. Cum se va da examenul moto

  • 36
    EmailShare

Este oficial. Viitorii motocicliști vor da examen în trafic, cu instructorul pe post de pasager și cu polițistul în cască. Dacă vrei categoria A, va trebui să te descurci pe o motocicletă de minim 600 cc, care să cântărească cel puțin 180 de kg.

Noul regulament de examinare presupune mai multe prevederi, printre care se numără examinarea în trafic. La susținerea probei de pe traseu, candidatul va trebui să-l poarte pe instructor pe locul pasagerului, se arată în noile norme. Acestea au fost publicate marți, în Monitorul Oficial, potrivit site-ului motoincepatori.ro

Totodată, se schimbă și motocicletele de examen, în funcție de categoria permisului. Așadar, vom avea următoarele tipuri de motociclete:

- Categoria A1 – min. 120 cc, max 11 kw

- Categoria A2 – min. 400 cc, min. 20 kw, max 35 kw

- Categoria A – min. 600 cc, min. 50 kw, min. 180 de kg.

Potrivit legii, la toate categoriile de motociclete se acceptă o toleranță în minus de cel mult 5 cc.

La susținerea probei din trafic, viitorul motociclist va conduce cu instructorul ca pasager și va primi indicații de la examinator în cască. Examinatorul se va afla într-o mașină aparținând școlii moto, condusă de un angajat din cadrul acesteia.

Așadar, costurile examinării vor crește destul de mult, dublându-se în unele cazuri.

Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins.

În cazul categoriilor A1, A2 și A, polițistul va verifica plecarea și oprirea în trafic, abordarea virajelor, traversarea intersecțiilor, schimbarea direcției și a benzilor de circulație, depășirea obstacolelor sau a altor vehicule, respectarea regulilor de circulație, urcarea rampelor, coborârea pantelor, dar și măsurile de siguranță înainte de coborârea de pe autovehicule.

Cei care vor să ia categoria AM vor susține proba teoretică și examen în poligon. Nu vor susține proba teoretică cei care vor face dovada absolvirii cursului de legislație înainte de 19 ianuarie 2013.

- See more at: http://www.pemotoare.ro/norme-examen-moto/3536/#sthash.UUr4jO2a.dpuf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiile tari:


- comunicarea dintre examinator şi candidat se realizează prin intermediul mijloacelor tehnice de radiocomunicaţii.


- Persoana supravegheată sau examinată în vederea obţinerii permisului de conducere pentru categoriile A1, A2 şi A, răspunde în mod individual pentru încălcarea regulilor de circulaţie sau, după caz, pentru pagubele produse terţilor ca urmare a producerii unui accident de circulaţie.



Acum reclamagii pot inregistra atat conversatia cu examinatorul cat si traseul cu camera de pe casca si il pot reclama pe politai daca nu le da permisul ca vrea spaga.


Acesti oameni au facut asta ori pentru a dori spaga mai mare, ori ei fac confuzie intre a sti sa conduci si felul in care conduci (ei cred ca acidentele se datoreaza faptului ca lumea nu stie sa conduca...)


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noile norme au intrat în vigoare. Cum se va da examenul moto

  • 36
    EmailShare

Este oficial. Viitorii motocicliști vor da examen în trafic, cu instructorul pe post de pasager și cu polițistul în cască. Dacă vrei categoria A, va trebui să te descurci pe o motocicletă de minim 600 cc, care să cântărească cel puțin 180 de kg.

Noul regulament de examinare presupune mai multe prevederi, printre care se numără examinarea în trafic. La susținerea probei de pe traseu, candidatul va trebui să-l poarte pe instructor pe locul pasagerului, se arată în noile norme. Acestea au fost publicate marți, în Monitorul Oficial, potrivit site-ului motoincepatori.ro

Totodată, se schimbă și motocicletele de examen, în funcție de categoria permisului. Așadar, vom avea următoarele tipuri de motociclete:

- Categoria A1 – min. 120 cc, max 11 kw

- Categoria A2 – min. 400 cc, min. 20 kw, max 35 kw

- Categoria A – min. 600 cc, min. 50 kw, min. 180 de kg.

Potrivit legii, la toate categoriile de motociclete se acceptă o toleranță în minus de cel mult 5 cc.

La susținerea probei din trafic, viitorul motociclist va conduce cu instructorul ca pasager și va primi indicații de la examinator în cască. Examinatorul se va afla într-o mașină aparținând școlii moto, condusă de un angajat din cadrul acesteia.

Așadar, costurile examinării vor crește destul de mult, dublându-se în unele cazuri.

Normele mai arată că, în cazul intervenției instructorului pentru evitarea unui pericol în timpul examinării, candidatul va fi respins.

