Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 54 minute, cuki a spus:

FIA insa a facut-o iarasi de oaie

Și 5 sec penalizare atât pt depășirea limitei de viteză pe linia boxelor cât și pt că îi rupi unuia roata... 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, cuki a spus:

.......stai 12-13 tururi dupa un pensionar de te plangi prin radio cat de tare da cu pumnu defapt. 

ca si faza aia cu luati-l de pe mine ca-l omor, hahahahaha

 

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Wolff

A si recunoscut.A zis ca "i stand by my decision".

 

mersi, nu stiam, am pierdut prima parte a cursei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fiind un sport dinamic, sunt greu de cuantificat greșelile și urmările lor. Până la urmă a fost un incident de cursă și nimic mai mult. 

Probabil depinde ce și cum a fost scris prin rapoarte. 

Îmi amintesc de o cursă de mai bine de 20 ani care stabilea campionul mondial. Nu mai țin minte unde s-a desfășurat.

Erau implicați Schumacher cu Ferrari și Damon Hill cu Williams. Au mers cap la cap și într-un viraj l-a făcut Hill pe interior, iar jigodia văzând că pierde, a tras de volan, în urma acroșajului a abandonat, dar i-a rupt și suspensia lui Hill, care a mai mers 2 tururi și a abandonat și el. Nu pot uita bucuria javrei când Hill a fost nevoit să abandoneze și el!

Jigodia a rămas campion mondial cu manevra asta, că atunci dicta Jean Todt ce miros are aerul din F1! 

Și toată lumea vai, ce mare campion este Schumacher.

Dar există o justiție pentru ce i se întâmplă, Dumnezeu nu doarme, mai ațipește uneori. 

 

 

1 oră în urmă, cuki a spus:

.cu o masina cu 4 sec mai rapida stai 12-13 tururi dupa un pensionar de te plangi prin radio cat de tare da cu pumnu defapt. 

Da, este simplu să pleci ultimul, să mai faci un schimb în plus de gume, apoi să recuperezi depășind mașină după mașină pe un circuit de karting, apoi să te chinui să mai depășești cu gume tocite un fost campion mondial 🙄

Lucru la îndemâna oricui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 13 minute, cuki a spus:

A plecat primul...singurul :rock:

Lasă impresia ca ai văzut doar startul și finalul 🤣

Da, a plecat singur, dar a mers așa fix un tur. 😏

Una peste alta, conjunctura, noroc, valoare, strategie, Hamilton a ieșit extrem de câștigat după cursa asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

 

Îmi amintesc de o cursă de mai bine de 20 ani care stabilea campionul mondial. Nu mai țin minte unde s-a desfășurat.

Erau implicați Schumacher cu Ferrari și Damon Hill cu Williams. Au mers cap la cap și într-un viraj l-a făcut Hill pe interior, iar jigodia văzând că pierde, a tras de volan, în urma acroșajului a abandonat, dar i-a rupt și suspensia lui Hill, care a mai mers 2 tururi și a abandonat și el. Nu pot uita bucuria javrei când Hill a fost nevoit să abandoneze și el!

Jigodia a rămas campion mondial cu manevra asta,

 

dai pe linkul de Youtube si merge

Australia 1994

PS. acum judecand la rece, Hill trebuia sa mai astepte un pic, Sch avea masina avariata dupa acel derapaj si lovitura de parapet...

in fine, astea nu mai conteaza, a ramas MSch cu titlul, restul e istorie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, asta este cursa.

Era la Bennetton, nu la Ferrari. 

Îți dai seama că în timpul cursei așa a judecat. 

Oricum, mai flagrantă intenție de lovire ca aia nu-mi amintesc să fi fost alta.

De fapt a mai încercat tot Schumacher, dar cu Villeneuve, numai că atunci el a abandonat.

A rămas cu titlul, dar caracterul îl are de țigan, nu de neamț. 

 

În fine, omul e cum e acum, Karma contează. 😶

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cuki a spus:

Dar, Mercedesul s-a bagat iara singura in oala "conspiratiilor"... cu un Bottas stangaci mai ceva ca un rookie. Nu retin, dar cred ca vreo 5 masini au abandonat iar Max si Rici au iesit terfeliti si plini de bandaje dupa actiunea lui Bottas. 

