ThunderByte Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Deci initial bagi omul in sperieti apoi vii cu asta, nu mai bine veneai direct cu asta si nu te trezeai vorbind aiurea de 2 ori? L-am vazut pe @tzeapa mai devreme dar vad ca nu a postat nimic legat de problema, daca a rezolvat sau stiu eu ... Editat Aprilie 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 cred ca nu intelegi: eu nu sunt sigur ca daca a luat aer pe instalatie mai are si ungere asa cum trebuie. nu stiu care din noi vb aiurea. eu incerc sa-l ajut pe om. in sensu ca sa nu mai porneasca motorul. tu nu stiu cu ce il ajuti daca ii zici ca n-are nimic. mai bine pui raul in fata, eu ii urez sa fie doar o eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Eu cred ca motocicleta nu are nimic. Deconecteaza-i bateria si apoi leag-o la loc si vezi ce mai zice senzorul ala. Editat Aprilie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 7, 2013 Autor Share Postat Aprilie 7, 2013 Deci initial bagi omul in sperieti apoi vii cu asta, nu mai bine veneai direct cu asta si nu te trezeai vorbind aiurea de 2 ori? L-am vazut pe @tzeapa mai devreme dar vad ca nu a postat nimic legat de problema, daca a rezolvat sau stiu eu ... Am sa incerc si sa deconectez bateria ..si sa-i dau afara uleiul si sa-l pun la loc (am sa desfiletez si filtrul). Nu stiu daca are vreo importanta insa uleiul este Bel Ray EXS 10W 50. Nu am scris pt. ca nu i-am facut nimic. Oricum ..daca se schimba ceva voi anunta aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Incearca dupa ce o pornesti sa ii dai un pic un spritz in ture mai mari inainte sa desfaci filtrul(si sa pierzi ulei + manjit motor etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) La kawa m-am lovit de dezamorsarea pompei dupa ce am schimbat uleiul si l-am lasat peste noapte sa se scurga tot dar si dupa ce am facut motorul. Solutia a fost sa amorsez pompa prin traseul de ungere,pe la filtru sau pe rampa principala,asta sa nu mai demontez motorul la pompa.Legat de "senzor",este un intrerupator de presiune atat.fara valori de rezistente etc sa se numeasca SENZOR.. Sfatul meu pentru tine este sa te duci la un mecanic sa-ti monteze un manometru pe rampa sa urmaresti valorile de presiune.Daca nu ai presiune sau este prea mica atunci se vor lua alte decizii. Nu inteleg ce s-ar fi putut intampla acolo de a ramas aprins dintr-o simpla cazatura.Este prea putin sa strice componente interne in motor.Eu as banui o legatura la masa a firului care vine de la sonda...poate din lovitura acum da la masa...dezamorsarea s-ar exiplica doar daca a stat mult cazuta.. Editat Aprilie 7, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 7, 2013 Admin Share Postat Aprilie 7, 2013 Bre, sigur mobra nu a cazut ca asta:)))? http://www.youtube.com/watch?v=oOrv1ddB8VQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bre, sigur mobra nu a cazut ca asta:)))? http://www.youtube.com/watch?v=oOrv1ddB8VQ ))),poate a uitat sa mentioneze 'cat' a puso pe o parte.. lasand gluma,eu am patit ceva asemanator, dupa cazatura nu imi functiona in parametri turometrul,am dat borna jos,am lasato 3 minute si si-a revenit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Nu o mai ridicati in slavi "borna demontata" nu are nici un efect la moto. Problema nu este acolo,faptul ca uneori se rezolva in felul acesta nu este de cat un efect advers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 eu as da vina pe senzorul de presiune ulei. la mine in 2 cazuri nu functiona cum trebuie. 1 .cand a fost refacut motorul de TNG 2 .im urma unui accident a crapat de tot si aveam martorul ulei aprins tot timpul asta pina cand am schimbat senzorul ala si totul a revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bine ma, demontati motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Bine ma, demontati motorul e de ajuns o cheie fixa sa scoata mizeria aia de intrrupator(senzor) si sa l verifice daca mai merge in parametri dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Nu nu boss, demontat facut bucati, masurat cu micrometrul si plastigage tot tot Simplu, ca si cum ai bate din plame Motonustimdecesanemaisperiempunctro - never ceasing to amaze me! S-a stricat motorul si a pierdut putere de la o culcare de pe loc. Editat Aprilie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 a mea cand am luato nu avea uns deloc cricul si cand lam lasat jos nu lam impins pana la capat, am lasat moto asa pe el am facut 3 metri si mi se parea ca moto se misca... se misca, dupa ce am ridicato am pornito si totul era ok nimic nici macar zgarieturi:D nu cred ca de la o cazatura din asta mai ales daca ai mai si atenuat tu cazatura pot fi lucrurile atat de grave cum zic unii... Bafta oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 7, 2013 Autor Share Postat Aprilie 7, 2013 OK ...am revenit din garaj . Se pare ca intr-adevar pompa de ulei s-a dezamorsat sau suficient aer a intrat in circuitul de ungere astfel incat sa apara aceasta problema. Am urmat pasii prezentati pe forumul extern. Mai exact: slabit filtrul de ulei, pornit mobra, desfiletat filtrul pana incepe sa curga ceva ulei (aici am fost putin mai insistent si am zis ca ar fi ok sa iasa putin mai mult ulei ..si a iesit aproximativ un litru estimez pt. ca atunci cand am strans filtrul, garnitura acestuia a iesit din locas si nu a mai etansat cum trebuie). Am completat cu ce ulei mai aveam ramas de la schimb si nivelul este acum aproape de minim. Deci pt. proba de drum va trebui sa mai cumpar ceva ulei. In rest