Sari la conținut

targu secuiesc - 20-21 iulie


neutrino
 Share

Postări Recomandate

Nu vreau sa par carcotas, dar pe http://www.accuweather.com/ro/ro/targu-secuiesc/272906/weekend-weather/272906 nu prea arata vreme favorabila maine.

Acu o intrebare ptr cei care deja sunt acolo...cum pare a fi vremea in seara asta?

Si inca ceva...stiti daca se poate schimba un cauciuc prin zona pe acolo?

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 205
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Initial am zis ca stau doua zile , ma dadeam zmeu :) .

Dar a fost prima data cand am facut o zi de circuit si mi s-a parut foarte obositor. M-a terminat fizic. Pe seara ma dureau genunchi de nu puteam sa merg.

Restul oamenilor au fost mai in forma si mai cu experienta. Au putut sa faca fata mai bine.

De acasa , cand ma uitam la filmarile facute in Iunie de baieti nu mai puteam de nerabdare sa ajung sa ma dau. Dar cand ajungi sa te dai tu ... nu mai e asa de simplu cum pare in filmari .

Oboseala combinata si cu faptul ca m-am dat pe ploaie ca besmeticul si mi-a udat tot "echipametul" :D m-a pus in cap.

Sa zic totusi ca as fi rezistat si azi , dar era trasa de par a doua zi de circuit. Poate ca a fost o decizie mai buna , poate ca in a doua zi , din oboseala acumulata as fi facut vreo greseala care ar fi costat.

Acum asta e, vara nu s-a terminat mai avem timp anul asta sa mai mergem.

Ca impresii , gahsca a fost super. Baieti de nota 10. Mi-a parut bine sa va cunosc. Tineti-o tot asa.

Despre circuit , intr-adevar bun asfaltul, m-am dat pe ploaie de se facuse balta pe tot circuitul si de abia mi-a alunecat roata spate o data.

Este intr-adevar mai cursiv decat Amc Kart . Si mie personal mi se pare mai distractiv. Pacat ca e departe.

In mod sigur m-au facut sa vreau sa mai ajung acolo. Sper chiar luna urmatoare.

 

Celor care au ramas le urez distractie placuta si aveti grija de voi !

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.facebook.com/photo.php?v=539621202770044&l=7504604640131060686

 

un film q un high side de ieri :)

cauciucurile erau calde, asfaltu e aderent, .... cu acceleratie la iesire din viraj am probleme ))

Editat de septimiu_J F K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate, de data asta am comis-o :( prima mea cazatura pe circuit

 

Firu' epic: dupa 2 ture in care am mers la 90% din limita mea in spatele lui Iulian (1,10), m-a depasit alt rider si tot incerca fara succes sa il depaseasca si pe el, am mers o tura asa toti 3 (1,09), dupa care Iulian a iesit si eu am continuat sa il urmaresc pe cel cu 1000rr, dar am fortat pana la 100% ca sa pot face asta, si...am gustat asfaltu'. Asa imi trebuie daca ma tin dupa rideri din alta liga si pe care nu ii cunosc. Totusi din filmare nu mi se pare ca as fi accelerat atat de tare...poate elucidati voi ce naiba s-a intamplat si de ce.

 

 

Imediat ce am atins asfaltu m-au apucat niste dureri insuportabile de coloana, glezna stanga clar luxata, am fost dus la spital la Sf. Gheorghe pt radiografii etc dar nu mi-au putut zice exact cat de grav e ca nu era specialistul acolo. M-au adus baietii inapoi in Bucuresti, iar maine ma duc la ortopedie. Sper sa ma recuperez...

 

Multumesc baietilor si fetelor pt tot ajutorul acordat.

post-50927-0-48013700-1375059031_thumb.png

post-50927-0-57193700-1375059032_thumb.png

post-50927-0-32437000-1375059033_thumb.png

post-50927-0-34209400-1375059034_thumb.png

post-50927-0-99765900-1375059034_thumb.png

post-50927-0-63729300-1375059035_thumb.png

post-50927-0-32532500-1375059036_thumb.png

post-50927-0-97818400-1375059036_thumb.png

post-50927-0-94661700-1375059037_thumb.png

post-50927-0-30269600-1375059039_thumb.png

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit a mers intre voi a fost ok. Dupa iesirea lui Iulian baiatul a accelerat iar tu incercind sa mergi dupa el ai fortat si ai gresit ... clasic highside.

