Sari la conținut

Honda F4 99'


neBu
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Proaspat posesor de F4 sa zicem asa,

 

Mobra a fost accidentata mama ei nu conteaza asta,

Am luat mobra de la o cunostinta, din ce am inteles de la el e o problema la etrierii ( nu stiu ce pistonas ramane blocat sau ceva de genu mi-a explicat tipul ) se comporta in felul urmator, cand franez fata oricat de usor sau tare, franeaza in hopuri ca si cum ar avea abs :)) gen pedala de la masina cam asa face si mobra, acum treaba asta se poate rezolva? daca da cum, cat costa treaba asta daca se poate repara, si daca stie cineva cu cat se plateste treaba asta.

 

Placutele sunt noi, schimbate acum maxim 1 luna ca idee, poate are importanta,

 

Insa sunt putin frustrat ca era sa-mi rup gura......... trebuie mers fix catre directia mecanic/service.

 

 

Multumesc. :hug:

Editat de neBu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai discuri flotante curata si unge cerculetele alea

dai tu berea alta data

 

daca nu functioneaza nici asa, alte discuri

 

iar daca erau garniturile/pistonasele ori nu reveneau franele si trebuia sa dai niste bocanci sanatosi in etrieri sa nu te mai franeze (been there, done that... curatat garnituri si acum revine cu mana), ori scapa presiune ori te mai miri ce... dar in niciun caz nu ar merge "in hopuri"

Editat de maradeanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai asa franeaza, agatat na cum sa zic bing bing bing,

 

 

daca ai discuri flotante curata si unge cerculetele alea

dai tu berea alta data

 

daca nu functioneaza nici asa, alte discuri

 

iar daca erau garniturile/pistonasele ori nu reveneau franele si trebuia sa dai niste bocanci sanatosi in etrieri sa nu te mai franeze (been there, done that... curatat garnituri si acum revine cu mana), ori scapa presiune ori te mai miri ce... dar in niciun caz nu ar merge "in hopuri"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am vazut pe net, ai discuri flotante, uita-te la clip, daca nu intelegi engleza cere-i cuiva sa iti traduca si fa operatiunea

pe scurt, iti spune sa iei un surub lung, 2 saibe pe diametrul surubului si care sa cuprinda "bumbii" aia chiar daca pui surubul in colt, o piulita pt surub, il pui pe "bumb", dai cu spray de frana intre disc si "bumb", invarti, repeti, invarti, repeti, urmatorul... dupa ce ii rezolvi pe toti iei un "spray penetrant" gen WD40, folosesti in acelasi fel ca si cu spray-ul de frana, dar cu modestie sa nu ajunga pe zona care dau placutele, iar in caz ca ajunge dai cu spray de frana din belsug si iei o carpa/servetel curat/a si stergi FOARTE BINE...

la sfarsit, dai pe disc cu spray de frana, cureti cu niste servetele curate, iesi lin pe drum, vezi cum prinde frana (s-ar putea sa fi ramas putin unse discurile), mergi incet pana vezi ca prinde frana macar ca si inainte mergi cum vrei tu. Daca functioneaa, ai de dat o bere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este de la discurile de frana, sau numai de la unul dintre ele.(stramb - ovalizat).

Cauta-ti discuri sh si rezolvi problema.(noi sunt f scumpe).

 

Sau cauta un prieten care e dispus sa iti imprumute roata fata cu tot cu discuri sa faci o proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am vazut clipul, am vorbit cu cineva sa merg la service cu ea sa o verifice, imi e cam teama... toata lumea spune ca sunt discurile de vina.... e cam nasol :(

Dau berea cand vrei tu oricum sunt dator vandut deja :P

 

din cate am vazut pe net, ai discuri flotante, uita-te la clip, daca nu intelegi engleza cere-i cuiva sa iti traduca si fa operatiunea

pe scurt, iti spune sa iei un surub lung, 2 saibe pe diametrul surubului si care sa cuprinda "bumbii" aia chiar daca pui surubul in colt, o piulita pt surub, il pui pe "bumb", dai cu spray de frana intre disc si "bumb", invarti, repeti, invarti, repeti, urmatorul... dupa ce ii rezolvi pe toti iei un "spray penetrant" gen WD40, folosesti in acelasi fel ca si cu spray-ul de frana, dar cu modestie sa nu ajunga pe zona care dau placutele, iar in caz ca ajunge dai cu spray de frana din belsug si iei o carpa/servetel curat/a si stergi FOARTE BINE...

la sfarsit, dai pe disc cu spray de frana, cureti cu niste servetele curate, iesi lin pe drum, vezi cum prinde frana (s-ar putea sa fi ramas putin unse discurile), mergi incet pana vezi ca prinde frana macar ca si inainte mergi cum vrei tu. Daca functioneaa, ai de dat o bere :P



Mecanicul care a schimbat placutele a spus ceva de pistonasele alea si de garnituri din ce imi aduc aminte, dar nu am fost eu de fata asa ca o sa merg la cineva sa o verifice....

