Zimbrutza Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Va fi extrem de interesant cu Kimi si Alonso la Ferrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Silly season-ul continua, desi lucrurile incep sa se concretizeze. Conform ultimelor stiri, situatia se prezinta astfel:- Perez & Hülkenberg la Force India- Pa$tor Ma£donado la Lotus- Sutil la Sauber- Di Resta outUna peste alta, imi pare bine ca talentul mai are inca ceva de spus, iar pilotii lui Todt jr. au reusit sa-si asigure prezenta in F1 in echipe bunicele.Tot inainte cu tupeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Buei nene.. Vettel asta isi face de cap din orice pozitie, cursa de ieri a fost una in care a demonstrat ca daca apasa pedala de acceleratie poate termina cu cateva ture in fata locului 2. Pacat de Webber, un tip foarte-foarte tare din multe puncte de vedere, ce sa mai.. un australian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Bye Bye motoare V8 aspirate! Acum sa vedem ce o fi si cu motoarele astea "diesel" din 2014 A fost interesanta cursa de astazi, datorita erorilor facute - Massa a calcat linia aia alba si i-au dat drive-through, Hamilton (care se batea cu Massa) s-a bucurat dar fericirea n-a durat prea mult, ca a cauzat un accident si a primit si el aceeasi penalizare . Si mi-a placut de Vettel, ca a intrat repede la boxe dupa incidentul dintre Hamilton si Bottas, crezand ca iese safetycar-ul Aia stateau cu rotile in mana asteptandu-l pe Webber, si a venit Vettel... a trebuit sa ii astepte pe mecanici sa ii aduca rotile lui din garaj. Da,din 3L V10 s-au dus pe 2.4 V8,acum 1.6 V6 turbo.O treaba nu inteleg totusi,de ce zic astia ca vor avea cam tot aceeiasi putere?Pt ca turbo-urile din anii'80 aveau peste mia de cai.Ce,ca le restrictioneaza turele?Tot o sa ajunga la mie cu turbina,de ERS nici nu mai vorbesc. Da,cursa a fost interesanta din cauza circuitului,la Interlagos tot timpul iese spectacol.E si atmosfera aia tipic sud-americana.Insa am asteptat ploaia toata cursa si canci.Pe ploaie ar fi fost frumos,bai nene si dupa ce a plouat in draci si vineri si sambata...mare noroc are Vettel. Hamilton a comis-o,greseala de incepator si l-a scos si pe Bottas aiurea. Perez a mers bine,Button a mers in stilul caracteristic,insa a facut un rezultat bun. Hulk a mers bine,insa s-a vazut lipsa de putere/aerodinamica a Sauber-ului. Alonso foarte buna cursa.Massa cam patetic asa... Webber a facut o figura frumoasa.A plecat ultimul gentleman driver...dar a plecat cu capul sus. Buei nene.. Vettel asta isi face de cap din orice pozitie, cursa de ieri a fost una in care a demonstrat ca daca apasa pedala de acceleratie poate termina cu cateva ture in fata locului 2. Stiu ca fac un sacrilegiu,dar eu zic ca sunt piloti mai rapizi ca Vettel,dar nu au materialul lui de concurs.Vom vedea la anul cum sta treaba daca nu ii iese lui Newey din prima masina.Dar anul asta pur si simplu i-a anihilat pe restul. Silly season-ul continua, desi lucrurile incep sa se concretizeze. Conform ultimelor stiri, situatia se prezinta astfel: - Perez & Hülkenberg la Force India - Pa$tor Ma£donado la Lotus - Sutil la Sauber - Di Resta out Una peste alta, imi pare bine ca talentul mai are inca ceva de spus, iar pilotii lui Todt jr. au reusit sa-si asigure prezenta in F1 in echipe bunicele. Tot inainte cu tupeu. Da,se prevede ca Hulk se va muta la Force India impreuna cu Perez.Sa speram ca va fi bine pt ei.Oricum,pt Hulk va fi mai bine decat la Sauber.Hulk am inteles ca ar fi dat la Ferrari din 2015,dar cine stie. Sutil spunea sus si tare ca are contract semnat cu Force India,dar nu se stie ca pamantul in F1. Maldonado va mere la Lotus sau la Sauber,nu se stie inca. Di Resta mere la una din cele mai puternice echipe din Indy,la Chip Ganassy. Bine ca si-a gasit si Perez o echipa,si inca una