Doctor X Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Ar fi buna o lista pentru micii magnati, sa stie ce motorete pot calari la 18 ani. Stiu ca se incadreaza la A2 si cele de 600 dar limitate. Italienii stiu ca au asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 intrucat pe perioada examinarii,militia raspunde de eventuala accidentare a candidatului,nu cred ca se va baga traseu nici anul viitor. propunerea era de cel putin acu 3 ani,si de fiecare data piua.chiar daca,sa zicem,intra in vigoare noul regulament incluzand si traseu pe langa proba de poligon,militia nu se va urca in sa [ca in anii '60] in spatele nimanui pe mobra,de data aceasta ,colile vor fi nevoite sa achizitioneze casti sau accesorii,care au in dotare sisteme de emisie receptie. Pentru evitarea accidentarii in timpul examenului, un echipaj de politie va merge in fata candidatului cu girofarul pornit. Scuze, dar nu m-am putut abtine sa fac o mica gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawaba Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Nu le ajunge ca am A1 de 2 ani ? Trebe sa am 2 ani de A2 ca*amas in legea lor ! No sa mai fac nici A2 nici A si o sa ma dau fara ca ii mai fain ! Daca nu o fost de ajuns ca am asteptat destul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 @ Kawaba Sa sti ca si eu am aceeasi problema. Am A1 de 2 ani, credeam ca in 2013, dau si eu ca omu' de A. Dar jegurile s-au gasit sa schimbe acu' legea. Trebuia facuta si o categorie pentru cei care au deja A1 de 2 ani. Un A3 de ex care sa poti sa il iei la 18 ani, doar daca ai luat A1 la 16 ani si sa ai dreptul sa conduci motociclete cu max. 50 kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 nasol de tine dar mai ales cu banii, te ajunge 2000 lei un permis categ A, mai mult decat C si CE(la un loc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 nasol de tine dar mai ales cu banii, te ajunge 2000 lei un permis categ A, mai mult decat C si CE(la un loc) NU este adevarat. Pentru categoriile A1,A2 anul asta plateai 700-900 lei cu totul inclus. (taxa scoala, dosar de analize, taxe de examinare) Categoria B te costa ceva mai mult, in jur de 1000 lei si cum nu prea de mai da B-ul fara spaga, te duce la 2000 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei74n Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 A1= 450 lei + dosar 150 lei A2= 500 lei + dosar 150 lei A= 550 lei + dosar 150 lei total = 2000 lei (preturile variaza in functie de judet si scoala) pe mine A-ul m-a ajuns 650 lei iar la anul in primavara cand se deschide poligon sper sa obtin si categ Asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Toate poate fac 2000 lei. Eu am zis ca o categorie face 700-900 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 E zic ca e bine sa dai si traseu cu motorul ca doar nu iti iei permis ca sa mergi doar in poligon. Sunt de acord ca poti avea emotii dar trebuie sa le gestionezi altfel cum poti gestiona stituatii dificile in trafic. Politia merge in spate nu te impusca. Trebuie sa te someze, sa traga foc in plan vertical, in oras e mai mereu aglomeratie, deci nu e asa de usor nici pentru ei. Acum serios vorbind daca nu ai intai B-ul (cazul meu) e mai dificil cu traficul la inceput. Poate ar fi trebuit facuta o exceptie pentru cei care au permis cat. B sa dea doar poligonul ca pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Eu am dat de cat. A1 acum 2 ani. Am dat sala si poligon. Dupa ce mi-am luat permisul in 3-4 zile mi-am luat si motorul. Am stat cu el pe stradute 2 zile, sa ma obisnuiesc cu franele, ambreiajul si acceleratia ca mi se parea foarte puternic la inceput. Dupa 2 zile de stat pe stradute, am iesit in trafic. Mergeam foarte incet, toti ma claxonau. In 2 saptamani m-am obisnuit cu motoru' si cu traficul. Dar daca ieseam imediat dupa poligon in trafic sigura faceam vreo prostie. La inceput nici nu sti unde sa te uiti, in olinzi, in fata, sau in lateral... Editat Noiembrie 18, 2012 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Iti dai seama ca de la anul, daca se va introduce traseul la examen, veti face si pregatire in trafic in scoala. Mai degraba ar trebui sa va ingrijoreze preturile, care sigur vor creste, si faptul ca veti da examen e motociclete corespunzatoare categoriei. Adio Suzuki GN250, Volty si alte motorete usurele si blande cu care faceai jaloane si opturi la relanti intr-a doua. Cand am dat poligonul una dintre scoli avea in dotare un Honda naked in 4 cilindri (nu am retinut modelul): toti cei care au dat examen pe motocicleta aia au picat (unii cu tranta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Mai degraba ar trebui sa va ingrijoreze preturile, care sigur vor creste, si faptul ca veti da examen e motociclete corespunzatoare categoriei. Adio Suzuki GN250, Volty si alte motorete usurele si blande cu care faceai jaloane si opturi la relanti intr-a doua. Foarte bine punctat ! Asta va fi o mare problema. Eu nici acum nu sunt convins ca as putea face poligonul cu Transalpul meu. Am tot zis ca voi trece odata pe la poligon sa incerc, dar nu am avut drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Prin intermediul acestui topic am inteles si eu in sfarsit cum sta treaba cu noua lege. Insa ... ceea ce nu am vazut specificat nicaieri este urmatoarea chestie : Daca o persoana a obtinut categoria A in anul 2012 si acea persoana are 19 ani, dupa data