martorul s-a stins si motorul pare sa functioneze corect. Acum nu stiu ce sa zic insa se pare ca in anumite conditii (cel putin la kawa) poate aparea si aceasta problema a dezamorsarii pompei de ulei. Multumesc inca odata celor care au incercat sa ajute prin raspunsurile lor. Duminica placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Experienta imi spune ca daca urmai varianta data de mine scapai mai ieftin viavi de ulei pierdut, garnitura la filtrul de ulei etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 O garnitura de filtru: 10 lei. 1L de ulei bun: 65 lei Un martor de ulei care acum e stins: Priceless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Daca erau Romania si Balgaria in Shengen n-ai mai fi avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 ne bucuram ca ti-am putut fi de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Salutare! Acum ceva timp, in martie, am reusit performanta sa cad cu motorul pe partea stanga. Moto Kawasaki 636, 2004. Cazatura la viteza relativ mica, spart capac stator. Mentionez ca motorul a stat pe o parte maxim 30 40 secunde, pana am reusit sa-l ridic, sa zic 20 30 secunde pana am apasat switch-ul de oprire a motorului, desi acesta era deja oprit cand am ajuns la el. OK, toate bune si frumoase pana aici. Aseara, am schimbat frumusel capacul stator, am scurs uleiul, ce mai era in motor, cam 1,5-2 L, apoi am schimbat uleiul. Mentionez ca filtrul nu l-am schimbat deoarece nu am avut cheie de filtru la indemana. Cu filtrul respectiv s-a mers maxim 1500 KM. Acum, problema: mi-a ramas martorul de ulei aprins in bord. Motorul a pornit, merge bine, nu se aud zgomote ciudate in el. Am citit ce s-a discutat mai sus, si voi face operatiunea cu desfiletatul filtrului. Intrebarile mele sunt: - schimbul capacul stator poate avea vreo alta influenta negativa? In sensul trebuiau facute si alte operatiuni inainte de schimbul uleiului? - filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din motor? Adica daca il scot, curge tot uleiul, sau doar ce e in el la momentul respectiv? Daca il las pe acesta, e ok, avand in vedere ca s-a mers cu el cam 1500 km? - ultima si cea mai ciudata intrebare: am verificat nivelul uleiului, cu motorul pornit, si prin fereastra aia se vede cum nivelul creste putin. Intrebarea mea e: n-ar trebui ca uleiul sa urce in motor, sa nu se vada nivelul lui in mers? Nu stiu, de asta intreb. Multumesc anticipat si sper ca n-am pus vreo intrebare stupida. Daca da, imi cer scuze Editat Mai 14, 2014 de VlaDI87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salutare! Acum ceva timp, in martie, am reusit performanta sa cad cu motorul pe partea stanga. Moto Kawasaki 636, 2004. Cazatura la viteza relativ mica, spart capac stator. Mentionez ca motorul a stat pe o parte maxim 30 40 secunde, pana am reusit sa-l ridic, sa zic 20 30 secunde pana am apasat switch-ul de oprire a motorului, desi acesta era deja oprit cand am ajuns la el. OK, toate bune si frumoase pana aici. Aseara, am schimbat frumusel capacul stator, am scurs uleiul, ce mai era in motor, cam 1,5-2 L, apoi am schimbat uleiul. Mentionez ca filtrul nu l-am schimbat deoarece nu am avut cheie de filtru la indemana. Cu filtrul respectiv s-a mers maxim 1500 KM. Acum, problema: mi-a ramas martorul de ulei aprins in bord. Motorul a pornit, merge bine, nu se aud zgomote ciudate in el. Am citit ce s-a discutat mai sus, si voi face operatiunea cu desfiletatul filtrului. Intrebarile mele sunt: - schimbul capacul stator poate avea vreo alta influenta negativa? In sensul trebuiau facute si alte operatiuni inainte de schimbul uleiului? - filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din motor? Adica daca il scot, curge tot uleiul, sau doar ce e in el la momentul respectiv? Daca il las pe acesta, e ok, avand in vedere ca s-a mers cu el cam 1500 km? - ultima si cea mai ciudata intrebare: am verificat nivelul uleiului, cu motorul pornit, si prin fereastra aia se vede cum nivelul creste putin. Intrebarea mea e: n-ar trebui ca uleiul sa urce in motor, sa nu se vada nivelul lui in mers? Nu stiu, de asta intreb. Multumesc anticipat si sper ca n-am pus vreo intrebare stupida. Daca da, imi cer scuze ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))nu curge uleiul daca dai filtrul jos...ia-l jos linistit!!...te doare capu':)))))))))))da ce-am mai ras....vizavi de nivelul uleiului...in mers pune pe un amic cu alta moto sa mearga in paralel cu tine si sa se uite la nivel prin gemulet...asa faci o citire corecta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Simpaticule . Prefer sa intreb ceea ce nu stiu. Legat de nivelul uleiului in mers, intrebarea era daca in timp ce motorul merge si-l tii drept sa se vada prin gemulet exact ca atunci cand e oprit, sau ar trebui sa se "umple", gen. Dar ma bucur ca te-am distrat un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 cand motorul merge citirea e irelevanta pt ca uleiul sare si stropeste prin cutie...se opreste motorul...se lasa 2-3 minute sa se aseze...se tine motorul drept si se inspecteaza gemuletul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Tocmai, ca atunci cand l-am pornit, n-am vazut ca uleiul sa sara/stropeasca sau cum se mai poate zice, ci pur si simplu creste un pic nivelul si sta linistit acolo, ca si cum ar fi oprit . Asta defapt era nedumerirea mea Editat Mai 14, 2014 de VlaDI87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Cat ulei ai bagat ?Ca de scos,ai scos cam putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.