buna.Poate e mai bine si pt Hulk ca va mere la Force India,pt ca daca nu au bani Lotus,nu se stie la anul ce performante vor avea.La ce schimbari sunt in 2014,vor trebui bani cu nemiluita. Si Lotus chiar trebuiau sa-l plateasca si sa-l tina aproape pe Kimi astea 2 ultime curse,au facut calcatul praf.Kova n-a facut nimic,Grosjean a scos un loc 2 si ar fi performat bine zic eu si in Brazilia daca nu ii facea poc motorul.E,cand tragi linie,din locul 2 la constructori pe care sunt convins ca ar fi reusit sa-l obtina cu Kimi,au luat un mirific loc 4.Scumpul mai mult pagubeste. Morala : don't mess with Kimi Per total un campionat destul de anost in care cuplul Newey-Vettel pur si simplu au asasinat concurenta,ajutati foarte mult si de profesionalismul desavarsit al echipei RedBull.Nimic de obiectat,nu te poti supara pe niste oameni ca sunt atat de buni in ceea ce fac.Daca or fi folosit vreo manarie,vreo combinatie,atata timp cat nu au fost dovediti inseamna ca au facut-o foarte bine,deci iarasi,nimic de reprosat. Putem fi insa suparati pe restul echipelor care nu s-au ridicat la nivelul lor.Ferrari a fost cu un ochi inspre 2014,Mercedes s-a straduit,dar desi masina lor promitea mai ales pe la jumatatea sezonului,nu au reusit sa capitalizeze potentialul acesteia si pana la urma s-au dat batuti. RedBull a stiut sa profite de toate sansele ce au aparut si sa exploateze la maxim si regulamentul si pilotii si greselile celorlalti.Norocul tine cu cei puternici. Acum,in off-season vor fi foarte interesante jocurile de culise pt ca,dupa cum spuneau si comentatorii aseara,jumatate din pilotii din grila nu sunt confirmati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Da. Mark ne va lipsi. Da,din 3L V10 s-au dus pe 2.4 V8,acum 1.6 V6 turbo.O treaba nu inteleg totusi,de ce zic astia ca vor avea cam tot aceeiasi putere?Pt ca turbo-urile din anii'80 aveau peste mia de cai.Ce,ca le restrictioneaza turele?Tot o sa ajunga la mie cu turbina,de ERS nici nu mai vorbesc.Sunt mai multe motive pentru care nu se va mai ajunge la puterile alea: - Limitatia de turatie despre care ai mentionat; - Limita de capacitate a rezervoarelor si implicit a consumului de carburant; - Fiabilitatea: acum 30 de ani nu existau reguli in ceea ce priveste numarul de motoare care puteau fi folosite pe sezon. Mai mult, motoarele scoteau 1000cp+ doar in varianta de calificare. In configuratie de cursa puterea estimata era de +/-900cp pentru BMW si ceva mai putin pentru Renault. Stiu ca fac un sacrilegiu,dar eu zic ca sunt piloti mai rapizi ca Vettel,dar nu au materialul lui de concurs.Vom vedea la anul cum sta treaba daca nu ii iese lui Newey din prima masina.Dar anul asta pur si simplu i-a anihilat pe restul. Mai rapid pe un singur tur, probabil. Ca inteligenta, maleabilitate, adaptabilitate, feedback, etc. cred ca doar Alonso este, poate, ceva mai sus. Dar Alonso are 32 de ani. Vettel, 26. Sutil spunea sus si tare ca are contract semnat cu Force India,dar nu se stie ca pamantul in F1. Maldonado va mere la Lotus sau la Sauber,nu se stie inca. Sutil a spus doar ca "are o samnatura, undeva" pentru 2014. Nu a precizat unde. Da, sunt sigur ca Sauber l-ar dori pe Mr. Cash, dar el a spus clar unde vrea sa mearga: la Lotus. Singurul care s-ar fi putut interpune intre el si locul de acolo ar fi fost Hülk, care se pare ca a semnat cu FI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ha,da,am uitat cat de tare s-a imprastiat pe podium Si ce repede si fericit s-a ridicat de pe jos.A fost tare faza. In calificari acele motoare ajungeau pana la 1500 cai (bmw). Dar da,intr-adevar,am uitat de limita de capacitate a rezervoarelor.Le taie picioarele cu consumul,degeaba pot supraalimenta cu aer,daca nu au benzina.Ca fiabilitate cred ca se descurcau totusi,dar cu benzina nu prea au cum,mai ales ca nu ii