Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

45 minutes ago, l.u.v said:

Dacă sunt atât de buni Mercedes de atâția ani înseamnă că restul cheltuie banii degeaba.

 

Avantajul pe care și l-au construit înainte de 2014 a fost masiv. Atât de mare încât în decursul acelui sezon au mers cu motoarele detunate pentru alarma FIA și a nu genera o schimbare de regulament ad-hoc. 
 

Paddy Lowe, who was Mercedes’ executive technical director when the current power units were introduced in 2014, explained why they did not use its maximum power mode for the majority of that season.
Lowe said the team realised how far ahead of the competition it was towards the end of pre-season testing in 2014. (...)

 

“(...) I think as we got to the first test, certainly into the second test, it became more clear that some others were in desperate disarray, mentioning no names, and that we were in reasonably good shape. Then we came with another upgrade in the Bahrain test, which was literally a bolt-on extra that was suddenly another seven or eight tenths in horsepower. That was an enormous day. And we knew at that point that we were in some quite special territory.”

Despite the huge gain, Mercedes only beat Renault-powered rivals Red Bull to pole position for the first race of the year by three tenths of a second in a rain-hit session in Australia. Lowe said senior figures in the team, including Mercedes’ motorsport head Toto Wolff, had grown concerned that if they the full extent of their dominance was known, F1 might introduce rules changes to slow them down.

 

“It was exciting but you had other stresses,” he said. “So imagine the scene: You’ve got Toto and the board of Daimler who are worried about the negative politics of looking too good.”

 

De atunci, regulamentul motor a fost destul de ermetic, dezvoltarea celorlalți motoriști a fost foarte limitată și dificilă. Dacă anul ăsta Honda au reușit să se apropie de ei a fost doar datorită unei progresii convergente logice: dacă regulamentul nu se schimbă, diferențele devin din ce în ce mai mici în timp și performanțele ajung să fie comparabile.

 

Mercedes au în continuare cel mai puternic motor (deși diferența este acum relativ mică față de concurență), iar când este nou și cu puterea dată la maxim se întâmplă depășirile pe care le-a făcut Hamilton la Interlagos. Horner spunea după cursă că în cazul depășirii de la ieșirea din S-ul Senna, Hamilton avea un plus de 30km/h față de Verstappen. No comment. Comparația cu Bottas aici mi se pare nefericită: pe de-o parte sunt sigur că au fost diferențe de setup între cele două mașini și doar motorul lui #44 a fost pe "max power", iar pe de altă parte pentru că Bottas a demonstrat în repetate rânduri că efectiv nu știe să depășească.

 

Observ că ești fan Hamilton și nu e nimic rău în asta. Dar așteaptă-te să fii contrat pe această temă, pentru că în afară de britanici și de fanbase-ul LH#44:

  • Audiența s-a săturat de Mercedes (și de Hamilton) după 7 titluri consecutive. Până și voci oficiale (gen Jackie Stewart) au spus că ar fi poate mai bine să mai câștige și altcineva.
  • Părerea generală este că Hamilton a câștigat majoritatea titlurilor de la Mercedes datorită avantajului tehnic, fără a se întrebuința prea mult.

Poate singura excepție (înainte de acest an) a fost sezonul 2017, când Ferrari trișau iar duo-ul Mercedes/Hamilton a trebuit se transpire puțin în prima parte a campionatului - înainte de a zburda liberi spre titlu în a 2-a parte. Nimeni nu s-a bucurat de un asemenea avantaj tehnic și pe o durată atât de lungă - nici Schumacher la Ferrari (care a câștigat titlurile din 2000 și 2003 în ultima etapă), nici Vettel la Red Bull (tot cu două titluri câștigate în ultima cursă). Epocile lor respective au ținut 5, respectiv 4 ani. Mercedes/Hamilton domină sportul de 7 sezoane deja. Cam toată lumea așteaptă o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Corect, și Massa 😊

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Observ că ești fan Hamilton și nu e nimic rău în asta.

