Sari la conținut

Opriri in mers - BMW


Seb
 Share

Postări Recomandate

foarte clar explicat, multumesc :) maine rezultatul !

 

PS : am aceeasi culoare de BMW :cheers:

Vedem maine rezultatul.

Da,numai ca asta al lui cumnata-miu e mai nabadaios, ca are kit de pinioane 14 / 49, salta fata mereu, dar nu fuge mai mult de 120, decat daca il urci spre rosu....

 

Frumoasa si a ta, sa ai grija de ea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci : m-am apucat azi de scurs carburatoarele. cel din stanga a fost floare la ureche. am scos din el benzina de 3 ori... a iesit cu impuritati, tulbure si cu ceva mizerie neagra.

Problema intervine la carburatorul din dreapta : surubul este intepenit si am tot incercat pana i-am cam facut praf cantul unde se baga surubelnita (nici nu avea pozitie prea buna).

 

Acuma intrebarea mea : daca am curatat doar un carburator, e destul ? comunica intre ele ? sau pana nu il curat si pe al 2-lea nu rezolv nimic ?

 

cat despre al 2-lea surub, am dat si cu wd-40 pe el, si degeaba.. oricum deja nu mai prinde nici surubelnita bine. idei ? :)

 

Inca nu am plecat cu motoreta sa o testez dar o sa merg pe seara sa vad cum se comporta.

 

am atasat si doua poze, cu surubul si cu benzina scursa.

post-39348-0-12150200-1370604413_thumb.jpg

post-39348-0-74891300-1370604415_thumb.jpg

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai reusit sa desfaci macar surubul de la un carburator. Cu al doilea, cam problematic.

Din cate stiam, carburatorul din stanga iti lucreaza la turatii mici, iar cel din dreapta lucreaza la ture mai mari.

 

Ce ramane de facut, daca dupa proba de mers inca se opreste, este sa dai rezervorul si carburatoarele jos.

 

Carburatoarele au in partea de jos un fel de pahare (in care vin prinse suruburile de drenaj) care sunt prinse in 4 suruburi fiecare.

Desfaci paharele la fiecare, incerci sa desfaci surubul stricat cu o surubelnita de impact, iti cumperi un alt surub original de la dezmembrari.... le sufli cu un compresor, fara sa umbli la jiglere, le montezi la loc, si asta e.

Principiul e cam acelasi la carburatoare, la multe modele de motociclete.

 

In semnatura mea gasesti link cu motocicleta mea, si vezi cum am facut eu la Kawasaki, tot 2 carburatoare.

Daca crezi ca nu te pricepi, mai citeste pe forum, in sectiunea posesorilor de BMW F650, sau mergi la un mecanic priceput.

 

Succes.

P.S.:Pana la urma problema a fost de la mizeria din carburatoare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca nu iti reusete faza cu carburi ,din simtomele care le desci tu s ar putea sa ai probleme la supape jocul termic prea mic ,cand se incalzeste motoru supapele se dilata si nu mai inchid de acea daca lai lasat 5min se mai racesc si poti sa pleci dar iar se dilata si cam asta ar fi simtoma ,cand ai facut ultima verificare la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e parerea ta.......nu trebuie sa ma crezi trebuie doar sa cauti in manualele de service in care este dat jocul termic la 2 temperaturi diferite. Din pacate sunt destul de putine manuale care contin informatia asta.

 

PS Pana gasesti un astfel de manual poti citi aici: http://www.gsxr.com/showthread.php?t=60975

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la opririle in mers: esti sigur ca nu ai o problema pe partea electrica, gen "fir intrerupt" . Mie mi s-a intamplat sa am un fir intrerupt chiar in zona ghidonului. Mi se taia curentul (pentru ca trecea prin cheia de contact) in toata motocicleta. Am plecat pe fire incepand de la cheia de contact si am gasit firul cu buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt Binox:

In continuare cred ca e o prostie majora, pe ziua de azi, cu tot cu sursa aia a ta!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reglat pana acum jocul termic la cateva motoare, la viata mea, si din experienta iti spun ca in momentul in care motorul este cald, jocul este minim, iar cand se raceste, jocul creste. Daca tu contesti si asta, e treaba ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti, nu trebuie sa va contrati :)

 

Eugenkawa a avut dreptate. am reusit sa ajung cu motorul din dr taberei pana in dorobanti (cam 12 km) fara sa mi se opresca. Era de la impuritatile ajunse in locuri gresite cand am scos carburatoarele.

Ieri am curatat carburatorul din stanga. Azi dimineata (*nu repetati prostia mea) am incercat sa plec la benzinerie pentru ca mai aveam f putina benzina. NU se face asa, ci invers. mai intai pui multa benzina, dup-aia pleci. pentru ca daca e putina benzina intr-un rezervor murdar, nu faci altceva decat sa umpli iar carb de mizerie.

 

am pus 5 litri dintr-un bidon si a mers bine. problema e ca tot nu trage exact cum ar trebui (desi merge bine), deci clar trebuie scurs si paharul din dreapta. Ma duc sa caut o panza de bomfaier sa fac iar surubul folosibil.