lasa din cate stiu eu decat cu sisteme de injectie clasice (adica fara presiuni mari pe rampa - max.200bar si fara injectie directa,trebuie sa aiba corp injector).Sau s-a schimbat ceva in acele reguli pt 2014? Ca inteligenta, maleabilitate, adaptabilitate, feedback, etc. cred ca doar Alonso este, poate, ceva mai sus.Dar Alonso are 32 de ani. Vettel, 26. Da,Alonso.Si Kimi. Astia 2 daca ar fi fost colegi de echipa cu el si ar fi avut aceeiasi masina zic eu ca ar fi fost peste el. De aia mi-ar fi placut foarte mult daca Kimi semna cu RB in 2014,ar fi fost extraordinar sa vedem un duel de la egal la egal intre cei 2.Cred ca daca se intampla treaba asta mitul Vettel se stirbea putin Dar si asa,vom vedea un duel fantastic intre Alonso si Kimi (nici nu stiu care va fi mai bun).Bine,nu va fi bine deloc pt echipa,nu stiu ce a fost in capul lor,a fost foarte bine pt RB ca nu au semnat cu Kimi.Era frumos din punctul nostru de vedere,al spectatorilor,dar daunator pt echipa. Eh,om trai si-om vedea.Nasol ca vine iarna asta asa de lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Dar da,intr-adevar,am uitat de limita de capacitate a rezervoarelor.Le taie picioarele cu consumul,degeaba pot supraalimenta cu aer,daca nu au benzina.Ca fiabilitate cred ca se descurcau totusi,dar cu benzina nu prea au cum,mai ales ca nu ii lasa din cate stiu eu decat cu sisteme de injectie clasice (adica fara presiuni mari pe rampa - max.200bar si fara injectie directa,trebuie sa aiba corp injector).Sau s-a schimbat ceva in acele reguli pt 2014? ARTICLE 5 : POWER UNIT 5.1 Engine specification : (...) 5.1.3 Crankshaft rotational speed must not exceed 15000rpm. 5.1.4 Fuel mass flow must not exceed 100kg/h. 5.1.5 Below 10500rpm the fuel mass flow must not exceed Q (kg/h) = 0.009 N(rpm)+ 5.5. (...) 5.1.8 Engines must have two inlet and two exhaust valves per cylinder. Only reciprocating poppet valves with axial displacement are permitted. ==== 5.9 Variable geometry systems : (...) 5.9.3 Variable length intake trumpets are forbidden in 2014 only. 5.10 Fuel systems : 5.10.1 The pressure of the fuel supplied to the injectors may not exceed 500bar. 5.10.2 There may only be one direct injector per cylinder and no injectors are permitted upstream of the intake valves or downstream of the exhaust valves. Da,Alonso.Si Kimi. Astia 2 daca ar fi fost colegi de echipa cu el si ar fi avut aceeiasi masina zic eu ca ar fi fost peste el. De aia mi-ar fi placut foarte mult daca Kimi semna cu RB in 2014,ar fi fost extraordinar sa vedem un duel de la egal la egal intre cei 2.Cred ca daca se intampla treaba asta mitul Vettel se stirbea putin Dar si asa,vom vedea un duel fantastic intre Alonso si Kimi (nici nu stiu care va fi mai bun).Bine,nu va fi bine deloc pt echipa,nu stiu ce a fost in capul lor,a fost foarte bine pt RB ca nu au semnat cu Kimi.Era frumos din punctul nostru de vedere,al spectatorilor,dar daunator pt echipa. Eh,om trai si-om vedea.Nasol ca vine iarna asta asa de lunga. I-ar fi fost greu lui Kimi sa vina si sa castige la RedBull. Masina, echipa intreaga este construita si lucreaza pentru Vettel. In plus, Seb cunoaste toate mecanismele, oamenii, modul de lucru, etc. In forma actuala, echipa si-a demonstrat succesul si nu ar fi fost facuta nici o schimbare pentru aclimatizarea lui Kimi. Deci oricum nu s-ar fi batut cu arme perfect egale. Cred ca e mai echitabila situatia la Ferrari: e clar ca si acolo toata lumea lucreaza in jurul lui Alfonso, dar avand in vedere ca oamenii sunt intr-o situatie... delicata, vor fi mai inclinati sa lucreze (si) cu Kimi pentru a gasi si rezolva problemele. Bine pentru echipa eu cred ca o sa fie. Sunt piloti maturi, campioni mondiali. Nu cred ca se vor sicana pe circuit (gen Vettel cu Webber anul asta la Sepang) desi probabil atmosfera va fi tensionata la boxe... ceea ce va fi neglijabil pentru Kimi si frustrant pentru Alfonso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 http://extratorrent.cc/torrent/3254801/1.2013.720p.WEB-DL.H264-PublicHD.