PetiteLutin Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Multumim de poze! Trebuia sa alegi un "shutter speed" cat mai mic, pentru ca se pare ca pe Denis nu ai reusit sa-l prinzi in poza!Era prea rapid pentru aparatul asta? Stiu ca nu sunt eu in masura sa dau sfaturi celor "mari", dar din cei mici vad ca trebuie neaparat sa-si ajusteze pozitia pe motocicleta. Daca mergeti si weekendul urmator neaparat in parcare faceti niste simulari de pozitie pe viraj, mai ales prietena lui Iulian (sorry,nu am retinut numele), Roxxy, Saian, ei imi vin acum in minte dupa ce am vizionat pozele. Cereti lui Denis,Iulian,Eusebiu- sa va arate cum se sta pe motocicleta si sa vedem apoi pozele de weekendul viitor cu imbunatatirea! Ma bucur ca v-au placut. Pentru poze "enhanced", vizitati-mi albumul de pe Facebook! Nu sunt fotograf profesionist, fac si eu ce pot. Am incercat sa fac poze cu prioritate de shutter speed, insa nu mi-a placut cum au iesit, iar full manual nu am timp sa fac... Pozele sunt facute pe prioritate apertura, dar cred ca majoritatea au cel putin un timp de 1/300, ceea ce ar trebui sa fie suficient... Acum depinde si de "zoom", de pozitia din care vine subiectul si de cat de aproape sunt de el => cat timp am sa incadrez si sa apas pe obturator. Pe Denis nu prea l-am vazut eu pe circuit, probabil nu s-a sincronizat cu pauzele mele. Dar daca mai vine, voi incerca sa nu il mai ratez. Pozitia in sa este un chin si pentru mine, nu reusesc sa scot genunchiul, mi se pare aiurea. Pot sa exersez pozitia de pe cric, dar pe circuit e alta socoteala... Adica e mai greu sa fiu la fel de atenta si la pozitie, si la trasa, si la manevre... E greu sa fii motociclist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Primul lucru si cel mai important de corectat, este partea financiara. Daca nu ai un buget zdravan, fara a fi nevoit sa te faci prieten cu foamea, nu ai nici o sansa! Totul se va termina la prima cazatura sau atunci cand nivelul de mers necesita niste gume noi. Asa ca fi sincer cu tine si vezi de ce buget dispui pe termen lung. nu te inbata cu apa rece ca te strici la stomac. Daca lovelele sunt pe cale de disparitie, ramai la un nivel care sa nu ti transformi existenta intr un cosmar. In domeniul asta ajungi nefericit foarte usor. Este cel mai ieftin sport motorizat, dar cel mai scump sport, dintre cele usor de inceput. asta nu inseamna ca daca nu suntem bogati tre sa stam acasa:)))) ma dau cat am bani,cauciucuri si motoreta si cand nu am ma uit la reiserii bogati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Vad ca tot vorbiti de exercitiu de mers fara frana... Eu numai asa merg, cu deccelerare. Foarte rar folosesc frana fata.. Dar io-s mica si merg incet... Cand o sa ma fac mare si o sa prind si eu viteza, probabil ca o sa folosesc mai des maneta. That aside... V-ati rezervat cazare? Daca da, unde? Noi (eu, Septimiu, paispe si klux) plecam sambata dimineata din Bucuresti. Am rezervat azi la Pensiunea Cupidon, cea din oras, unde am stat si weekendul trecut. Mi s-a zis ca mai sunt 2 camere libere, una de 3 paturi si cealalta cu pat matrimonial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) O tehnica importanta, eu tind sa ma ridic in scarite de pe sa si obosesc, plus ca ma destabilizez la schimbarile de pe o parte pe alta. Spre sfarsitul zilei 2 deja era mult mai bine: Si o tehnica pe care Denis mi-a explicat-o dar nu este pentru nivelul meu actual, sa ridic motoreta din viraj cu acceleratie: Editat Septembrie 10, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 `Genunchi la genunchi` folosita concomitent cu forta laterala ( indusa printr-o accelerare ferma + counter-countersteering ) este o chestie foarte buna si eficienta. Pe linga ca nu destabilizeaza motoreta ( transmiterea prin brate unor miscari nedorite asupra ghidonului ) te folosesti si de forta centrifuga pentru a-ti muta mirositorul de pe o parte pe alta iar in cazul unei iesiri din curbe normale, ajuta motocicleta sa se ridice mai repede ( cu cit se ridica mai repede cu atit accelerezi maxim mai repede ). Fok, nici eu n-am inteles ce-am spus p.s. Niko, ti-am mai spus. Daca nu as face asa tranzitiile ( miscarile de pe o parte pe alta ) ar dura o vesnicie si as si obosi in doua ture. Ca supraponderal , pot spune ca astea sunt tehnici absolut necesare in cazul motociclistilor mai `mari` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) interesant ce zice Cesar cu mersul fara frane.. nu e usor dar e tare palpitant dc reusesti sa te abti de la orice franare incercam wkendu asta teoriile... un filmulet cu baietii de sambata Editat Septembrie 10, 2013 de septimiu JFK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Felicitari, v-ati dat foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 da da, big like! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vassalp Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu nu inteleg nivelu la care se poarta aceasta discutie. Auzi avantaj. "Ne a lasat sa ne dam in lipsa lui" cu 30 lei pe ora indiferent unde iti petreci ora. pe circuit sau in parcare. Si cum plm a ajuns asta problema mea, ca acest om este plecat la plimbare. Conditile pe acest circuit sunt de rasu lumi. Eu personal nu mai dau nici 80 lei pe zi. CONDITI ZERO, SIGURANTA ZERO, SALVARE P..L. a m mancat toata ziua eugenia.La magazin urati aia vb alta limba in mijlocul tari. Huuu. Nu mai calc acolo, doar daca, pleaca unguri la ei in tara, ori fac mol acolo. de mine ati scapat )) Nu mi bat joc de mine pe banii si timpul meu. Ma foamea!!! huuuu Am cheltuit intr o zi 450 lei, ma dadeam la amkart de mi venea rau o luna, weekend de weekend si ce credeti nu suportam nici un ciudat de ungur, iar salvarea ajungea in 5 min, mancam cand imi era foame si beam lichide reci la umbra, fara sa mi ea vantul cortu. asa ca va pup pa pa. Ai venit sa te dai cu motorul sau sa faci pe nationalistu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Ai venit sa te dai cu motorul sau sa faci pe nationalistu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 Cum sa faci asta intr-o singura zi...?? Norocul meu a fost cu bursi ca a mai avut o guma de rezer a, altfel duminica eram spectator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 20130907_184237.jpg Cum sa faci asta intr-o singura zi...?? Norocul meu a fost cu bursi ca a mai avut o guma de rezer a, altfel duminica eram spectator... ala e slickul aproape nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 yep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 cat au costat slicurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) .......... p.s. Niko, ti-am mai spus. Daca nu as face asa tranzitiile ( miscarile de pe o parte pe alta ) ar dura o vesnicie si as si obosi in doua ture. Ca supraponderal , pot spune ca astea sunt tehnici absolut necesare in cazul motociclistilor mai `mari` Io te suspectez ca tie ti-e mai usor cu nakedu' ala decat cu o sportiva! Mai ales pe circuitele astea stranse. Editat Septembrie 11, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Singurul avantaj la naked fata de o sportiva stock este leverage-ul care il ofera ghidonul insa cu niste ghidoane racing ajustabile se ajunge la acelasi rezultat. Personal ( nu stiu ce parere are si Iulian, care a facut o sesiune pe ea ) gasesc pozitia ca fiind din ce in ce mai de porc. Stai cu corpul sus, ghidoanele late si inalte iti restrictioneaza miscarile. Singurul avantaj este in oras, la stop. Pe pista sunt numai dezavantaje iar cu cit creste marimea circuitului ( unde intervine si lipsa de aerodinamicitate ) cu atit ele ies mai mult in evidenta. p.s. urmatorul upgrade va fi un ghidon mult mai jos sau poate chiar unele racing ajustabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Singurul avantaj la naked fata de o sportiva stock este leverage-ul care il ofera ghidonul insa cu niste ghidoane racing ajustabile se ajunge la acelasi rezultat. Personal ( nu stiu ce parere are si Iulian, care a facut o sesiune pe ea ) gasesc pozitia ca fiind din ce in ce mai de porc. Stai cu corpul sus, ghidoanele late si inalte iti restrictioneaza miscarile. Singurul avantaj este in oras, la stop. Pe pista sunt numai dezavantaje iar cu cit creste marimea circuitului ( unde intervine si lipsa de aerodinamicitate ) cu atit ele ies mai mult in evidenta. p.s. urmatorul upgrade va fi un ghidon mult mai jos sau poate chiar unele racing ajustabile Pai da,dar macar stai mai sus si nu trebuie sa te scurgi pe langa mobra, eu am probleme in a ma culca pe viraj cand am genunchiul flexat, nu ma lasa burta sa ma aplec in fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Categoric later! O poti face abia dupa ce cunosti bine pista si creierul tau se acomodeaza cu viteza pe fiecare curba