Sari la conținut

Postări Recomandate

3 hours ago, Motorist@ said:

Mie nu mi se par mari diferente....

De fapt pare la fel, doar coloristica difera   :)

2024_KTM_390_ADVENTURE_1699072344270_1699072351121.jpg

Ma refer la modelul 2024 versus modelele anterioare....

 

 

Asta nu e model 2024 . 

Cam asa ar arata , zic gurile targului .

2024-KTM-390-Adventure-Spied.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 299
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Motorist@ a spus:

Cum adica se blocheaza releul de pornire?

Simplu, nu face contact releul. Se aude un "tac" incet si electromotorul nu se invarte.

Soluția... ridic spatele motocicletei, o trantesc de pământ (sau dau jos saua si misc 1 pic releul) , apas din nou butonul si merge.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Leon a spus:

Ai nevoie de redresor?

 

Am acasă, dar eram in alt județ, Intr o comună izolat :))

Ca update.. a fost simplu. Am fost la service și mi au dat 2 vești, una buna și una proastă.

Cea bună că e posibil instalația accelerației să aibă ceva (mai nou am găsit tiparul problemei, când virez dreapta la viteză foarte mică se întrerupe accelerația). 

Cealaltă veste e că n o să remedieze KTM problema pe garanție.

De ce? Probabil vă întrebați.

Am motorul de un an și 12.000km evident că am pus un kit de proiectoare, manșoane încălzite, și la o astfel de problema apar in filmări doveditoare ale problemei. 

Mi au spus sa verific problema pe cont propriu, iar daca aflu ce e, să readuc motorul la starea stock, și se încearcă rezolvarea pe garanție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, 3.14 a spus:

Asta nu e model 2024 . 

Cam asa ar arata , zic gurile targului .

2024-KTM-390-Adventure-Spied.jpg

 

Pai asta e varianta cu spite (care probabil o sa fie model 2025 cum mai spunea cineva), eu ziceam de varianta standard cu roti turnate, 2024....

Acum 16 ore, pepsi a spus:

Simplu, nu face contact releul. Se aude un "tac" incet si electromotorul nu se invarte.

Soluția... ridic spatele motocicletei, o trantesc de pământ (sau dau jos saua si misc 1 pic releul) , apas din nou butonul si merge.

 

Nu e mai simplu sa iei un alt releu?

De fapt. verifica sa nu fie totusi un contact imperfect pe undeva....Nu m-ar mira la cat vibreaza motorul asta  :)

Acum 14 ore, Cristian C. a spus:

 

Am acasă, dar eram in alt județ, Intr o comună izolat :))

Ca update.. a fost simplu. Am fost la service și mi au dat 2 vești, una buna și una proastă.

Cea bună că e posibil instalația accelerației să aibă ceva (mai nou am găsit tiparul problemei, când virez dreapta la viteză foarte mică se întrerupe accelerația). 

Cealaltă veste e că n o să remedieze KTM problema pe garanție.

De ce? Probabil vă întrebați.

Am motorul de un an și 12.000km evident că am pus un kit de proiectoare, manșoane încălzite, și la o astfel de problema apar in filmări doveditoare ale problemei. 

Mi au spus sa verific problema pe cont propriu, iar daca aflu ce e, să readuc motorul la starea stock, și se încearcă rezolvarea pe garanție. 

Poate atinge undeva si cand virezi dreapta sugrumi cumva cablul de acceleratie .

 

La o adica, daca o duci la service pe garantie, cred ca e suficient sa dai proiectoarele jos, nu m-as apuca sa demontez si mansoanele incalzite....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Cristian C. a spus:

Cea bună că e posibil instalația accelerației să aibă ceva (mai nou am găsit tiparul problemei, când virez dreapta la viteză foarte mică se întrerupe accelerația). 