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) I-ar fi fost greu lui Kimi sa vina si sa castige la RedBull. Masina, echipa intreaga este construita si lucreaza pentru Vettel. In plus, Seb cunoaste toate mecanismele, oamenii, modul de lucru, etc. In forma actuala, echipa si-a demonstrat succesul si nu ar fi fost facuta nici o schimbare pentru aclimatizarea lui Kimi. Deci oricum nu s-ar fi batut cu arme perfect egale. Cred ca e mai echitabila situatia la Ferrari: e clar ca si acolo toata lumea lucreaza in jurul lui Alfonso, dar avand in vedere ca oamenii sunt intr-o situatie... delicata, vor fi mai inclinati sa lucreze (si) cu Kimi pentru a gasi si rezolva problemele. Bine pentru echipa eu cred ca o sa fie. Sunt piloti maturi, campioni mondiali. Nu cred ca se vor sicana pe circuit (gen Vettel cu Webber anul asta la Sepang) desi probabil atmosfera va fi tensionata la boxe... ceea ce va fi neglijabil pentru Kimi si frustrant pentru Alfonso Cred ca s-ar fi adaptat d-nul Kimi.E adevarat ca Vettel ar fi avut un ascendent asupra lui,dar eu tot pe Kimi as fi pariat Cred ca e unul din acei piloti care se urca intr-o masina si o poate exploata la maxim imediat.Fangio era vestit pt treaba asta. Nu cred ca la ei in F1 se face o masina construita conform specificatiilor/in jurul unui pilot.Cred ca se ia feedback-ul celor 2 piloti+al pilotului de teste si se iau in considerare aceste date,dar se face cea mai performanta masina posibila dpdv tehnic si pilotii trebuie sa se adapteze la ea. Nu cred ca este ca la motogp unde vine Rossi/Lorenzo,etc si zice "nu-mi place cadrul asta,nu ma simt eu bine cu el,vreau alt cadru in felul cutare",sau "schimbati bascula spate ca nu am feeling cu ea",etc (vezi Rossi vs cadrul CF Ducati - solutie tehnica superioara aruncata la gunoi) In motogp se practica treburile astea pt ca acolo e f important feedback-ul si feeling-ul pilotului pe motor,in F1 e altfel.Sunt de amintit Mansell care era un pilot extraordinar,dar nu a incaput in masina lui Williams si drept urmare,acesta l-a dat afara pur si simplu inainte de inceputul sezonului si debutul lui Zanardi in F1 cand a cerut sa i se monteze frane de otel ca la Indy (cu care era cu 3s/tur mai lent),tocmai pt ca nu avea feedback de la cele de carbon. Deci in F1 ti se da o masina si tu te adaptezi la ea,nu iti face nimeni masina custom-made,poti sa fii mama lu tata lui Vettel,poti schimba foarte putine lucruri.Parerea mea. Editat Noiembrie 26, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 S-a propus un nou sistem de numerotare similar cu cel din MotoGP: un singur numar de concurs (mai vizibil pe masini) pentru toata cariera, iar pilotul campion mondial poate sa aleaga sa-si pastreze numarul sau sa adopte #1. ... and Kimi! Iar Sony inlocuieste Vodafone ca sponsor principal la McLaren incepand cu 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 (editat) http://extratorrent.cc/torrent/3254801/1.2013.720p.WEB-DL.H264-PublicHD.html Smecher documentarul.Trateaza in principal vremurile romantice ale F1 si eforturile pilotilor de a face treaba mai safe.Si te face sa intelegi cum s-a dezvoltat acest sport. Vai mama ce accidente...in ce hal arata Lauda cand l-au scos din masina... In vremurile alea trebuia sa fii putin cam smecher sa mergi in F1.Ce diferente enorme intre masurile de siguranta de acum si ce era atunci... Cum spunea si Hamilton : acum nu mai au acel spectru al mortii deasupra capului si atunci normal ca pot/sunt in stare sa forteze.Atunci trebuia sa ai oo de otel.Greu tare. Hilara faza cu Bernie care le-a oferit drepturile comerciale ale F1 tuturor echipelor pt 100.000 