Sari la conținut

Motor cazut pe o parte, ce s-a stricat?


tzeapa
 Share

Postări Recomandate

Deci initial bagi omul in sperieti apoi vii cu asta, nu mai bine veneai direct cu asta si nu te trezeai vorbind aiurea de 2 ori?



L-am vazut pe @tzeapa mai devreme dar vad ca nu a postat nimic legat de problema, daca a rezolvat sau stiu eu ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cred ca nu intelegi: eu nu sunt sigur ca daca a luat aer pe instalatie mai are si ungere asa cum trebuie. nu stiu care din noi vb aiurea. eu incerc sa-l ajut pe om. in sensu ca sa nu mai porneasca motorul. tu nu stiu cu ce il ajuti daca ii zici ca n-are nimic. mai bine pui raul in fata, eu ii urez sa fie doar o eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci initial bagi omul in sperieti apoi vii cu asta, nu mai bine veneai direct cu asta si nu te trezeai vorbind aiurea de 2 ori?

 

L-am vazut pe @tzeapa mai devreme dar vad ca nu a postat nimic legat de problema, daca a rezolvat sau stiu eu ...

Am sa incerc si sa deconectez bateria ..si sa-i dau afara uleiul si sa-l pun la loc (am sa desfiletez si filtrul). Nu stiu daca are vreo importanta insa uleiul este Bel Ray EXS 10W 50.

 

Nu am scris pt. ca nu i-am facut nimic. Oricum ..daca se schimba ceva voi anunta aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kawa m-am lovit de dezamorsarea pompei dupa ce am schimbat uleiul si l-am lasat peste noapte sa se scurga tot dar si dupa ce am facut motorul.

Solutia a fost sa amorsez pompa prin traseul de ungere,pe la filtru sau pe rampa principala,asta sa nu mai demontez motorul la pompa.Legat de "senzor",este un intrerupator de presiune atat.fara valori de rezistente etc sa se numeasca SENZOR..

Sfatul meu pentru tine este sa te duci la un mecanic sa-ti monteze un manometru pe rampa sa urmaresti valorile de presiune.Daca nu ai presiune sau este prea mica atunci se vor lua alte decizii.

Nu inteleg ce s-ar fi putut intampla acolo de a ramas aprins dintr-o simpla cazatura.Este prea putin sa strice componente interne in motor.Eu as banui o legatura la masa a firului care vine de la sonda...poate din lovitura acum da la masa...dezamorsarea s-ar exiplica doar daca a stat mult cazuta..

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, sigur mobra nu a cazut ca asta:)))?

http://www.youtube.com/watch?v=oOrv1ddB8VQ

:)))),poate a uitat sa mentioneze 'cat' a puso pe o parte..

 

lasand gluma,eu am patit ceva asemanator, dupa cazatura nu imi functiona in parametri turometrul,am dat borna jos,am lasato 3 minute si si-a revenit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as da vina pe senzorul de presiune ulei.

la mine in 2 cazuri nu functiona cum trebuie.

1 .cand a fost refacut motorul de TNG

2 .im urma unui accident a crapat de tot si aveam martorul ulei aprins tot timpul

asta pina cand am schimbat senzorul ala si totul a revenit la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu boss, demontat facut bucati, masurat cu micrometrul si plastigage tot tot :D

Simplu, ca si cum ai bate din plame :D



Motonustimdecesanemaisperiempunctro - never ceasing to amaze me! S-a stricat motorul si a pierdut putere de la o culcare de pe loc.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea cand am luato nu avea uns deloc cricul si cand lam lasat jos nu lam impins pana la capat, am lasat moto asa pe el am facut 3 metri si mi se parea ca moto se misca... se misca, dupa ce am ridicato am pornito si totul era ok nimic nici macar zgarieturi:D nu cred ca de la o cazatura din asta mai ales daca ai mai si atenuat tu cazatura pot fi lucrurile atat de grave cum zic unii... Bafta oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ...am revenit din garaj :). Se pare ca intr-adevar pompa de ulei s-a dezamorsat sau suficient aer a intrat in circuitul de ungere astfel incat sa apara aceasta problema. Am urmat pasii prezentati pe forumul extern. Mai exact: slabit filtrul de ulei, pornit mobra, desfiletat filtrul pana incepe sa curga ceva ulei (aici am fost putin mai insistent si am zis ca ar fi ok sa iasa putin mai mult ulei ..si a iesit aproximativ un litru estimez :) pt. ca atunci cand am strans filtrul, garnitura acestuia a iesit din locas si nu a mai etansat cum trebuie). Am completat cu ce ulei mai aveam ramas de la schimb si nivelul este acum aproape de minim. Deci pt. proba de drum va trebui sa mai cumpar ceva ulei.

 

In rest martorul s-a stins si motorul pare sa functioneze corect.

 

Acum nu stiu ce sa zic insa se pare ca in anumite conditii (cel putin la kawa) poate aparea si aceasta problema a dezamorsarii pompei de ulei.

Multumesc inca odata celor care au incercat sa ajute prin raspunsurile lor.