 

 

p.s. de fiecare data cind am fost acolo, era si baiatul cu honda ( din cite am inteles sta prin zona ). ultima oara chiar am stat in spatele lui sa vad cum merge si nu o face rau deloc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca ai vrut sa strangi curba la final si sa iesi pe langa vibrator si in acelasi timp ai si acelerat putin. Ai pus si mai multa presiune pe cauciucuri cand ai strans curba si cand ai deschis si gazul deja ai depasit aderenta. Daca te uiti la tura dinainte o sa vezi ca si atunci ai iesit cam tare din curba aia, dar te-a ajutat pozitia. Ai vrut sa tragi dupa ala din fata si...... Oricum asta nu e important acuma. Fugi la doctor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eroare tipică pt mersul aşa-zis tare când se urmăreşte un anumit timp sau se merge in urmărirea altui pilot care parcurge mult mai rapid turul de circuit :( Sănătate si bagă la cap!

Sunt curios câţi dintre voi aţi încercat măcar o sesiune sau două de mers fără frane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

je je am incercat sesiune fara frana!am pus frana in capatul liniei drepte(din frica) si in a 6 curba parca dupa start,de dreapta,putin!bine la mersul meu ma refer!asa mai melcisor :)



eu care puneam mai la toate aproape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, baieti, glezna se reface intr-o saptamana-doua, sper ca si coloana va fi ok, chit ca stau pe bara o luna-doua sau mai stiu eu cat...

 

Motoreta oricum am luat-o pentru pista, era imbracata de scandal si protejata cum am stiut mai bine. Acum are are semighidonul stanga rupt, crashpad rupt, capacul de carbon polizat, rezervor indoit, cadru raschetat. Toate si-au facut treaba, motorul porneste si uleiul e la locul lui.

 

Referitor la echipament, voi aveti ceva protectie lombara integrata in combinezoane? Purtati brau cu protectii pe sub ele? In urma acestui dubios highside am cazut fix in fund, poate daca aveam brau scapam mai usor, dar nu mi-as fi imaginat ca pot cadea in stilul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta oricum am luat-o pentru pista, era imbracata de scandal si protejata cum am stiut mai bine. Acum are are semighidonul stanga rupt, crashpad rupt, capacul de carbon polizat, rezervor indoit, cadru raschetat. Toate si-au facut treaba, motorul porneste si uleiul e la locul lui.

 

va trebui sa merg sa imi recuperez motocicleta mea si pe a lui Zahei. Pe remorca sunt 3 locuir libere. Daca vrei sa ti-o aduc, da-mi un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gustat asfaltu'....

 

Imediat ce am atins asfaltu m-au apucat niste dureri insuportabile de coloana, glezna stanga clar luxata,

 

pff...imi pare rau...insanatosire grabnica !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi fa-te bine ca mergem inaopi intr-o luna! sa vezi atunci ce o sa traga ala cu honda dupa noi... hehe

 

cat despre experienta din weekendul asta... exceptand furtuna de sambata dupamiaza si evenimentul de duminica, totul a fost un vis frumos dus la indeplinire.

multumiri tuturor ce au venit si celor ce au urmarit pe forum, speram ca in viitor va fi si mai bine!

mi-a fost dor de denis si de daniel, ca tare bine era cu ei - te mai luau de urechi pe ici pe colo, te mai invatau cate un schepsis, dar am avut si de data asta sprijinul lui alex (pustiu) caruia ramane sa ii luam o naveta de bere si sa o bem cu totii :P

 

pertotal toti suntem multumit si convinsi ca am facut un pas in fata, pana si adi mi-a declarat pe drum spre casa ca a invatat cum se pupa asfaltu si ca trebuie sa mergi cu frica.

 

tipul cu hornetul (mitza) cred ca e cel mai indraznet din curte pentru ca s-a dat de toti banii, ploaie vant, coafura rezista. bravo omule!

