VasileGrigore Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Un clasic F3. La peste 25 grade, Soare/ caldura mare si peste 190 km/h roata fata - pana. Sunt pana in 15 grade, e gen noaptela peste 210 km/h roata fata - pana. Simt ca nu mai e aer atunci cand nu mai accelerez. Am crezut ca anvelopa fata e cu probleme (Michelin Pilot Power dot 2009), am pus un Pirelli Diablo Strada, shame shit, trag eu concluzie ca e janta. Dar trag concluzie bine ? Janta nu are lovituri, nimic. Sa fie Providenta®? Sa fie ventilul ? Sa fie semn Divin®? Editat Iulie 10, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Ventilul vechi sau ghinion... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Verifica valva. E posibil sa fie veche, crapata. Nu e exlusa nici o fisura pe janta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 eu cred ca valva are probleme .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 10, 2013 Autor Share Postat Iulie 10, 2013 Pai si scapa aer doar la viteza ? Daca e de la valva nu ar trebui sa scape aer si stand pe loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 La viteza mare e importanta presiunea din roti. Daca este prea mica, anvelopa poate sa se miste pe janta si sa aiba tendinta de rasucire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Sau valva la viteze mari suporta alte forte fata de cand sta motocicleta parcata. Eu cand schimb anvelopele schimba si valvele obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 orice service auto sau moto au sa iti schimbe valva la schimbarea cauciucului la fel cum iti curata si janta ce nu inteleg eu 25 grade 190 la ora pana 15 grade 210 la ora pana acuma ce nu inteleg eu este cum ai oprit de la vitezele alea cu roata desumflata pe fata desumflata spun din moment ce spui ca banuiesti valva sau janta ca altfel ma gandesc ca precizai ca ai luat un cui ,pioneza etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 orice service auto sau moto au sa iti schimbe valva la schimbarea cauciucului la fel cum iti curata si janta ce nu inteleg eu 25 grade 190 la ora pana 15 grade 210 la ora pana acuma ce nu inteleg eu este cum ai oprit de la vitezele alea cu roata desumflata pe fata desumflata spun din moment ce spui ca banuiesti valva sau janta ca altfel ma gandesc ca precizai ca ai luat un cui ,pioneza etc off: El nu a facut explozie, doar pana (cauciucul s-a desumflat in timp, nu imediat). on: incearca cu un spray care acopera porii din cauciuc sau din geanta. Se gaseste cam peste tot si e destul de eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Spray-ul respectiv distruge echilibrarea rotii. E o soluție temporara pana la cea mai apropiata vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Sigur are ceva legatura cu temperatura. Se incalzeste ceva din ansamblul roata fata si atunci scapa aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Incearca sa mergi mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorCPI Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Comentariul cu numarul #6 este cel mai relevant. Uitate pe net ce presiune trebuie sa ai in roti exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Spray-ul respectiv distruge echilibrarea rotii. E o soluție temporara pana la cea mai apropiata vulcanizare Interesant! Poate ne spui si noua cum sta un lichid intr-o anumita pozitie tot gramada in timpul rotatiei,in asa fel in cat sa devina o extragreutate si sa dezechilibreze roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Comentariul cu numarul #6 este cel mai relevant. Uitate pe net ce presiune trebuie sa ai in roti exact... Am verificat de mai multe ori presiunea din roti, e constanta. iar valva pare in regula, nu e ciupita, rupta, e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Dar la vulcanizare ai fost sa o verifice? Adica sa o bage in butoiul cu apa, sa vada daca si pe unde scapa aer. Si asta cu "valava pare in regula"... ai verificat-o doar vizual sau cu apa/scuipat? Doar la viteza mare pierde aer? E posibil ce a spus cineva mai sus, sa se rasuceasca anvelopa pe janta... si tot la vulcanizare ajungi, sa dea jos anvelopa, sa curete bine janta cu peria de sarma si sa faca etansarea din nou, cu simtul raspunderii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Dar la vulcanizare ai fost sa o verifice? Adica sa o bage in butoiul cu apa, sa vada daca si pe unde scapa aer. Si asta cu "valava pare in regula"... ai verificat-o doar vizual sau cu apa/scuipat? Doar la viteza mare pierde aer? E posibil ce a spus cineva mai sus, sa se rasuceasca anvelopa pe janta... si tot la vulcanizare