fiecare si cum au refuzat toti Si faza cu Enzo Ferrari care declara foarte plin de el ca aerodinamica e pt cei care nu pot construi motoare. Editat Noiembrie 29, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 (editat) Veste buna! Pa$tor a fost in sfarsit confirmat la Lotus pentru 2014. Dupa campania "destruction derby" de succes a lui Grosjean din 2012, Lotus va avea deci din nou la dispozitie un ass al accidentelor volanului. Nico Hülkenberg ajunge din nou intr-o masina mai slaba, acolo unde ii este locul!Alte stiri:- MP al Bahreinului 2014 va avea loc sub nocturna.- Au fost propuse cate 2 opriri la standuri per cursa obligatorii pentru sezonul urmator. Editat Noiembrie 29, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Da,deci pana la urma s-a adeverit toata treaba.Lotus va face kktu praf in 2014.Pe de o parte 2 piloti razna,unul talentat si unul nu,iar pe de alta parte no dinero daca n-a venit Quantum. Poate ca Nico nu va ajunge intr-o masina mai slaba daca mere la Force India pt ca Mercedes tot lucra la motorul 2014 de vreo 2 ani si s-ar putea sa aiba un as in maneca.Cine stie,poate ca tot raul spre bine pt Hulk... Alte stiri:- Au fost propuse cate 2 opriri la standuri per cursa obligatorii pentru sezonul urmator. Am citit treaba aia,nu prea inteleg stirea : adica daca sunt propuse un minim de 2 opriri,e vax,ca ei oricum opreau de minim 2 ori.Daca sunt propuse numai 2 opriri se schimba problema. Si mai e o smecherie : " Furthermore, drivers will not be allowed to use the 'prime' specification of tyres for more than 50 per cent of the race distance, while the 'option' compound will not be allowed to be used for more than 30 per cent of the race distance. Should the rule changes be accepted, they will almost certainly reduce the importance of tyre strategy in the races as there will no longer be an incentive to eke out a longer life from the tyres." Daca se accepta regulile astea,cauciucurile vor redeveni doar cauciucuri si atat,nu vor mai avea rolul hotarator pe care il au acum si nu se vor mai tese strategiile in jurul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Pe circuitul Fiorano, a fost surprins un supercar LaFerrari care suna cu totul diferit fata de varianta normala. Se zvoneste ca defapt ar fi avut montat noul motor de F1 V6 Turbo pe masina aia, ca sa il testeze si pe circuit, nu doar pe Dyno. Se poate observa clar si acea admisie a aerului din partea de sus a masinii. Mai jos e clipul video (cel mai bine se aude spre sfarsit, de la 1:30). Iar in al doilea clip, este sunetul original al supercarului LaFerrari, cu motorul sau V12 aspirat Posibil motor F1: V12 Editat Decembrie 2, 2013 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Da,am vazut si eu pe net acel ferrari la fiorano.Ce nume nefericit "Ferrari La Ferrari"...cata imaginatie... In sfarsit,da,se prea poate sa fie acela motorul de 1.6t de pe masinile de F1.Normal ca trebuie sa-l testeze si in real life,nu numai pe banc. Din cate am mai citit,Newey se cam teme de noul sezon 2014 : http://www.planetf1.com/driver/18227/9053809/Newey-admits-second-half-was-boring- "I think from our perspective it is somewhere between mild panic and crisis management. "Next year's regulations are a huge change. It is a very complicated powertrain, and for many teams including ourselves it really is a big challenge. "Reliability could be a big issue, and it is far from clear how the three engine manufacturers will perform compared to each other. We have got the aerodynamic changes too. "So it really is a complete clean start unfortunately. We would have been quite happy to stay with the [old] regulations as it turned out." Bine,ce zice Newey poate fi praf in ochii prostului.Pe de alta parte,normal ca are temeri in legatura cu noul sezon in care vor fi schimbari majore. Mai ales