Sari la conținut

Upgrade suspensie fata si spate


Postări Recomandate

Se da una bucata mobra BMW F800GS.

Ca orice mobra are plusuri si minusuri. Ca orice BMW unul din minusuri este legat de suspensie, ceea ce este destul de intristator, avand in vedere cat costa o astfel de mobra si cat costa "remedierea" acestei probleme. Evident solutii exista de ex Ohlins ofera o solutie care costa doar 2000 euro si asta doar pentru furca.

Dar cum :pics: ...la inceput lucrurile aratau cam asa :

 

 

post-47250-0-02087700-1376209167_thumb.jpg post-47250-0-51173500-1376209167_thumb.jpg post-47250-0-01109500-1376209168_thumb.jpg post-47250-0-60128500-1376209168_thumb.jpg post-47250-0-24651000-1376209169_thumb.jpg



Cum suspensia si in special furca era prea varza ca sa pot sa o suport asa am inceput sa ma documentez. Sigur nu sunt singurul deranjat de acest aspect si sigur sunt altii care s-au apucat de treaba inaintea mea.

Si asa am gasit acest topic : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=603554

Pare destul de simplu ce scriu baietii aia acolo. Trebuie doar sa gasesc o pereche de jambe de Aprilia RXV, mobra care e destul de exotica si la noi in tara cam la fel de des intalnita precum elefantii in curea scolii.

Mai sap un pic si gasesc o lista de mobre care sunt echipate din fabrica cu furca Marzocchi de 45 si asa cu mai mult avant ma apuc sa caut o astfel de mobra la dezmembrari sau eventual doar furca , jambele etc.



Dupa cautari destul de lungi, am ajuns la concluzia ca elefantii in curtea scolii nu sunt asa de rari precum s-ar crede, pt ca in iarna gasesc pe bikeshop un anunt cu doua furci dintre care una de RXV. Mers, vazut, cumparat.

 

 

post-47250-0-91867200-1376210771_thumb.jpg post-47250-0-55642800-1376210772_thumb.jpg post-47250-0-30843700-1376210773_thumb.jpg post-47250-0-96799700-1376210773_thumb.jpg

 

Asta a fost partea usoara. Pentru cei care nu vor avea rabdare sa citeasca tot topicul ala de pe ADV o sa ilustrez in cateva cuvinte cam care ar fi modificarile.

In primul rand se scot toate componentele interne ale furcii de pe F800 si se pot duce direct la fiare vechi [da, sunt din otel]. Apoi jambele originale trebuie duse unui strungar care sa mareasca gaura de jos astfel incat sa poata sa intre reglajul de compresion. Ulterior trebuie schimbate arcurile pus ulei si capacele de la furca de RXV si treaba e gata.

Mama ce simplu pare. Dar unde gasesc un strungar care sa fiu sigur ca-mi face treaba calumea, nu de alta, dar daca o greseste tre sa ma duc la BMW [AB] si sa-mi cumpar o furca noua, pentru dubla 2 si cred ca mai ieftina devine solutia Ohlins in acest caz.

Una peste alta m-am tot codit, am tot cautat si in cele din urma din 2 surse diferite primesc un numar de tel al unui "suspension guru" pe numele lui Ionut . In fine termenul e preluat de pe ADV dar suna bine.

Iau legatura cu omul imi explica pe unde trebuie sa ajung si reusesc sa ajung si cu mobra si cu jambele la service-ul respectiv, service-ul am afalt ulterior este acelasi care pregateste mobrele lui Raduta pt competitii [ http://www.rams21.ro/ ] Acolo vorbesc cu Ionut ii arat ce am ii arat linkul de pe ADV si el se uita destul de neincrezator la mine si-mi spune. Ai o furca destul de ok, dc vrei sa o modifici. Dupa ce a desfacut-o mi-a spus ca e la fel de buna ca furca de pe scuterul lui chinezesc.

 

In fine urmeaza momentul in care duc mobra pentru interventia chirurgicala si o iau inapoi. Ma duc cu ea sa o testez si surpriza emisiunii la obstacole relativ mici ajung cu furca la capat si asta cu un zgomot apocaliptic de am avut impresia ca am rupt mobra in doua. Iau din nou la citit topicul si imi dau seama ca oamenii care au facut chestia asta si-au schimbat si arcurile.

