Method Postat Octombrie 24, 2021 Share Postat Octombrie 24, 2021 La 23.10.2021 la 7:41, ENEOS a spus: Fiabilitatea mercedes? Sau vreo tactică genială pe care nu ai dibuit-o. Ma frend....cate campionate are Mercedes?hmmm...oare pt ca li se strica masinile?si nu mai zic de timpul de raspuns al echipei in caz de asa ceva - timp de raspuns care e exemplar zic eu. Dar mna,daca te uiti la 2 curse si tragi o concluzie "informata"...succes. Eu nu te contrazic...probabil te vor contrazice rezultatele la sfarasit de an,dar nu cred ca te deranjeaza nici asta Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Nu m-aș grăbi cu concluzia asta încă. În primul rând nu cred că sistemul oferă un câștig major. Apoi având în vedere explicațiile modului de funcționare, ar fi destul de ușor de copiat. Iar dacă publicul larg are deja acces la informația asta, Red Bull probabil știe deja de câteva zile. Dealtfel Marko declara de ieri că au găsit "antidotul" față de noul câștig al celor de la Mercedes. Iar în cazul care va fi copiată, soluția ar putea fi mai eficientă pe un monopost cu un rake pronunțat (i.e. Red Bull). De văzut. Nu e jucat nimic.Si la sah se intampla surprize,decum aici unde pot aparea atatea probleme. Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Deocamdată, cursa de la Austin va fi probabil câștigată fără probleme de către Hamilton. Verstappen ar trebui să poată termina pe 2, având în vedere că Bottas va avea o penalizare de 5 locuri pe grilă și va plecam maxim de pe locul 6. Nimic special sau neașteptat. Dacă Red Bull nu vor reuși să fie mai competitivi decât Mercedes la următoarea cursă în Mexic, atunci lucrurile se vor complica pentru ei. Pole Verstappen iar Pérez aproape de locul 2 pe grilă la COTA. Hamilton între cele două Red Bull-uri și fără locotenentul Bottas (care pleacă abia de pe 9) ca să-l ajute. Neașteptat. Primul viraj va fi foarte interesant mâine. Nici eu nu m-as grabi cu concluzia asta maine Hamilton si-a aratat intentiile belicoase inca din fp'uri si a facut un test la Verst incomodandu-l nitel pe linia dreapta si in virajul 1.Concluzia lui Verst a fost "what an idiot" - aceeiasi concluzie pe care i-a spus-o un pusti de 18 ani unui cvadruplu campion mondial (el lui Vettel) - lipsa de respect totala fata de oricine ma enerveaza cumplit la arogantul asta. Sa vedem insa vorba ta ce va fi in virajul 1 - care din ei isi va mentine sangele rece si va da all in. Talk about pressure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 24, 2021 Share Postat Octombrie 24, 2021 Si Wax si-a mai marit cu inca cateva puncte avansul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Octombrie 24, 2021 Share Postat Octombrie 24, 2021 Mda, surprinzător. Ma așteptăm să treacă ham ham săgeată pe lângă Verst la cât de rapid era în ultima parte a cursei. Mare găină și săr ăsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 24, 2021 Share Postat Octombrie 24, 2021 Max și-a răscumpărat inexactitatea de la start și a făcut să funcționeze strategia (foarte) agresivă a echipei. Sir Lewis vorbește puțin prostii când spune că Red Bull au fost mai rapizi week-end-ul ăsta. Mercedes au fost mai slabi doar pe Medium, în rest au fost cel puțin la nivelul rivalilor. Cursă bună făcută și de Pérez având în vedere problema pe care a avut-o. Bottas n-a strălucit. Ferrari se pare că i-au ajuns din urmă pe McLaren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 Exact. Ce problema a avut Perez cu apa?Aaa.ca nu ii mai mergea la jum cursei sistemul de hidratare al pilotului...eh aia nu e asa o probmema.Erau 27 de grade deci...no stres. Cursa asta a fost ceva ce putea sa fie frumos insa tot am asteptat si degeaba.La start Liuis nota 20 - a plecat perfect si nu a luat piciorul din gaz orice ar fi.Iar cand a fost marginal in fata l-a calarit pe Wax rapid.Necrutator si perfect a procedat.Jos palaria. Dupa aceea insa...Liuis a fost cuminte si a urmat strategia Mercedes...care eu spun ca n-a fost cea mai stralucita.Sau