ca se speculeaza deja ca Mercedes ar avea cel mai puternic motor. Si Button e cam stresat de sezonul 2014 : http://www.planetf1.com/driver/18227/9054943/Button-not-looking-forward-to-2014 I-e frica ca nu va putea controla masinile datorita faptului ca,fiind turbo,cuplul va veni de foarte de jos si foarte mult.Mai ales cu motorul asa mic,turbinele acelea vor avea un lag imens. Bernie n-a ganit-o deloc rau,e o intoarcere in anii'80,sa vedem cum va iesi.Sper totusi sa scoata gumele din ecuatie,pt ca sa mergi cat de incet posibil pt a salva gumele nu mi se pare racing,mi se pare condus ecologic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 Ce nume nefericit "Ferrari La Ferrari"...cata imaginatie... Pai dupa ce au dat masinilor nume de la toate satele din comuna (Modena, Maranello, etc.) au trecut la "suprafete" mai mari (California, Italia). Iar acum a venit cea mai inspirata: Ferrari La Ferrari. Si McLaren MP4-12C suna complicat, dar totusi reprezinta ceva (scrie pe wikipedia ce si cum). Dar cum ar fi fost sa auzi McLaren The McLaren Sper totusi sa scoata gumele din ecuatie,pt ca sa mergi cat de incet posibil pt a salva gumele nu mi se pare racing,mi se pare condus ecologic. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) In legatura cu Ferrari: in mare parte le inteleg felul in care isi aleg nomenclatura.- Inainte era foarte tehnica, facand referire la capacitatea cilindrica (F328), numarul de pistoane (F348), de supape/cilindru (F355) sau tipul de motor (512BB). Apoi au inceput sau adauge nume alternative (gen F360 Modena) pentru a facilita retinerea numelor pentru cei paraleli cu mecanica si care isi cumparau Ferrari doar pentru ca erau cul.- Apelativul "California" nu are prefix numeral, dar face referinta la un vechi model cunoscut, Ferrari 250GT. - F458 a fost numit "Italia" pentru a celebra 150 de ani de la nasterea statului italian.Pentru LaFerrari nu gasesc insa scuza. Desi vad scopul (LaFerrari nu este doar "un Ferrari" ci Ferrari-ul) si le ofer beneficiul dubiului in ceea ce priveste sensul sau modul in care suna in italiana, nu stiu cum de nu si-au dat seama cat de aiurea suna in orice alta limba. Pacat de masina, pentru ca e pur si simplu sublima (tunata "digital" de catre DMC in pozele de mai jos). Editat Decembrie 3, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 In legatura cu Ferrari: in mare parte le inteleg felul in care isi aleg nomenclatura. - Inainte era foarte tehnica, facand referire la capacitatea cilindrica (F328), numarul de pistoane (F348), de supape/cilindru (F355) sau tipul de motor (512BB). Apoi au inceput sau adauge nume alternative (gen F360 Modena) pentru a facilita retinerea numelor pentru cei paraleli cu mecanica si care isi cumparau Ferrari doar pentru ca erau cul. - Apelativul "California" nu are prefix numeral, dar face referinta la un vechi model cunoscut, Ferrari 250GT. - F458 a fost numit "Italia" pentru a celebra 150 de ani de la nasterea statului italian. Pentru LaFerrari nu gasesc insa scuza. Desi vad scopul (LaFerrari nu este doar "un Ferrari" ci Ferrari-ul) si le ofer beneficiul dubiului in ceea ce priveste sensul sau modul in care suna in italiana, nu stiu cum de nu si-au dat seama cat de aiurea suna in orice alta limba. Pacat de masina, pentru ca e pur si simplu sublima (tunata "digital" de catre DMC in pozele de mai jos). Bai nene,numa avioane fac si astia.Bine,nu ca ar trebui sa faca si altceva.Ar fi culmea sa ii vezi si pe astia cu suv-uri ca pe Porsche.S-ar rasuci Enzo in mormant. California original se numea asa pt ca era facut special pt bogatii de acolo,unde Ferrari avea si are un mare succes si o mare piata de desfacere,mai ales intr-un timp in care europenii nu isi revenisera inca complet dupa razboi. Offtopic,cele mai frumoase nume de masina mi se par ale rivalilor de la