Baiazid Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Tot e motorul in casa, zic sa ii fac o revizie: Si am inceput asa: Si a ajuns asa (e seara si nu mai vad): Fiecare surub pozat cu eticheta sa nu le incurc la montaj: Fiecare piesa va fi curatata, lustruita, unsa pe unde trebuie unsa ... etc. Acum intrebare pentru cineva priceput: cu ce sa ung suruburile cand vor fi infiletate? Ulei motor sau vaselina? Weekendul viitor dau rezervorul jos, filtrul de aer, carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Acum intrebare pentru cineva priceput: cu ce sa ung suruburile cand vor fi infiletate? Ulei motor sau vaselina? nici una nici alta. vezi ca exista o pasta speciala care se da pe filet, ca sa nu se gripeze dar sa nici nu se desfaca. nu stiu cum ii zice darr o gasestii pe la magazinele de specialitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Acum intrebare pentru cineva priceput: cu ce sa ung suruburile cand vor fi infiletate? Ulei motor sau vaselina? vezi la montare sa nu faci 2 motociclete sau sa ramana ceva piese cu ulei normal....sau vasilina alba sau WD 10-40 ...nu toate suruburile trebuie sa le ungi ca dupa o sa zboare motorul pe drum....dar banuiesc ca asta stii succes la dezmembrat.....si grija la femeie sa nu ti faca curat si sa nu mai gasesti nimica dupa eu pe a mea am inceput sa o demontez de la competitie mai faina e varianta asta scurta Editat Noiembrie 19, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 nici una nici alta. vezi ca exista o pasta speciala care se da pe filet, ca sa nu se gripeze dar sa nici nu se desfaca. nu stiu cum ii zice darr o gasestii pe la magazinele de specialitate o sa caut in bricostore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 blue locktite, ca cica ala rosu e f. tare, parca am vazut asa ceva in carrefour Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 blue locktite, ca cica ala rosu e f. tare, parca am vazut asa ceva in carrefour sunt 2 chestii diferite. una e pt blocaj f dur, aialalta doar ca sa stea suruburile bine si sa nu ramana intepenite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Mdea, clar nu vreau sa moara suruburile acolo. Dar nici sa nu se desfaca de la vibratii. O sa ma interesez in carrefour sau brico pt ceva intermediar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Cre ca weekendu viitor trec pe la tine sa te ajut la carburatoare si alte nebuneli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) sal prieteni, domnule baiazid, ai grija la acea solutie care spune colegul - este adevarat ca nu oxideaza suruburile si ca nu se mai desfac, dar atentie !!!!!!!!!! eu acea solutie o folosesc la CAMIOANE la punctele de forta care nu vreau sa pierd suruburile pe drum (suruburi de la barile de torsiune, suruburi de la discurile de franare, etc) atentie domnule baiazid, vezi cum o folosesti daca vrei totusi eu pot sa te indrum la Cefin (service Iveco) spre Pitesti pe stanga dupa Carrefoure pe curand si sa auzim de bine nu se gaseste la bricostore si costa cam 80 ron doza si este albastra in bidonas rosu Editat Noiembrie 19, 2006 de Vulturul argintiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 vezi daca l-ai bagat in casa pe soare? faci topic loctite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 20, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2006 nu se gaseste la bricostore si costa cam 80 ron doza si este albastra in bidonas rosu Tnx, e bine de stiut. Oricum o sa ma interesez bine si o sa citesc ceva documentatie cu privire la aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Domnu' Otoman, suruburile nu se ung decat unde e specificat expres in manualul de service ( banuiesc ca il ai ) . Un surub uns strans la cuplu cu dinamometrica exercita o forta mai mare asupra filetului decat unul neuns strans la acelasi cuplu, poti chiar sa smulgi filetele in aluminiu. In plus, mai e o chestie acolo de luat in calcul gen "forta de autofranare" a filetului dar tu trebuie sa stii ca esti inginer, eu mi-s "doar" economist In traducere un surub uns se desface mai usor de la vibratii. Tot in cartea de service se recomanda loctite unde e nevoie si iti zice si de care. Exceptie poti face daca ai suruburi ruginite, pe alea le tratezi fie cu WD40 fie cu vaselina/ulei. Atentie daca vrei sa schimbi suruburi care par "urate", de multe ori cele din comert sunt din material prost( moale sau/si rugineste repede ) , asa ca mai bine refolosesti originalul. SPOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Mdea, clar