Asta e taxa pe prostie ...mai bag un leu mai trag o data comand arcurile ....aici intervine o saga peste care o sa sar ..si dupa ce ma intorc dintr-o plimbare lunga de 2 saptamani in care chiar mi-as fi dorit sa am o furca mai competenta reusesc sa-mi pun si arcurile Ohlins 0.55.



Rezulatatul final arata cam asa :

 

post-47250-0-38916100-1376210849_thumb.jpg post-47250-0-88191000-1376210849_thumb.jpg post-47250-0-55857900-1376210850_thumb.jpg



Dupa schimbarea arcurilor furca se comporta mult mai bine. Nu am avut timp sa o testez cum ar tebui, adica pe o buata de drum denumita generic traseu, sa ma dau in mod repetat modificand setarile pana ajung la rezultatul dorit, insa setarile la care am ajuns acum sunt foarte ok iar rezultatul final este incomparabil cu ce aveam initial pe mobra.

 

Acum am o alta problema ....se simt al naibii de tare diferenta intre fata si spate. Probabil va urma amortizorul spate :eek: .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tare chestia asta...meriti felicitari in primul rand pentru sinceritate, nu multi in locul tau ar fi recunoscut problema. Morala e ca incet incet principala piata a Bmw/ului (adica China) incepe sa-si simta influenta asupra calitatii marcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e vorba de piese slab calitativ. Pur si simplu nu le-a pasat sau nu i-a interesat sa faca o furca mai competitiva. Intradevar e cam jenanta treaba :D

Editat de steph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La cati bani costa mobra, eu cred ca ar trebui sa le pese...

Oricum e bine ca lumea e constienta de importanta suspensiilor.


Cei neincrezatori ar trebui sa faca o tura pe o mobra cu suspensiile varza/ne-reglate si apoi pe una cu suspensii bune/reglate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu exageram. Cam toate mobrele enduro-touring au suspensii mai mult sau mai putin ieftine. Sa nu-mi spuneti ca Transalp-urile, V-Strom-urile sau altele din categorie vin cu suspensii de top ca nu va cred. Pana si KTM-ul a inteles ca la enduro-touring nu mai e cazul sa bage suspensii de top cu 'nspe mii de reglaje.

Daca ERU e mai pretentios asta nu inseamna ca suspensia 800-lui e mai proasta decat a celorlalte mobre din categorie sau ca e ceva cu care nu se poate merge linistit pe orice fel de suprafata pentru care a fost gandita motocicleta.

Parerea mea.



Uite un exemplu despre o mobra dual sport cu pretentii. E adevarat ca furca nu a fost schimbata cu totul, dar sunt modificari pe care nu stie sa le faca oricine si nici service-ul honda nu-ti face.

/index.php?/topic/392257-honda-xr/?p=3361155

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recititnd ceea ce am scris de dimineata, doresc in primul rand sa-mi cer scuze pentru macelarirea sistematica a limbii române.

Trecand la concret as raspunde pe rand :



Tare chestia asta...meriti felicitari in primul rand pentru sinceritate, nu multi in locul tau ar fi recunoscut problema. Morala e ca incet incet principala piata a Bmw/ului (adica China) incepe sa-si simta influenta asupra calitatii marcii.

Nu cred ca piata target a BMW este China, stiu ca multe parti sunt fabricate acolo dar in principiu aproape tot se fabrica acolo. Nu este vorba de o calitate slaba, ci pur si simplu de o proiectare proasta. Furca de pe aceasta motocicleta este produsa de Marzocchi nu de BMW, insa in gama lor de produse pur si simplu nu se regaseste acest model. Deci prbabil ca la negocieri, BMW a cerut o furca mai proasta decat ceea ce produc ei.

In urma intruziunii am vazut cu ochii mei ca asa numita "amortizare" este cauzata de fapt de o gaura de aprox fi3 prin care trece uleiul. WTF suntgem in sec 21.



La cati bani costa mobra, eu cred ca ar trebui sa le pese...

Oricum e bine ca lumea e constienta de importanta suspensiilor.


Cei neincrezatori ar trebui sa faca o tura pe o mobra cu suspensiile varza/ne-reglate si apoi pe una cu suspensii bune/reglate...