 

Renault s-au trezit intr-o pozitie buna si au profitat la maxim. Alonso i-a aratat lui Hamilton cum se apara in F1 cu adevarat. Atata i-a dat peste nas, pana s-a plans din nou Primadonna prin radio, ca e periculos ce face Alonso la vitezele alea...bu hu, whining bitch...cu o masina cu 4 sec mai rapida stai 12-13 tururi dupa un pensionar de te plangi prin radio cat de tare da cu pumnu defapt. 

 

FIA insa a facut-o iarasi de oaie. Ca l-au descalificat pe Vettel pentru prea putin combustibil inteleg, pana la urma regula e regula, echipele si polotii stiu nivelul combustibilui la gram...Probabil vor contesta si exista sanse (din ce spuneau unii "experti") ca totusi sa-i fie recunoscut rezultatul, iar echipa sa primeasca o amenda etc. Vedem. 

Bottas insa sa primeasca "doar" 5 pozitii penalizare la start, pentur rahatu facut? Asta imi pare iarasi extrem de bland, mai ales ca o asemenea penalizare pentru un Mercedes la Spa, e egala cu 0. 

Grosjean cand a facut rahatu de la Spa (comparativ cu Bottas acuma) a primit un raceban, nu 5 pozitii penalizare. De ce or fi asa de "blanzi" cu Mercedesul, le-o fi frica de gura lui Wolff...

Bottas a plecat slab dar a incercat sa compenseze printr-o perioada de franare mica....nu i-a iesit :)

Stangaci - DA.Teoria conspiratiei?doar pt fanii VErst.

Ricci n-a luat-o de la Bottas,a fost asa :

Bottas a franat prost si i-a rupt cwru lui Norris care a venit peste Wax.Bottas mergand drept a dat si in Perez (care zic eu ca trebuia sa beleasca ochii mai atent ca aia nu mai pot frana,mai ales la exp lui zic eu ca putea s-o evite pe asta)

Stroll a comis-o la fel ca Bottas,era in spatele cred ca fix al lui Ocon - si-a dat seama ca nici o sansa sa mai franeze - a tras pe interior sa nu dea in ala a iesit pe iarba si a taiat curba urcandu-se efectiv pe radioatoarele lui Leclerc care s-a dus fara voia lui in roata spate a lui Ricci si pe care l-a invartit.

 

Alonso magistral.Ham la acea faza - chiar ca whining bitch.Taci naibii din gura pune capul in pamant si incearca sa-l depasesti...pe cel caruia tu si Ron Dennis i-ati cam furat un titlu in 2007 (noroc ca l-a luat Kimi ca daca il lua Ham muream) dar nu mai stie lumea faza (asta ca sa nu ma mai acuze lumea ca sunt fan Ham - inca din 2007 nu ii suport fatza aia prefacuta dar pe partea ailalta are si primadona merite nu se pot nega).

 

FIA nu poate sa-l impuste pe Bottas pt ca omul a gresit o franare pe ud cu vreo 4-5m.C'mon.

Dar de ce stiu eu ca i-au dat si un race ban?Poate gresesc.

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Fiind un sport dinamic, sunt greu de cuantificat greșelile și urmările lor. Până la urmă a fost un incident de cursă și nimic mai mult. 

Probabil depinde ce și cum a fost scris prin rapoarte. 

Îmi amintesc de o cursă de mai bine de 20 ani care stabilea campionul mondial. Nu mai țin minte unde s-a desfășurat.

Erau implicați Schumacher cu Ferrari și Damon Hill cu Williams. Au mers cap la cap și într-un viraj l-a făcut Hill pe interior, iar jigodia văzând că pierde, a tras de volan, în urma acroșajului a abandonat, dar i-a rupt și suspensia lui Hill, care a mai mers 2 tururi și a abandonat și el. Nu pot uita bucuria javrei când Hill a fost nevoit să abandoneze și el!

Jigodia a rămas campion mondial cu manevra asta, că atunci dicta Jean Todt ce miros are aerul din F1! 

Și toată lumea vai, ce mare campion este Schumacher.

Haha,da - good point.

Schumacher vs Hill Adelaide?1994?