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi si va tin la curent :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reglat pana acum jocul termic la cateva motoare, la viata mea, si din experienta iti spun ca in momentul in care motorul este cald, jocul este minim, iar cand se raceste, jocul creste. Daca tu contesti si asta, e treaba ta!

Sunt motoare si motoare, nu stiu la care ai reglat tu, dar la cele mai multe cu arhitectura "clasica" , chiulasa de aluminiu, ax cu came in chiulasa si reglaj cu pastile, jocul se mareste la cald.

Invers se intampla la motoarele de generatie veche, gen dacia, probabil si la simson, ural, dnepr, M etc.

 

Tu-mi spui ceva "sigur" dar singurul argument pe care-l dai e experienta ta. Eu prefer sa ma bazez pe ce am citit in manuale.

 

Tin minte ca si eu aveam impresia asta pe care o ai si tu, avand in cap motorul de dacie si cateva manuale vechi de mecanica auto si moto pe care le citisem. Daca nu ma insel prima data am aflat ca la cele mai multe motociclete este invers tot pe forumul asta. Spre deosebire de tine eu am preferat sa caut si sa ma conving singur in loc sa afirm ca spune prostii cel ce a zis asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu-mi spui ceva "sigur" dar singurul argument pe care-l dai e experienta ta. Eu prefer sa ma bazez pe ce am citit in manuale.

 

Nu'ti bate capul, unii chiar cred ca le stiu pe toate si nu mai au nimic (nou) de aflat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt motoare si motoare, nu stiu la care ai reglat tu, dar la cele mai multe cu arhitectura "clasica" , chiulasa de aluminiu, ax cu came in chiulasa si reglaj cu pastile, jocul se mareste la cald.

Invers se intampla la motoarele de generatie veche, gen dacia, probabil si la simson, ural, dnepr, M etc.

 

Tu-mi spui ceva "sigur" dar singurul argument pe care-l dai e experienta ta. Eu prefer sa ma bazez pe ce am citit in manuale.

 

Tin minte ca si eu aveam impresia asta pe care o ai si tu, avand in cap motorul de dacie si cateva manuale vechi de mecanica auto si moto pe care le citisem. Daca nu ma insel prima data am aflat ca la cele mai multe motociclete este invers tot pe forumul asta. Spre deosebire de tine eu am preferat sa caut si sa ma conving singur in loc sa afirm ca spune prostii cel ce a zis asta.

Tu ai spus ca la mare majoritate a motoarelor se mareste jocul la cald, ceea ce e absolut fals. Mai dai un link cu un singur motor, GSXR si de acolo o duci in "majoritatea" motoarelor...deci cine se inseala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind in vedere ca omu' se pare ca si-a rezolvat problema, nu cred ca se supara daca deviem putin.

Sunt motoare si motoare, nu stiu la care ai reglat tu, dar la cele mai multe cu arhitectura "clasica" , chiulasa de aluminiu, ax cu came in chiulasa si reglaj cu pastile, jocul se mareste la cald.

Invers se intampla la motoarele de generatie veche, gen dacia, probabil si la simson, ural, dnepr, M etc.

 

Tu-mi spui ceva "sigur" dar singurul argument pe care-l dai e experienta ta. Eu prefer sa ma bazez pe ce am citit in manuale.

 

Tin minte ca si eu aveam impresia asta pe care o ai si tu, avand in cap motorul de dacie si cateva manuale vechi de mecanica auto si moto pe care le citisem. Daca nu ma insel prima data am aflat ca la cele mai multe motociclete este invers tot pe forumul asta. Spre deosebire de tine eu am preferat sa caut si sa ma conving singur in loc sa afirm ca spune prostii cel ce a zis asta.

e interesant ce zici, si eu am crezut tot timpul invers dar vad ca peste tot e confirmat.

daca stai si te gindesti, are logica. m-am uitat la o poza cu chiulasa de la Bandit si se pare ca de la scaunul supapei si pina la capat e aproximativ aceeasi "grosime de chiulasa", iar luind in calcul coeficientii de dilatare s-ar explica. ma intreb totusi de ce o fi specificat joc mai mare pe evacuare. speculez ca, temperatura nefiind constanta in interiorul camerei de ardere, incalzirea si implifit dilaterea difera functie de zona.

 

Eu am reglat pana acum jocul termic la cateva motoare, la viata mea, si din experienta iti spun ca in momentul in care motorul este cald, jocul este minim, iar cand se raceste, jocul creste. Daca tu contesti si asta, e treaba ta!

