Sari la conținut

ulei pe langa filtru .......


CBROSU
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Daca ai schimbat uleiul si filtrul de curand, se pune o intrebare la cum ai fixat garnitura filtrului si cuplul de strangere pentru acesta ! Daca garnitura este fixata corect si ai sters bine suprafata de pe carter unde se aseaza garnitura pentru o etansare corecta, incearca sa mai strangi puti filtru cu cheia, 6- 10 grd . Daca nu ai schimbat uleiul si fitrul in aceast perioada, incearca varianta de strangere. Daca problema persista, recomand un alt filtru si un schimb de ulei pentru noul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei+filtru schimbat acum 300 km . Am verificat etansare imediat dupa si nu pierdea . Azi am facut primul drum mai lung si am mers cu ea in ture mai ridicate .

In masura in care pierde putin ulei pe langa filtru poate sa pateasca ceva motorul , mai are suficienta presiune la ulei ? imi trec numai scenarii de groaza prin cap cu calat motorul si altele.................

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dape lasa motorul oleaca la incalzit, da jos capacul de la filtru de ulei, curata garnitura si pune capacul inapoi cat motorul este cald(capacul strangel egal la fiecare surub)...asta ar trebui s-o rezolve :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dape lasa motorul oleaca la incalzit, da jos capacul de la filtru de ulei, curata garnitura si pune capacul inapoi cat motorul este cald(capacul strangel egal la fiecare surub)...asta ar trebui s-o rezolve :D

baiatul spune ca pierde ulei pe langa garnitura filtrului de ulei....ce capac filtru de ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei+filtru schimbat acum 300 km . Am verificat etansare imediat dupa si nu pierdea . Azi am facut primul drum mai lung si am mers cu ea in ture mai ridicate .

In masura in care pierde putin ulei pe langa filtru poate sa pateasca ceva motorul , mai are suficienta presiune la ulei ? imi trec numai scenarii de groaza prin cap cu calat motorul si altele.................

multam

Nu trebuie sa intri in panica....Probabil ca la un motor ca al tau ai 3,6 l ulei, pierzi putin dar este bine sa remediezi situatia. La presiune scazuta se va aprinde martorul ulei de la bord la ralanti.... pe urma se poate discuta de calarea motorului , dar dupa batai , etc cand functioneaza cu presiune scazuta si tu chiar continui sa circuli cu motocicleta ! Dar incearca prin strangere poate rezolvi asa. Mai conteaza si tipul de fitru/marca, cred ca ai ales un filtru conform recomandarilor pentru tipul de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

dupa plimbarea de azi am vazut ca pe langa garnitura filtrului de ulei se prelinge un pic de ulei , de ordinul picaturilor .

imi fac probleme sa nu fi patit ceva motorul

pareri ?

vezi picaturile alea sa nu iti ajunga pe roata de pe spate ... si sa nu aluneci .. din cate stiu eu filtrul se strange cu mana ! si dupa ce l-ai strans la maxim cat ai putut cu mana se desface putin ca sa etanseze bine garnitura. daca il strangi la maxim fara sa il lasi putin mai slab o sa ti se strice garnitura si o sa dea pe langa ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de aia imi strang eu filtru de ulei cu cheia dinamometrica. Da ciudat, stiu.

 

????

Cheia dinamometrica strange un oring sau o garrnitura de ccauciuc, depinde de tipul de filtru.

Cuplul nu e relevant si oricum e mic.

 

Filtrele MANN au o garnitura care are obiceiul prost sa ramana lipita pe suprafata metalica pe care se strange filtrul. La un schimb de ulei, n-am fost atent si dupa ce am dat jos filtrul vechi MANN, am pus filtrul nou si am vazut cana am inceput sa strang ca garnitura filtrului vechi era lipita acolo.

Daca ai curatat bine suprafata aia metalica, daca ai uns oringul de la filtrul nou si ai strans filtrul cat de cat, nu are voie sa curga.

Verifica cu o lanterna, poate oringul a iesit din canal sau e ciupit. Cine stie... se poate intampla.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

????

Cheia dinamometrica strange un oring sau o garrnitura de ccauciuc, depinde de tipul de filtru.

Cuplul nu e relevant si oricum e mic.

 

Ba e relevant pentru ca te scuteste de astfel de batai de cap( ma refer la cuplu de strangere, nu la o-ringuri lipite/ciupite). La motorul meu e 31 NM, deci nu asa mic, depinde la ce ne raportam. Am strans si fara cheie dinamometrica, nu zic ca e asa necesara, dar daca tot o am de ce sa nu o folosesc. Niciodata nu mi-a curs dupa ce am folosit-o. Fiecare lucreaza cum vrea. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si inainte sa folosesti dinamometrica a curs?

Am strans sute de filtre fara dinamometrica si nici unul nu a curs... zic si eu.

Si ce dinamometrica sa pun pe cheia de filtru? :)

De la garnitura la garnitura (MANN are o ditamai garnitura, nu un oring subtire), are alta relevanta valoarea cuplului.

 

Omule, relax, filtrele se pot strange si la mana, daca ai ceva experienta si labuta mai strong :D Cu cheia de filtre la fel, cu putina experienta le strangi cum trebuie fara batai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe filtrul mann pe care îl schimb la mașină zice că tre' strâns la mână. Eu mereu le-am strâns cu mâna, și la motoretă și la mașină.

am vazut pe un filtru indicatia sa il strangi cu mana (cat poate un om normal) apoi 1/4 cursa cu cheia ... probabil asa nu zdrobesti garnitura si nici nu se mai desfileteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si inainte sa folosesti dinamometrica a curs?

Am strans sute de filtre fara dinamometrica si nici unul nu a curs... zic si eu.

Si ce dinamometrica sa pun pe cheia de filtru?

De la garnitura la garnitura (MANN are o ditamai garnitura, nu un oring subtire), are alta relevanta valoarea cuplului.

 

Omule, relax, filtrele se pot strange si la mana, daca ai ceva experienta si labuta mai strong Cu cheia de filtre la fel, cu putina experienta le strangi cum trebuie fara batai de cap.

Iti dai seama ca nu vreau eu sa te invat pe tine cum se strange un filtru de ulei. :crack:

Eu pun Draper 34570 cu prelungitor si tubulara de filtru de ulei, toate 3/8. Operatiunea e si in manual, cuplu dat tine cont si de aplicare de ulei pe filet si o-ring( avut doar hiflo)

Merge si fara dinamometrica, dar exista riscul sa iti pise daca nu ai mana formata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 Nm scrie pe filtrul meu de ulei KN ...dar difera de la producator la producator :)

pana la filtrul asta pe toate le-am strans la mana si n-am avut niciodata probleme...deci as putea zice ca stransul cu dinamometrica e deja un moft :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu se fi slabit....acu' depinde si cum a fost strans, si de ce filtru a fost folosit

 

Pana acum am folosit numai filtre Champion, care au garnitura groasa si de o compozitie mai tare. Stranse de mana cat am putut de tare.

La Honda pretinei (CB500) se slabise putin asta vara (cat sa adune praf pe langa)...am strans la loc si nu au fost probleme.

La ultimul schimb am pus Hiflo pe ambele mobre, stranse tot la mana. Filtrele Hiflo vad ca au o garnitura mai subtire si ceva mai moale decat Champion, dar au si tzipla pe ele (garniturile) si sunt deja "gresate"...calitate zic eu ca e cam aceeasi.

 

Baga mana si strange cat poti tu de tare, sau pune pe unu mai vanjos sa-l stranga bine...daca tot pica, schimba filtrul, se futu garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...