nu am prins eu ideea. Deci RB face undercut cu Verst,astia nu au replica...de ce?Cand erau in fata la vreo 2s?De ce nu l-au bagat rapid in urmatorul tur?Astfel Ham a pierdut 6s.Dupa aceea din nou la al 2lea pitstop - VErst intra mai rapid iar Liuis tragea de gumele alea sa nimic...Cand a iesit a fost clar - 9s in spate.Facute toate din strategia gresita nu din altceva.Degeaba a rupt el vreo 6 din cele 9 rapid,ca gumele nu tin la foraiala la tururi de 1.38.Si brusc a ramas fara pace si fara timp cu 2 tururi inainte in cwrul lui Wax. Cedare track posiiton fara nici un rost la primul pitstop,impins al 2lea stint aiurea pierdut timp....dupa parerea mea Strategy Centre i-a pierdut cursa asta.Nici nu i-au dat posibilitatea sa se bata pt pozitia pe care o pierduse macar. Asta au pierdut-o pe mana lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 Wax pana la urma urmei a fost indeajuns de rapid si suficient de lent cat sa castige lejer cursa, fara emotii, vara vreun atac, tentativa de depasire din partea manelisto-cocalarului! cred ca cei care ii fac strategia sunt si Doxa si Nostradamus pa langa faptul ca ce e drept, el stie cu covrigul..., nu avem ce nega acest lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 Acum 4 ore, cuki a spus: Pai, asa cum s-a spus la final...RedBull au mers pe strategia agresiva, Mercedes doar se apara...iar asta a facut-o prost. La primul pit stop, Max s-a cerut cu toate ca era inca avea pace bun, dar nu suficient cat sa treaca de Hamilton (inclusiv Hamilton spunea pe radio ca e mai rapid ca el). Dupa intrarea lui Max, Hamilton a spus ca are gume OK. Nu stim ce intrebare fusese pusa de Mercedes, dar Hamilton avea incredere in gume....l-or fi chemat la boxe, i-or fi cerut parerea pentru strategie...nu stim. La stopul 2, cred ca trageau pentru medium...sau cautau un saftycar. Eu is de parere ca RedBull avea ieri masina mai rapida, Mercedes posibil sa fi iesit in avantaj daca il aduceau pe Hamilton inaintea lui Verstappen...dar vezi tu, nu stim cat de rapid ar fi fost Verstappen fara Hamilton in fata. Mai pt mine lucrurile astea nu se leaga : 1.RBR cu masina cea mai rapida nu l-a putut depasi pe Ham la inceput de cursa,ba chiar a cedat Wax pe primul viraj desi avea pozitie.Aia e de mana de pilot dar totusi.... 2.au facut undercut...raspunsul lui AMG a fost ZERO.Efectiv s-au lasat calariti. 3.la al 2lea pitstop nu am inteles strategia lor.Deloc.Repet - nici macar nu l-au scos in spatele lui Wax ca sa il lase sa se bata...au lalait-o pe pista cu gume uzate pierzand 9s...care nu au mai putut fi recuperate. Nu stiu,Personal mi s-a parut o strategie a la Ferrari ce a facut ieri AMG.Alea de le dadea Vettel veto direct cand auzea si dupa aia se vedea ca era mai bine cum gandise el din cockpit decat intreaga echipa din Strategy Centre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 4 hours ago, Method said: Ce problema a avut Perez cu apa?Aaa.ca nu ii mai mergea la jum cursei sistemul de hidratare al pilotului...eh aia nu e asa o probmema.Erau 27 de grade deci...no stres. Conform spuselor piloților de după cursă, e vorba de cât de fizic e circuitul în sine combinat cu condițiile de căldură. Leclerc spunea că Singapore e mai extrem cu căldura și umezeala de exemplu, dar circuitul nu e atât de obositor. Sau Spa, care e un circuit fizic, dar nu are niciodată condițiile de căldură din Texas. Pérez a fost și beteag week-end-ul ăsta zicea Horner (ceva răceală). În timpul cursei își deschidea viziera pe linia dreaptă. 5 hours ago, Method said: Deci RB face undercut cu Verst,astia nu au replica...de ce? Pentru că au fost surprinși de cât de agresivă a fost strategia celor de la Red Bull. A mai durat puțin până și au făcut calculele și au realizat cât de mult pierd față de Verstappen. La rândul lor, Red Bull au fost forțați să meargă pe o strategie atât de riscantă pentru a recupera poziția pierdută la start. 