Lamborghini : Diablo,Murcielago,Aventador,Reventon,etc.Si Porsche,cu Carrera.Daca se poate GT .A,si japonezii au nimerit-o cu Skyline.Daca mai are si apelativul GTR (care suna amenintator) e si mai frumos.Dar Ferrari La Ferrari,e foarte gay Ferrari F40,scurt,cuprinzator,punct.Nu Ferrari La Ferrari,zici ca e nume de opereta.In fine,nu cred ca sunt in target-ul lor de piata sau ceva... Alte stiri din F1,Bernie zice ca si la anul vom avea acelasi stil de gume : The 83-year-old Ecclestone was also impressed with Pirelli, despite complaints from the paddock about the rapid degradation of their tyres. "Pirelli did a wonderful job for us. I told them we don't want tyres that last the race, we want tyres that nobody knows how they are going to last. We've also got that with the new engines next year," he continued. However, Ecclestone believes the new FIA regulations which sees teams switch from to V8 engines will have a negative effect on spectator numbers. "I still think what we have now is good, I don't think there was any need to change it," he concluded. Da eu nu inteleg,daca nu el a schimbat motoarele,atunci cine?FIA?Hai ma,FIA nu face nimic in F1 fara acordul lui Bernie. Dpdv al spectacolului,eu cred ca va fi mai bine,motoarele turbo sunt mult mai puternice (si mai complicate,deci mai firave),chiar daca limitate in ture si in benzina,si,dupa cum a zis si Button,cred ca vom avea multe rasuciri pe pista,exact ca in anii'80.Bine,asta pana cand vor reusi sa strecoare un TC mic printre reguli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) E putin probabil ca motoarele de la anul sa fie mai puternice. Se estimeaza o pierdere de putere intre 15 si 20% fata de V8-urile de pana acum. Plus ca masinile vor fi mai grele cu circa 50kg. Toate astea l-au facut pe un fost sef tehnic la Williams si Ferrari sa declare ca masinile din GP2 vor fi probabil cam la fel de rapide ca cele de F1 la anul.In compensatie vom avea sistemul ERS care va produce in jur de 160cp (KERS-ul producea +/- 80cp) si care va fi disponibil circa 30 sec/tur (fata de KERS, cu ~ 7sec/tur). De asemenea, motorul turbo va produce un cuplu mult mai important, fapt care se va traduce printr-o masina mai "nervoasa" la viteza mica - ceea ce (speram) va creea mai mult spectacol. Other news:- Kimihttp://youtu.be/tyIsPnJijEQ?t=1m22s- Un articol frumos de pe autosport, care ii recunoaste valoarea lui Hülkenberg, "a world champion in waiting". Si o poza din trecut: @ Jorge: se pare ca nu e prima data cand Ferrari face schema cu testarea motorului de F1 intr-o masina de strada. Au facut-o si in 2006 cand F1 a trecut de la V10 3000cc la V8 2400cc. Editat Decembrie 3, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Da,motoarele de anul viitor nu vor avea aceeiasi putere ca cele de acum,dar cu turbina va veni un cuplu enorm fata de aspirate,cuplu greu de controlat,dupa cum zicea si Button.Dar sunetul,vor pierde sunetul,pacat...foarte interesant ar fi cum se auzea acel Enzo din poza cu motorul V8 de F1,ca asta turbo,La Ferrari se aude ca un aspirator spart.Draq,se aude ca un motor de Evo tunat de baietii de la colt,care i-au pus un blow-off. - Un articol frumos de pe autosport, care ii recunoaste valoarea lui Hülkenberg, "a world champion in waiting". Intr-adevar,Hulk e la o masina buna distanta de campionat. Daca reuseste prin 2015-2016 sa ajunga la o echipa care sa-i ofere un material de concurs bun,va avea sanse foarte bune la campionat.Treaba e sa reuseasca acest lucru,sa nu se nasca talent si sa moara speranta,vorba aia. Hulk oficial la Force India pe "multi-year" contract : http://www.formula1.com/news/headlines/2013/12/15327.html Treaba haioasa e ca poate e mai bine ca s-a dus la Force India si nu la Lotus pt ca s-ar putea ca Force India sa aiba o masina mai buna la anul.Motorul Mercedes se