 

Atunci e clar, cand tragi dreapta, acceleratia este intrerupta. ai un blocaj pe traseu cablu. Ai cruise, are senzor de pozitie  pe manson acceleratie? si de acolo poate fi? Ia la verificat cablul

TPS ul mai poate fi la fel de vina...asta e mai scump ,dar poate nu i el. Poate doar mufe...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

 Ai cruise, are senzor de pozitie  pe manson acceleratie? si de acolo poate fi? ....Poate doar mufe...

 

 

Mâine sau poimâine demontez toată partea din fata, din nou.. o sa verific conexiunea mufelor (Cruise a fost mutat la instalația accelerației) poate r o neregula acolo, o sa aplic și spray de contacte. Cablul e liber, nu trage, nu se sugruma, naiba sa l ia. Să sperăm că e doar un contact prost. 

Dar munca demontării părții din fața.. e crunta, durează 1 zi întreagă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

 

Mâine sau poimâine demontez toată partea din fata, din nou.. o sa verific conexiunea mufelor (Cruise a fost mutat la instalația accelerației) poate r o neregula acolo, o sa aplic și spray de contacte. Cablul e liber, nu trage, nu se sugruma, naiba sa l ia. Să sperăm că e doar un contact prost. 

Dar munca demontării părții din fața.. e crunta, durează 1 zi întreagă.

Super.

Sa pui aici un feedback ceva...Poate mai patesc si altii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, babinu nx650 a spus:

A încercat cineva Mitas e 07 + ?

Sau poate o combinație mai bună pentru 50 on - 50 off road ?

Pentru spate am luat deja e 07 +. Parcă nu m-aș încumeta să pun și pe față același model.

Da, eu

 Deja aprox 5000 km cu anvelopele astea, cu destul de mult facut pe off.

Is destul de multumit pe off de ele, rar am simtit nevoia de e-09 :)

 

dar pe asfalt am patit de vreo 2 ori sa fuga soatele, ce nu am patit cu tkc70

deci daca vrei 50-50, merita

Daca vrei mai mult pe off, dute pe e-09

Vezi pe canalul meu de YT cam cum se descurca

https://youtube.com/@AlexandruGaal?si=3JlH4lkWsBXyvFzc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Motorist@ a spus:

Sa pui aici un feedback ceva...Poate mai patesc si altii :)

 

Am demontat astăzi toată partea din față, inclusiv modulul accelerației de pe ghidon.. n am găsit nimic în neregula, contactele curate, mufate corespunzător, nimic îndoit, ciupit. 

Am folosit un spray de contacte bun in mufe, le am cuplat la loc și cam aia a fost. Am mișcat in ambele direcții, nu s-au întâmplat nimic, Cruise control-ul funcționează perfect.

Rămâne de văzut zilele astea daca reapar nereguli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.02.2024 la 14:33, Cristian C. a spus:

 

Am demontat astăzi toată partea din față, inclusiv modulul accelerației de pe ghidon.. n am găsit nimic în neregula, contactele curate, mufate corespunzător, nimic îndoit, ciupit. 

Am folosit un spray de contacte bun in mufe, le am cuplat la loc și cam aia a fost. Am mișcat in ambele direcții, nu s-au întâmplat nimic, Cruise control-ul funcționează perfect.

Rămâne de văzut zilele astea daca reapar nereguli.

Caz ciudat: azi, dupa ce am plecat spre job mi s-a aprins martorul galben de motor (butoiasul) si la un moment dat nu mai accelera, desi motorul era pornit (adica imvarteam de acceleratie degeaba, motorul nu se misca din loc).

De 2 ori am patit in trafic pana am ajuns la job (solutia de moment a fost sa opresc si sa repornesc motorul).

Enervanta treaba.

 

Aveti idee ce ar putea fi?

La 26.02.2024 la 17:26, pepsi a spus:

Simplu, nu face contact releul. Se aude un "tac" incet si electromotorul nu se invarte.