Oricum faza a fost clara - Schumacher a zis nu treci de mine.IAr daca treci ti-o iei.Hill a trecut asta i-a rupt suspensia ca sa nu poata termina.Campionul nemtilor.A incercat si cu Villeneuve fix identic aceeiasi faza in 97? la Jerez doar ca Villeneuve l-a luat prin surprindere pt ca a facut o franare a la Ricci venind de super departe si Schumacher a ezitat in prima faza dupa aia i-a dat-o.Nu a calculat-o bine si efectul a fost total invers.

Iar pe deasupra FIA s-a trezit brusc atunci (Bernie nu FIA) ca face dreptate si l-a descalificat din campionat.A tras o linie in nisip - "nu mai faceti faze din astea.

1 oră în urmă, cuki a spus:

Ce nu ma asteptam...huiduieliile pe care le-a incasat Hamiton dupa calificari, dar si dupa cursa. Nu-l prea plac ungurii :)

Eh...e mult vorba si dr presa.Dupa incidentul de la Silverstone s-a facut o presa penibila lui Ham.Publicul poate fi intors dupa bunul plac.Vezi fanii lui Rossi care il huiduiau copios pe MM pt ca indraznea sa castige samd.Sau pe Lorenzo ca nush ce titlu binemeritat i-a luat megastarului,sau pe Vettel pt ca castiga prea mult...samd samd.

Acum 9 minute, apriliacluj a spus:

mda, si dpmdv era o pwula de om in ceea ce priveste sportivitatea, si fair-playul

Era all-in.Ce trebuie sa fac ca sa castig?Sa-ti dau in cap?Poc.

Nu conta.

Mentalitate de campion insa.Vezi la motogp MM - acelasi calapod.Oamenii sunt dedicati.Tine insa de FIA/FIM sa-i tempereze.

In 97 l-a temperat de dracii l-a gasit.in 94 de ce nu?

Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Tocmai pentru astea doua incidente l-am disprețuit și îmi doresc la Hamilton să câștige al 8 lea titlu, ca jigodia să devină istorie.😏

Eu nu-l suport ncii pe Ham la fel cum nu l-am suportat ncii pe marele MSC,dar si eu imi doresc sa castige el titlul pt ca pe Wax chiar nu-l inghit.Si mai ales dupa campania deja penibila ce a urmat incidentului de la Silverstone cand Ham nu s-a mai dat la o parte precum a facut la Imola...cand castigi cu politics cum a incercat s-o dea Horner...urasc fazele astea.Faze stil Prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Method a spus:

 

Iar pe deasupra FIA s-a trezit brusc atunci (Bernie nu FIA) ca face dreptate si l-a descalificat din campionat.

...ca oricum nu mai conta pt MSch... e ca si cum ai spanzura mortul ;)

dar daca Villeneuve ar fi iesit din acea  cursa si castiga campionatul MSch oare tot la fel procedau??

...eu personal n-as crede ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, apriliacluj a spus:

...ca oricum nu mai conta pt MSch... e ca si cum ai spanzura mortul ;)

dar daca Villeneuve ar fi iesit din acea  cursa si castiga campionatul MSch oare tot la fel procedau??

...eu personal n-as crede ;)

Haha - good point.

Acum 9 ore, cuki a spus:

Nici mie nu mi-a placut de Schumacher, asa cum nu imi placea Vettel si cum nu imi place Hamilton. Defapt nu imi place dominatia asta de catre un constructor/pilot care parca nu se mai sfarseste. 

Acuma nu pot sa spun ca "tin" cu Max Pax, dar cand e semaforul verde am o dorinta interioara sa vad cum i-o da celor de la Mercedes. In aceasi masura m-as bucura enorm daca ar fi Sainz sau Leclerc sau oricare altu cu sanse.

Trebuie sa fie cineva prea fan sa ii placa aceasta dominatie a AMG/Ham sau dominatia dinainte a RBR/Vettel.

 

Dar nici ceea ce a facut RBR/Horner in urma incidentului de la Silverstone nu mi se pare corect si de aia am zis ca as prefera sa castige Ham.

E o incercare pe de o parte de descalificare a englezului pt nimic mai mult decat un incident de cursa iar pe de alta parte o incercare clara de intimidare a lui pt a ceda din start in eventualitatea clara a repetarii acestei situatii.E politics.