Sunt fan valoare.

Și am o afinitate pentru piloții britanici în general și  Williams, McLaren și Mercedes în special.  

Dar mă irită cum toți habarniștii pun cele 7 titluri mondiale doar pe seama mașinii. 

OK, unul, două, dar chiar în 7 ani omul este o non valoare și câștigă doar pentru că pilotează cel mai bun monopost? 

Să fim serioși, ne râde lumea! 😊

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Mercedes/Hamilton domină sportul de 7 sezoane deja. Cam toată lumea așteaptă o schimbare

Asta îl pot lua de argument. 

Dom'le, ne-am săturat de ăsta și vrem altul!

De fapt ăsta este singurul argument împotriva lui, dar îl înțeleg 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

O super cursă făcută de către Hamilton. Chapeau. Avantaj tehnic, da. Noroc, da. Dar a reușit o performanță notabilă.

 

Însă "Driver of the Day" ar trebui să fie Verstappen. Nimeni în tot week-end-ul din Brazilia nu a reușit să-l țină pe loc pe Hamilton cum a făcut-o el. Merită titlul.

Fara intentia de a diminua din merite, a fost si singurul real interesat. Ceilalti au vrut doar sa nu se bage in lupta asta.

Un fel de Valencia 2015, tot cu plecare din coada grilei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, ilarionciobanu said:

a fost si singurul real interesat

 

Gasly și mai ales Pérez cred că au primit indicații de la standuri. E drept că nu erau interesați în mod direct. Oricum însă, cum a spus și @Method, faptul că a ținut în șah atâtea tururi o mașină mult mai rapidă este prestație de campion. Cam cum a făcut Alonso cu Hamilton la Hungaroring.

 

17 minutes ago, cuki said:

Deci in terorie Max inca ar avea sanse

 

10 minutes ago, apriliacluj said:

la casele de pariuri inca Max e favoritul :)

 

Este favorit dpdv statistic pentru că e liderul campionatului. Însă la ceea ce am văzut în ultimele două zile, Mercedes și-ar permite să schimbe motoarele odată la 2 etape, să-și asume plecare de pe locurile 5-6 și să treacă torpilă pe lângă toți în cursă datorită avantajului de performanță.
 

37 minutes ago, l.u.v said:

OK, unul, două, dar chiar în 7 ani omul este o non valoare și câștigă doar pentru că pilotează cel mai bun monopost? 

 

Nu cred că a spus cineva avizat că este o non-valoare sau un pilot slab. Din contră. Dar în toată cariera lui a beneficiat de material tehnic bun - cel puțin de top 3. Niciodată nu a putut să arate ce pilot este cu un material tehnic slab, așa cum au făcut-o alți campioni gen Schumacher, Alonso, Vettel, etc. Mai mult, dacă nu era influențat/convins de către Niki Lauda să semneze pentru Mercedes în 2012 crezi că ar mai fi câștigat vreun campionat de atunci? Îmi permit să am rezerve :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 24 minute, PzKpfW a spus:

Niciodată nu a putut să arate ce pilot este cu un material tehnic slab, așa cum au făcut-o alți campioni gen Schumacher, Alonso, Vettel

Nu poți spune că ei aveau material de concurs slab. 

Faptul că ceilalți nu făceau monoposturi cu mult peste da, asta este o realitate. 

Poate doar Benetton în primul an să fi fost sub concurență, și asta doar datorita faptului că răsăriseră parcă dintr-o data. Deși Renault a fost tot timpul un motorist de top. 

Asta e o utopie, piloți care câștigă fără mașini bune nu există. Exista mașini puțin mai bune sau mai slabe, atâta timp cât și piloții sunt încadrați în aceleași categorii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, l.u.v said:

Asta e o utopie, piloți cate câștigă fără mașini bune nu există. 

