Jump to content
Sign in to follow this  
Guest TazzY

Turbo?

Recommended Posts

Guest TazzY

Ma cum se monteaza un kit turbo ? Adik unde se prinde si alea alea ca habar nu am...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NICI TIE NU-TI MAI AJUNGE VITEZA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

Catutza nu sunt vitezan... Parca mai mult ma excita un ATV sau un Supermoto cu turbo decat o Busa sau o vitezana.... Pasiunea mea este sa fac din (cuvant urat) ciocolata.. :friends: Adik din motoare micute, avioane.. :drink: Dar cu turbo chiar nu imi explica numeni care a lucrat daca ii pot modifica prinderile sa il pun pe mobra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aa

pai si eu am modificat acum vro 11 ani un hoinar de a ajuns super cross

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma cum se monteaza un kit turbo ? Adik unde se prinde si alea alea ca habar nu am...

 

nu se monteaza turbo pe motoare monocilindrice din pricina fluctuatiilor mari de presiune din evacuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce se intampla ?

 

ce face turbosuflanta.... baga un surplus de aer in cilindru.

la un motor cu carburator nu ai nici o sansa sa faci lucrul asta din cauza ca nu potzi sa sufli aer in carburator. el lucreaza numai daca aerul este absorbit prin el. singurul loc unde ai putea sa-l montezi(carburatorul) este pe aspitatzia compresorului. dar nu ar mai porni un astfel de motor deoarece turbina nu se invarte cand motorul nu merge. asa ca tre sa itzi cam iei gandu daca ai motor cu carburator.

probabil ar merge in un fel... cu 2 carburatoare. cu unul pornesti..

potzi totusi sa folosesti (dar nu garantez ca merge) o electrosuflanta (electroventilator) montat pe racordul carburator-motor

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

Pai pun injectie de turbo... Au pus astia turbo pe motoare de barca.. Nu gasesc injectie pentru xt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pune turbo si pe carburatoare. am citit mai demult dar se foloseau niste carburatore mai speciale, nu mai tin minte exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce se intampla ?

se intampla ca nu merge...

 

nu o sa ai in turbina o presiune constanta ci una pulsatorie...

 

sisteme de injectie aftermarket se gasesc dar sunt scupeeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

AICI arata BMW K100RS cu turbo. Este cel mai complet site din cate am vazut de pe net in domeniul asta, iti explica detaliat fiecare pas. E drept ca se aplica pe K100 si/sau BMW in general, dar cred ca poti sa particularizezi pe ce ai tu nevoie.

Boxerele de la BMW sunt ideale pentru turbo, parca au un loc facut special pentru compresor. ATENTIE! Un Ural ar fi un candidat ieftin comparativ cu BMW pentru aceeasi solutie de turbo si ar duce la un rezultat spectaculos.

 

Un exemplu de motocicleta turbo produsa de BMW in 1939: TYPE 255

 

AICI mai multe detalii despre BMW boxer turbo si tata boxerelor turbo: Luftmeister.

 

Ry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

Merci mult tuturor...

 

Am inteles ca mai este o alternativa... Compresorul.. Asta ce mai e ? Tot injectie trebuie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca mai este o alternativa... Compresorul.. Asta ce mai e ? Tot injectie trebuie...

Supraalimentarea motoarelor se poate face prin doua tipuri de agregate:

-turbosuflanta - partea de turbina este antrenata (invartita) de gazele de evacuare si prin intermediul unui arbore antreneza suflanta care comprima aerul introdus in admisie - energia utilizata este cea a gazelor de esapament.

-compresorul - este antrenat mecanic de catre motor si face ecelasi lucru ca si suflanta - sursa de energie o reprezinta o parte din puterea motorului.

Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje unul fata de celalalt insa o pondere mai mare in productia de motoare o au cele cu turbosuflanta.

Pentru mai multe detalii despre oportunitatea si posibilitatea realizarii din punct de vedere tehnic (iti trebuie injectie cu siguranta) da un search pe google si ai sa te convingi singur ca n-are absolut nici un rost sa te complici decat daca vreo firma specializata a dezvoltat un astfel de kit pentru motocicleta ta sau una foarte asemanatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Look and be amazed, all ye lesser mortals:

 

post-6741-1163717539_thumb.jpg post-6741-1163717546_thumb.jpg

 

Mai multe poze si cateva bucati audio aici (click pe "nächstes Bild", pentru nevorbitorii de germana).

 

Nu doar merge bine, ci si arata bine. Nu ca ocluzia aia intestinala acuta de turbosuflanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

Da.. Tare de tot...

