fhchth Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 asta este trotineta mea , un scout 741 din 1940 care a fost bucati ( cadrul rupt in 10 locuri cel putin , lipsa bucati din el ) o gramada de piese lipsa ! scout , care a ajuns pe meleaguri , tot cu razboiul , doar ca nu era chiar in tabara zundappurilor Dupa 7 ani de strins piese, privit la poze, speranta , si munca a iesit ce mi-am dorit , mai exista oameni la noi ce au in cap sa isi adune un indian , sau pasionati de indian ?? Tin sa va anunt ca avem ( asociatia Bastybikes ART ) ca parteneri : indian Parts Europe , Indian trading UK , Indianteile DE ! piesele NU mai sunt o problema ! Poze cu indian-uri sunt bine venite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Bravo omule. Asta era surpriza pentru Sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Foarte frumoasa fiara si pune si cateva poze cu etapele trecute. Desigur pe larg pe webiste-ul tau!AI creat efectul unei motociclete civile rosii militarizate, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 9078 ORASUL STALIN Asta era un numar de inmatriculare vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Superba! Imi place foarte mult furca, dar casca si cu ochelarii fac totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Orasul Stalin = Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Felicitari arata fenomenal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Donatie de la unchiul Samuila pentru armata eliberatoare sovietica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Superb !!! Cei de la " Restaurari " de pe Discovery History ar fii invidiosi !! Editat Aprilie 21, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Basty, jos palaria in fata ta! tot respectul, omule. Cred ca este unicat in Romania modelul asta. Eu am de opt ani un Indian Chief din 48.., dar tatuat pe juma de mana. Sunt fan Indian. Felicitari inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 Bravo omule. Asta era surpriza pentru Sambata? salut mihai , da era si asta printre ele ... azi ies la turici sunt si eu pt prima oara in 7 ani in concediu Foarte frumoasa fiara si pune si cateva poze cu etapele trecute. Desigur pe larg pe webiste-ul tau! AI creat efectul unei motociclete civile rosii militarizate, nu? merci aleco ... am o gramada de poze pe blog cu restaurarea , o sa bag si sici ceva poze daca sunt amatori ... ideea culorii : eu toata viata mi-am dorit un indian , indianul pt mine inseamna acel rosu ... Redskin-ul , dar iesine pe cimp la ture de test anul trecut l-am trintit pe o parte ... si singura piesa cu chit pe ea ( rezervorul ) binenteles ca se bulise ... asa ca fiind doar o infundatura locala ( dupa ce am desfacut rezervorul venit din razboi , recositirit/alamit / tratat cu sealant ) m-am decis sa il fac in grund ca si restul motocicletei ! nu este verde militar , este doar grund ... vedrele original se vede pe stop-uri , blackout fata , claxon , care sunt NOS ... pina la urma ( probabil la anu ) va fi un militar cu toate briz briiz urile pe el ... Basty 9078 ORASUL STALIN Asta era un numar de inmatriculare vechi? Zice un brasoveam mai jos ... orasul stalin a fost brasovul intre 51 si 60 ... Dupa ce " unchiul Samuila si armata eliberatoare sovietica ' i-au trimis pe nazisti acasa ! Basty, jos palaria in fata ta! tot respectul, omule. Cred ca este unicat in Romania modelul asta. Eu am de opt ani un Indian Chief din 48.., dar tatuat pe juma de mana. Sunt fan Indian. Felicitari inca o data. Multumesc , mi-ar place foarte mult sa nu mai fie unicat (adica sa mai apara si pe la noi trotinete de genul ) as fi foarte fericit sa aud ca cineva mai are un indian ( nu HD twincam cu sigla de indian .. ma refer la indian 2007 ) pe la noi .... stie cineva ceva modele pre 1960 ??? ... pina acum ar mai fi cineva pe care cunosc cu un 101 dar omul nu mai locuieste in RO .... Basty o mica lista de caracteristici ALE MOTORETEI : acceleratie pe maneta stinga avans (retard ) maneta dreapta ... ambreiaj la picior pe dreapta schimbator mina dreapta frina picior dreapta Acceleratia a fost pe stinga deoarece avea si un suport de Gun pe drepta furcii , gun care probabil era folisit in mers . am trecut motoreta pe 12 V ( carcasa autolite cu interior BOsch deoarece Autolite-ul este cu " daily maintenance" ) atit ca, nu am gasit claxonul NOS si un stop pe 12 doar pe 6 ... acum intrebarea e cine poate sa imi puna o rezistenta sau ceva minune electrica pe insrtalatie sa pot claxona si folosi stop-ul de 6V in instalatie