Buzz Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, Ma tenteaza sa-mi iau pe langa mobra actuala un chopper mic, pe care sa-mi urc prietena si cateva bagaje mici si sa plec, vreau unul mic din motive financiare bineinteles. Intrebarea este cum se comporta un astfel de chopper cu 2 persoane si bagaje, in principiu ma intereseaza cum se comporta la urcare gen Transfagarasan, daca se forteaza? Nu ma intereseaza daca ma depasesc toti, doar sa nu ma depaseasca si biciclistii 250 sau 400 avand in vedere diferentele de pret? Daca 250 ar ajunge ar fi ideal, astept si cateva recomandari. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 n-am asa mic, dar daca vrei si bagaje si prietena, ar trebui sa incepi de la 400 si sa te uiti in sus la prima strigare as recomanda kawasaki en500/ltd 450 sau virago 535 (ca sa fie un buget cat de cat mai redus) cu mobra de 250 e chin la dumuri lungi, mai ales incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Daca nu aveti 180 Kg impreuna nu-i nici o problema o cilindree de 250. O sa urci cu prima treapta, turat catre plaja superioara. Vorba aceea: La vale sa-ti vad puterea, nu la deal sa iti iau pielea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Avem 150-160 Kg amandoi, plus bagaje ma gandesc ca ajungem la 180, poate chiar depasim. Nici nu vreau sa simt ca o sa explodeze in urcare motorul. Daca e asa , atunci ma voi orienta spre cele spuse de voi 400-535, damn it, speram totusi. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malleficas Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Masa autorizata pentru un Intruder de 250 e de 159 kg. Cu mine in sa (cam 60 kg) merge binisor (prinde 120 - 130 km daca nu e vant), in schimb cand il incarci cu 100 de kg se schimba treaba (viteza maxima scade cam cu 20 de km ) Daca vrei si pasager mergi pe ceva mai mare ca o sa va chinuiti cu un 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Daca merge 80-100 cu 2 oameni si bagaje nu-i o problema. Depasiri nu ma intereseaza sa fac decat daca merge careva incet de tot...la deal ar fi problema pe care o vad eu, imaginandu-mi prietena in spate si bagajele...nu vreau sa omor motorul urcand in treapta 1...si nici nu vreau sa urc cu 30 la ora, chiar is curios cu ce viteza ar urca dealul in 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Recomand virago 535! Trage foarte bine si cand e incarcata. Eu n-am simtit diferenta de putere si viteza cu sau fara pasager. La deal se simte cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Recomand virago 535! Trage foarte bine si cand e incarcata. Eu n-am simtit diferenta de putere si viteza cu sau fara pasager. La deal se simte cel mai bine. Mersi. Care ar fi consumul in afara localitatii cu 2 persoane si bagaje? Pe net e pe undeva la 5.2/5.5 dar nu mentioneaza incarcatura. Haideti, careva cu vreun chopper de 400? ma intereseaza si comportamentul acestui motor fata de 250 la cele mentionate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Eu am avut Kawasaki EL250, e ieftin si are putere mai mare decat celelalte 250-uri. Cu piesele sh s-ar putea sa fie o problema, sunt cam rare. Cand l-am vandut omul nici nu s-a dat cu el, pretentia era sa fie suficient de puternic cu el pasager... avea 110kg iar eu 75. /index.php?/topic/682738-kawasaki-eliminator-250/ Editat Mai 13, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelshak Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Eu am un Suzuki de 250. Am facut drumuri cu el incarcat, dar fara pasager. Cred ca e prea mic la drum lung cu 2 oameni. Virago suna bine pentru ce vrei tu. Si nici nu sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Recomand Kawasaki EN 500, eu am si sunt multumit de el. Vara aproape in fiecare weekend il incard cu una bucata prietena si o gramada de bagaje (asa e cand iei si prietena), si mergem pe coclauri cu cortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ahoi! Un prieten are Yamaha Dragstar de 400cc care intamplator e si de vanzare, am facut impreuna Transfagarasan, Transalpina si alte drumuri si era si cu nevasta si cu bagaj si nu a avut probleme. Daca vrei iti ofer detalii despre motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) 250 e mititel pt ce vrei tu sa faci...nu se pune problema ca nu ajunge la 120, se pune problema ca nu are cuplu. Eu am avut un Shadow 125 si am fost cu el la mare.... m-a