Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Pentru ca sunt nou in Cluj, va rog sa ma ajutati cu o recomandare (sau mai multe) pentru magazine cu piese auto (raport calitate/pret) in oras de unde sa-mi cumpar cele necesare reviziei masinii mele(ulei,filtre, samd).

 

Va multumesc anticipat!

Calin

cele mai ieftine piese le gasiti pe strada dambovitei 49 la capatul standului de taxi un mic magazin,garantat cel mai ieftin din cluj,Marius un baiat foarte serios, si ar mai fi un magazin la pz autocom cehoslovaciei intersectia cu dorobantilor langa pizzerie,iar uleiul este cel mai ieftin la ieia pe observatorului la star oil, in blocul cu farmacia

 

din pacate nu sunt autorizat sa las si numere de telefon

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva un apartament/garsoniera de inchiriat in regim hotelier, o noapte, si la un pret rezon nu cat la pensiune. Luni dupamasa pana marti dimineata la prima ora.

 

Suna-l pe Zoran, sigur te serveste: 0746-762204

 

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ANDY

 

Ajutorul tau era binevenit daca , si bineapreciat daca nu se indrepta catre mine ci doar catre altii.

Astfel se vede ca de geaba nu am scris nici 1LITERA de aproape un an pe forum si tot se leaga oamenii de mine.

Concluziile le trag cititorii.

 

OWER and OUT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile moto se pot prinde in masina de dejantat la orice vulcanizare, trebuie executat dejantarea cu grija, eventual dat cu detergent/sapun pentru a ajuta alunecarea de pe janta.

 

Daca roata e dublu disc, atunci nu se poate prinde pe masina auto, fara adaptoare de inaltare pt moto. Pt ca risti da indoi discul de jos (spre masina) si aia e belea mare.

In plus, prinderile de auto au niste striatii care cu certitudine vor lasa urme in jantele subtirele de moto. Deasemenea exista posibilitatea ca masinile de dejantat pt auto sa nu deschida suficient pt o roata fata , iar prinderea de pe interior e exclusa din cauza spitelor.

 

Oricum, cel care lucreaza pe roata trebuie sa aiba experienta pe roti moto, altfel paguba poate fi consistenta.

 

Decat sa strici janta ... mai bine desfaci batraneste, cu leviere si rabdare. Asta in cazul in care nu gasesti nicaieri o masina de dejantat cu extensii pt moto.

Editat de SF Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata mea e dublu disc, tot la vulcanizare o desfac, nu ma chinui decat in teren cand nu am ce sa fac. Deci ....? Ce este important este dejantarea, sa nu fie lipit de janta, doar atunci poate sa lase urme pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antonio draga, exista o seama de oameni care pot sa-si faca pana singuri si pe coclauri. Tu si eu suntem probabil printre ei. Dar marea majoritate a motociclistilor nu stiu sau nu pot, sau nu vor sa faca asta. Pt ei exista vulcanizarea specializata. Ce spuneam eu este ca nu orice atelier de vulcanizare are un om bine pregatit pt rotile moto. Si nici utilaje. Ca atare, riscul de a deteriora ceva la roata e maxim. Si dupa ce un salariat iti beleste o roata de cateva sute de euro, tare sunt curios cine suporta paguba ?

 

Uite am sa-ti mai dau un exemplu: am in service desfacut un transalp din 2004 la care s-a efectuat in fata blocului o operatie aparent banala (schimbarea de bujii). Toate bune si frumoase, numai ca asa zisul om bun la toate, a infiletat stramb o bujie, a strans-o "temeinic" si a deteriorat grav chiulasa. Ca atare, in acest moment am dat jos motorul din cadru, am desfacut chiulasa cu pricina, voi bucsa gaura (o operatie nu tocmai ca noua, dar oricum mult mai ieftin decat o alta chiulasa), voi inlocui garniturile, uleiul, antigelul si voi remonta tot la loc.

 

Cam la ce sume crezi tu ca se va ridica un deviz de reparatie mai sus mentionata? Si asta din cauza ca proprietarul a dorit sa-si faca o reparatie elementara pe stil "home made".

 

Desigur, de cele mai multe ori nu se intampla din astea, dar crezi tu cumva ca vecinul care a belit chiulasa o sa plateasca vre-un leu? Nu, a spus doar un simplu "imi pare rau".

Iar proprietarul scoate acum portofelul si plateste.

 

De aia sustin eu sus si tare sa nu-si bage nasul nimeni unde nu-i fierbe oala.