 

Nu pot sa abuzez.... adica sa iau roata altuia iti dai seama.

Sigur este de la discurile de frana, sau numai de la unul dintre ele.(stramb - ovalizat).

Cauta-ti discuri sh si rezolvi problema.(noi sunt f scumpe).

 

Sau cauta un prieten care e dispus sa iti imprumute roata fata cu tot cu discuri sa faci o proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile de frana descentrate nu trebuiesc schimbate. Se centreaza pe roata. Nu consta mult.

O singura situatie cere schimbul sau rectificarea: grosime inegala a sectorului de metal. Am intalnit o singura data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maradeanu: esti f tare. am terminat operatiunea din video pus de tine si imi merge frana excelent; nu mai joaca deloc maneta de frana. Multa lume mi-a zis ca-s strambe discurile si sa le schimb. Guess what? Curatand cercurile alea bine, merg perfect franele. Multzam mult omule! Dau eu berea !!!

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baiete o data ce ai pulsatii in maneta ai discuri strambe!

Daca in urma curatari nu mai simti efectul se datoreaza faptului ca honda are etrierele flotante si acea bataie este copiata de etrier.

Asta nu inseamna ca s-au indreptat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti respect renumele si titlul de expert. Cu cea mai mare placere ascult si chiar cer un sfat, mai ales unuia care stie ce vorbeste, cum esti tu. "mai baiete" nu este o exprimare foarte profi; vezi ca nu sunt un pustan cordit. ON: ai dreptate, dupa teste toata dimineata tot joaca maneta cand franez puternic de la o viteza mai mare. Foarte probabil neBu are exact aceeasi problema. Multumesc.

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-a deranjat atat de tare si te-ai simtit ofensat de faptul ca ti-am spus :"mai baiete" eu imi cer scuze.

Doar ca te-ai garabit foarte tare sa ma "pui la punct"pe mine care am incercat sa te ajut,si ti-am spus de la inceput care este prblema ta.

Dupa care l-ai "ridicat in slavi" pe cel care ti-a spus ca trebuie sa le stergi si rezolvi problema......duca care sa iti dai seama ca am avut dreptate.

Scopul tau stringent a fost sa ma pui la respect pe mine ...nu sa-ti rezolvi problema.

 

Sa fii fericit si sa ai parte doar de mecanici care nu te ofenseaza!

 

 

Cu respect TNG!

 

PS La 43 de ani ai mei si 27 de mecanica (tu ai de viata atatia)cred ca imi pot permite sa-ti spun "mai baiete" atunci cand iti vreau binele.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ma baieti"
nu pun pe nimeni la indoiala si nu spun ca am gasit leacul vietii vesnice, deci nici ca ce am propus eu va fi garantat o rezolvare, dar poate il va ajuta pe om si chiar daca nu va fi o solutie definitiva, operatiunea aia ar putea face parte din intretinerea pe care nu o face nimeni (foarte marea majoritate). Cerculetele alea au rolul de a "absorbi" discurile la dilatare, un fel de mini suspensii pentru discuri, iar daca alea se murdaresc s-ar putea sa iti ramana discul intr-o parte (chiar daca nu mult)... la forta poate sa mai "sara" in alta parte si tot asa...

REPET: nu am gasit viata vesnica, dar chestia asta s-ar putea sa ajute destul de multa lume

Nu pun la indoiala nici capacitatea* lui "TNG" in mecanica, dar incerc sa ajut cu solutii provizorii, poate chiar de durata mai lunga si costuri mici. Nu vreau nici sa iau painea de la gura mecanicilor, dar nici sa fie bumbii blocati, mecanicul ii curata, vede ca nu mai pulseaza maneta si-i cere bani de discuri noi (am auzit destul de multe povesti, si nu vreau ca dupa aia sa se spuna ca au fost furati, ca daca stiau faceau chestia asta inainte sa dea o caruta de bani pe piese etc.)

 

 

*am folosit capacitate, nu experienta, pentru ca indiferent de cata experienta ai, daca nu inveti ceva din ea, o ai degeaba

 

**daca e vreun mecanic care se simte in legatura cu "furtul" (ca si ungurii cand dau share la un status sau poza pe facebook cu vreo gluma sau poza amuzanta legata de 'ungaria mare" sau alte chestii), il rog sa inchida browserul sau sa schimbe topicul/pagina. Nu am incercat sa insult pe nimeni, n-am chef de inca un topic cu certuri impotriva oamenilor care "merg ca calu" (cacafonie intentionata).

Editat de maradeanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-a deranjat atat de tare si te-ai simtit ofensat de faptul ca ti-am spus :"mai baiete" eu imi cer scuze.

Doar ca te-ai garabit foarte tare sa ma "pui la punct"pe mine care am incercat sa te ajut,si ti-am spus de la inceput care este prblema ta.