 

abia astept tura urmatoare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai patit-o, Adrian. Bine totusi ca nu ai patit-o mai rau. Eu cand (si daca) oi reveni pe circuit, la anul probabil, am zis ca nu o sa mai merg fara protectie de spate. Si in cazul tau s-ar putea sa te fi ajutat asa ceva, daca aveai.

 

Cazatura a fost cauzata clar de faptul ca trageai dupa altul, peste puterile tale. Si as adauga ca trageai la modul cel mai periculos posibil, incercand sa compensezi viteza mai mica de intrare si de parcurgere a virajului cu gaz mai mult la iesire. Oricum, bine ca nu ai patit-o mai rau. Intr-o luna-doua o sa fii iar calare pe treaba, sunt sigur. Si ceva mai intelept decat inainte. :)

 

Sanatate si refacere rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o vorba, cand dai cu capu de pragu de sus il vezi si pe ala de jos. intelepciunea asta se traduce prin frica. frica este un factor important al asa zisului -survival reaction- ce te face sa mergi mai atent si te impinge sa fii mai relaxat, fiind constient ca e singura metoda de a forta safe.

eu sunt patit si am constientizat faptul ca frica te poate salva impiedicandu-te sa te duci peste limitele tale, dar atentie! nu te va salva niciodata daca depasesti pragul tau de relaxare si concentrare.

pe de alta parte fara sa fortezi, nu progresezi. si odata ce fortezi te expui unor riscuri ce inevitabil se pot transforma in greseli ce nu te iarta. dar fara aceste greseli nu poti face un pas inainte. important e sa le corectezi mai devreme decat sa le accentuezi si totul sa se transforme intr-un mare esec.

dupa ce te vezi in gaura stai si te gandesti, ba da ce bine mergeam frate, totul a fost ok, pozitie franare unghi, ce dracu s-a intamplat? nu te mai intreba asta pentru ca nu vei obtine un raspuns satisfacator. trebuie sa intelegi ca in loc sa merti la 90% din ce poti tu si sa incerci sa progresezi usor in dansul tau, tu ai sarit capra la 101% concetrandu-te la ala din fata ta, blana orbitoare dupa el, nu te uitai decat la guma lui pe unde calca si cand te asteptai mai putin te-ai trezit in pauza publicitara. ei bine asta e greseala ta pe care sunt convins ca ai stocat-o pe hard si o sa ramana acolo mereu. important e sa deschizi fisierul ala de fiecare data cand vrei sa dansezi mai repejor, te va ajuta mult! succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care nu stiu.

 

Cea mai buna metoda de a evita un highside este ca la iesire din curbe ( pe accelerare ) sa te astepti tot timpul sa fuga spatele, sa fi pregatit pentru asta si aici sunt doua planuri.

 

Unul care tine de amortizorul spate, el trebuie sa fie in asa fel setat incit sa comunice cit mai precis cu riderul, in momentul cind roata pierde aderenta sa ajunga cit mai rapid informatia la creier ( un amortizor calitativ bine setat poate transmite aceasta informatie la nivel de cm ( saua de spuma ajuta la transmiterea acestei informatii ). In contrast, unul de serie prost setat ( eventual cu o sa de serie, moale/pufoasa ) o face dupa citeva zeci ... ceea ce e mult prea tirziu, cind revine da de gard cu riderul.

 

Planul secund tine de pregatirea fizica si tehnica pilotului, la fiecare iesire mai dinamica din curba, el trebuie sa fie pregatit ( prin semi-ridicarea fundului din sa ) ca instant sa transfere greutatea pe scarite, asfel in cazul in care se pierde spatele, la redobindirea aderentei ( greutatea fiind pe scarite ) sa nu mai aibe ce sa arunce de pe sa.

 

 

 

 

Imi pare rau ca ai patit-o

 

 

Mie nu-mi pare rau ca a cazut deoarece daca vrei sa mergi tare asta este ceva banal, face parte din foaia de parcurs. Imi pare rau ca s-a lovit insa, din ce pare, nu e nimic grav si se va repara repede.

 

 

 

adi fa-te bine ca mergem inaopi intr-o luna!

 


Adrian, Iulian, Alex si cei care nu au mai fost, poate faceti cumva sa veniti si voi la Hungaroring pe 11, nu neaparat sa va dati ci pentru a experimenta atmosfera. Sunt sigur ca o sa va placa foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...