Tu ai spus ca la mare majoritate a motoarelor se mareste jocul la cald, ceea ce e absolut fals. Mai dai un link cu un singur motor, GSXR si de acolo o duci in "majoritatea" motoarelor...deci cine se inseala?

man, cind toate datele contrazic ce sustii, pur statistic sint mari sanse sa gresesti. si eu am verificat/reglat supapele de 2 ori la motorul meu, dar sincer nici nu mi-a trecut prin cap sa-mi bag miinile in metal incalzit la aproape 100 de grade, numai ca sa vad jocurile la cald. tu chiar ai facut asta?

in plus, am cautat si eu pe google, tocmai pt. ca a contrazis ce credeam si cam toti confirma ce zice Binox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare scurta : mi-am cumaparat azi filtru de aer (burete negru) pentru al meu BMW si vreau sa il montez acum. dar am auzit ca ar trebui sa mai pun ulei pe el. E normal asa ceva ? asta mi-a zis tipul de la care l-am luat, dar eu nu am auzit de metoda asta.

 

http://www.motovip.ro/produse/Y316%20-%20filtru%20de%20aer%20Champion_892.htm#

 

Poza e in stanga sus,. sub Champion.

 

Merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,e normal,i-l scufunzi in ulei de motor curat,apoi I-l presezi bine sa ramana doar impregnat sau folosesti uleiul de filtru.Asta ajuta la retinerea particulelor foarte mici de praf.Nu uita sa-l speli din cand in cand si sa-l regresezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... din nou :) se pare ca nu vrea sa functioneze motoreta asta. scurs ambele carburatoare de 4-5 ori, i-am bagat multa benzina, i-am cumparat filtru de aer nou, i-am cumparat bujii noi (una era ruginita). Cu toate acestea, am dat o tura cu ea azi si in afara faptului ca nu raspunde imadiat la acceleratie, dupa vreo 10 min mi s-a oprit in mers (a scazut turatia treptat).

 

O sa o duc in service si vedem ce se intampla. Probabil o sa cer un test de compresie... nici nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o legatura compresia, de ce toti va ganditi la asta la un motor care merge?

Ai o problema pe alimentare. Ti-am mai zis o data pe topicul asta, desfa acel furtun de la rezervor exact la intrarea in carburatoare si vezi cum curge benzina din el, vezi cu ochii tai.

Lasa-l sa curga intr-un borcan, in ce vrei tu.

Filtru de benzina de care ai luat? Lasa sa curga din rezervor DUPA filtru si vezi daca nu cumva dupa cu curge calumea nu cumva scade debitul brusc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o legatura compresia, de ce toti va ganditi la asta la un motor care merge?

Ai o problema pe alimentare. Ti-am mai zis o data pe topicul asta, desfa acel furtun de la rezervor exact la intrarea in carburatoare si vezi cum curge benzina din el, vezi cu ochii tai.

Lasa-l sa curga intr-un borcan, in ce vrei tu.

Filtru de benzina de care ai luat? Lasa sa curga din rezervor DUPA filtru si vezi daca nu cumva dupa cu curge calumea nu cumva scade debitul brusc.

 

Ai dreptate, chiar pare a fi o problema de alimentare, nu de compresie, nu stiu de ce m-am gandit la asta. Am verificat ce spui tu, am desfacut furtunul si are debit normal. de altfel se vede si prin filtru pt ca e transparent si e benzina constant in el. E un filtru simplu de Dacie dar nu el este cauza pentru ca aveam aceleasi simptome si inainte. Ma gandesc sa nu fie problema undeva la robinetul de la rezervor. Si e ciudat ca nu face tot timpul, ci doar dupa ce merg o vreme si apuca motorul sa se incalzeasca. Si nici nu mai porneste pana nu se raceste...

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate porcaria aia de filtru si n-o sa mai ai probleme.

Ala nu-ti asigura debit suficient, nu e facut pentru curgere libera a benzinei prin el. La dacie sau alte automobile exista pompa de benzina cu tur si retur care impinge benzina prin acel filtru.

Daca tot tii neaparat sa pui un filtru pe furtun pune unul moto care asigura o circulatie mai rapida a benzinei.

 

De curiozitate, scoate filtrul si mergi fara el, pune alt furtun in loc sau pune un stut in locul filtrului si vezi daca mai ai problema. Pierd o bere daca nu e asa.

Nu trebuie sa-ti faci griji, site exista si in rezervor si in carburatoare si in robinet. Filtrul ala pe furtun e complet inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea are filtru de Dacie si nu am avut probleme pana acum. Doar o singura data mi-a facut figuri, dar asta cam pe la inceputul sezonului. Adica la semafor se oprea motoru, dupa cateva intersectii nu a mai facut. Oricum afecteaza si el un pic curgerea benzinii, eu am observat ca in timp ce merg la drum lung acel filtru se goleste si se reumple dupa ce stationez sau reduc din viteza, io stiu, sa zic prin comune. Totusi poate la tine filtrul e pus invers, Nu stiu zic si eu. S-ar putea sa ai si ceva pe interiorul furtunului, poti incerca cu un furtun de alimentare de la dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motociclete in general jocul termic al supapelor se mareste la cald, nu se micsoreaza.

poftim?daca imi spui si care-i logica...esti tare:)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o gramada de lucruri sint neintuitive. dar daca te gindesti mai bine pot exista multe motive sa fie cum zice binox. si daca cauti o idee pe net o sa vezi ca e confirmat cam peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...