 

Campionate, nu. Curse, da. Primele două exemple care-mi vin în minte: Barcelona '96, Monza '08. Victorii clare ale unor campioni cu mașini de mijlocul clasamentului. Au mai fost și altele. Schumacher mai ales ducea Ferrari-ul ăla în '96-'97-'98 pe poziții pe care nu avea ce căuta. Sau Senna în anii Lotus-Renault.

 

Îmi pare sincer rău că Hamilton nu a trecut prin echipe mici/slabe. Nu atât pentru a demonstra ce rezultate putea să obțină, ci pentru a vedea spectacol. Personal cred că l-ar fi ajutat și ca pilot, și ca om. Și l-ar fi învățat să fie mai umil. Dar asta e altă discuție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Măi, acum omul este aproape cel mai galonat din istoria F1, nu mai are nimic de demonstrat. E normal să aibă și o atitudine uneori superioară. 

Îmi amintesc de Loeb, aceeași tipologie. 

 

PS: mi-a plăcut în cursă de ieri când Mercedes era pe 3 și 4 cum a transmis echipei ceva în genul "unde-i Valtteri? spuneți-i să vină după mine și să mergem peste tipii ăia!" 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am înțeles-o pe aia drept: am nevoie de Valtteri pentru a câștiga titlul :) De-asta a întrebat de el și la sfârșit. Spera probabil să audă că a terminat pe 2.

 

Bombshell: Audi achiziționează McLaren și asigură practic intrarea grupului VW în F1 în 2026. Vorbim chiar de toată firma auto, nu doar de echipa de F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Dacă sunt atât de buni Mercedes de atâția ani înseamnă că restul cheltuie banii degeaba. 

Ce vină au piloții și Mercedes că alții nu știu să stea în papuci? 

 

Dacă mai erau trei tururi papagalul de olandez era depășit și de Bottas 🙂

Intradevar.

niciuna.

 

Eh,sa nu exageram - Bottas nu e Perez :P

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

grandomanie, superficialitate și lipsa de maturitate în luarea unor decizii importante. 

 

Exemplul perfect este cel în care l-a acroșat pe Hamilton acum câteva curse când acesta era în depășire și au ieșit amândoi în decor. 

Minte de papagal, dacă era doar el cel care rămânea pe bară și Hamilton câștiga cursa atunci? 

Dominat de instincte, creier subțire. 

Ieri a încercat fix aceeași manevră idioată, numai că Hamilton e chiar pilot și uns cu toate alifiile. A doua oara a trecut ca rapidul pe lângă el dar și-a văzut de trasă. Știa că își va lua o sex oral în cazul vreunei dude, fusese avertizat în căști de reacția comisarilor cursei în precedenta măgărie pe care o încercase. 😊

 

Rămâne cum am stabilit, talent cu carul, creier de 24 ani. Dar are potențial. 

Va confirma doar dacă va câștiga de la 2 titluri în sus, că primul poate fi conjunctură. 😘

:agree: Perfect de acord.

A fost oricum ultimul tigan in acea manevra : deci a tinut in prima faza interiorul - manevra super ok - dar cand a vazut ca #44 vine pe ext si are potential sa-l faca..."pfiii bai nene ce-am ratat franarea uite ca am iesit in exterior (5m?8m?ce ma??) - efectiv a fugit dupa Ham cautand un contact si un dublu abandon eventual,care i-ar fi fost ff avantajos pt ca nu pierdea puncte la Liuis.Penibil sa iesi asa in exterior alergand efectiv sa il lovesti pe celalalt.

Foarte curios ce s-ar fi intamplat daca Ham isi mentinea trasa de exterior cum era si indreptatit s-o faca.

Normal ca dupa ce s-a dat avertismentul stia ca o sfecleste si cursa asta si cursa urmatoare daca face tampenia pe care intentiona in prima instanta sa o faca si a stat mielusel.Tigan si cam japita insa la acea faza.

Dar intradevar ca pilot foarte mult potential.Insa pana nu ia un campionat...doar speranta.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Avantajul pe care și l-au construit înainte de 2014 a fost masiv. Atât de mare încât în decursul acelui sezon au mers cu motoarele detunate pentru alarma FIA și a nu genera o schimbare de regulament ad-hoc.