Preferabil ceea ce a facut MSC cu Hill/Villeneuve decat ceea ce incearca sa faca Horner.Macar aia au dat-o pe circuit,nu la masa verde si/sau la psihologie.

Sper ca pe viitor cand va fi fortat de Verst,Ham sa isi mentina vana si sa nu puna frana sa ii faca loc prodigiosului de teama unor noi scandaluri.

 

Alonso: Hamilton always complains

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne ne....da-mi un exemplu cand a incercat AMG sa descalifice un pilot din competitie.

Wolffe e inteligent si are un edge....dar nu e asa japitza.

Horner insa....

i9mbw0c9axe71.jpg

A luat-o bine Verst.Noroc ca a mai putut continua cursa.Ii lipsea ceva downforce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

Tot mai tare iti dau dreptate cand spui ca ar trebui interzise absolut toate comunicariile radio intre pilot/echipa, dar si intre echipa/FIA. Exceptie sigur, facand cele de securiate...multe din ele insa pot fi afisate pe volan.

Ai vazut ce a insemnat radio silence pt Ham?

S-a dus ca talanul singur la start.

Chiar spuneau cei de pe sky a fost o mare greseala ce ar fi putut fi evitatata daca nu ar fi avut radio silence pe formation lap.

 

Iti dai  seama ce inseamna asta pt toata cursa?Ar fi....genial.

Tati va descurcati.

Aia inseamna de fapt sa pilotezi masina singur si neajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

A luat-o bine Verst.Noroc ca a mai putut continua cursa.Ii lipsea ceva downforce.

 

Conform RedBull, avea mai puțin downforce decât Mick Schumacher. Cam atât.

 

Sper să nu câștige Hamilton campionatul. Ar fi conjunctural și nemeritat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 02.08.2021 at 11:22, l.u.v said:

Da, este simplu să pleci ultimul, să mai faci un schimb în plus de gume, apoi să recuperezi depășind mașină după mașină pe un circuit de karting, apoi să te chinui să mai depășești cu gume tocite un fost campion mondial 🙄

Lucru la îndemâna oricui. 

 

Puțin subiectivă analiza. Mercedes a avut cea mai bună mașină la Hungaroring, s-a văzut din quali. Hamilton a schimbat strategia din mers tocmai pentru că nu reușea să depășească adversari și era blocat în pluton. Iar în cadrul duelului, gumele obosite erau pe monopostul lui Alonso.

 

Ar fi câștigat fără eroarea strategică (una care nu a fost atât de mare dealtfel) de la început? Cel mai probabil. Ar fi terminat Verstappen pe doi dacă nu era tractoristul Bottas? La fel de probabil. M-a bucurat cursa în sine (de obicei e snoozefest la Hungaroring pe uscat), dar să ne oprim aici.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, cuki a spus:

Nu a fost radio silence

Asa au spus cei de la Sky.O sa mai reiau odata sa vad.

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Sper să nu câștige Hamilton campionatul. Ar fi conjunctural și nemeritat.

Eu cred ca daca oricine castiga va fi meritat.Esti foarte fanboy al olandezului.

Titlul lui Mir de anul trecut din motogp e eminamente conjunctural - daca MM nu se accidenta,Mir nici nu mirosea titlul - il face mai putin meritat asta?

Cel mai "nemeritat" campionat a fost cel al lui Button,dar si acolo a meritat echipa.E un efort comun,asta chiar e sport de echipa desi nu pare.F1 101.

Aici insa....Ham va avea un cuvant greu de spus in eventualitatea castigarii campionatului.Mult mai greu decat Button in 2009.

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Puțin subiectivă analiza. Mercedes a avut cea mai bună mașină la Hungaroring, s-a văzut din quali. Hamilton a schimbat strategia din mers tocmai pentru că nu reușea să depășească adversari și era blocat în pluton. Iar în cadrul duelului, gumele obosite erau pe monopostul lui Alonso.

 

Ar fi câștigat fără eroarea strategică (una care nu a fost atât de mare dealtfel) de la început? Cel mai probabil. Ar fi terminat Verstappen pe doi dacă nu era tractoristul Bottas? La fel de probabil. M-a bucurat cursa în sine (de obicei e snoozefest la Hungaroring pe uscat), dar să ne oprim aici.