4 minutes ago, Method said: 1.RBR cu masina cea mai rapida nu l-a putut depasi pe Ham la inceput de cursa,ba chiar a cedat Wax pe primul viraj desi avea pozitie.Aia e de mana de pilot dar totusi.... 2.au facut undercut...raspunsul lui AMG a fost ZERO.Efectiv s-au lasat calariti. 3.la al 2lea pitstop nu am inteles strategia lor.Deloc.Repet - nici macar nu l-au scos in spatele lui Wax ca sa il lase sa se bata...au lalait-o pe pista cu gume uzate pierzand 9s...care nu au mai putut fi recuperate. Nu prea văd de ce spui că Red Bull a avut mașina mai bună. Au fost foarte apropiați ca performanță, cu Max ceva mai rapid pe Medium iar Hamilton ceva mai rapid pe Hard. La start a fost treabă de reflex, miimi de secundă, #44 a plecat mai bine și a avut trasa pe interior. Nimic special. Red Bull au fost agresivi cu prima oprire și au trebuit să fie agresivi și cu a doua. Asta le-a dat avantajul poziției pe circuit, cu Ver în fața lui Ham, dar i-a lăsat descoperiți pe sfârșit de cursă - exact cum s-a văzut. La Mercedes a fost invers: au pierdut timp la jumătatea cursei dar erau mai rapizi la sfârșit. Au fost strategii complementare. Diferența a fost că Red Bull se bazau pe măiestria lui #33 pentru a păstra gumele în stare destul de bună până la sfârșit, iar Mercedes se bazau pe măiestria lui #44 pentru a face depășirea. Max a câștigat cursa între turele 29 (al doilea lui schimb) și 37 (al doilea schimb a lui Ham), când a fost îndeajuns de rapid pentru a-și pune adversarul sub presiune fără a-și distruge pneurile. Cele 9 secunde erau recuperabile și au fost recuperate: Hamilton ajunsese la ~1.5s în spatele lui Verstappen când mai erau vreo 3 ture. Problema e că s-a blocat acolo, Max avea mai multă viață în gume decât sperau/credeau: delta de depășire pe COTA era de ~1.3s, avantaj pe care Hamilton nu-l avea. Dacă mai erau vreo 5 ture poate lucrurile ar fi stat altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 25, 2021 Admin Share Postat Octombrie 25, 2021 Acum 8 ore, Method a spus: Erau 27 de grade deci...no stres. În aer. În combinezon era dublu probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Pentru că au fost surprinși de cât de agresivă a fost strategia celor de la Red Bull. A mai durat puțin până și au făcut calculele și au realizat cât de mult pierd față de Verstappen. La rândul lor, Red Bull au fost forțați să meargă pe o strategie atât de riscantă pentru a recupera poziția pierdută la start. Nu prea văd de ce spui că Red Bull a avut mașina mai bună. Aoleo chiar ca arata rau Perez.Da,s-au strans pt el intradevar... Nu am zis eu ca RB a avut masina cea buna,ci ii replicam colegului care zicea ca RB aveau masina cea rapida. Sunt de parere ca AMG a gresit strategia.Nu mult,doar atat cat sa piarda locul 1 Amandoi pilotii s-au comportat exemplar cu un plus pt Ham care a reusit sa-l praduiasca pe Verst la start.Masinile super apropiate insa echipa a afacut diferenta. Pacat ca nu s-au putut lupta la sfarsit,ar fi fost itneresant. Acum 3 ore, cuki a spus: La start Max a dormit...parca in ultimele curse tot mai rau a plecat, cu toate ca Max/RedBull aveau startul de cursa ca punct forte. Spuneam mai sus, au dat un fragment de Radio in care spunea Ham ca gumele sunt bune. Nu or fi fost decisi? Dupa scandalu din Turcia, sa le fi tremurat chilotii celor de la strategie in fata marelui negru? Poate aflam poate nu. Cam asta patesti cand pilotu face scandaluri peste scandaluri "on live TV"...te face sa iti pui la indoiala gandirea si calculatia. N-a dormit Max a plecat bine.Problema e ca Ham a plecat si mai bine.Si spre deosebire de balbele precedente ,aici Ham a fost iceman : nu a tresarit nu a lasat piciorul din gaz cand Max s-a dus peste el la intimidare,a tinut interiorul,iar cand a fost marginal in fata "si-a ales trasa" a se citi s-a dus calare pe Max scotandu-l in afara circuitului fara menajamente. Nu s-a vazut si nu multa lume cred ca a bagat de seama pt ca Max a cedat rapid,si retrospectiv nu a fost determinant pt cursa,insa negrul mi s-a parut dur gloves off.Nu a