cristache Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 O pastram pentru zile negre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Desi primele postari din acest topic au putut crea o usoara confuzie, pot dezvalui in acest moment ca vizita nostra in regatul Marocului nu a avut un mobil exclusiv bahic. Au fost implicate si patru motorete Honda Tornado de 250cc, inchiriate de la pritenul Nouredine de la Loc2Roue din Marrakech. Pentru unii dintre noi a fost a doua vizita in aceasta tara prietenoasa, unde am ajuns sa ne simtim ca acasa - la fel ca in multe alte locuri, dealtfel. De aceasta data traseul a acoperit partea de sud-vest, cu trecerea Atlasului Inalt, a Anti-Atlasului, cu oceanul si desertul. Hai sa pornim cronologic, cu muntii. De la Marrakech prin Tizin Test, spre Tafraoute. , spre Tiznit si ocean , la ocean . Arcele din Legzira, pe care le-am admirat per pedes, accesul cu vehicule pe plaja fiind aici interzis Editat Martie 31, 2013 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) vizita nostra in regatul Marocului nu a avut un mobil exclusiv bahic. lucru de altfel foarte dificil de realizat, alcoolul se gaseste greu si cand se gaseste pretul e pe masura raritatii... cea mai ieftina bere a fost ceva de genul 2.7E, cea mai ieftina sticla de vin in jur de 12E. Touratech ar putea dezvolta si avea success cu alambicul portabil pt ture in tari musulmane. De la Marrakech prin Tizin Test, spre Tafraoute. Editat Martie 31, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 Pentru moment doar montajul cu plimbarea de pe Plage Blanche... Mai tarziu si niste poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Pentru moment doar montajul cu plimbarea de pe Plage Blanche... Embedded: http://www.youtube.com/watch?v=g6NGcW3k1EA&hd=1 Ca raspuns la intrebarea de la finalul filmuletului pus de Cristache, Plage Blanche a fost punctul de unde pt mine punctul de unde am incepu drumul de intoarcere... mai multe detalii dupa ceva mai multe poze din "bucla ocean". --- Dimineata pe acoperisul / terasa hotelului din Tafraoute - orasel inconjurat de munti pe toate partile, cu destule piste care converg, planul era sa revenim dupa etapa de ocean: Drumul din Tafraoute spre Legzira prin Tiznit: 23CP pe curbe: da' nu-i rau: Cristache cauta oceanul ( cred? ) Undeva jos sunt 2 punctulete, Raul si Bogdan: Studiul plantelor, o pasiune a lui Cristache: Editat Martie 31, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 GENIAL!!! Felicitari! bagati drumu dintre Merzouga si M'Hamid ca tre sa fie viata cu motoretele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Oceanul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 nice!!! honda tornado? 250 cmc? cum se comporta?! ca pe mobile.de nu am gasit niciuna de vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Ne-am plimbat pe faleza in cautarea unei variante de a ajunge la arcuri cu motoarele, gasim unul mai izolat: nice!!! honda tornado? 250 cmc? cum se comporta?! ca pe mobile.de nu am gasit niciuna de vanzare... Pai nu prea s-a vandut in tari civilizate... e ceva gen 23CP, facuta cu buget redus si mai mult comuter de drumuri proaste decat enduro. Pe asfalt, bucatile intinse erau plictiseala - croaziera la 90. Pe camp se comporta onorabil, mere din A in B dar nu ofera prea mult. Plaja din Legzira e singurul access spre arcurile "populare": Analizam situatia, desenele de pe peretii unui auberge ne dau idei in speranta ca poate spre seara tragem o fuga cu motoarele spre arcuri. In final ne cazam si purcedem apostoleste la sfaturile marocanilor Poze de la arcuri Vremea la ocean e capricioasa Cristache ne invata cum se serveste ceaiul Raul "tuneaza" mobra sub "supravegherea" lui Bogdan, in timp ce soarele apare din nou: Apus de soare si (obligatoriu, nu?) baie in ocean Editat Martie 31, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 GENIAL!!! Felicitari! bagati drumu dintre Merzouga si M'Hamid ca tre sa fie viata cu motoretele alea. A fost distractiv pe nisip...dar motoarelele cam