Deloc subiectiva.AMG-Ham au fost ultimii tantalai dar apoi au fost magistrali.

Ham a reusit un quali perfect (si l-a si futat pe Perez in Q3 si mai mai si pe Verst),pole ul i-a permis sa aiba un start curat si fara incidente.

Apoi AMG a comis-o magistral la restart (dimpreuna cu Ham ca la cata exp are trebuia sa reactioneze fara sa il traga echipa la pits) - btw eroarea strategica a fost nu mare ci huge - 15-20s pierdute lejer prin acea eroare dar si mai important - track position - from first to last pe un circuit unde depasirile sunt aproape de Monaco ca si dificultate - ce ar putea fi mai rau???.

Daar...au reusit sa o intoarca fantastic - acel undercut atat al lui Ricci cat si al lui Verst a fost magistrala.

In concluzie Hungaro a fost briliant pt AMG-Ham au aratat cat de puternici sunt.

Verst nu a putut da replica...intradevar nu prea a fost vina lui (daca se califica pe 1 insa altfel statea tot nu?).

 

Si inca una - nu stiu daca Verst iesea pe 2 pt ca tocmai ai laudat cu osanale masina AMG - s-ar fi putut ca cei 2 AMG sa defileze in fata RB.Startul prost si prostia lui Bottas au fost datorate clar asfaltului umed.In ipoteza pe care ai emis-o cu asfalt uscat - Bottas cred ca ar fi reusit sa isi mentina linistit pozitia.

 

Si tot nu mi-a raspuns nici unul din cei care la Silverstone sustineau ca Ham a facut o mare greseala mentinandu-si trasa cum de nu a zis nimeni nimic la fix aceeiasi faza petrecuta pe Hungaro intre MSC si Verst.Nici macar Horner n-a carait - n-a facut comisii n-a cerut apeal'uri...pai?

E fix aceeiasi faza la indigo,doar ca VErst n-a tras peste MSC cum a tras peste Ham...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt fan Verstappen, dar m-am săturat să-l văd pe #44 cum câștigă titluri pe linie datorită, în mare parte, materialului superior. Pentru prima dată din 2014 încoace Mercedes are un adversar pe măsură și cuplul Merc-Ham scârțâie rău. Mi-ar plăcea să văd pe oricine altcineva câștigând titlurile anul ăsta.

 

20 minutes ago, Method said:

Apoi AMG a comis-o magistral la restart (dimpreuna cu Ham ca la cata exp are trebuia sa reactioneze fara sa il traga echipa la pits)

 

Absolut deloc. A fost o alegere strategică. În momentul respectiv radarul meteo arăta un nor de ploaie consistent îndreptându-se spre circuit. Am vorbit cu cineva care a fost la cursă și mi-a confirmat: jumătate de cer era complet întunecat. Ocon și Alpine au pariat pe o strategie diferită. Cei din spatele lui nu a făcut decât să urmeze mașina din față pentru a-și apăra poziția. Efect domino.

 

Mai mult, Hamilton ar fi pierdut cel mai probabil prima poziție oricum: boxa Mercedes este prima, și ar fi trebuit să aștepte să treacă tot plutonul de el ca să poată ieși fără a risca un unsafe release

 

Magistrala aia despre care vorbești nu a fost decât o soluție de avarie care le-a ieșit foarte bine.

 

28 minutes ago, Method said:

Si tot nu mi-a raspuns nici unul din cei care la Silverstone sustineau ca Ham a facut o mare greseala mentinandu-si trasa cum de nu a zis nimeni nimic la fix aceeiasi faza petrecuta pe Hungaro intre MSC si Verst.Nici macar Horner n-a carait - n-a facut comisii n-a cerut apeal'uri...pai?

E fix aceeiasi faza la indigo,doar ca VErst n-a tras peste MSC cum a tras peste Ham...

 

Situații diametral opuse: alt tip de viraj (lent), depășire pe exterior, în momentul contactului Verstappen era cu jumătate de mașină și fața lui Schumacher. Nu are nicio relevanță comparația.