 

Mercedes au în continuare cel mai puternic motor (deși diferența este acum relativ mică față de concurență), iar când este nou și cu puterea dată la maxim se întâmplă depășirile pe care le-a făcut Hamilton la Interlagos. Horner spunea după cursă că în cazul depășirii de la ieșirea din S-ul Senna, Hamilton avea un plus de 30km/h față de Verstappen. No comment. Comparația cu Bottas aici mi se pare nefericită: pe de-o parte sunt sigur că au fost diferențe de setup între cele două mașini și doar motorul lui #44 a fost pe "max power", iar pe de altă parte pentru că Bottas a demonstrat în repetate rânduri că efectiv nu știe să depășească.

 

Observ că ești fan Hamilton și nu e nimic rău în asta. Dar așteaptă-te să fii contrat pe această temă, pentru că în afară de britanici și de fanbase-ul LH#44:

  • Audiența s-a săturat de Mercedes (și de Hamilton) după 7 titluri consecutive. Până și voci oficiale (gen Jackie Stewart) au spus că ar fi poate mai bine să mai câștige și altcineva.
  • Părerea generală este că Hamilton a câștigat majoritatea titlurilor de la Mercedes datorită avantajului tehnic, fără a se întrebuința prea mult.

Poate singura excepție (înainte de acest an) a fost sezonul 2017, când Ferrari trișau iar duo-ul Mercedes/Hamilton a trebuit se transpire puțin în prima parte a campionatului - înainte de a zburda liberi spre titlu în a 2-a parte. Nimeni nu s-a bucurat de un asemenea avantaj tehnic și pe o durată atât de lungă - nici Schumacher la Ferrari (care a câștigat titlurile din 2000 și 2003 în ultima etapă), nici Vettel la Red Bull (tot cu două titluri câștigate în ultima cursă). Epocile lor respective au ținut 5, respectiv 4 ani. Mercedes/Hamilton domină sportul de 7 sezoane deja. Cam toată lumea așteaptă o schimbare.

True that.Split-turbo - pe atunci nu avea nimeni asa ceva,acum iata ca Honda e SINGURA care l-a pus in practica,si cu rezultate super.

Totto Wolff a calculat superb si bine pt ei ca nu si-a aratat adevaratul potential.Amenintarea instituirii de noi reguli era f reala.

 

La 30kmh diferenta,esti cu mainile legate.Nu ai ce face.Insa Verst l-a frecat ff mult - repet f bun pe defensiva.

Singurul lucru care m-a deranjat a fost iesirea perversa in decor.

 

Faptul ca Hamilton castiga nu i se poate imputa nici lui nici lui AMG - nu ar trebui nimeni sa se supere pe el/ei.

Ci pe Ferrari.

Pe RB care o arde cu motoare Renault.

Pe Renault care o arde...cu motoare similare arhitectura TDi'urilor din 2000...samd.

E vina AMG ca a impus o stacheta in 2014 la care ceilalti (motoristi,nu vb de echipe private) nu se pot ridica nici acum dupa 8 ani?

Jackie Stewart - unul din cei mai ai naibii si metodici piloti vorbeste prostii - "ar fi bine"....pai ar fi bine,dar de ce  nu vin sa-l castige?A cui e vina,a lui #44?

Schimbarea va veni la anul.

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

Dar în toată cariera lui a beneficiat de material tehnic bun - cel puțin de top 3. Niciodată nu a putut să arate ce pilot este cu un material tehnic slab, așa cum au făcut-o alți campioni gen Schumacher, Alonso, Vettel, etc. Mai mult, dacă nu era influențat/convins de către Niki Lauda să semneze pentru Mercedes în 2012 crezi că ar mai fi câștigat vreun campionat de atunci? Îmi permit să am rezerve :) 

NIMENI...nici Senna nici Prost nici o somitate n-a putut castiga vreun titlu fara masina castigatoare.Asa e F1.