intrarii in vigoare a noii legi, respectivul are dreptul sa conduca de exemplu Hayabusa ? Daca il opreste politia, nu il va intreba de varsta ? Nu il va intreba de cei 2 ani de experienta pe un motor ce se incadreaza in A2 ? In actuala lege era o limita de CP pe care nu o respecta nimeni pentru ca nu exista penalizare pentru ea, dar cu noua lege acest aspect nu o sa conteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Legea nu se aplica retroactiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Prin intermediul acestui topic am inteles si eu in sfarsit cum sta treaba cu noua lege. Insa ... ceea ce nu am vazut specificat nicaieri este urmatoarea chestie : Daca o persoana a obtinut categoria A in anul 2012 si acea persoana are 19 ani, dupa data intrarii in vigoare a noii legi, respectivul are dreptul sa conduca de exemplu Hayabusa ? Daca il opreste politia, nu il va intreba de varsta ? Nu il va intreba de cei 2 ani de experienta pe un motor ce se incadreaza in A2 ? In actuala lege era o limita de CP pe care nu o respecta nimeni pentru ca nu exista penalizare pentru ea, dar cu noua lege acest aspect nu o sa conteze ? Legea se aplica din 2013. Cei care au avut norocul sa obtina categoria A, nu mai au nici un stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Legea nu se aplica retroactiv. Legea se aplica din 2013. Cei care au avut norocul sa obtina categoria A, nu mai au nici un stres. Deci am inteles si asta. Cautam de mult un raspuns la intrebarea mea dar nu gaseam nimic concret. Oricum nu am de gand sa fiu "zmeu", doar ma informam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Foarte bine punctat ! Asta va fi o mare problema. Eu nici acum nu sunt convins ca as putea face poligonul cu Transalpul meu. Am tot zis ca voi trece odata pe la poligon sa incerc, dar nu am avut drum. Il faci, stai linistit. Poate nu din prima, dar din a doua sigur. Eu l-am facut cu mobra de 600 inainte sa dau examenul. Chiar cu doua diferite. Plus una de 500 la scoala. Examenul insa l-am dat pe una de 250 ca toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Depinde ce experienta ai pe Transalpul tau... Daca nu esti obisnuit cu el, slabe sanse sa faci ploigonul. Daca ai cateva mii de km pe el, nu ar trebui sa ai prea mari probleme la poligon. Poate nu il faci din prima, dar dupa 2-3 incercari o sa poti sa il faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Da, problema mare pentru prietena ta. Nu va mai putea sa mearga decat cu 650cc. Ba, eu cred ca ati luat-o razna. Atata disperare... Cu A2 va avea voie sa calareasca motociclete de pana la 35kw. Pai sunt motociclete de 650cc care nu depasesc limita asta. Adica va putea detine si pilota o motocicleta in adevartul sens al cuvantului. Crezi ca are nevoie de mai mult? Am ajuns sa spunem ca la 650cc o motocicleta este doar o partaitoare si sa ne dam de ceasul mortii ca nu ne putem urca direct pe un motor de 1000cc? Acum realizez si eu la ce nivel al fitelor si al infumurarii au ajuns unii. De acord cu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Da, problema mare pentru prietena ta. Nu va mai putea sa mearga decat cu 650cc. Ba, eu cred ca ati luat-o razna. Atata disperare... Cu A2 va avea voie sa calareasca motociclete de pana la 35kw. Pai sunt motociclete de 650cc care nu depasesc limita asta. Adica va putea detine si pilota o motocicleta in adevartul sens al cuvantului. Crezi ca are nevoie de mai mult? Am ajuns sa spunem ca la 650cc o motocicleta este doar o partaitoare si sa ne dam de ceasul mortii ca nu ne putem urca direct pe un motor de 1000cc? Acum realizez si eu la ce nivel al fitelor si al infumurarii au ajuns unii. Da, sunt motoare de 650 care au 35kw. Mai putin, NU. Problema este ca se incadreaza doar cele cu un piston la clasa 650. Yamaha Mt-03, Tenere, etc... Si multe alte modele sub 600 cm3, care pot fi conduse cu cat. A2. Cele intr-un piston au vibratii mari, unele sunt inalte... Cu A2 poti conduce orice motor intre 200 si 1700 cm3, cu maxim 95 de cai, care sa il limitezi la 50. Problema este, unde o limitezi si cum demonstrezi politistului daca te opreste ca este limitata. Editat Noiembrie 18, 2012 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Limitarea stiu ca se practica in Italia (moto depotenziate), politistului poti sa-i demonstrezi doar cu acte ce caracteristici are motocicleta deci trebuie mers la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Dar in Romania, unde o limitezi? La rar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 De obicei limitarea se face direct la fabrica sau la dealeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Da, sunt motoare de 650 care au 35kw. Problema este ca se incadreaza doar cele cu un piston la clasa 650. Cele intr-un piston au vibratii mari, unele sunt inalte... Honda Shadow 750... De exemplu, cea din 2007 are 32kw, adica vreo 44cp. Deci, 750CC si doua pistoane. Hai, frate, daca nici asta nu este motocicleta... Va dati atat de ceasul mortii... Auzi la tine: Au motoarele vibratii mari. Sunt prea inalte motocicletele. Ma faci sa rad. Noi mergeam cu Minsk-uri, Ij-uri, Tule, Mz-uri, Voshoduri, s.a. si nu mai muream. Dadeam la pedala si impingeam la ele de ne ieseau ochii din cap. Acum faceti mofturi la motoare de 650-750cc, frumoase si performante, care pornesc la o singura apasare de buton. Editat Noiembrie 19, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.