 

As vrea sa spun ca nu numai BMW are o totala nepasare fata de suspensii. La fel stau lucrurile si in cazul altor marci. De fapt singurii care pun suspensii mai acatarii sunt cei de la KTM. Dar chiar si ei au inceput de prin 2008 ~2010 sa scada calitatea suspensiilor oferite standard, insa ramane mult mai usor de facut un "rebuild" al suspensiei la KTM unde nun trebuie sa prelucrezi la strung componentele si mai mult in cazul WP orice piesulita poate fi achizitionata, ceea ce nu este si cazul Marzocchi.



eh, nu din reglaje... uleiul si cantitatea poti si la stock f800

Alea nu sunt reglaje . Apropo ai uitat saibele de preload.



Eu zic ca mai bine iei RXV direct si scapi de o grija. :laugh:

 

Deci nu merge sa schimbi arcurile la furca stock? Cu ulei mai gros ai incercat?

 

Pai poti sa-ti iei si RXV dar acolo apar alte belele legate de intretinere.

 

Poti schimba arcurile insa "designul interior" al furcii sau mai bine zis lipsa lui face ca asta sa fie o imbunatatire minora [parerea mea].

Am incercat cu ulei ingrosat de la 7.5 la 10. Scade semnificativ "diving"-ul la franrea de urgenta. Am incercat si cu mai mult ulei.



Hai sa nu exageram. Cam toate mobrele enduro-touring au suspensii mai mult sau mai putin ieftine. Sa nu-mi spuneti ca Transalp-urile, V-Strom-urile sau altele din categorie vin cu suspensii de top ca nu va cred. Pana si KTM-ul a inteles ca la enduro-touring nu mai e cazul sa bage suspensii de top cu 'nspe mii de reglaje.

Daca ERU e mai pretentios asta nu inseamna ca suspensia 800-lui e mai proasta decat a celorlalte mobre din categorie sau ca e ceva cu care nu se poate merge linistit pe orice fel de suprafata pentru care a fost gandita motocicleta.

Parerea mea.



Uite un exemplu despre o mobra dual sport cu pretentii. E adevarat ca furca nu a fost schimbata cu totul, dar sunt modificari pe care nu stie sa le faca oricine si nici service-ul honda nu-ti face.

/index.php?/topic/392257-honda-xr/?p=3361155

 

Exact cum spune si Angi nu prea am vazut mobre din categoria asta cu suspensii bune [exceptie KTM si WRR]. Nu mi-as da cu parerea la cat de buna e suspensia de 800 vs alte marci, pt simplul motiv ca nu am vazut ce este in interior la altele, oricum la furca de 800 garantez ca nu poate fi mai proasta decat daca pun niste bare de fier neamortizate de loc.

Angi fi amabil si zi-mi si mie unde este locat service-ul din link-ul tau. Cum spuneam urmeaza spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi fi amabil si zi-mi si mie unde este locat service-ul din link-ul tau. Cum spuneam urmeaza spatele.

 

 

Pai userul Achile e "link-ul" meu. Dar nu cred ca te poate ajuta cu suspensia spate. Cred ca el se pricepe mai mult la XR-uri.

Mai bine da-i un PM lui Svgobi care si-a reparat suspensia spate la unu' de prin ungurime. Nu garantez ca se rezolva dar poti incerca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce spui...

iote aicisha ia...

suzuki xf 650 freewind- enduro touring cica...initial roata de 19 pe fata

achizitionat baiatu furca si roata de 21 de pe o crossana - suspensii showa by the way

proiect de iarna adica

cum spuneai, suspensiile fata erau ca niste cozi de matura...

diferenta ca sa zic asa e una nu mare....de undeva de la capatul universului la pamant...

si da, vreau si suspensie spate...:D

post-65598-0-28833100-1376304337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Mai ales ca a ta nu avea furca usd inital. Cum ai facut cu triple clamp-urile?

In alta ordine de idei cam la ce te gandesti pt spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce spui...

iote aicisha ia...

suzuki xf 650 freewind- enduro touring cica...initial roata de 19 pe fata

achizitionat baiatu furca si roata de 21 de pe o crossana - suspensii showa by the way

proiect de iarna adica

cum spuneai, suspensiile fata erau ca niste cozi de matura...

diferenta ca sa zic asa e una nu mare....de undeva de la capatul universului la pamant...

si da, vreau si suspensie spate...:D

La suspensia asta fata, cu un mic efort, iti iei s-o motociclet.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Mai ales ca a ta nu avea furca usd inital. Cum ai facut cu triple clamp-urile?

