Sari la conținut

Indian Motocycle corner


fhchth
 Share

Postări Recomandate

asta este trotineta mea , un scout 741 din 1940 care a fost bucati ( cadrul rupt in 10 locuri cel putin , lipsa bucati din el ) o gramada de piese lipsa !

 

scout , care a ajuns pe meleaguri , tot cu razboiul , doar ca nu era chiar in tabara zundappurilor :)

 

Dupa 7 ani de strins piese, privit la poze, speranta , si munca a iesit ce mi-am dorit ,

 

mai exista oameni la noi ce au in cap sa isi adune un indian , sau pasionati de indian ??

 

Tin sa va anunt ca avem ( asociatia Bastybikes ART ) ca parteneri : indian Parts Europe , Indian trading UK , Indianteile DE !

 

piesele NU mai sunt o problema !

 

Poze cu indian-uri sunt bine venite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte frumoasa fiara si pune si cateva poze cu etapele trecute. Desigur pe larg pe webiste-ul tau!
AI creat efectul unei motociclete civile rosii militarizate, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb !!! Cei de la " Restaurari " de pe Discovery History ar fii invidiosi !! :10:

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Basty, jos palaria in fata ta! tot respectul, omule. Cred ca este unicat in Romania modelul asta. Eu am de opt ani un Indian Chief din 48.., dar tatuat pe juma de mana. Sunt fan Indian. Felicitari inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo omule.

Asta era surpriza pentru Sambata?

salut mihai ,

da era si asta printre ele ...

azi ies la turici :) sunt si eu pt prima oara in 7 ani in concediu :)

 

Foarte frumoasa fiara si pune si cateva poze cu etapele trecute. Desigur pe larg pe webiste-ul tau!

AI creat efectul unei motociclete civile rosii militarizate, nu?

merci aleco ... am o gramada de poze pe blog cu restaurarea , o sa bag si sici ceva poze daca sunt amatori ...

 

ideea culorii : eu toata viata mi-am dorit un indian , indianul pt mine inseamna acel rosu ... Redskin-ul , dar iesine pe cimp la ture de test anul trecut l-am trintit pe o parte ... si singura piesa cu chit pe ea ( rezervorul ) binenteles ca se bulise ... asa ca fiind doar o infundatura locala ( dupa ce am desfacut rezervorul venit din razboi , recositirit/alamit / tratat cu sealant ) m-am decis sa il fac in grund ca si restul motocicletei !

 

nu este verde militar , este doar grund ... vedrele original se vede pe stop-uri , blackout fata , claxon , care sunt NOS ... pina la urma ( probabil la anu ) va fi un militar cu toate briz briiz urile pe el ...

 

Basty

 

9078 ORASUL STALIN

Asta era un numar de inmatriculare vechi?

Zice un brasoveam mai jos ... orasul stalin a fost brasovul intre 51 si 60 ... Dupa ce " unchiul Samuila si armata eliberatoare sovietica ' i-au trimis pe nazisti acasa ! :)

 

Basty, jos palaria in fata ta! tot respectul, omule. Cred ca este unicat in Romania modelul asta. Eu am de opt ani un Indian Chief din 48.., dar tatuat pe juma de mana. Sunt fan Indian. Felicitari inca o data.

Multumesc , mi-ar place foarte mult sa nu mai fie unicat (adica sa mai apara si pe la noi trotinete de genul ) as fi foarte fericit sa aud ca cineva mai are un indian ( nu HD twincam cu sigla de indian .. ma refer la indian 2007 ) pe la noi .... stie cineva ceva modele pre 1960 ??? ...

 

pina acum ar mai fi cineva pe care cunosc cu un 101 dar omul nu mai locuieste in RO ....

 

Basty

 

o mica lista de caracteristici ALE MOTORETEI :

acceleratie pe maneta stinga

avans (retard ) maneta dreapta ...

ambreiaj la picior pe dreapta

schimbator mina dreapta

frina picior dreapta

 

Acceleratia a fost pe stinga deoarece avea si un suport de Gun pe drepta furcii , gun care probabil era folisit in mers .