 

În schimb nu am putut să nu observ absoluta penibilitate a mesajului radio a lui GodBlessBLM când Alonso s-a apărat agresiv în virajul 4: "At that speed it's so dangerous!". Păi bine mă campionule mă, când riști tu să ți-o iei în freză și ești pe exterior de ce te caci pe tine? De ce o dăm cu dublu standard? Absolut jalnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

Nu sunt fan Verstappen, dar m-am săturat să-l văd pe #44 cum câștigă titluri pe linie datorită, în mare parte, materialului superior. Pentru prima dată din 2014 încoace Mercedes are un adversar pe măsură și cuplul Merc-Ham scârțâie rău. Mi-ar plăcea să văd pe oricine altcineva câștigând titlurile anul ăsta.

Si eu m-am saturat,dar nu vreau sa vad zambetul arogant al lui #33.

Nu - nu cred ca are un adversar pe masura.Honda nu e deloc (dar deloc) la nivelul AMG iar track-team'ul AMG mi se pare putin superior.Iar Verst ne dovedeste (usor usor) ca e inferior ( nu ca viteza ! - ca viteza probabil e superior dupa cum s-a si laudat , ci ca racecraft).

Cuplul Merc-Ham mere atza.

Si mie mi-ar placea sa vad ca Ham ia bataitza (cum i-a dat-o Rosberg in 2016) - dar nu asa.Nu cu manevre nu cu "nu te-ai dat la o parte cand am trecut eu,deci ne-ai stricat masina si ne-ai pus in pericol si trebuie sa te descalificam".Nu cu politics.Dar eu nu cred ca Verst-RBR ii vor bate.Efectiv nu pot,sunt inferiori - si unii si altii.

Acum 59 minute, PzKpfW a spus:

A fost o alegere strategică.

 

Magistrala aia despre care vorbești nu a fost decât o soluție de avarie care le-a ieșit foarte bine.

A fost o alegerea strategica proasta.Nu proasta ci penibil de proasta.Rezolvarea "alegerii strategice" - geniala insa.

Cand iti iese e stiinta,cand nu iti iese e prostie.Rezultatul spune intotdeauna cine are dreptate,indiferent de mijloace.AMG nota 20 pt comeback.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Situații diametral opuse: alt tip de viraj (lent), depășire pe exterior, în momentul contactului Verstappen era cu jumătate de mașină și fața lui Schumacher. Nu are nicio relevanță comparația.

Ete fleosc - era virajul lent de aia e diametral opus.Mhmm...erau fix aceleasi pozitii.Verst n-a mai taiat-o ca stia ce se va intampla.Simplu.

Vorba lui Alonso - nu pot disparea toti cand treci tu pe langa ei.

Ba chiar MSC a fost si agresiv - nu i-a lasat spatiu aproape deloc pe ext.Nu cred ca se putea incadra acolo chiar daca reusea sa-si tina trasa.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

În schimb nu am putut să nu observ absoluta penibilitate a mesajului radio a lui GodBlessBLM când Alonso s-a apărat agresiv în virajul 4: "At that speed it's so dangerous!". Păi bine mă campionule mă, când riști tu să ți-o iei în freză și ești pe exterior de ce te caci pe tine? De ce o dăm cu dublu standard? Absolut jalnic.

:agree: Dar iarasi vorba lui Alonso - Hamilton intotdeauna se plange.E ceva penibil dar cu care suntem obisnuiti.De la Vettel :crack:

Dar macar Wolff nu depune contestatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cuki a spus:

 

 

Acuma e 1 luna de pauza, dupa care vin niste circuite care au toata posibilitatea sa produca surprize care ori maresc diferenta, ori inclina din nou balanta. 

asteptam cu nerabdare sa reinceapa!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

Dar macar Wolff nu depune contestatii.

 

parca recent toto a plans vreo 2 luni de zile cu aripa aia prea flexibila

asta pana a venit horner cu filmarea aripii mercedes, dupa, batista pe tambal

 

pare ca mereu doar ultimul scandal conteaza, ca niciodata nu s-a mai vazut asa ceva

marele circ se repeta aproape identic in fiecare an de zeci de ani

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, cuki a spus:

Eu am spus de multe ori...ca sa-l bati pe Hamilton si pe Mercedes, ai nevoie de masina/pilot care sa fie cu minim 1 sec mai rapida pe tur. 