Uita-te la Alonso care a ratat vreo 3 titluri.Pt ca wrong car.

Sau la Button care a impuscat un titlu degeaba,el fiind un fel de Bottas.

Sau la Vettel care a luat 4 bucati pe pupe.

Masina face si desface pilotii.Ideea e sa ai inspiratia necesara sa alegi mana castigatoare.

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Hamilton a jucat cartea "fan Senna": cască cu galben și verde, steagul Braziliei pe podium, etc. Normal că brazilieni (pentru care timpul s-a oprit în '94) îl iubesc pe el și-l huiduie pe adversarul lui - oricare ar fi el.

Eh...Pt toti cei de acea varsta late 30's care eram mici dar am auzit de el si am vazut cateva curse de ale lui chiar daca nu prea intelegeam ce se intampla acolo,Senna a fost un idol,pt ca ne-am dat seama ca e ceva special.Normal ca si pt Hamilton care are 36 de ani s-a uitat la Senna in actiiune,era idolul sau,si acum e privilegiat in a concura exact unde a concurat si brazilianul,e normal sa procedeze asa.Oricare din noi in locul sau cred ca ar fi facut la fel.

Cred ca e sincer,niciodata nu si-a ascuns admiratia si sentimentele pt Senna,tot timpul a zis ca e idolul lui.

La fel cum e Lando cu el samd.

Generatii.

Toti avem eroi - iata s-a mai retras unul - Valentino - si toti i-au purtat castile.Ham cu Senna pastrand proportiile e cam aceeiasi treaba.

Acum 19 minute, PzKpfW a spus:

Bombshell: Audi achiziționează McLaren și asigură practic intrarea grupului VW în F1 în 2026. Vorbim chiar de toată firma auto, nu doar de echipa de F1.

Wooow.This is huge.Asa de bine sa ii mearga lui McLaren ca si firma?Wow.

...se pare ca nu daca are nevoie de injectii de capital.Eh probabil a fost eftina la cumparare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Bugatti parcă e a lor, Lamborghini, Ducati, o să fie totu' numa' un Audi... Asta pt că vw e oaia neagră din cauza dieselgate, practic banii vin din aceiași traistă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Method said:

Faptul ca Hamilton castiga nu i se poate imputa nici lui nici lui AMG - nu ar trebui nimeni sa se supere pe el/ei.

Ci pe Ferrari.

Pe RB care o arde cu motoare Renault.

Pe Renault care o arde...cu motoare similare arhitectura TDi'urilor din 2000...samd.

E vina AMG ca a impus o stacheta in 2014 la care ceilalti (motoristi,nu vb de echipe private) nu se pot ridica nici acum dupa 8 ani?

Jackie Stewart - unul din cei mai ai naibii si metodici piloti vorbeste prostii - "ar fi bine"....pai ar fi bine,dar de ce  nu vin sa-l castige?A cui e vina,a lui #44?

Schimbarea va veni la anul.

 

Exagerezi :) A fost un cumul de factori. Mercedes a investit masiv și s-a pregătit pentru sezonul 2014 cu câțiva ani înainte. Nu au avut presiunea rezultatelor în sezonalele 2010-2013 când adversarii lor au dezvoltat constant mașinile pentru a câștiga campionatele respective. Și cum am spus mai sus, începând cu 2014 ceilalți motoriști au încercat să recupereze avantajul pe care Mercedes și-l crease în câțiva ani de dezvoltare, cu o mână legată la spate de către regulament. În același timp nu uita că sunt practic singura echipă în afară de Ferrari care are luxul de a produce toată mașina inhouse (nu pun la socoteală Renault/Alpine, care au fost prezența sporadică în F1 în ultimele două decenii). Este un avantaj enorm.