 

 

am trecut motoreta pe 12 V ( carcasa autolite cu interior BOsch deoarece Autolite-ul este cu " daily maintenance" ) atit ca, nu am gasit claxonul NOS si un stop pe 12 doar pe 6 ... acum intrebarea e cine poate sa imi puna o rezistenta sau ceva minune electrica pe insrtalatie sa pot claxona si folosi stop-ul de 6V in instalatie de 12 V ??? >

 

Motoreta are 500cc , este echipata cu sistem electric autolite ( inclusiv bobina , care este veche si folosita dar inca merge excelent )

 

fiind in contact cu oamnenii care merg pe pista de sare , am observat ca tendintele in vestul evoluat , este de a tuna si customiza indianul 741 fiind un model mai popular si mai ieftin si deja exista pe piata :

 

741 Tuning posibilitati existente pe piata !

 

Stroker Kit + big bore kit ( ajungi pe la 750cc )

Big boire kit only ( 600cc )

unii pun cutii englezesti Burman in 4 trepte cu chain cover Bastybikes ( care sper sa ajunga la anul pe pista de sare )ar fi prima piesa facuta de mine ce ajunde la boneville flats ..

Magneto

Admisie marita

 

astea ar fi specialitatile pt urmatorul proiect de Indian 741 ce il voi face ...

 

aici su un video sa va puna zimbetul pe Buze :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Armata rusa nu a trecut prin Transilvania chiar ca prin branza in ciuda faptului ca in general a fost precedata de armata romana. Spre exemplu in Banat au fost contraofensive puternice. Poate in astfel de momente sa fi ajuns abandonata in mana civililor. La cum era gestiunea la rusi mai greu de crezut ca a ajuns la civili romani la plecarea trupelor de ocupatie in 58. Poate a scapat de presele americane montate pe vas in portul Constanta de rezolvau surplusul rusesc proprietate defapt americana (prin lend-lease) in 44.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii mai multe despre cum a ajuns, ramas pe la noi?

ar fi fost o poveste draguta .. din pacate ea singura istorie ce o are in tara noastra , este la mine in garaj , eu am adus-o din polonia acu 7 ani .... si de atunci tot string piese ...

si ma hranesc cu poze ... si porniri pe stand din teava :))

 

de obicei se zice ca povestea/istoria face jumate din motocicleta :)) cumparind-o de la un dealer polonez nu am putut scoate un cuvint despre istorie de la el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uploadat un video cu sunetul lui dupa mai multe reglaje ...

 

http://youtu.be/_hBdahjJ5YE



reconstructia a inceput de la o chestie care arata de genul , si dupa zile de frezat la dremmel alama afara pt a putea suda anumite chestii a iesit ceva de genul , aliniat dupa carte .

 



Motocicletele indian sunt inca folosite pt Wall of death :si sunt multi oameni care si-au construit acasa W,O.D

 

in may vine in rominia si un indian 101 Wall of death bike pt mici modificari :) pun poze dupa ce a ajuns ...

 

 

 

Un mos cu cohones : parca il si vad pe noul stand de frinare al RAR ...frinati va rog .. :)

 

Editat de basty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Este si motocicleta americana preferata mea. Este de laudat ca esti printre putinii romani care mai aduc in tara piese valoroase ( ca in rest au tot plecat de la noi catre vest) La proiectul tau se potriveste zicala : OLD INDIANS NEVER DIE



Frumoasa versiunea militara

post-27079-0-28446900-1366792142_thumb.jpg

post-27079-0-07141700-1366792461_thumb.jpg

post-27079-0-93081900-1366792472_thumb.jpg

post-27079-0-96220300-1366792480_thumb.jpg

Editat de Marlon Brando
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...