Dupa care l-ai "ridicat in slavi" pe cel care ti-a spus ca trebuie sa le stergi si rezolvi problema......duca care sa iti dai seama ca am avut dreptate.

Scopul tau stringent a fost sa ma pui la respect pe mine ...nu sa-ti rezolvi problema.

 

Sa fii fericit si sa ai parte doar de mecanici care nu te ofenseaza!

 

 

Cu respect TNG!

 

PS La 43 de ani ai mei si 27 de mecanica (tu ai de viata atatia)cred ca imi pot permite sa-ti spun "mai baiete" atunci cand iti vreau binele.

 

Hmmm, posibil sa aveti dreptate insa vad o necesitate ceea ce spune Maradeanu, pt. ca vad logica discurilor si a gaurelelor respective pe disc, adica scopul lor, posibil sa fie chiar unul din discuri stramb bine, am fortat in seara asta de multe ori de test frana fata imi pare ca se duce spre dreapta mai mult deci posibil ca ala sa fie afectat mai mult, motocicleta merge drept fara maini deci nu trage nici la viteza nici cand o lasi libera, doar pe frana se simte asta.

 

"ma baieti"

nu pun pe nimeni la indoiala si nu spun ca am gasit leacul vietii vesnice, deci nici ca ce am propus eu va fi garantat o rezolvare, dar poate il va ajuta pe om si chiar daca nu va fi o solutie definitiva, operatiunea aia ar putea face parte din intretinerea pe care nu o face nimeni (foarte marea majoritate). Cerculetele alea au rolul de a "absorbi" discurile la dilatare, un fel de mini suspensii pentru discuri, iar daca alea se murdaresc s-ar putea sa iti ramana discul intr-o parte (chiar daca nu mult)... la forta poate sa mai "sara" in alta parte si tot asa...

REPET: nu am gasit viata vesnica, dar chestia asta s-ar putea sa ajute destul de multa lume

Nu pun la indoiala nici capacitatea* lui "TNG" in mecanica, dar incerc sa ajut cu solutii provizorii, poate chiar de durata mai lunga si costuri mici. Nu vreau nici sa iau painea de la gura mecanicilor, dar nici sa fie bumbii blocati, mecanicul ii curata, vede ca nu mai pulseaza maneta si-i cere bani de discuri noi (am auzit destul de multe povesti, si nu vreau ca dupa aia sa se spuna ca au fost furati, ca daca stiau faceau chestia asta inainte sa dea o caruta de bani pe piese etc.)

 

 

*am folosit capacitate, nu experienta, pentru ca indiferent de cata experienta ai, daca nu inveti ceva din ea, o ai degeaba

 

**daca e vreun mecanic care se simte in legatura cu "furtul" (ca si ungurii cand dau share la un status sau poza pe facebook cu vreo gluma sau poza amuzanta legata de 'ungaria mare" sau alte chestii), il rog sa inchida browserul sau sa schimbe topicul/pagina. Nu am incercat sa insult pe nimeni, n-am chef de inca un topic cu certuri impotriva oamenilor care "merg ca calu" (cacafonie intentionata).

Explicatie hiper super mega logica pe care nimeni nu prea o stie SUNT SIGUR de asta 99,9% ai mare dreptate insa exista posibilitatea sa fie si discurile blea blea chiar si pistonasele cum deja se pronuntase un mecanic, am mai observat ceva tare, uneori nu mai face, wtf ?

P.s. tre sa dau berea cat de curand :P

 

Iti respect renumele si titlul de expert. Cu cea mai mare placere ascult si chiar cer un sfat, mai ales unuia care stie ce vorbeste, cum esti tu. "mai baiete" nu este o exprimare foarte profi; vezi ca nu sunt un pustan cordit. ON: ai dreptate, dupa teste toata dimineata tot joaca maneta cand franez puternic de la o viteza mai mare. Foarte probabil neBu are exact aceeasi problema. Multumesc.

 

Salutare,
Multumesc pentru informatie, eu inca nu am facut procedura, dar probabil ca am sa o fac, desi am vorbit cu un mecanic sa merg sa se uite si sa curete pistonasele si sa verifice discurile si sa vedem rezlutatul. Insa momentan nu vreau sa investesc nimic in respectivul motor pt. ca au aparut alte probleme no details ;)
Nu trebuie sa ne certam, eu unul nu vreau sa fac asta aici, am facut panarama destula in primul meu topic deschis pe forumul asta, deci nu imi mai permit sa fac panarama :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic discuri strambe. Inotdeauna vibratiile sunt de la discuri strambe.

Niturile alea de le discurile flotante nu prea se intepenesc. In momentul in care discurile se incing se dilata si se deblocheaza. Daca sunt slabe niturile probabil preiau din jocul discului, dar la viteze mai mari tot o sa se simta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...