 

Duminica placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare! Acum ceva timp, in martie, am reusit performanta sa cad cu motorul pe partea stanga. Moto Kawasaki 636, 2004. Cazatura la viteza relativ mica, spart capac stator.

Mentionez ca motorul a stat pe o parte maxim 30 40 secunde, pana am reusit sa-l ridic, sa zic 20 30 secunde pana am apasat switch-ul de oprire a motorului, desi acesta era deja oprit cand am ajuns la el.

 

OK, toate bune si frumoase pana aici. Aseara, am schimbat frumusel capacul stator, am scurs uleiul, ce mai era in motor, cam 1,5-2 L, apoi am schimbat uleiul. Mentionez ca filtrul nu l-am schimbat deoarece nu am avut cheie de filtru la indemana. Cu filtrul respectiv s-a mers maxim 1500 KM.

 

Acum, problema: mi-a ramas martorul de ulei aprins in bord. Motorul a pornit, merge bine, nu se aud zgomote ciudate in el.

 

Am citit ce s-a discutat mai sus, si voi face operatiunea cu desfiletatul filtrului.

 

Intrebarile mele sunt:

 

- schimbul capacul stator poate avea vreo alta influenta negativa? In sensul trebuiau facute si alte operatiuni inainte de schimbul uleiului?

- filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din motor? Adica daca il scot, curge tot uleiul, sau doar ce e in el la momentul respectiv? Daca il las pe acesta, e ok, avand in vedere ca s-a mers cu el cam 1500 km?

- ultima si cea mai ciudata intrebare: am verificat nivelul uleiului, cu motorul pornit, si prin fereastra aia se vede cum nivelul creste putin. Intrebarea mea e: n-ar trebui ca uleiul sa urce in motor, sa nu se vada nivelul lui in mers? Nu stiu, de asta intreb.

 

 

 

Multumesc anticipat si sper ca n-am pus vreo intrebare stupida. Daca da, imi cer scuze :)

Editat de VlaDI87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Acum ceva timp, in martie, am reusit performanta sa cad cu motorul pe partea stanga. Moto Kawasaki 636, 2004. Cazatura la viteza relativ mica, spart capac stator.

Mentionez ca motorul a stat pe o parte maxim 30 40 secunde, pana am reusit sa-l ridic, sa zic 20 30 secunde pana am apasat switch-ul de oprire a motorului, desi acesta era deja oprit cand am ajuns la el.

 

OK, toate bune si frumoase pana aici. Aseara, am schimbat frumusel capacul stator, am scurs uleiul, ce mai era in motor, cam 1,5-2 L, apoi am schimbat uleiul. Mentionez ca filtrul nu l-am schimbat deoarece nu am avut cheie de filtru la indemana. Cu filtrul respectiv s-a mers maxim 1500 KM.

 

Acum, problema: mi-a ramas martorul de ulei aprins in bord. Motorul a pornit, merge bine, nu se aud zgomote ciudate in el.

 

Am citit ce s-a discutat mai sus, si voi face operatiunea cu desfiletatul filtrului.

 

Intrebarile mele sunt:

 

- schimbul capacul stator poate avea vreo alta influenta negativa? In sensul trebuiau facute si alte operatiuni inainte de schimbul uleiului?

- filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din motor? Adica daca il scot, curge tot uleiul, sau doar ce e in el la momentul respectiv? Daca il las pe acesta, e ok, avand in vedere ca s-a mers cu el cam 1500 km?

- ultima si cea mai ciudata intrebare: am verificat nivelul uleiului, cu motorul pornit, si prin fereastra aia se vede cum nivelul creste putin. Intrebarea mea e: n-ar trebui ca uleiul sa urce in motor, sa nu se vada nivelul lui in mers? Nu stiu, de asta intreb.

 

 

 

Multumesc anticipat si sper ca n-am pus vreo intrebare stupida. Daca da, imi cer scuze :)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))nu curge uleiul daca dai filtrul jos...ia-l jos linistit!!...te doare capu':)))))))))))da ce-am mai ras....vizavi de nivelul uleiului...in mers pune pe un amic cu alta moto sa mearga in paralel cu tine si sa se uite la nivel prin gemulet...asa faci o citire corecta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simpaticule :) . Prefer sa intreb ceea ce nu stiu. Legat de nivelul uleiului in mers, intrebarea era daca in timp ce motorul merge si-l tii drept sa se vada prin gemulet exact ca atunci cand e oprit, sau ar trebui sa se "umple", gen.

Dar ma bucur ca te-am distrat un pic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand motorul merge citirea e irelevanta pt ca uleiul sare si stropeste prin cutie...se opreste motorul...se lasa 2-3 minute sa se aseze...se tine motorul drept si se inspecteaza gemuletul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai, ca atunci cand l-am pornit, n-am vazut ca uleiul sa sara/stropeasca sau cum se mai poate zice, ci pur si simplu creste un pic nivelul si sta linistit acolo, ca si cum ar fi oprit :). Asta defapt era nedumerirea mea :D

Editat de VlaDI87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...