 

Un prieten mi'a zis ca in loc de injector, pot incerca un carburator de pe Renaut 5 GTT.

Suna bine ideea... Carbul il pot cumpara din dezmembrari cu 10€. Tot acel prieten are si o turbina micutza si mi'o da in caz ca ma hotarasc sa pun turbo pe mobra... Acum urmeaza partea cea mai grea... Tzevile de prindere... Din ce marerial sunt facute si cu ce se sudeaza?

 

O sa fie ceva de munca la ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supraalimentarea motoarelor se poate face prin doua tipuri de agregate:

-turbosuflanta - partea de turbina este antrenata (invartita) de gazele de evacuare si prin intermediul unui arbore antreneza suflanta care comprima aerul introdus in admisie - energia utilizata este cea a gazelor de esapament.

-compresorul - este antrenat mecanic de catre motor si face ecelasi lucru ca si suflanta - sursa de energie o reprezinta o parte din puterea motorului.

Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje unul fata de celalalt insa o pondere mai mare in productia de motoare o au cele cu turbosuflanta.

Pentru mai multe detalii despre oportunitatea si posibilitatea realizarii din punct de vedere tehnic (iti trebuie injectie cu siguranta) da un search pe google si ai sa te convingi singur ca n-are absolut nici un rost sa te complici decat daca vreo firma specializata a dezvoltat un astfel de kit pentru motocicleta ta sau una foarte asemanatoare.

 

 

ai uitat sa zici de:

- electrosuflanta , compresorul este actzionat de un motor electric. (cel mai fiabil sistem dar ai un cosumator in plus... motorul electric)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine 1i pui o toba sport , si obtii din prima 20 -30 % putere mai multa, cu turbina nu cred ca o sa obtii mai mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine 1i pui o toba sport , si obtii din prima 20 -30 % putere mai multa, cu turbina nu cred ca o sa obtii mai mult...

xt 125 are motor in 4T deci nu o sa obtina 20-30 % mai multa putere :lol:

Si sincer nu cred ca o toba poate aduce unui motor in 4T cu 20-30% mai multa putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

Am ARROW Special Parts pe ea... Acum turbo ma excita rau tare.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am ARROW Special Parts pe ea... Acum turbo ma excita rau tare.. :lol:

 

nenea, nenea, pe Mobra nu merge? Ha? Daca imi faci din Mobra, TurboMobra, ti-o dau tie cadou. Sa mergi cu turbo60 la ora! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

xt 125 are motor in 4T deci nu o sa obtina 20-30 % mai multa putere ;)

Si sincer nu cred ca o toba poate aduce unui motor in 4T cu 20-30% mai multa putere.

 

 

 

dap asha e la 4t ai 5-10% dar eu chiar am crezut ca e mobra ca omu asha zicea... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pun injectie de turbo... Au pus astia turbo pe motoare de barca.. Nu gasesc injectie pentru xt ?

Pana pui injectie pe un XT mai bine-ti cumperi alt motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce crezi ca n-am visat si eu azi noapte sa pun turbo la motoreta de 125 cc si gata, sa mai dea acolo vreo 3-4 cai?problema cu turbo suflantele e ca au nevoie de un volum minim de gaz rezultat din ardere pt a putea ajunge la o turatie acceptabila a turbinei care sa poate genera suficienta presiune pt a putea fi apoi introdusa in carburator sau injectoare....un motor de 125 cc nu poate fizic sa invarta suflanta aia nici la 8000 de ture...si sa nu crezi ca nu am incercat sa fac nush cate calcule matematice....cel mai mic motor pe care s-a pus turbo e de 600cc....si chiar daca ar merge intr-un fel,tb sa ai deja o turbina facuta special in miniatura sa mearga la un volum mic de gaze rezultate din motor...deci...nush de ce renault vb tu dar ala sigur nu-i motor nici macar de 600cc...e ca si cum ai incerca tu sa pui un demaror de masina pe motor,cu bateria de 5 amperi de la motor no sa reusesti in veci sa-l invarti,asa si la turbo...plus ca mai e si 4 T....ideal ar fi compresorul mecanic care....marea buba...tot la motor e conectat...si cu toate ca castigi 3 cai prin el...ca pierzi 3 cai pt actionarea lui....si atunci ce branza ai facut?...oricum..astept nish rezultate concrete,ma aunti si pe mine cum decurge proiectul ca totusi ma intereseza si pe mine ideea dar sunt ceva mai realist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...