În cazul categoriilor A1, A2 și A, polițistul va verifica plecarea și oprirea în trafic, abordarea virajelor, traversarea intersecțiilor, schimbarea direcției și a benzilor de circulație, depășirea obstacolelor sau a altor vehicule, respectarea regulilor de circulație, urcarea rampelor, coborârea pantelor, dar și măsurile de siguranță înainte de coborârea de pe autovehicule.

Cei care vor să ia categoria AM vor susține proba teoretică și examen în poligon. Nu vor susține proba teoretică cei care vor face dovada absolvirii cursului de legislație înainte de 19 ianuarie 2013.

- See more at: http://www.pemotoare.ro/norme-examen-moto/3536/#sthash.UUr4jO2a.dpuf

O sa fie ceva bataie de cap atat pentru elev cat si pentru instructor. Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bob...aberezi crunt. ai baut amestecat?

analize, cazier si alte prostii iti trebuiau oricum, la orice examen pt orice categorie. nu e nevoie sa "specifice" MotoLouis, cei interesati citesc legea...sau raman prosti. n-au facut decat sa ne anunte ca s-a publicat, daca vrei sa conduci scuterul, intereseaza-te...citeste MO, de asta se publica (adica e public, toti cetatenii au dreptul sa il citeasca) legile in el...

la restul nici nu ma obosesc sa raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie ceva bataie de cap atat pentru elev cat si pentru instructor. Bafta multa!

 

asa trebuie...inainte nu prea erau pregatiti pretendentii la permis auto/moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie ceva bataie de cap atat pentru elev cat si pentru instructor. Bafta multa!

Asta inseamna ca la orele de practica viitorul motociclist va trebui sa invete sa mearga cu pasager in spate.

Editat de rideordye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca la bac o sa fie de acum, vor pica pe capete. poligonul si traseul din poligon, pe care le inveti pentru ca asta faci incontinuu pe perioada scolii, n-au nici o legatura cu ce este in trafic, plus pasager... succes viitorilor pretendenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te referi si la tine nu ? E frumos sa vorbesti din perspectiva unui care are carnet,dar daca erai unu dintre cei care vor da in viitor nu ai mai fi zis asa.

eu da, zic si prin perspectiva mea. dupa ce am iesit din scoala, am fost varza. singurul lucru care m-a ajutat a fost ca aveam de 12 ani B-ul si nu aveam probleme cu traficul. car ca si motociclist, in scoala nu am invatat decat 4 jaloane si 8-uri pe o parte si pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa coste A-ul mai mult decat B-ul... ar trebui sa se reglementeze si greutatea instructorului... daca mai ai si vreun instructor de 90-100 de kg si pe tine te sufla vantu de pe motor ce naiba faci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te referi si la tine nu ? E frumos sa vorbesti din perspectiva unui care are carnet,dar daca erai unu dintre cei care vor da in viitor nu ai mai fi zis asa.

E spre binele vostru, altfel ieseati din poligon carne de tun in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici te referi si la tine nu ? E frumos sa vorbesti din perspectiva unui care are carnet,dar daca erai unu dintre cei care vor da in viitor nu ai mai fi zis asa.

:10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei voucher sa faci scoala cu 300 de ron s-ar putea sa ai in spate si un instructor de 140kg fara atestat :)))

 

Imi place legea asta noua ! Imi place ca romanul "shmecher" trebuie sa scoata bani din buzunar pentru a obtine calitate ! muahahahhahha

 

 

Pana acum daca vroiai sa scapi de nevasta ... o trimiteai sa faca scoala de soferi cu 250 ron la voucher si era deajuns sa-i dai pe mana o ragalie de 125cmc ... Era mai ieftin decat un divortz ! :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu vreau sa ma gandesc prin ce vor trece instructorii, se descurca greu in trafic si cei cu experienta, nu ca ar fi greu de condus un motor dar la ce participanti la trafic sunt...

cine sa se opuna noii legi? cei care au deja permisul spun sa le dea mai greu, batranii vor mai putine drujbe, soferii vor mai putina concurenta, la urma urmei rideri sunt niste bad boys

 

ca si la examenul de bac dupa ce l-au luat multi ziceau "sa dea dom`le mai greu ca asa e prea usor si ia tot prostu" nu au dat mai greu dar au bagat camere :))

 

Cred ca tocmai s-a modificat clasamentul la cel mai periculos loc de munca :))

Editat de Andrei74n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am inteles eu din discutiile de pahar cu prietenii mei este ca tre' sa introduca in scoala motociclete care sa aiba exact caracteristicile de cmc-kw-kg. Ma intreb ce motociclete vor folosi?

Si faza cu varsta cum a ramas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclete ...simplu...cel putin in arad...

 

- Categoria A1 – min. 120 cc, max 11 kw- mz
- Categoria A2 – min. 400 cc, min. 20 kw, max 35 kw- suzuki gs 500
- Categoria A – min. 600 cc, min. 50 kw, min. 180 de kg.- honda hornet 600

cam toate scolile au mers pe varianta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...