ajungi, sa dea jos anvelopa, sa curete bine janta cu peria de sarma si sa faca etansarea din nou, cu simtul raspunderii. Nu stiu daca toti a-ti citit postul initial insa am facut pana cu o anvelopa si apoi am schimbat anvelopa. Roata fata NU PIERDE PRESIUNE CAND STA PE LOC SAU LA VITEZE SUB 170-180. Presiune e constanta. Sper ca m-am facut clar. L.E. Indicele de vitaza al anvelopei este 270km/h. Iar anvelopa este 120/60/17 cat scrie si in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Am citit ca ai schimbat-o, dar nu are relevanta... ti-a curatat janta bine, ti-a etansat-o din nou bine? A verificat-o in apa? Cat timp ai lasat-o pe loc sau sa mergi doar cu viteze mici? Te intreb pt ca nu toate vulcanizarile fac treaba buna... Daca janta e buna, anvelopa e buna, valva e buna, etansarea e buna... adica totul e bun... o fi un pitic mic care umbla la ea in mers ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Am citit ca ai schimbat-o, dar nu are relevanta... ti-a curatat janta bine, ti-a etansat-o din nou bine? A verificat-o in apa? Cat timp ai lasat-o pe loc sau sa mergi doar cu viteze mici? Te intreb pt ca nu toate vulcanizarile fac treaba buna... Daca janta e buna, anvelopa e buna, valva e buna, etansarea e buna... adica totul e bun... o fi un pitic mic care umbla la ea in mers ) Nu am mers cu motoreta 2 zile de cand am schimbat anvelopa. Presiune ok. Autostrada 180. Oprit verificat, all good. Pornit din nou 210 - lasat moale simt pana, trag dreapta, bagat aer in anvelopa, plecat mai departe. Mers 170-180 incetinit, verificat aerul, presiune ok in anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Cauta o vulcanizare buna si expune-le problema... poate s-au mai lovit oamenii de asa ceva si stiu solutia. In afara de curatare janta si re-etansare nu stiu ce sa zic... daca janta in sine era crapata, pierdea si stand pe loc. La fel si in cazul ventilului. Din ce stiu eu, la viteza mare, se si incalzeste mai tare... si se si deformeaza anvelopa... posibil ca atunci sa iasa la iveala defectul respectiv. Si daca ai schimbat si anvelopa si e la fel, atunci problema e de la altceva... si altceva nu mai vad, in afara de etansare, ca n-ai atat de multe variabile la o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 Cauta o vulcanizare buna si expune-le problema... poate s-au mai lovit oamenii de asa ceva si stiu solutia. In afara de curatare janta si re-etansare nu stiu ce sa zic... daca janta in sine era crapata, pierdea si stand pe loc. La fel si in cazul ventilului. Din ce stiu eu, la viteza mare, se si incalzeste mai tare... si se si deformeaza anvelopa... posibil ca atunci sa iasa la iveala defectul respectiv. Si daca ai schimbat si anvelopa si e la fel, atunci problema e de la altceva... si altceva nu mai vad, in afara de etansare, ca n-ai atat de multe variabile la o roata. Multumes, dar tot ce ai zis mai sus s-a efectuat. Am deschis topicul in eventualitatea in care cineva sa confruntat cu aceiasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 cred ca e un semn asta! zic s-o iei din aproape-n aproape pana dai de-o viteza care sa-i placa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Un raspuns (logic) ar mai fii unul . De la viteza de peste 180 km/h, frecarea este f mare. Anvelopa se incalzeste puternic, la fel si aerul din ea. Ma gandesc ca exista o fisura pe undeva si aici ma gandesc la valva in proportie de 99% . Oare aerul cald se strecoara mai usor prin fisura daca ea chiar exista ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 e posibil ca atunci cand creste si viteza, se incalzeste aerul si creste presiunea. deci din 2.5 cat ai tu acolo normal (parca), sa ajunga un 3.2...si atunci nu mai tine. mergi la vulcanizare, baga roata in apa cu 4 sau 5 presiune. iti zice vulcanizatorul cat e safe sa faci asta...eu stiu ca am facut odata cu 6. si da, poate fi si un por in janta care la fortele de la viteze mari sa se dilate un pic. na ca am postat odata cu darcocbr, care a zis cam acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 e posibil ca atunci cand creste si viteza, se incalzeste aerul si creste presiunea. deci din 2.5 cat ai tu acolo normal (parca), sa ajunga un 3.2...si atunci nu mai tine. mergi la vulcanizare, baga roata in apa cu 4 sau 5 presiune. iti zice vulcanizatorul cat e safe sa faci asta...eu stiu ca am facut odata cu 6. si da, poate fi si un por in janta care la fortele de la viteze mari sa se dilate un pic. na ca am postat odata cu darcocbr, care a zis cam acelasi lucru. Hmm, nu suna rau ce zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.