JCDenton Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Se da un ZX9 2002. Principalul motiv pentru care vreau sa fac aceasta modificare este acela ca mi-am dat seama ca am nevoie de genti laterale la drumurile pe care le fac sau pe care as vrea sa le fac. Desi pare cu bataie lunga si la prima vedere un astfel de produs pe piata este inexistent, am zis sa caut mai serios o modalitate de a monta genti laterale in care sa incapa cel putin o casca. Nu am de gand sa incerc o greutate prea mare in aceste genti, dar ma confrunt cu o problema pentru ca modelul meu de codita nu are manere de pasager si nu ar avea sustinere in partea de sus de care sa te poti prinde in mod normal. Ce am vazut pe net are sustinere doar in cele 4 prinderi ale scaritelor pasagerului. Asa arata acest sistem si este gandit doar pentru topcase Scopul meu este sa fac un astfel de rack, ca cel de sus si cumva sa ii montez niste prinderi/ ranforsari pentru a putea duce si niste eventuale genti laterale, adica ca aici ( e pe un alt model mai vechi de zx9): Intrebarile ar fi: 1 Se poate obtine asa ceva dpdv al rezistentei, avand in vedere ca modelul meu are codita fara manere de pasager si nu ar avea sustinere in partea de sus.? 2. Cat ar costa? P.S. Iau in calcul si cumpararea unui subcadru stock de rezerva (pentru a putea face reversibila modificare) si modificarea subcadrului actual incat sa se poata suda niste prinderi pe el pentru rezistenta. Exemplu tot pe un zx9 mai vechi: Editat Iulie 24, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Se poate realiza/confectiona dar, acest cadru trebuie calculat astfel incat structura sa preia toata sarcina. Punctele de prindere cadrului vor fi pe partile laterale ale motocicletei, in cel putin doua puncte pe fiecare parte. Pentru a usura sistemul, recomand profil tubular, sectiunea patrat, cu latura max 15mm. Trebuie sa identifici punctele de prindere ale cadrului pe partile laterale ! De asemenea, cum vor fi fixate gentiel pe cadrul metalic.? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 ia legatura cu bogdan harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 sau cu Rados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 24, 2013 Autor Share Postat Iulie 24, 2013 Rados am inteles ca nu are timp si in plus are comenzi f mari si nu are disponibilitate. Am sa incerc la bogdan. Multumesc. Am dat PM si la Bogdan. @dedant68: Da, cred ca sunt niste detalii necesare, dar cred ca raspunsul reiese din poze. Mai ales aia care are si cadru pentru genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 schimba motoreta mai intai. in primul rand asa o sa poti face drumuri mai lungi de 200km si in al doilea rand o sa ai si loc pentru cutii si tot felul de bagaje nu te iau la misto. si eu am trecut prin asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Merci, am facut drumuri de peste 200 de km chiar si cu pasager. Nu pot zice ca m-am dat jos ca din fotoliu dupa, dar problema mea de acum este ca trebuie sa car totul in rucsac. Genti din textil nu vreau pentru ca sunt ingrijorat de hoti si de spatiul mic din ele si impermeabilitatea lor. Pana la urma e si asta un sfat, dar vad ca nu e nimeni interesat de un astfel de motor si sincer decat sa ma bat la pret cu motoare de 600 care-s mai vechi si sunt mai rulate, mai bine fac din ea motocicleta si mai potrivita pentru nevoile mele. Inafara de problema referitor la cat de practica este nu am alt repros. Adaugare ulterioara: Nici Bogdan_harea nu are suficient timp pentru a ma ajuta sa fac acest proiect. Cunoasteti pe altcineva? Nu isi poate da nimeni cu parerea referitor la rezistenta avand in vedere numarul redus de puncte unde pot sa ma leg? Editat Iulie 29, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Nu stiu lateralul dreapta in ce masura creeaza spatiu pt geanta rigida, care sa implice si ceva volum...Aici intervine si spatiul si confortul pasagerului (daca e cazul...) Si mi-e greu sa cred ca daca mergi cu proiectul in mana , in Bucuresti, nu gasesti un mesertias sa te rezolve. Materiale solid-rigide sunt suficiente, e vorba de dimensiuni exacte,la cotele alese de tine, si de proiectul in sine.E realizabil, daca ai fi fost mai aproape de mine pierdeam impreuna cateva zile cu placere... Daca pe Busa merge, clar ca si la tine merg... Dar dp meu de vedere, nu cadrul codita e radical modificat, ci carenajul coditei, in sensul sa ii faci degajarile pt prindere.E un proiect interesant, si precis il vei realiza...Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Multumesc de raspuns. Cea mai mare problema cu care ma confrunt este rezistenta, ca altfel nici nu mai deschideam topic. Eu cred ca, lipsindu-mi niste prinderi suplimentare spre spate le coditei, asa cum au motoretele de la tine manere de pasager, pierd, cred eu, puncte importante de spirjin. Repet ca in acest stadiu, eu doar de suruburile ce prind scaritele m-as putea lega, fara modificari/suduri. Editat Iulie 29, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Sacrifici o gaura pe fiecare parte a coditei si obtii cate un punct de rezistenta, care impreuna cu un punct la scarite si impreuna cu rigiditatea barii transversale (dintre sidecase st-dr) de la topcase va forma ansamblul dorit. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Genţile laterale pe sportive sunt precum motoretele de o mie pe Amkart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 @Caesar: Asa-i. Ai dreptate. Problema e ca in jurul valoarei acestei motociclete nu gasesc o alta motocicleta care sa aibe genti laterale si sa mearga asa vioi. Referitor la Little Wayne si CalinMZ: Va rog sa pastrati discutiile la obiect. Rog un moderator sa elimine mizeriile de aici, cam de la little wayne in jos, pana la postarea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Ba exista, la zx-coco al tau ii da clasa oricand un VFR750 sau VFR800 cu tot cu genti laterale si bagaje. Si la voiciune si la comfort si la ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Cu 27 de kg in plus si 41 de CP in minus sigur sigur ii da clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 @BB Eu macar mi-am dat cu parerea ca fost posesor de VFR 800. Tu in ce calitate ti-ai dat cu parerea? Ai mers cumva cateva mii si pe ZX9 ca sa poti avea o parere obiectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Corect, n-am mers pe zx-9, dar am mers pe cateva miare si nu m-au impresionat cu nimic. O fi zx-9 mai cu motz, nu stiu. Cu 27 de kg in plus si 41 de CP in minus sigur sigur ii da clasa. Diferentele alea or fi vizibile la un tur de circuit dar nicidecum la un mers in calatorii cu genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Ba exista, la zx-coco al tau ii da clasa oricand un VFR750 sau VFR800 cu tot cu genti laterale si bagaje. Si la voiciune si la comfort si la ce vrei tu. cand vreodata mizeria aia de vfr o sa-i dea clasa unu zx9? sau chiar unui zx6? pardon, zzr600? iti zic eu: niciodata. cu sdau fara bagaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Adaugare ulterioara: Nici Bogdan_harea nu are suficient timp pentru a ma ajuta sa fac acest proiect. atat timp cat ai banii necesari cred ca si-ar face timp . cutiile custom de regula costa ceva mai mult decat cele de serie. uneori chiar dublu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 cand vreodata mizeria aia de vfr o sa-i dea clasa unu zx9? sau chiar unui zx6? in fiecare zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 zise belbody zidarul...ahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Zx9 dupa 2000 este o motoreta foarte reusita pentru strada,destul de comoda pentru touring moderat,chiar si cu pasager.Si este peste orice VFR,din orice an ca motor sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Ba nu e, ca nu are suporti si genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 in fiecare zi. o, da! o sut' de cai pe care nu-i avea nici noua, tipic honda, o groaza de kile in plus si, desi e v4 cuplu canci... singura chestie faina la motorul ala e distributia pe pinioane, in rest e praf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 V-tec nici atat macar nu are distributie pe pinioane, asa ca poti sa te caci in ea. Eu as fi curios daca tu vreodata ai fost in vreo calatorie in care sa fie vreunul cu VFR si sa nu fie in stare sa se tina dupa tine. Sau as fi curios la un drum lung (de-ala cu bagaje in genti laterale) cati posesori de miare sport ar da clasa unui VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Cauta suruburi de prindere existente in codita pe sub carene, de cele mai multe ori ele sunt acolo, numai trebuie sa scoti un platband in jos de care sa te prinzi. Am fost pus in situatii de genul si de cele mai multe ori se gaseste o solutie, analizeaza mai bine prolbema, poate ai 2 suruburi care vin de sus in jos undeva spre terminarea coditei, in cazul asta poti face un profil |_| pus cu susul in jos astfel incat lateralele sa iti iasa printre cadrul de codita si carene rezultand prinderea pe care o cauti ... daca as fi facut la zx9 iti spuneam exact dar din pacate nu am lucrat la asa ceva. Editat Iulie 31, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.