ax3008 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 dupa cum spune titlul sunt curios daca o toba sparta poate afecta consumul/puterea ? la mine s-a format o gaura, cam cat 3 bete de chibrit puse unul langa altul, la sudura arcului , ca in poza. consumul este mai mare cu 1% si cam miroase a benzina dupa ce o folosesc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 E normal sa miroasa a benzina daca scapa gaze, consumul si puterea cresc foarte putin pentru ca nu mai e la fel de restrictionata evacuarea. Nu stiu cum ai masurat o crestere a consumului cu 1%, e mult sub marja de eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 la mine consuma cu 1-2% mai PUTIN daca ii fac o gaura undeva pe sistemul de evacuare.pe probate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ax3008 Postat Aprilie 8, 2013 Autor Share Postat Aprilie 8, 2013 1 litru mai mult la 100km , asta am vrut sa zic. in loc de 7 consuma 8 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Cu o mica neetansare nu o sa modifice nimic,poate cateva pocnituri pe decelerare. Este adevarat o toba prea larga care nu mai franeaza deloc gazele o sa fie pierdere de putere,mers galopant la relanti etc etc Ea nu o sa fie eficienta de cat la anumita turatie unde se echilibreaza debitul de gaze cu diametrul si traseul gazelor in evacuare...atat! Mai jos sau mai sus fata de acea turatie este pierdere fata de un stok,sau una dedicata...de regula de multi bani si cu sistem full. Editat Aprilie 8, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Cu o mica neetansare nu o sa modifice nimic,poate cateva pocnituri pe decelerare. Este adevarat o toba prea larga care nu mai franeaza deloc gazele o sa fie pierdere de putere,mers galopant la relanti etc etc Ea nu o sa fie eficienta de cat la anumita turatie unde se echilibreaza debitul de gaze cu diametrul si traseul gazelor in evacuare...atat! Mai jos sau mai sus fata de acea turatie este pierdere fata de un stok,sau una dedicata...de regula de multi bani si cu sistem full. sal, s-ar potrivi o toba stock de kawasaki 636 din 03 la o yamaha fzr 1000, ma refer din punct de vedere functional, ar putea face fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mehrdad Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 salut nu face prostia asta sa pei toba de 636 pe fzr! k am pus si eu o toba de r6 stok pe fzr si mi se incingea motoru nici nu mai tragea bine,asa k nu face prostia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) multam, aceeasi parerea o aveam si eu, dar daca tot aveam una disponibila am zis sa intreb. ma gandeam ca daca e mai noua, are un sistem de evacuare mai bun Editat Aprilie 8, 2013 de johndogaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mehrdad Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 placere drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 la mine consuma cu 1-2% mai PUTIN daca ii fac o gaura undeva pe sistemul de evacuare.pe probate. fi serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Cu o mica neetansare nu o sa modifice nimic,poate cateva pocnituri pe decelerare. Este adevarat o toba prea larga care nu mai franeaza deloc gazele o sa fie pierdere de putere,mers galopant la relanti etc etc Ea nu o sa fie eficienta de cat la anumita turatie unde se echilibreaza debitul de gaze cu diametrul si traseul gazelor in evacuare...atat! Mai jos sau mai sus fata de acea turatie este pierdere fata de un stok,sau una dedicata...de regula de multi bani si cu sistem full. Adica...daca scot toba de tot pierd putere semnificativ? Io stiam ca e pe dos, castigi putere dar creste consumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Adica...daca scot toba de tot pierd putere semnificativ? Io stiam ca e pe dos, castigi putere dar creste consumul... depinde. nu e chiar asa de simplu. oricum, sistemele astea "reising" iti dau cativa caluti sus in ture si pierzi jos. practic in viata de zi-cu-zi nu castigi mai nimic. de fapt unii da, castiga o prelungire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 la mine consuma cu 1-2% mai PUTIN daca ii fac o gaura undeva pe sistemul de evacuare.pe probate. 1-2% din consumul pe care îl scoteai deobicei, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) depinde. nu e chiar asa de simplu. oricum, sistemele astea "reising" iti dau cativa caluti sus in ture si pierzi jos. practic in viata de zi-cu-zi nu castigi mai nimic. de fapt unii da, castiga o prelungire! Pai, uite, eu acum am o gaura in finala. Mica, nesemnificativa, asta pot si eu sa-mi dau seama. Dar nu se mai poate repara, e moarta tabla de la toba, are 130.000 km. Vreau sa iau o toba aftermarket. Neomologata, normal. Si fara sistemele complicate de recirculare, camere si site ale asteia stock. Clar evacueaza mai direct. Dar nu e nici burlan d-ala facut in spatele blocului. Pierd putere semnificativ? Creste consumul semnificativ? Ce se intampla? Editat Aprilie 8, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukman Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Intr-adevar, atunci cand schimbi toba stock cu o toba care nu e neaparat gandita pentru motorul tau, sau e ceva mai 'goala' decat cea originala, o sa pierzi ceva putere..aproape insesizabil, la ture joase. La fel si consumul, cu siguranta nu iti va creste cu un litru, dar nici nu va fi ca inainte..oricum asta cu consumul e o chestie relativa.. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Adica...daca scot toba de tot pierd putere semnificativ? Io stiam ca e pe dos, castigi putere dar creste consumul... Pierzi cuplu. Nu e tocmai intuitiv dar e real, ce se intampla. O evacuare restrictiva, de obicei stoc de fabrica e mai potrivita pt mers in ture medii si joase. Mai mult cuplu, mai mult caluti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Pierzi cuplu. Nu e tocmai intuitiv dar e real, ce se intampla. O evacuare restrictiva, de obicei stoc de fabrica e mai potrivita pt mers in ture medii si joase. Mai mult cuplu, mai mult caluti. Pai io am cuplu maxim la 7500 rpm si puterea maxima la 8500 rpm (parca, mi-e lene sa ma uit exact, da' cam p-acolo). Zici ca pierd putere si cuplu in plaja aia sau pana acolo? Te intreb pentru ca o sa fiu nevoit sa pun o finala "custom", una originala fiind vreo 850 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 . ,,,,,. Problema cu evacuarea prea rapida, si functionalitate in afara parametrilor , este aplicabila la motorizarea in doi timpi, si la cele avand in componenta sonda de oxigen, cu injectie cele din urma,,, insa la cele cu motorizare clasica in patru timpi, intr-adevar o evacuare mai rapida (esapament spart, fara site, etc) creste puterea si direct proportional consumul. O evacuare prea obturata, de la un esapament aftermarket, sau second, care nu corespunde parametrilor tipului de motorizare , duce la incalzirea motorului, functionalitate neconforma , lipsa putere si consum excesiv. Asa incat cu cele trei gaurele pe care le are esapamentul , nu pot decat sa apara "pocnituri", cum dealtfel scria si TNG , esapamentul avand denumirea si de "amortizor de zgomot".!!! Cateva puncte de sudura , sau putina pasta de etansare pot rezolva aceasta minora problema, si apoi da-i gas!!!! Quote MultiQuote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Greu de zis Pai io am cuplu maxim la 7500 rpm si puterea maxima la 8500 rpm (parca, mi-e lene sa ma uit exact, da' cam p-acolo). Zici ca pierd putere si cuplu in plaja aia sau pana acolo? Te intreb pentru ca o sa fiu nevoit sa pun o finala "custom", una originala fiind vreo 850 de euro. Pierzi cuplu in ture medii si joase. Automat tragi mai tare de gaz... si voila. Banuiesc ca la un mers civilizat stradal nu e neaparat nevoie sa schimbi in limitator, de asta am si zis ca e preferabil sa ai o motocicleta mai fortoasa in ture medii pe strada decat una care respira mai usor spre linia rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Greu de zis Pierzi cuplu in ture medii si joase. Automat tragi mai tare de gaz... si voila. Banuiesc ca la un mers civilizat stradal nu e neaparat nevoie sa schimbi in limitator, de asta am si zis ca e preferabil sa ai o motocicleta mai fortoasa in ture medii pe strada decat una care respira mai usor spre linia rosie. Corect, de obicei schimb cam in 7500 prin oras si cam pe la 6500-7000 afara, la mers de croaziera. Deci crezi ca schimbarea tobei (repet, nu o sa fie chiar goala) o sa afecteze simtitor performantele? Nu uita ca motorul are vreo 130.000 km la activ, dar proaspat segmentat si rodat. Despre ce sustine noul coleg de deasupra ce zici? Cica e pe dos la 4T carburatie... Editat Aprilie 9, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Eu am schimbat toba stock cu una aftermarket si am facut consumul cu ambele... nici o diferenta. Am masurat prin metoda plin - plin. Nu am simtit nici un fel de diferenta de putere intre stock, aftermarket +dbkiller, aftermarket. Singura diferenta sesizabila e ca merg cu toba stock mai sus in ture, ma pacaleste putin lipsa zgomotului(pana ma acomodez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Corect, de obicei schimb cam in 7500 prin oras si cam pe la 6500-7000 afara, la mers de croaziera. Deci crezi ca schimbarea tobei (repet, nu o sa fie chiar goala) o sa afecteze simtitor performantele? Nu uita ca motorul are vreo 130.000 km la activ, dar proaspat segmentat si rodat. Despre ce sustine noul coleg de deasupra ce zici? Cica e pe dos la 4T carburatie... Doar toba, la motocicleta ta (fac presupuneri pt ca nu am avut niciodata modelul ala) nu cred ca o sa schimbe cu mare lucru datele problemei in afara de sunet. In plus, pe evacuarea intermediara nu cred ca ai vreo supapa de tip EXUP care odata eliminata sa duca la scaderi de cuplu. In special la motoarele scoase de fabrica cu astfel de evacuari se resimt cel mai drastic problemele pe care ti le-am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Fzr-ul 1000 are exup montat pe galerie, daca acesta ar fi dat jos, ce trebuie sa reglez pentru a functiona destul de corespunzator pana in 6000 ture, pana acolo are un fel de "balbait"? Din cate am auzit e vorba de amestecul benzina/aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Doar toba, la motocicleta ta (fac presupuneri pt ca nu am avut niciodata modelul ala) nu cred ca o sa schimbe cu mare lucru datele problemei in afara de sunet. In plus, pe evacuarea intermediara nu cred ca ai vreo supapa de tip EXUP care odata eliminata sa duca la scaderi de cuplu. In special la motoarele scoase de fabrica cu astfel de evacuari se resimt cel mai drastic problemele pe care ti le-am spus. Merci. Pana la urma se pare ca n-am sa schimb decat finala. Toata lumea mi-a zis ca la cat de simpla e evacuarea mea n-am sa simt nicio diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.