lesinate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Am impresia ca ultimele fotografii pe care le-am urcat nu se deschid, asa ca asa arata Plage Blanche la reflux, pentru ca nu ne-am permis sa inchriem submarine. Aici Alex s-a decis ca tura noastra nu este suficient de spectaculoasa si a facut o cascadorie: de pe nisip ud pe nisip uscat la 70, ghidon stanga, dreapta, stanga dreapta, stanga, hop fizic peste ghidon cu aterizare in umar. Rezultatul s-a vazut deja pe radiografie. Chiar si asa a trebuit sa mearga mai departe, pana la primul spital. O mentiune speciala pentru medicul de urgente din Guelmin, care nu a primit spaga. Pentru ca nu am vazut multi ursi polari, a trebuit sa ne multumim cu camile . Un apicultor ne-a invitat la un ceai. . Am aflat de la el ca asfaltul era la trei km. Cum franceza lui nu era chiar de la Sorbona, s-au dovedit a fi 30. Pentru ca ne-a placut tajina de vita cu prune uscate si migdale si roze si roze si roze, ne-am intors la Tafraoute, pe alt drum, bineinteles in mijlocul muntilor Anti-Atlas, doar in trei, din pacate. De aici am coborat spre desert si orasul Tata. Cristache a descoperit ce se intampla daca te concentrezi mai mult la localnice decat la bolovani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Ala slab si tuciuriu din spate e Raul, sau un bastinas care aduce cu el? Sa va fie de bine si bine v-ati intors. Continuati cu povestiri si poze sa vada si ochiul nostru desertul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Frumos rau! pacat de nefericita intamplare... v-ati intors totusi impreuna din Maroc? Joaca din filmarea de pe plaja pare din alta lume, cred ca n-o sa uitati senzatia aia prea curand... iar melodia se potriveste de minune (habar n-aveam de varianta cu Snoop). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Ala slab si tuciuriu din spate e Raul, sau un bastinas care aduce cu el?. Nici noi nu stim sigur, dar dupa modul in care a refuzat cu obstinatie orice lichid bahic, tind sa cred ca varianta a doua este mai plauzibila pacat de nefericita intamplare... v-ati intors totusi impreuna din Maroc? Nu, Alex a reusit sa modifice data biletului de avion. Pana am ajuns si noi in tara, el era deja tunat la umar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Un salt inapoi in timp fata de unde a ajuns Bogdan... poze de la Fort Bou Jerif si Plage Blanche. Ruinele de la FBJ, se ajunge pe o pista scurta si usoara: Intre FBJ si Plage Blanche, alta pista scurta, prima pana - explozie pe fata la vreo 70, Bogdan un pic zdruncinat: Dar e ok, Cristache explica prin semne Plage Blanche: Grupul vesel la Mamaia Test pe minidunele de pe plaja... (amuzant de altfel, ca orice prima experienta entuziasta pe ceva gen duna s-a terminat cu o tumba) Editat Aprilie 1, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Mama cum sunt dunele alea! Excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Drumul pe plaja a fost superb, mai usor decat ne asteptam, totusi joaca si relaxarea au urmari http://www.youtube.com/watch?v=E3m6gYJNGsU&hd=1 Urmarea, poza oficiala seara la Guelmim End of trip - inapoi la Marrakech si acasa. Nici noi nu stim sigur, dar dupa modul in care a refuzat cu obstinatie orice lichid bahic, tind sa cred ca varianta a doua este mai plauzibila Totusi, vorbea (mult ))))) in romana... cred ca totusi era Raul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Ca de obicei pozele sunt excelente. Unele peisaje au ajuns wallpaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 M-am uitat la film la [sau cu] 0.25 amortizorul de ghidon ar fi fost o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Raul, sa nu-l recunosc. ce ai patit ma baiatule de esti asa serios si ai slabit mult, esti tras la fata, te-a intepat musca tzetze? Super tura, motoarele mici sunt ideale pentru orice offroad, pacat de cazatura. refacere usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 M-am uitat la film la [sau cu] 0.25 amortizorul de ghidon ar fi fost o solutie. Imi amintesc si eu de