RedBull e cam cu 0.5 sec mai rapid...dar nu in toate circumstantele. 

Mai pui si faptul ca Hamilton are Locotenent, iar Perez chiar daca se vrea a fi locotenent pentru Max, abia acuma daca intelege monopostul. Plus ca lui Perez ii lipseste "experienta" de vioara a 2-a, iar Bottas...chiar daca e un pilot de mana a 2-a, e locotenent de prima mana. Nici nu stiu daca nu era mai bine sa-l ia pe Alonso la RedBull sau pe Hulkenberg in locul lui Perez. 

 

In mare nu cred ca este neaparat pierdut acest titlu...pana la urma, ultimele 2 curse au fost influentate de factori nefavorabili pentru RedBull. Fara abandonuri si accidente, posibil ca RedBull sa fi fost inca bine in fata celor de la Mercedes, chiar daca terminau in urma lor. 

 

Acuma e 1 luna de pauza, dupa care vin niste circuite care au toata posibilitatea sa produca surprize care ori maresc diferenta, ori inclina din nou balanta. 

Eee,nici chiar asa...1s/tur e enorm,ar fi distrugere indiferent ca e AMG sau altcineva.

RBR e putin mai rapida dar da...nu in toate circumstantele.Si mai gresesc si ei - mi se pare ca track-team'ul AMG e superior si asta le da un avantaj.

Apoi mi se pare ca per total Hamilton e superior (repet - nu vorbesc despre viteza efectiva - acolo cred ca Verst e intradevar superior,dar Ham are mai mare exp si asta se vede).

Iata ca in 2 curse nu ca s-a evaporat avantajul  lui Verst ba chiar Ham a acumulat si cateva puncte in plus.Cauza?Greseala/aroganta lui Verst (again...racecraftul...),iar aici la Hungaro cred ca Liuis a fost superior in calificari si asta a schimbat tot.Pilotul a facut totusi diferenta.

 

Locotenenti...sunt insignifianti.Bottas mi se pare din ce in ce mai duda...contributia lui la titlul lui Ham e adevarat ca iata,exista - dar e ne-voita,iar Perez...vorba ta nu e om de locul 2 ci mai degraba un talent care n-a prins niciodata un loc la o echipa care sa-i permita atacarea unui titlul,iar acum pe final de cariera traieste o a 2a tinerete intr-o masina f buna.Dar,dupa cum ai zis,mai are de invata la RBR.

Alonso clar nu era bine sa fie la RBR pt Alonso e only si only vioara 1 - l-ar fi atacat pe Verst.Hulk...da - o idee buna.

 

Normal ca nu e pierdut titlul,dar avantajul s-a evaporat.80% din cauza lui Verst.

Mai e foarte mult din sezon,cu circuite si pt unii si pt ceilalti.Nu e nimic jucat.Doar ca RBR au pierdut binisor si asta clar va conta in economia campionatului.

Acum 8 ore, prafrau a spus:

pare ca mereu doar ultimul scandal conteaza, ca niciodata nu s-a mai vazut asa ceva

marele circ se repeta aproape identic in fiecare an de zeci de ani

Nu - din cate am inteles Horner a urmarit descalificarea lui Ham pe baza incidentului de la Silverstone - treaba asta s-a intamplat o data la decada cam asa.Din ce imi aduc eu aminte,s-ar putea sa ma insel,dar a fost Schumi vs Villeneuve si apoi incidentul cu Crashgate din 2009 cu Piquet,in rest nu am mai auzit de descalificarea unui pilot.

E o mica mare diferenta intre a te plange de o aripa ca flexeaza si a cere descalificarea unui pilot.Horner e chiar jigodie,ar fi vrut sa castige la masa verde si sa si-l pupe pe ala arogant in anius in timp ce il ridica sus sa l vada toata lumea cum a luat el titlul.Calcat,pai nu asa.

Bate-l pe Liuis fata in fata,si da atunci jos palaria,dar nu fugi sa-l descalifici ca "m-a pus in pericol n-a franat cand am trecut pe langa el...si ne-a stricat si masina....si e bani multi masina noastra...1.8mil".Partz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...