In alta ordine de idei cam la ce te gandesti pt spate?

 

a fost destul de simplu...a trebuit sa fac o bucsa pentru ca virgula cota de rulment ax sa se pupe cu rulmentul de jug superior

 

partea norocoasa : cota de rulment pentru rulment jug superior si inferior era aceeasi cu fostul ax de juguri - deci rulmentii de jug au ramas aceeasi

 

pentru spate...ohlins-ul e exclus ca e expensive in draci...am sa incerc cu un shock de ktm 640 lc4 wp - nu stiu exact ce model e - cu toate ca trebuie sa scot box-ul filtrului de aer...si alte modificari..., cred ca mai trebuie taiat din arc (sunt si inalt...1,65 :haha: )...nu stiu deocamdata dar cu siguranta am sa fac ceva... e diferenta prea mare intre fata si spate

 

dar poate schimbi tu primul si ne dai si noua niste sfaturi :bounce:

apropo...unde setezi suspensiile?

 

 

La suspensia asta fata, cu un mic efort, iti iei s-o motociclet.

touche

dar pana atunci, merg cu ce am...si n-a fost o investitie asa mare...plus ca am platit-o in vreo 4 rate... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Am citit ce s-a scris aici si am o nedumerire.

Dupa cum bine a spus cineva, majoritatea motoarelor din categoria asta (dual sport) au suspensii f proaste/slabe ceea ce ma NEDUMERESTE.

 

Adica o motocicleta precum F800 GS nu are nevoie de o suspensie buna? nu are nevoie de o suspensie reglabila?

Care e argumentul / scuza fabricantului pt a echipa aceste modele cu suspensii de k.k.t?

Nu ma astept sa vad furcile USD de pe superbike uri (ma refer ca si calitate/nivel de reglaje) dar un BMW F800 GS poate fi calarit de un tip ca mine, de 62 kg sau de un tip de 110 kg + BAGAJ.

 

Nu mi se pare normal ca motocicleta sa nu poata fi configurata individual. La un superbike reglezi suspensia in functie de masa individului si stilul de mers (respectiv drumurile pe care rulezi).


Inteleg ca F800 e mai putin 'pretentios' dar suspensia unei motociclete mi se pare un aspect esential in comportamentul ei si rularea sa (indiferent ca-i pe asfalt sau pe drum forestier).

 

Intreb si eu doar..... (nu-s expert, nu dati cu pietre).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e argumentul / scuza fabricantului pt a echipa aceste modele cu suspensii de k.k.t?

 

probabil faptul ca nu e o chestie cuantificabila pe foile de specificatii... daca ar fi fost masurabila cum e cursa, garda, puterea, consumul, greutatea, capacitate rezervor etc ar fi fost si interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, F800 e proclamat (sau se auto-proclama) cea mai buna mobra adv. Probabil au facut economie la suspensii ca sa tina pretul jos. :crack:

 

 

Ideea de adventure in ziua de azi inseamna asfalt plus ceva drumuri de pamant, piatra, putin noroi...si poti face adventure cu orice mobra...aici depinte cat de mult vrei sa muncesti sau ideea ta de confort...

 

Dupa cum arata mobrele de adventure de azi, adica orientate spre strada, inseamna ca producatorii si-au dat seama ce se vinde...prea putini sunt meseriasii care fac ture hardcore pe distante mari...majoritatea motociclistilor intalniti prin lume nu prea paraseau asfaltul si aveau motoare mari, pline de bagaje, lucind in soare...

 

Revenind la f800, furca pe fata este o furca mediocra, cred ca ieftina, dar care isi face treaba foarte bine...am un amic care a mers multi km ''adventure'' cu furca din fabrica...

 

Cred ca ERU doreste mai mult confort, cu toate ca mobra lui il poate duce onorabil pe unde vrea el...Chiar l-a dus cu suspensia varza... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la f800, furca pe fata este o furca mediocra, cred ca ieftina, dar care isi face treaba foarte bine...am un amic care a mers multi km ''adventure'' cu furca din fabrica...