drumul spre Portita unde am facut peste 50 km pe nisip. Eventualul amortizor nu ar fi avut nici un efect. Pe nisip (functie de densitatea sa - mai fin mai grosier cu scoici si de umiditate) exista o singura viteza de echilibru care permite inaintarea stabila. Oscilatiiile sunt produse de ruperea aderentei la roata din fata. Sub viteza aia motorul se afunda in nisip, iar peste se intampla invariabil ceea ce s-a vazut in film. Trebuia lasata imediat acceleratia la primul voblaj. Pentru africana mea viteza aia era de circa 25 km/h. Super peisaje&arta fotografica, felicitari pentru aventura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Imi amintesc si eu de drumul spre Portita unde am facut peste 50 km pe nisip. Eventualul amortizor nu ar fi avut nici un efect. Pe nisip (functie de densitatea sa - mai fin mai grosier cu scoici si de umiditate) exista o singura viteza de echilibru care permite inaintarea stabila. Oscilatiiile sunt produse de ruperea aderentei la roata din fata. Sub viteza aia motorul se afunda in nisip, iar peste se intampla invariabil ceea ce s-a vazut in film. Trebuia lasata imediat acceleratia la primul voblaj. Pentru africana mea viteza aia era de circa 25 km/h. Nevrand sa despic firul in 4, desi pt mine e ontopic si nepozand nici in maestru al nisipului din moment ce am clavicula rupta cred ca amortizorul de ghidon era bun. Tot asa cred in continuare ca pe nisip orice incarcare a rotii fatza (cum se intampla si in cazul taierii gazului) amplifica voblajul. Schimbarea pozitiei cat mai in spate (nu eram in picioare, din pacate, din cauza ca la 1.94 motoreta era cam "grupata", si o data aparut voblajul e cam greu sa te mai ridici si sa te lasi pe spate), deschiderea gazului cat mai mult (22cp, viteza deja mare, efect 0 in cazul dat) sunt remediile odata inceput... de evitat orice incarca fatza. Mai bine ar fi fost totusi sa fi observat schimbarea de textura si sa ocolesc sau sa intru cu viteza mai mica si mai turat. Sau sa merg frumos pe zona uda unde 100km/h era ca pe asfalt ca nisip afanat aveam destul mai incolo... Editat Aprilie 1, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu doresc sa te contrazic, pur si simplu mi-am amintit de aceeasi problema pe nisip afanat si de modul in care reactionam ca sa nu cad ...prea des. Trebuia doar sa fiu atent sa nu reduc prea mult ca apoi aveam de sapat. Mobra mea avea cam 260kg (cu bagaje).Data viitoare iau cu mine in mod sigur o lopatica de infanterie. Pe nisip ud, saraturat si tasat mergeam ca pe sosea. Pe nisip uscat si adanc insa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) M-am uitat la film la [sau cu] 0.25 amortizorul de ghidon ar fi fost o solutie. Daca il scotea repede din buzunar... si... La inchirieri moto, toate au amortizoare de ghidon... Editat Aprilie 1, 2013 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nevrand sa despic firul in 4, desi pt mine e ontopic si nepozand nici in maestru al nisipului din moment ce am clavicula rupta cred ca amortizorul de ghidon era bun. Tot asa cred in continuare ca pe nisip orice incarcare a rotii fatza (cum se intampla si in cazul taierii gazului) amplifica voblajul. Schimbarea pozitiei cat mai in spate (nu eram in picioare, din pacate, din cauza ca la 1.94 motoreta era cam "grupata", si o data aparut voblajul e cam greu sa te mai ridici si sa te lasi pe spate), deschiderea gazului cat mai mult (22cp, viteza deja mare, efect 0 in cazul dat) sunt remediile odata inceput... de evitat orice incarca fatza. Mai bine ar fi fost totusi sa fi observat schimbarea de textura si sa ocolesc sau sa intru cu viteza mai mica si mai turat. Sau sa merg frumos pe zona uda unde 100km/h era ca pe asfalt ca nisip afanat aveam destul mai incolo... Subscriu! Un amortizor era binevenit in situatia aia si oriunde pe nisip. Daca il scotea repede din buzunar... si... La inchirieri moto, toate au amortizoare de ghidon... Ehhh trebuia sa negociati si voi ca deh erati in Maroc. (glumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.