de 12 V ??? > Motoreta are 500cc , este echipata cu sistem electric autolite ( inclusiv bobina , care este veche si folosita dar inca merge excelent ) fiind in contact cu oamnenii care merg pe pista de sare , am observat ca tendintele in vestul evoluat , este de a tuna si customiza indianul 741 fiind un model mai popular si mai ieftin si deja exista pe piata : 741 Tuning posibilitati existente pe piata ! Stroker Kit + big bore kit ( ajungi pe la 750cc ) Big boire kit only ( 600cc ) unii pun cutii englezesti Burman in 4 trepte cu chain cover Bastybikes ( care sper sa ajunga la anul pe pista de sare )ar fi prima piesa facuta de mine ce ajunde la boneville flats .. Magneto Admisie marita astea ar fi specialitatile pt urmatorul proiect de Indian 741 ce il voi face ... aici su un video sa va puna zimbetul pe Buze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu stii mai multe despre cum a ajuns, ramas pe la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 de pornit cum il pornesti ca vaz ca n-are pedala kickstart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu stii mai multe despre cum a ajuns, ramas pe la noi? Cele mai multe harley si Indian au ajuns la noi cu armata rosie eliberatoare : http://fototeca.iiccr.ro/picdetails.php?picid=31876X6X277 de pornit cum il pornesti ca vaz ca n-are pedala kickstart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Fratii nostri, rusii (dreacu sa-i ia de burghezi cu tezele lor latiniste), nu prea lasau chestii pe la noi, ba din contra, luau... Sigur are o poveste interesanta, ca orice motocicleta militara din 2RM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Armata rusa nu a trecut prin Transilvania chiar ca prin branza in ciuda faptului ca in general a fost precedata de armata romana. Spre exemplu in Banat au fost contraofensive puternice. Poate in astfel de momente sa fi ajuns abandonata in mana civililor. La cum era gestiunea la rusi mai greu de crezut ca a ajuns la civili romani la plecarea trupelor de ocupatie in 58. Poate a scapat de presele americane montate pe vas in portul Constanta de rezolvau surplusul rusesc proprietate defapt americana (prin lend-lease) in 44. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu stii mai multe despre cum a ajuns, ramas pe la noi? ar fi fost o poveste draguta .. din pacate ea singura istorie ce o are in tara noastra , este la mine in garaj , eu am adus-o din polonia acu 7 ani .... si de atunci tot string piese ... si ma hranesc cu poze ... si porniri pe stand din teava ) de obicei se zice ca povestea/istoria face jumate din motocicleta ) cumparind-o de la un dealer polonez nu am putut scoate un cuvint despre istorie de la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AUTOMOBILIA Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Respectele mele ! PS Nr. e de bicicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patratel 73 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Superba ,felicitari pentru rezultat, rabdare si nu numai...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) am uploadat un video cu sunetul lui dupa mai multe reglaje ... http://youtu.be/_hBdahjJ5YE reconstructia a inceput de la o chestie care arata de genul , si dupa zile de frezat la dremmel alama afara pt a putea suda anumite chestii a iesit ceva de genul , aliniat dupa carte . Motocicletele indian sunt inca folosite pt Wall of death :si sunt multi oameni care si-au construit acasa W,O.D in may vine in rominia si un indian 101 Wall of death bike pt mici modificari pun poze dupa ce a ajuns ... Un mos cu cohones : parca il si vad pe noul stand de frinare al RAR ...frinati va rog .. Editat Aprilie 24, 2013 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Felicitari Este si motocicleta americana preferata mea. Este de laudat ca esti printre putinii romani care mai aduc in tara piese valoroase ( ca in rest au tot plecat de la noi catre vest) La proiectul tau se potriveste zicala : OLD INDIANS NEVER DIE Frumoasa versiunea militara Editat Aprilie 24, 2013 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Felicitari fratioare....multa munca,dar si satisfactia mare!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) ceva video-uri noi cu indianul in actiune .... http://www.youtube.com/watch?v=hKWVVX-Zfzg&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=XxiFPDMVd80&feature=youtu.be si ceva poze cu saua spate atasata si sarite sofer custom . Editat Aprilie 27, 2013 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.