 

parca totusi are arcurile schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mie personal imi place foarte mult BMW F 800 GS. Daca bugetul mi-ar permite,e prima motocicleta pe care mi-as lua-o. De mult vreau sa schimb clasa/categoria.

 

Imi pare motorul IDEAL pt ce vreau eu sa fac (atat ca si capacitate/putere cat si potential off-road).


Bineinteles, pretul este prohibitiv pt mine.


Insa nu stiu, nu vreau sa fac o gafa, dar mie imi pare la fel de importanta suspensia la o motocicleta de genu F800 GS cum e si pe pe o motocicleta din alta clasa.

 

Inteleg faptul ca unele naked uri au suspensii mai de 'buget redus'comparativ cu surorile lor supersport si superbike. (adica nici pe un Z750 model mai nou n-o sa vezi suspensia de pe ZX10) sau pe Hornet cea de pe 600RR, si e oarecum explicabil..

 

Dar repet, din ce-am citit aici, F800 neavand nici un fel de reglaj pe fata, se va comporta f diferit atunci cand urca unu' mai usor (ca mine), fata de cand urca un tip mult mai greu (si mai baga si 2 bagaje)... Diferenta asta de masa clar se traduce prin diferente in comportament (de la franare pana la amortizarea denivelarilor etc etc).

 

Despre F800 am tot auzit pareri atat de IMPARTITE incat nu stiu ce sa mai cred. Multi "swear by it" (ca sa zic asa). O declara cea mai reusita ,cea mai etc....

Altii sunt dezamagiti total si declara mobra drept o pierdere inutila de bani.

 

Oricum parerile astea sunt impartite in functie de expectantele acelor oameni de la aacel motor. De ex nu pot lua un F800 GS si sa ma astept sa faca ce face RSV meu, si nici viceversa...

Cred totusi ca se putea acorda ceva mai multa atentie asupra suspensiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici dimensiunile, in urma discutiei la telefon !

Personal nu cred ca-ti intra, dar ...

 

P.S. @ERU: ... cu scuzele de rigoare pentru ca facem interventii pe topicul tau !

multumesc frumos!

zilele astea fac masuratori si dau un semn...pe privat sau la telefon, sa nu poluam topicul...vorba ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ce s-a scris aici si am o nedumerire.

Dupa cum bine a spus cineva, majoritatea motoarelor din categoria asta (dual sport) au suspensii f proaste/slabe ceea ce ma NEDUMERESTE.

 

Adica o motocicleta precum F800 GS nu are nevoie de o suspensie buna? nu are nevoie de o suspensie reglabila?

 

Care e argumentul / scuza fabricantului pt a echipa aceste modele cu suspensii de k.k.t?

 

Nu ma astept sa vad furcile USD de pe superbike uri (ma refer ca si calitate/nivel de reglaje) dar un BMW F800 GS poate fi calarit de un tip ca mine, de 62 kg sau de un tip de 110 kg + BAGAJ.

 

Nu mi se pare normal ca motocicleta sa nu poata fi configurata individual. La un superbike reglezi suspensia in functie de masa individului si stilul de mers (respectiv drumurile pe care rulezi).

 

Inteleg ca F800 e mai putin 'pretentios' dar suspensia unei motociclete mi se pare un aspect esential in comportamentul ei si rularea sa (indiferent ca-i pe asfalt sau pe drum forestier).

 

Intreb si eu doar..... (nu-s expert, nu dati cu pietre).

 

Am sa incerc sa raspund nedumeririlor tale. As vrea sa-ti spun ca nu sunt nici pe departe un expert in suspensii nici macar avizat. Mai mult decat atat vad ca referinta ta in materie de suspensii sunt superbike-urile, ceea ce pentru mine si probabil si pentru multi dintre cei ce urmaresc acest topic si probabil si pentru multi dintre cei ce activeaza pe sectiunea asta de forum e la fel de ciudat. In rarele ocazii cand am mers pe o mobra carenata am ramas cu impresia ca nu prea au suspensii. Adica poate pe circuit or fi bune sau ceva insa pe strada cei 2~5 cm de suspensie mie mi s-au parut inexistenti. Nu da cu pietre a fost feeling-ul meu, poate si din cauza pozitiei in care se sta pe mobrele in cauza care pentru mie este total dezagreabila si poate pentru ca greutatea este sustinuta in procent mult mai mare in maini am simtit suspensiile alea ca fiind de lemn.