ezitat a dat all-in si a fost foarte inteligent.S-a pazit si de o penalizare in cazul unui contact/abandon pt ca nu a fost agresiv decat cand a pus botul in fata...bai da atunci...direct l-a scos pe ala afara,fara povesti fara nici un stres - a fost pe sistemul "eu imi aleg trasa uite fix pe aici,nu ma intereseaza daca tu esti prin zona,nu stiu".A fost cam cum si-a ales trasa Verst la Silverstone neinteresandu-l daca e alta masina in jur. Verst a degajat desi avea tot dreptul sa stea pe circuit.Si retrospectiv foarte bine a facut pt ca iata rezultatu a fost de partea lui. Ham am vazut ca l-a si intimidat in FP - si-a aratat brandul ruland roata la roata pe interior cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2021 Share Postat Octombrie 25, 2021 9 minutes ago, Method said: Sunt de parere ca AMG a gresit strategia.Nu mult,doar atat cat sa piarda locul 1 Amandoi pilotii s-au comportat exemplar cu un plus pt Ham care a reusit sa-l praduiasca pe Verst la start.Masinile super apropiate insa echipa a afacut diferenta. Pacat ca nu s-au putut lupta la sfarsit,ar fi fost itneresant. Asta da. Red Bull au riscat și au câștigat. Mercedes au fost ceva mai conservatori cu strategia și nu au făcut decât să răspundă la ceea ce făceau adversarii. Dacă ajungeau să se dueleze probabil iar ieșea cu contact. Oricum probabil vor mai fi ocazii în următoarele 5 curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Octombrie 26, 2021 Share Postat Octombrie 26, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2021 Share Postat Octombrie 26, 2021 Pe lângă sursa de meme-uri, nu am prea înțeles de ce băiatul ăla a fost prezent pe podium pe toată durata ceremoniei. La fel cum n-am înțeles de ce li se permite oricăror specimene grobiene accesul pe grilă: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2021 Share Postat Octombrie 26, 2021 Evident. Însă asta nu scuză în vreun fel comportamentul sau abordarea. Când te prezinți la un eveniment monden (pentru că pentru lacheții ăștia despre asta era vorba, n-au ei treaba cu F1) trebuie să aderi la o anumită etichetă și să te comporți într-un anumit fel. Așa, nu au făcut decât să demonstreze prin ce cercuri se învârt ei în mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2021 Share Postat Octombrie 27, 2021 (editat) Good thinking. Și Button (parcă) își punea aceeași întrebare. Mercedes s-au văzut în față și s-au gândit instinctiv să-și apere poziția, pe când Red Bull au fost forțați să riște după ce au pierdut primul loc la start și fiind în imposibilitatea de a-l depăși pe Hamilton pe circuit. Asta în teorie. În practică, am impresia că Verstappen ar fi câștigat oricum pentru că și-ar fi creat un avantaj destul de important pe primul stint. O fază interesantă care mi-a scăpat în cursă: Sainz îl lasă pe Norris să treacă înainte de linia dreaptă, reușind să-l depășească imediat după. Și o explicație mai detaliată a sistemului de comprimare a suspensiei la Mercedes - de ce este legală, de ce nu a fost utilă la COTA și de ce le-ar fi greu celor de la Red Bull s-o copieze: Editat Octombrie 27, 2021 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 27, 2021 Share Postat Octombrie 27, 2021 (editat) Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Good thinking. Și Button (parcă) își punea aceeași întrebare. Mercedes s-au văzut în față și s-au gândit instinctiv să-și apere poziția, pe când Red Bull au fost forțați să riște după ce au pierdut primul loc la start și fiind în imposibilitatea de a-l depăși pe Hamilton pe circuit. Asta în teorie. În practică, am impresia că Verstappen ar fi câștigat oricum pentru că și-ar fi creat un avantaj destul de important pe primul stint. Neah.Cum sa spui ca Hamilton a pierdut cursa pt ca a reusit depasirea in primul viraj?Exclus. Conceputl clean-air si toate avantajele care vin cu el nu ne spun nimic? Hamilton a pierdut cursa pt ca AMG a reactionat slab (si moale) la mutarile RBR. Hamilton a fost flawless cursa asta.Insa acelasi