Soluția... ridic spatele motocicletei, o trantesc de pământ (sau dau jos saua si misc 1 pic releul) , apas din nou butonul si merge.

 

Azi am ramas fara acceleratie in trafic de 2 ori, ceea ce e frustrant.

Ai intampinat vreodata problema asta?

Am vazut ca ai mers ceva cu KTM-ul, ma gandeam ca ai mai multa experienta si poate stii despre ce e vorba...

Am de putin timp motorul...si pentru ca mai are doar vreo 4 luni garantie, nu m-am dus la service pentru schimb de ulei si filtre, preferand sa le fac eu ca la carte(si din cauza ca service-ul Go Racing e mega-departe de mine si ar trebui sa pierd 2 zile/ cand il duc si respectiv cand il ridic de la ei, ca am mai fost si stiu despre ce  e vorba)... Dar, incep sa regret decizia  :(

 

Fiabilitatea KTM nu e cea mai buna, tot japonezele sunt pe podium  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am avut pana acum problema asta, dar cel mai probabil o diagnoza ar trebui sa i-ti dea niste indicatii de la ce vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am  gasit ceva asemanator.

Am citit comentariile si la unii a disparut din senin, la altii era ceva de la cablul accceleratiei/senzor....sau cica de la ECU ca era bateria pe duca....

Pana la urma a trecut de la sine....Habar nu am de ce a facut asa.

Doar ieri de dimineata a facut figura cu acceleratia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.03.2024 la 10:16, Motorist@ a spus:

Caz ciudat: azi, dupa ce am plecat spre job mi s-a aprins martorul galben de motor (butoiasul) si la un moment dat nu mai accelera, desi motorul era pornit (adica imvarteam de acceleratie degeaba, motorul nu se misca din loc).

De 2 ori am patit in trafic pana am ajuns la job (solutia de moment a fost sa opresc si sa repornesc motorul).

Enervanta treaba.

 

Aveti idee ce ar putea fi?

Azi am ramas fara acceleratie in trafic de 2 ori, ceea ce e frustrant.

Ai intampinat vreodata problema asta?

Am vazut ca ai mers ceva cu KTM-ul, ma gandeam ca ai mai multa experienta si poate stii despre ce e vorba...

Am de putin timp motorul...si pentru ca mai are doar vreo 4 luni garantie, nu m-am dus la service pentru schimb de ulei si filtre, preferand sa le fac eu ca la carte(si din cauza ca service-ul Go Racing e mega-departe de mine si ar trebui sa pierd 2 zile/ cand il duc si respectiv cand il ridic de la ei, ca am mai fost si stiu despre ce  e vorba)... Dar, incep sa regret decizia  :(

 

Fiabilitatea KTM nu e cea mai buna, tot japonezele sunt pe podium  :)

 

Salut. Si eu il am de nou, 2022, 12.000km fara probleme pana a incuput sa o ia razna.

La GoRacing am fost si eu si mi-au spus cele mentionate in postarile anterioare. Nu vor rezolva problema ta sau pana o fac iese din garantie de tot.

Dupa ce am desfacut si reasamblat totul cum am mai spus nu a mai avut simptome. nici n am mai apucat sa merg prea mult cu el.. cativa km doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu merg zilnic aproape.

Si azi sunt cu el desi e frig afara.

Din fericire, merge perfect acum...n-a mai aparut eroarea aia.

Dar e enervanta treaba ca pot sa apara chestii cand nu te astepti.

 

Repet, KTM nu prea sta bine la fiabilitate... Am tot citit pe site-urile de-afara si multi au avut probleme cu ele (ktm in general, nu doar 390)

Dar ce sa-i faci cand le fabrici prin India sau China (cum e 790 Adv. care e 100% chinezesc)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Motorist@ a spus:

Repet, KTM nu prea sta bine la fiabilitate... Am tot citit pe site-urile de-afara si multi au avut probleme cu ele (ktm in general, nu doar 390)

Dar ce sa-i faci cand le fabrici prin India sau China (cum e 790 Adv. care e 100% chinezesc)

 

 

 

 

Partea haioasa e ca atat indienii cat si chinezii stau deja mult mai bine la capitolul fiabilitate decat austriecii si spun asta in calitate de posesor de portocala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Partea haioasa e ca atat indienii cat si chinezii stau deja mult mai bine la capitolul fiabilitate decat austriecii si spun asta in calitate de posesor de portocala.