zvoneste ca va fi ff smecher,iar VJ baga bani in nestire in acea echipa.Cine stie,poate a facut o mutare castigatoare chiar fara voia lui Tare poza cu "copiii" Alonso,Button si Trulli.Din ce an o fi?Pff,si cand te gandesti ca Trulli e demult la pensie,Button mai are 1-2 ani si el si gata,iar Alonso,desi este la apogeul carierei,e totusi batraior. Editat Decembrie 4, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Tare poza cu "copiii" Alonso,Button si Trulli.Din ce an o fi?Pff,si cand te gandesti ca Trulli e demult la pensie,Button mai are 1-2 ani si el si gata,iar Alonso,desi este la apogeul carierei,e totusi batraior. Cred ca e din 2001, primul an al lui Button la Benetton, cu Alonso ca pilot de teste. Jenson avea 21 de ani, Fernando 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) In 2001 era fisichella .Anul e 2002 .trulli si button piloti principali @ benetton ,alonso de rezerva ,acesta din urma a "explodat" in 2003.Si cam tot de atunci e favoritul meu bla bla bla lui Alfonso, bla bla bla pentru Alfonso bla bla bla L-au botezat Alonso .Fara F ... lingau de F-fettel ... Editat Decembrie 6, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 In 2001 era fisichella .Anul e 2002 .trulli si button piloti principali @ benetton ,alonso de rezerva ,acesta din urma a "explodat" in 2003.Si cam tot de atunci e favoritul meu Ai dreptate cu anul. Dar in 2002 echipa nu se mai numea Benetton, ci Renault F1. L-au botezat Alonso .Fara F ... lingau de F-fettel ... Nu l-a botezat nimeni asa, e numele de familie al tatalui. Iar eu incontinuare ii voi spune Alfonso. De la anul: numere permanente (doar campionul mondial va avea de ales intre numarul lui si numarul 1 - ca la motociclism) si mai ales, puncte duble la ultima cursa. Cum ar putea sa arate RB10: Iar Vettel devine tata. Hülk si Perez la Force India. Sutil va merge probabil la Sauber, desi Di Resta spera inca si el la locul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 12, 2013 Autor Share Postat Decembrie 12, 2013 De ce s-a mutat topicul asta la sectiunea "Motociclisti in timpul liber"? Era foarte ok acolo la curse si MotoGP. Mai ales ca nu se scrie foarte des pe acest topic, si l-ati mutat intr-o sectiune in care se deschid mereu alte discutii si se posteaza des. Noi cei care urmaream topicul asta, o sa ajungem sa il cautam pe la cine stie ce pagina ca sa vedem daca s-a mai scris ceva. Am rugamintea sa il mutati inapoi, fiindca acolo era mult mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Intr-adevar,Checo Perez la Force India,lucru care ma bucura f mult : http://www.formula1.com/news/headlines/2013/12/15344.html Force India are astfel de departe cel mai puternic si talentat cuplu de piloti dintre echipele de mijloc,ba chiar mai puternic si decat multe din echipele de varf.Force India va fi chiar o forta la anul. Sper ca Gutierrez sa nu-si piarda locul la Sauber in dauna lui Sutil. Pe 17-19 dec va avea loc un test de 3 zile la Bahrain cu gumele Pirelli spec 2014 dar doar cu masinile 2013.Alonso,Vettel si Kimi nu vin ca au alte treburi De ce s-a mutat topicul asta la sectiunea "Motociclisti in timpul liber"? Era foarte ok acolo la curse si MotoGP. Mai ales ca nu se scrie foarte des pe acest topic, si l-ati mutat intr-o sectiune in care se deschid mereu alte discutii si se posteaza des. Noi cei care urmaream topicul asta, o sa ajungem sa il cautam pe la cine stie ce pagina ca sa vedem daca s-a mai scris ceva. Am rugamintea sa il mutati inapoi, fiindca acolo era mult mai ok. Exact.F1 e un subiect legat de cursele de performanta din care face parte si motogp-ul.Era bine unde era,pt ca de aia a si fost facut acest topic,ca unii dintre noi de dadeam in vorbe despre f1 pe topicul de motogp. As ruga un moderator sa-l mute inapoi daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.