lucru pot spune despre Verst...cu un punct in minus pt ca s-a lasat depasit si putin bullied out of the track la start. Diferenta au facut-o echipele.RBR a fost mai buna.Jos palaria - desi nu il mai suport pe Horner,nu pot decat sa aplaud echipa. Editat Octombrie 27, 2021 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Dublă Mercedes în quali. Cine a văzut-o pe asta venind? Eu unul nu. Mercedes se pare că a reușit să optimizeze funcționarea motorului la altitudini mari. Verstappen părea totuși destul de încrezător legat de cursă. Ca spectator nu avem toate detaliile, dar mi se pare penibile acuzațiile celor de la Red Bull la adresa lui Tsunoda. În primul rând nu știu ce ar fi putut face mai mult japonezul. Apoi nu e ca și când Verstappen sau Pérez i-ar fi putut sufla pole-ul lui Bottas. Au fost pur și simplu mai lenți. Iar Max a spus singur în interview că e mai bine să pleci de pe 3 decât de pe 2. Cursă interesantă în perspectivă, cu Mercedes plecând din față dar probabil cu Red Bull cu ritm mai bun. Și mai ales cu Hamiton și Verstappen unul lângă altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Știu că circuitul ăsta și cel din Brazilia erau favorabile Red Bull și chiar surprinde pe toată lumea că Mercedes a blocat prima linie din grilă. Bottas a mers exemplar, chiar nu mai are nimic de pierdut, are contract cu altă echipă de la anul, așa că s-ar putea să nu mai urmeze ordinele de echipă, dar vedem diseară. Eu nu înțeleg de ce Perez a făcut point fixation și s-a dus blaneo după Tsunoda. Are atația ani de F1, nu e la primul sezon să se sperie din orice și să nu mai găsească punctul de frânare. Max a spus în interviu că se aștepta la un steag galben, de aia a încetinit. Cu toate astea, nu cred că avea șanse la pole, dar incidentul Tsunoda - Perez a picat ca o mănusă, mai ales că Perez era mult prea în față ca să îi asigure tow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 2 hours ago, pomo said: așa că s-ar putea să nu mai urmeze ordinele de echipă Să nu ne amăgim: în acest stadiu, Pérez și Bottas sunt elemente de sacrificiu în lupta pentru titlu. Mai mult, dacă se pune problema probabil că și Tsunoda și Gasly vor fi carne de tun pentru Verstappen. Pérez spunea că i-au dat lui aripa spate crăpată a lui Max ieri Mercedes rămân cei mai rapizi pe liniile drepte: Gumele disponibile pentru cursă: Cel mai probabil cu o singură oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Pérez spunea că i-au dat lui aripa spate crăpată a lui Max ieri Nu mai are red bullshit buget? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Specificații diferite cel mai probabil. "The car was simply not the same as in the third practice. This came after we had to replace the rear wing. Max had a problem with his wing in third practice and they gave that wing to me." Explicația lui Newey legată de crăpăturile care au apărut pe aripile spate de la Red Bull: folosim aceeași configurație ca la Monaco sau Hungaroring (i.e. pachet aero cu cea mai mare apăsare), dar datorită aerului rarefiat, avem de fapt mai puțin downforce ca la Monza. În același timp, datorită liniei drepte foarte lungi, încărcătura aerodinamică pe componente este mult mai importantă ca pe acele circuite. De aceea credem că au apărut crăpăturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Foarte slab Perez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Plictiseală de cursă. Totul s-a jucat la start. Super manevră a lui Verstappen, încredere deplină. Cam slabă prestația lui Pérez într-adevăr. Hamilton pare dărâmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Hamilton pare mai bronzat ca de obicei Ca să nu zic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 7, 2021 Share Postat Noiembrie 7, 2021 17 minutes ago, PzKpfW said: Hamilton pare dărâmat. Campionatul e jucat deja sau mai sunt etape? Poate e daramat ca ar fi vrut 5 campionate consecutive, sa-l egaleze pe Schumi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.