 

Pe ce te bazezi cand faci afirmatia de mai sus?

 

Adevarul este ca CFmoto (care produce si el 800mt cu acelasi motor chinezesc de pe 790Adv) pare ca stie ce vrea (cred ca este printre putinii producatori de motociclete, care ofera 5 ani garantie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Motorist@ a spus:

 

Pe ce te bazezi cand faci afirmatia de mai sus?

 

Adevarul este ca CFmoto (care produce si el 800mt cu acelasi motor chinezesc de pe 790Adv) pare ca stie ce vrea (cred ca este printre putinii producatori de motociclete, care ofera 5 ani garantie)

 

  • Cunostiinte generale
  • Garantiile pe care le acorda [si modul cum le onoreaza] diversii producatori
  • Teste facute de 3rd party 

Referitor la ultimul punct ca exemplu, are Rian de la F9 un test pe uleiuri scoase din diverse branduri de mobre in care se analizeaza continutul de impuritati in special particule metalice si rezultatele sunt ca sa zic asa surprinzatoare.

Si pentru ca tot ai adus CF Moto in discutie, sa te uiti de curiozitate ce interval de schimb pt ulei dau ei [poti sa te uiti si la Kove] si uite asa incet incet se contureaza niste raspunsuri. 

P.S. Sa nu iti inchipui ca eu am respectat intervalele date de KTM, am mers pe jumatate din specificatia lor in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O tura adenture super faina pe langa cluj.

 

Zice tipul asta ca au reusit sa activeze RIDE MODE-urile pe 390 din 2021.
Chiar daca cu ultima versiunea de SW, ele nu erau active, deoarece avea ceva erori la ABS ce nu se puteau sterge.

Dupa ce au reinstalat softul de ABS, au reusit sa activeze si RIDE MODE-urile.
Merita sa punem 1 pic de presiune pe dealeri localni sa insiste 1 pic in privinta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

In ultima luna am mai facut niste downgrade-uri / upgrade-uri la motoreta...

1. am anulat senzorul de sidestand, deoarece in ultima vreme probabil ca s-a slabit arucul ei, iar pe denivelari de la mici miscari se oprea motorul

2. am facut un upgrade la suspensia fata cu kit de cartuse Andreani Misano... inca fac experimente cu diferite reglaje, deci nu pot sa trag o concluzie daca e mult mai bun decat OEM

 

20240410_141529.thumb.jpg.9022f1e2e57731b2f3eb99fc792d7ef4.jpg20240410_142308.thumb.jpg.4be0de41afa5d509f67ef3a06b97d066.jpg

20240404_170851.thumb.jpg.de86133bff0c102845644127b56c73e5.jpg20240404_172748.thumb.jpg.9a4c80872285a575119353180b2ce7d6.jpg20240404_172754.thumb.jpg.e24d031d35e11ecb8ed23be389036f74.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Testand noua suspensie...

Pe asfalt, pe viraje nu am simtit sa se comporte mai bine sau mai rau, 

face bootom out la fel ca cel original dupa o saritura

Inschimb pe pietre / bolovani mari mi se pare ca am control mult mai bun, fata preia denivelarile mai bine, nu sare in stanga dreapta :)

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea.

 

Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta.

 

Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum.

 

Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea.

 

Idei bune de pus în practica?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa 

https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html

Coboara cu 25mm

Acum 12 minute, pepsi a spus:

eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa

Adică sa puna doar un picior jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...