nu vreau sa moara suruburile acolo. Dar nici sa nu se desfaca de la vibratii. O sa ma interesez in carrefour sau brico pt ceva intermediar. Loctite albastru mah, de-ala de mi-am pus si eu la suruburile de la capacul ambreiajului. Gasesti in Bucurestii Moi . www.badi.ro Au astia toata gama Loctite si gasesti catalogul pe site. High bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 26, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2006 Show must go on: Fiecare piesa e pozata cu suruburile aferente, astfel incat sa nu fac vreo incurcatura: Dau si bordul jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Mai vrei stander? Pe al meu l-am terminat, ii vezi poza la topicul aferent. intre timp l-am si vopsit. Oricum, mai devreme de sambata nu am timp, dar daca nu e tarziu, nu ezita sa ma contactezi. Mi-a placut sa-l fabric si as cam repeta experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 26, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2006 Saptamana viitoare as vrea sa ma ocup de toate contactele electrice (am spray 2+2 special de contacte). Mai am de inclus un voltmetru electronic in bord. Sa vad daca sunt probleme cu incarcarea. Honda are belele generale cu lantul de distributie si releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 (off-topic) Otomane, da' macar un resize la poze nu faci inainte sa le urci aici? Ca-s mari cat o zi de post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 1, 2006 Autor Share Postat Decembrie 1, 2006 tnx Stege. O sa imi iau si eu unul cat de curand. @mrWatt: poi asa se vad detaliile tehnice Asa, continuarea: Am dat jos filtrul de aer si bobinele. Am astupat cu carpe admisia in carburi si locul pipelor de la fise. Am demontat intinzatorul de lant pentru a il analiza: O chestie ciudata la puntea redresoare: din alternator ies 3 fire galbene. De la mufa puntii pleaca doar 2. Asta este gresit deja. Maro e masa iar Rosu este tensiunea continua care trebuie sa intre in regulator. Acum am o nelamurire: Ce face piesa aceasta? Se vede clar ca iese un furtun din carburi si intra in ea. Dar din ea nu mai iese nici un furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 2, 2006 Autor Share Postat Decembrie 2, 2006 Hai mai chiar nimeni nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 Am reconditionat cutia filtrului de aer si am curatat si suflat filtrul: Demontarea: Dupa ce l-am curatat de grasimi pun prinzele de aer cu un silicon smecher: nu pe baza de acril. Un silicon care isi pastreaza o flexibilitate si rezista foarte bine la produse petroliere. Ia uite cum aratau flansele care se prindeau pe carburi: jeg, unsoare iar siliconul imbatranit: Curatate si montate: Relipit garnitura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 Iarasi cu piesa care nu am stiut ce face: Asa arata inainte: Asa arata acum (am pus laveta de bucatarie): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Hai mai chiar nimeni nu stie? Am si eu asa ceva la GSXR si in manual ii spune "carburetor diaphragm chamber air cleaner". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 da laveta aia nu e mult prea densa fata de buretele vechi? si restrictioneaza aerul m ai mult decat trebuie........? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Din cate vad eu in poza aia cu puntea redresoare iti lipseste un fir (probabil galben) care venea din alternator. Aia e o punte trifazata deci ii trebuie 3 intrari de la alternator. Daca merge numai cu 2 nu da curent suficient Intrebarea e de ce lipseste acel fir si unde a disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 Din cate vad eu in poza aia cu puntea redresoare iti lipseste un fir (probabil galben) care venea din alternator. Aia e o punte trifazata deci ii trebuie 3 intrari de la alternator. Daca merge numai cu 2 nu da curent suficient Intrebarea e de ce lipseste acel fir si unde a disparut Un destept a pus punte de dacia. Si probabil a observat ca se ardea cu 3 fire. Si a lasat doar 2 alternante. O sa pun punte originala si gata. Firul al treilea exista ceva mai incolo la o mufa care vine de la alternator da laveta aia nu e mult prea densa fata de buretele vechi? si restrictioneaza aerul m ai mult decat trebuie........? O sa vad in mers:) Buretele ala era imbacsit tot. Am suflat prin laveta si mi s-a parut ok. Am si eu asa ceva la GSXR si in manual ii spune "carburetor diaphragm chamber air cleaner". Tnx. E bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.