incat sa o poti mentine la fel si fara frane. Fix cand te intrebi ce mai e de facut sa mergi mai tare exact atunci mrersul fara frane iti deschide noi frontiere Ce zici de asta, Cesar? Ziceai ca prima tura se face fara frane si te mirai ca rad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Iti urez succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 11, 2013 Autor Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) sincer parerea mea despre naked pe circuit este una negativa... concep ca naked fiind foarte practic la plimbari si trafic de oras (de unde si commuter). insa pentru pista conteaza enorm pozitia corpului, adica a doua masa anexata celei ce face contact cu asfaltu (partea fixa pe axa deplasarii) si evident ca avand o priza mai buna pe troniteta vei obtine un mai bun control si o un mai bun feedback. nu degeaba se lupta inginerii sa creeze aceste masinarii (cu alte cuvinte, incepand de prin anii 2000 - niste bombe tehnologice) unde diferenta de 1 grad sau 1 mm este enorma ca si efect asupra ciclisticii sau puterii duse la roata. totul evolueaza si nakedurile deasemenea, insa parerea mea este ca pozitia face diferenta. daca compari pozitia intr-o masina de formula 1 si un SUV cam tot pe acolo se ajunge (bine, am exagerat dar diferenta e notabila). oricum sunt convins ca denis daca si-ar gasi o vitezana pe masura lui cu care sa se impace dpdv fizic, sunt convins ca ar face ceva mai multa performanta. iar ca si parere despre tura pe care am dat-o cu tonno e o parere buna. e o mobra faina exceptand ca stai ca pe veceu (nu o zic cu rautate dar te limiteaza sa iti folosesti eficient greutatea proprie in viraje), incheieturile mainilor au de suferit cel mai mult la final de cursa si singurul avantaj e faptul ca esti usor mai relaxat dar si limitat in acelasi timp (e un compromis). cat despre partea tehnica (lucrul care m-a interesat cel mai mult) nu pot spune decat ca e o bestie cu un cuplu fenomenal si frana de motor incredibila. e o mobra cu care as scoate fara a folosi frana, timpul pe care il fac cu troaca mea cu frana in blana. ce-i drept e mai mult vorba de acomodare si sunt convins ca cei ce mergem la targu sunt acomodati cu mobrele lor si de aceea prefera sa mearga pe ce are decat sa se reacomodeze cu alta mobra. nu e nimic gresit in asta, dar tot imi sustin parerea - supersport e pentru supersport... nu doar gumele conteaza.. ele sunt oarecum manerul cu care te tii de asfalt, dar depinde foarte mult cat de eficient iti lasi greutatea pe maner, incat acesta sa nu cedeze... si nu in ultimul rand sa tinem cont si de aspectul lui denis, aerodinamica (asta nu ar fi o problema pe skatkart, dar pe circuite de viteza mai mare sigur ar deveni un inpediment in primul rand mecanic dar si fizic - nu cred ca iti mai iei pozitia pe viraj la fel de comod cand te bate vantu la poponeata asa de tare) nu am incercat un naked in astfel de circumstante dar sunt convins ca astfel de diferente exista. e o parere... ceva frumos, o urmarire ca in filme! ))))) https://www.youtube.com/watch?v=aIQ21kE4Wts cat au costat slicurile? nu au fost tocmai noi si au fost aprox 200E. pretul unui set nou de pirelli diablo superbike sare de 350E un set de slikuri bune ajunge si la 500E... oricum nu recomand pentru targu secuiesc, pt ca le rupi intr-un weekend si arunci o groaza de bani... eu duminica m-am dat cu un metzler racetec pe spate si aproape ca nu se cunoaste uzura... iar ca performante a fost aproape... slikul iti permite niste slide-uri controlabile pe cand alte cauciucuri cand scapa cam aia e... si tu stii mai bine cum sta treaba Editat Septembrie 11, 2013 de neutrino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Nu mai puneti slick-uri fara sa aveti incalzitoare, din doua motive: Se incalzesc greu si nu au aderenta cea mai buna in primele doua trei ture. Se uzeaza mai rapid la rece. E invers decat cu gumele de strada. In plus, ca sa mergi pe slick-uri, trebuie sa trageti tare. Circuitul e totusi mic si gumele nu se incing la temperatura la care ar trebui ele sa functioneze. E adevarat ca au aderenta cea mai buna dar costa ceva bani, chiar daca sunt SH-uri bune. Pt Tg secuiesc, D211 GP, Gp Racer, Supercorsa, Racetek sunt foarte bune. 20130907_184237.jpgCum sa faci asta intr-o singura zi...?? Norocul meu a fost cu bursi ca a mai avut o guma de rezer a, altfel duminica eram spectator... Exact