gasit benga pe autostrada ) ai asa in ordine crescatoare VN400 Vulcan derivat din 800 Dragstar 400 derivat din 650 Shadow 400 derivat din 750 Honda Steed derivat de shadow-ul de 600 Suzuki Desperado derivat din Marauder de 800 Astea sunt cam cele mai aratoase din categoria de 400 dar si cele mai scumpe... SUnt facute pt piata din Japonia si sunt derivate din fratii mai mari avand motoarele ,, sugrumate'' Dragstarul e pe cardan deci scapi de lant si intretinerea aferenta. Eu am versiunea de 650 classic si e super confortabil; loc de bagaje enorm si autonomie buna. Mai ai: Virago 535 EN 500 virago este destul de mic ca si marime fizica, e posibil sa-l gasesti destul de inghesuit... E destul de agil in schimb avand cuplul mai mare decat cele de 400 si fiind mai usor ca acestea. Ca si Dragstar, e tot pe cardan EN 500 e mai mare decat Virago ca dimensiuni si are motorul destul de potent. poti face ture linistit cu bagaje, catel, purcel, etc Depinde in fond si de ce buget ai Editat Mai 13, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Sal, foarte/extrem de experimentat nu sint dar iti raspund si eu din propria experienta. 250cc in 2 plus bagaje se poate dar te chinui. Am mers pe un EL250 (kawasaki) de unul singur si pe o viroaga de 250 si a fost ok, dar la dealuri mai abrubte.... Lista mea de sugestii: Kawa vulcan 500/ltd 450. Am avut 450-ul pe vremuri si a fost super ok cu tot cu gagica si drumuri lungi dar drepte ( olanda). Acum am vulcanul de 500 si bat Asia si de unul singur si citeodata in 2. Avantaje: piese sh la tot pasul, relativ ok la pret, putere cit cuprinde ( motor de gpz), super confortabil pt pasager, si tragi de ea ca de magar. Viroaga de 535. La fel ca vulcanul de 500. aici e mai mult vb de gusturi. yamaha dragstar 650 honda shadow 600 suzuki intruder de 800. Cam pe aici ar fi. Avantaje sint multe la cele enumerate de mine, in primul rind este pretul avantajos pt ca toate aceste modele sint destul de populare. ma refer sii la pretul de achizitie si la cel de intretinere. Alegerea e numai si numai a ta. Buget, gust, feeling etc. Orice iti alegi, bafta multa si drumuri cit mai faine cu sotia/partenera. Servus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Recomand Kawasaki EN 500, eu am si sunt multumit de el. Vara aproape in fiecare weekend il incard cu una bucata prietena si o gramada de bagaje (asa e cand iei si prietena), si mergem pe coclauri cu cortul. Cam asta vreau sa fac si eu, un consum cu toate accesoriile inclusiv prietena imi poti spune? Mersi. Ahoi! Un prieten are Yamaha Dragstar de 400cc care intamplator e si de vanzare, am facut impreuna Transfagarasan, Transalpina si alte drumuri si era si cu nevasta si cu bagaj si nu a avut probleme. Multumesc pentru oferta, insa nu ma grabesc, doresc sa prospectez bine inainte Asadar mai astept niste raspunsuri de la niste oameni faini cu motoare de 400. O dupamasa frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Eu am avut virago de 400,super ca motocicleta,consum de 5% mediu,dar pt. mine la 60 de kg. era perfecta,pentru 2 persoane......te sfatuiesc sa mergi la virago 535.Doar sa nu fi prea inalt ca ai o problema. A...si inca ceva......Virago in opinia,mea este unul dintre cele mai frumoase cruisere mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 In toamna .. pe un Kawasaki ltd 454 ( en 450 ) am plecat cu nevasta-mea (150 kg impreuna ), 2 genit piele de dimensiuni considerabile si bagaj de vreo 10 kg pe codita, la un drum de 1600 km . De la Constanta am fost la Vatra Dornei , Suceava , Botosani, Dorohoi si inapoi Bizaz , Piatra Neamt , Bacau , Slobozia, A2 si C-ta. Consumul mediu a fost in jur de 4,5 % - pe autostrada la 120 - 130 km/h avand un consum de aprox 5,5% - 6% iar prin munti , in mod surprinzator un consum de 4 % la o viteza medie de 70-90 % ( in functie de drum bineinteles ) . Ca si greutate totala am avut cred cu vreo 20 kg peste limita motocicletei dar motorul nu a dezamagit absolut deloc . Cu toate astea daca tu ai peste 1.70 - 1,75m si peste 80 kg iar prietena/sotia peste 1,65m si 60 kg o sa stati putini cam inghesuiti pe un ltd 454 daca nu are modificari la capitolul comfort . Pe un en 500 , suzuki desperado ( marauder de 400 ) dragstar de 650 exista mai mult loc pe sa .. dar au alte preturi, ultimle doua fiind mult mai scumpe . Gabic eu unul zic ca vt 500 de la honda arata mai bine