Acum USD aveam si eu pe 800 asa vine din fabrica dar faptul ca e USD nu inseamna automat ca este o furca buna.

La orice motoreta suspensia ar trebui reglata in functie de masa celui care o calareste si reglajul ala se cheama preload problema este ca mult mai importante mi se par mie celelalte 2 reglaje si anume compresion si rebound.

Inclusiv in noua varianta furca mea nu are preload. Setarea pentru acest parametru a fost facuta din componentele interne, are insa compresion si rebound.

Scuza fabricantului este aceeasi PROFITUL si asta se datoreaza in principal utilizatorilor. Se pare ca s-a facut la un moment dat un sondaj de opinie printre mobristi si s-a constatat ca aprox 5% dintre utilizatori isi regleaza suspensiile si mai putin de 10% stiau daca au sau nu asa ceva pe mobra si la ce ajuta......ceea ce duce la o concluzie logica din partea producatorilor ==> aia 5% o sa dea bani in plus; si asa cum zpunea B374 nu e un parametru care sa apara pe o fisa tehnica.

 

Mie personal imi place foarte mult BMW F 800 GS. Daca bugetul mi-ar permite,e prima motocicleta pe care mi-as lua-o. De mult vreau sa schimb clasa/categoria.

 

Imi pare motorul IDEAL pt ce vreau eu sa fac (atat ca si capacitate/putere cat si potential off-road).

 

Bineinteles, pretul este prohibitiv pt mine.

 

Insa nu stiu, nu vreau sa fac o gafa, dar mie imi pare la fel de importanta suspensia la o motocicleta de genu F800 GS cum e si pe pe o motocicleta din alta clasa.

 

Inteleg faptul ca unele naked uri au suspensii mai de 'buget redus'comparativ cu surorile lor supersport si superbike. (adica nici pe un Z750 model mai nou n-o sa vezi suspensia de pe ZX10) sau pe Hornet cea de pe 600RR, si e oarecum explicabil..

 

Dar repet, din ce-am citit aici, F800 neavand nici un fel de reglaj pe fata, se va comporta f diferit atunci cand urca unu' mai usor (ca mine), fata de cand urca un tip mult mai greu (si mai baga si 2 bagaje)... Diferenta asta de masa clar se traduce prin diferente in comportament (de la franare pana la amortizarea denivelarilor etc etc).

 

Despre F800 am tot auzit pareri atat de IMPARTITE incat nu stiu ce sa mai cred. Multi "swear by it" (ca sa zic asa). O declara cea mai reusita ,cea mai etc....

 

Altii sunt dezamagiti total si declara mobra drept o pierdere inutila de bani.

 

Oricum parerile astea sunt impartite in functie de expectantele acelor oameni de la aacel motor. De ex nu pot lua un F800 GS si sa ma astept sa faca ce face RSV meu, si nici viceversa...

 

Cred totusi ca se putea acorda ceva mai multa atentie asupra suspensiei...

Daca tot iti place motorul asta de ce nu te duci tu la Automobile Bavaria si sa iei unul la test. Degeaba iti spun eu si alti 500 de oameni de pe diverse forumuri o parere personala, parerea ta poate sa difere radical. Stiu ca in anii trecuti erau disponibile destul de multe mobre la test ride la BMW si asta gratuit. Dupa ce l-ai testat poti sa ti-l cumperi SH unde pretul nu mai este asa de prohibitiv poate.

Mai conteaza foarte mult si pentru ce iti iei mobra asta. Daca vei merge preponderent pe asfalt probabil ca nu te va deranja foarte tare suspensia mobrei . Eventual un ulei mai gros si devine ok.

 

Uite aici dimensiunile, in urma discutiei la telefon !

Personal nu cred ca-ti intra, dar ...

 

P.S. @ERU: ... cu scuzele de rigoare pentru ca facem interventii pe topicul tau !

 

Nu-i nici un deranj. Daca discutia se indreapta spre amortizoare spate rugam un moderator sa schimbe titlul topicului. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...