despre asta vorbeam cand spuneam sa te uiti la uzura anvelopei spate care iti spune exact ce faci gresit cand tragi de gaz. Si cand iei o anvelopa spate SH, uita-te atent sa nu aiba "sant" in zona respectiva, unde au iesit sarmele la cauciucul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Septembrie 11, 2013 Autor Share Postat Septembrie 11, 2013 corect, slicurile trebuie la pachet cu incalzitoare, altfel patesti ce am patit eu... eram constient ca nu vor lucra la temperatura lor ideala dar nu ma asteptam la asa dezastru. adi, colegul tau le-a montat si poti sa ii pui o intrebare, chiar erau aproape noi (nu aveau nici-un sant si nu erau deformate deloc) dar eu le-am facut triunghi pana la sarme... deci fara incalzitoare nu e afacere. nu mai vreau slikuri cand pot lua semislikuri (exact ce ai enumerat mai sus) oricum a fost o experienta scurta dar placuta, chiar e misto cu superglue! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) In cazul asta inseamna ca s-au uzat la rece si uzura in zona respectiva iti spune sa tragi de gaz liniar mai de jos In rest totul e bine. Fara cazaturi, fara incidente, fara exagerari. Asta e cel mai bun mod de a evolua constant. Bravo! A-propos de anvelope - inca o data se dovedeste ca Dunlop face gumele cele mai rezistente dintre cele de top. Am facut doua zile de Tg Secuiesc cu un Kr spate care mai avea maxim 10% din markeri. Editat Septembrie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) sincer parerea mea despre naked pe circuit este una negativa... concep ca naked fiind foarte practic la plimbari si trafic de oras (de unde si commuter). insa pentru pista conteaza enorm pozitia corpului, adica a doua masa anexata celei ce face contact cu asfaltu (partea fixa pe axa deplasarii) si evident ca avand o priza mai buna pe troniteta vei obtine un mai bun control si o un mai bun feedback. nu degeaba se lupta inginerii sa creeze aceste masinarii (cu alte cuvinte, incepand de prin anii 2000 - niste bombe tehnologice) unde diferenta de 1 grad sau 1 mm este enorma ca si efect asupra ciclisticii sau puterii duse la roata. totul evolueaza si nakedurile deasemenea, insa parerea mea este ca pozitia face diferenta. daca compari pozitia intr-o masina de formula 1 si un SUV cam tot pe acolo se ajunge (bine, am exagerat dar diferenta e notabila). nu e nimic gresit in asta, dar tot imi sustin parerea - supersport e pentru supersport... nu doar gumele conteaza.. ele sunt oarecum manerul cu care te tii de asfalt, dar depinde foarte mult cat de eficient iti lasi greutatea pe maner, incat acesta sa nu cedeze... Am simtit si eu asta la Hornet. - Pozitia scaritelor este joasa, atingi mai repede pamantul cu ele pentru a nu te lasa sa ajungi la limita cauciucului. Masura de siguranta. - Saua este inalta si lata (pentru confort), ceea ce ingreuneaza iesirea din sa pentru a pune greutate pe interiorul curbei. Eu trebuie sa ridic de tot piciorul de pe scarita din exteriorul curbei sa pot ajunge cu genunchiul din interior la pamant. - Pozitia in sa este dreapta , pentru confort in trafic si "commuting", dar nu ajuta la concentrarea greutatii pe roata fata pentru o iesire rapida din curba - Centrul de greutate la Naked este cam pe la mijloc tot pentru pozitie si confort, pe cand la SS este concentrat mai mult pe fata pentru a evita cat mai mult ridicarea pe o roata la accelerari puternice si pentru a iesi mai rapid din curba. - Ghidonul este pentru mers prin trafic , si de strecurat printre masini la viteze f mici, nu pentru stabilitate la viteze mari. - Suspensii moi (cel putin la mine sunt suspensii Showa --> moi si fade , bune pt sosele cu denivelari , dar nu pt circuit, nu stiu la Tuono ,dar vad ca vin si ele standard cu suspensii Showa 43 mm) Singurul motiv pentru care ma dau cu Hornetul pe circuit este ca nu-mi permit sa am cate o motocicleta pentru fiecare activitate. Dar daca va apucati de hard enduro acolo chiar nu mai vin cu Hornetul Editat Septembrie 11, 2013 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cezar, eu am avut Supercorsa si l-am prapadit, de tinut dupa Neutrino nici nu poate fi vorba. De care Supercorsa? Sa nu repete si altii greseala mea De retinut ca circuitul asta e de dreapta, daca e mai uzata guma pe dreapta decat pe stanga veniti cu ele puse invers ca le mancati rapid aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.