decat viroaga 535 . Buzz .. vezi si honda vt 500 .. am uitat de ea .. e batrana la fel ca ltd ul dar pe vremea lor altfel se faceau motoarele . aici ma refer la vt 500 c si nu vt 500 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 nu sunt in masura sa dau mari sfaturi legal de ciclistica sau alte chestii, dar iti pot spune ca daca ai peste 1,75m si 75-80kg o sa stai cam aiurea pe virago de 250, cel mai probabil si pe 535 (la dimensiuni si pozitie in sa sunt cam la fel). eu am 1,82 si 90 kg si arat ca un urs pe virago de 250... plus ca mi-ar prinde bine niste comenzi avansate, stau cu picioarele cam strans pe ea. daca mai adaugi si pasager si bagaje... s-a dus tot minimul confort pe care il aveai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Am 1.82 si 87 Kg. Pana acum +1 pt. EN500 si VT500C , daca mai multe detalii despre motoarele de 400 nu avem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 sa discutat si rasdiscutat....trebuia doar sa dai "search".... de ex: /index.php?/topic/668451-sfat-achizitionare-chopper/?hl=%2Bchopper+%2Biau+%2B1%2C8m ps:pt inaltimea ta,chopper mic doar yamaha virago e destul de lung....poti pune insa comenzi avansate si pe 535 sau dragstar 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Am 1.82 si 87 Kg. Pana acum +1 pt. EN500 si VT500C , daca mai multe detalii despre motoarele de 400 nu avem. Singura problema reala pe care o poti avea la motoarele de 400 ar fi aceea ca nu au fost destinate pietei din Europa iar asta poate duce la greutati in procurarea pieselor pentru motor,celelalte parti nu cred ca pot reprezenta o problema.Eu la Virago de 400 aveam aceleasi piese ca la 535,exceptie facand doar motorul. Diferenta intre motocicletele de 400 si cele de 600 chiar nu este asa mare ca si dimensiuni asa ca te-as sfatui sa te gandesti foarte bine inainte de a face o alegere. Tine cont, nu uita ,de gabaritul tau.Arunca o privire si la un Shadow de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 sa discutat si rasdiscutat....trebuia doar sa dai "search".... de ex: /index.php?/topic/668451-sfat-achizitionare-chopper/?hl=%2Bchopper+%2Biau+%2B1%2C8m ps:pt inaltimea ta,chopper mic doar yamaha virago e destul de lung....poti pune insa comenzi avansate si pe 535 sau dragstar 400. Mersi, crede-ma, am dat search si nu am gasit nimic, depinde si de taggurile topicului, mai degraba am dat search pe Google si am gasit acolo indexat un topic din motociclism. Gabi, mersi de sfat, sugestiva partea cu piesele, am sa iau in considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Shadow-ul de 600 pe care il posed este o motocicleta corecta pentru cilindreea si caii pe care ii are. La drum lung daca mergi cu 130- 140, mi se pare cam fortat dar se poate. Cam 120 este viteza de croaziera corecta pentru ea, fara a simti vantul, etc. Daca gasesti un motor bun o sa fii multumit de el. Il am deja de 1,5 ani si am pus doar benzina. Banuiesca ca Honda steed, ca derivat din Shadow, o sa fie o motocicleta corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nu cred ca chopper mic este pentru ce zici tu ca ai nevoie. Un chopper de 250 sau 400 cu 180 plus kg va consuma foarte mult fata de normal, fiind incarcata la max. Ca sa nu spun de viteza de croaziera, de solicitarea motorului si suspensiei, de usurinta de manevrare si alte asemenea argumente. Daca vrei sa mergi drum lung asigura-te de confort, de fiabilitate, consum rezonabil si stabilitate. Eu ti-as recomanda minim 800cmc. Si in primul rand gandeste-te la tine nu la buzunarul tau. Viata ta depinde de acel "fier". Merita sa investesti in sanatatea si bucuria ta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 Nu cred ca chopper mic este pentru ce zici tu ca ai nevoie. Un chopper de 250 sau 400 cu 180 plus kg va consuma foarte mult fata de normal, fiind incarcata la max. Ca sa nu spun de viteza de croaziera, de solicitarea motorului si suspensiei, de usurinta de manevrare si alte asemenea argumente. Daca vrei sa mergi drum lung asigura-te de confort, de fiabilitate, consum rezonabil si stabilitate. Eu ti-as recomanda minim 800cmc. Si in primul rand gandeste-te la tine nu la buzunarul tau. Viata ta depinde de acel "fier". Merita sa investesti in sanatatea si bucuria ta. Bafta! Ai dreptate. Voi mai astepta sa inmultesc bugetul. Multumesc tututor pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.