 

De foarte multe ori se adevereste (din nefericire) zilcala aia batraneasca : SCUMPUL , MAI MULT PAGUBESTE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca vreau sa ma bag in seama dar despre schimbat roti mai stiu si eu cate ceva. Am avut o serie de ghinioane si am tot facut pana pe spate. Este asa cum spun cei de la SF moto. Nu orice masina de dejantat poate sa prinda rotile de moto, aici nu ma refer la diametrul rotii neaparat, ci la adancimea rotii. Am incercat in vreo doua locuri pana cand am gasit pe cineva care sa aiba acele extensii care sa permita prinderea rotii fara sa aiba discul sau pinionul de pe spate de suferit. Desigur exista intotdeauna levierele....dar e destul de lucru si cu alea.

 

Cat despre cei de la SF moto, am cuvinte de lauda. Am fost de mai multe ori la ei pentru probleme de anvelope si schimbat de anvelope si pot sa spun ca fac un lucru cu cap. Intotdeauna cand lucreaza se uita si dupa aceea fac, nu vezi asa ceva in fiecare zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catre toti carcotasii, nimeni nu zice ca nu se poate face la garaj sau afara, dar daca nu ai scule necesare sa faci asta mai bine nu te complici, nu ca nu se stie ce e de facut. cheie de 22 am, dar imi mai trebuie o cheie de 24. Nu se merita sa cumpar pentru ca la masina imi e ok cea de 22, pe care nu am folosit-o nici macar o data in 8 ani, si la motocicleta e prima pana care am facut-o in 3 ani. Deci nu se merita sa te complici cand exista service-uri care se ocupa cu asa ceva.

Toata lumea trebuie sa manance :).

 

Spor la mesterit celor care vor sa mestereasca, si odihna celor carora le place sa priveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Pt semnalizare pe led mai este nevoie de ceva siguranta sau ceva de genu?

 

este nevoie de un releu (4x1w), care se inlocuieste cu releul standard (4x8w, sau depinde de moto)

 

vezi aici genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, stiti careva cum e la inmatriculari, tot coada infernala? Am luat un motor si vreau sa ii scot o tura de numere rosii. Pentru RAR am programare doar saptamana viitoare joi. Dar daca trebuie sa ma duc cu 5 ore inainte de deschidere ca sa prind un numar, atunci mai bine astept si o duc cu remorca saptamana viitoare.

 

Multumesc anticipat de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai programare la RAR, mergi atunci cand esti programat, cu vreo 10 minute mai devreme, si rezolivi ...in ziua respectiva....

 

la politie la inmatriculare trebuie sa-ti iei numar... e coada destul de mare...., dar si acolo se rezolva in aceeasi zi

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, acum o ora mi-am scos si eu numerele.

Am incercat prima data sa merg dimineata, dar cu aproape o ora inainte sa se deschida la inmatriculari (se deschide la 8:30), era in fata o coada de aprox 80 de persoane.

A doua oara am mers pe la 17:15 (se inchide la 18) nu mai erau numere, dar era gol, nu am asteptat deloc la coada, era un ghiseu liber si in 5 min am rezolvat.

Ar mai fi o varianta, programamrea online, si nimeresti undeva pe la aprox 16:30(am facut si eu 2 programari, dar la ora aia nu puteam merge).

http://www.spcrpcivcluj.ro/inmatriculari/inmatriculare-radiere-vehicul

 

Sfatul meu ar fi sa mergi dupa 17 si rezolvi rapid problema. A doua zi dupa 11 mergi dupa numere.

Editat de kingJulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, stiti careva cum e la inmatriculari, tot coada infernala? Am luat un motor si vreau sa ii scot o tura de numere rosii. Pentru RAR am programare doar saptamana viitoare joi. Dar daca trebuie sa ma duc cu 5 ore inainte de deschidere ca sa prind un numar, atunci mai bine astept si o duc cu remorca saptamana viitoare.

 

Multumesc anticipat de raspuns.

la inmatriculari merge destul de incet, dar rezolvi in 2-3 ore. Eu ieri mi-am scos nr rosii si cam atat a durat. Si nici nu am fost acolo de f. devreme.. pe la 10:30 am ajuns si pe la 12:30 am gatat. dar ar fi bine sa mergi totusi mai repede ca au si pauza pe la 13, sa gati pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eftin ! eu am dat 26 lei parca pe tot dosaru de nr rosii, cu tot cu asigurare si copii


» Post actualizat in 22 Apr 2015 12:02

vreo 15 - 20 ron aproximativ, acuma depinde si de asigurator, dar cel mai mic pret atat a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...