 

Nu cred că echipa Mercedes are cei mai buni ingineri din F1. Cred că cei din echipele mari sunt toți cam la același nivel - ei, McLaren, Red Bull, Ferrari cel puțin. Până la urmă Mercedes a cumpărat structura umană pre-existentă a echipei Honda (echipă de mijlocul clasamentului), la care a mai adăugat câteva nume marcante de la alte echipe. În același timp, au și pierdut persoane la rândul lor. Cu alte cuvinte, avantajul Mercedes în era hybrid-turbo se rezumă la:

  • circumstanța și oportunitatea oferite de regulament
  • cashflow constant din partea unui constructor major și suportul tehnic al acestuia
  • capacitatea de a produce tot monopostul în firmă
  • management competent și realist (Brawn, Wolff, Lauda, Zetsche)
     
11 minutes ago, ENEOS said:

Pai Bugatti parcă e a lor, Lamborghini, Ducati, o să fie totu' numa' un Audi... Asta pt că vw e oaia neagră din cauza dieselgate, practic banii vin din aceiași traistă. 

 

Este doar logică marketing. Audi are palmares și istorie în motorsport. Volkswagen, nu.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Gasly și mai ales Pérez cred că au primit indicații de la standuri. E drept că nu erau interesați în mod direct. Oricum însă, cum a spus și @Method, faptul că a ținut în șah atâtea tururi o mașină mult mai rapidă este prestație de campion. Cam cum a făcut Alonso cu Hamilton la Hungaroring.

Prestatia este de remarcat, clar. Si tot clar este ca exista o diferenta intre dorinta si putinta de a face asa ceva.

Dincolo de indicatiile primite, a contat si motivatia reala. Un exemplu simplu: unduire de linia dreapta. Oricare dintre ei este capabil de asa ceva. Cati au fost dispusi sa incalce regula doar pentru a amana inevitabilul cu un tur sau cateva viraje? 
 Iar legat de celalat incident, care a fost la limita, ma intreb (retoric, desigur) de ce nu a inchis Ham peste Verst imediat ce a avut prim planul. Doar au fost cazuri chiar in sezonul asta 😁.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, PzKpfW a spus:

Nu cred că echipa Mercedes are cei mai buni ingineri din F1.

  • circumstanța și oportunitatea oferite de regulament
  • cashflow constant din partea unui constructor major și suportul tehnic al acestuia
  • capacitatea de a produce tot monopostul în firmă
  • management competent și realist (Brawn, Wolff, Lauda, Zetsche

Eu cred ca ii are.

De acord doar cu 2 din 4.

Acum 48 minute, ilarionciobanu a spus:

Iar legat de celalat incident, care a fost la limita, ma intreb (retoric, desigur) de ce nu a inchis Ham peste Verst imediat ce a avut prim planul. Doar au fost cazuri chiar in sezonul asta 😁.

Era lipsit de sens nu?

De ce sa riste asa ceva?

Desi ar fi avut tot dreptul din lume sa-si tina trasa - nu sa inchida ci sa-si tina trasa.

Nu,acolo Verst a fost tigan - daca Ham statea linistit pe trasa,salut.

Pacat insa ca Ham i-a aratat ca se da la o parte (si o mare greseala din partea lui Ham) - Alonso de ex niciodata nu dadea inapoi.Si el se lupta cu unul din cei mai mari intimidatori ever - MS.Alonso insa tot timpul a fost de fier.Jos palaria.Ham...mai tremurat asa.

 

We’ve taken ‘many punches in the face this weekend’ says Wolff as he brands Verstappen’s Lap 48 defence ‘over the line’

Perfect de acord cu maestrul nea Totto :ok:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

Asa de bine sa ii mearga lui McLaren ca si firma?Wow.

...se pare ca nu daca are nevoie de injectii de capital.Eh probabil a fost eftina la cumparare :)

 

Afacere mutual benefică: grupul VW are nevoie de un loc în F1, iar McLaren are nevoie de stabilitatea financiară și expertiza unui mare producător.

 

2 minutes ago, Method said:

De acord doar cu 2 din 4.

 

Regulamentul care a intrat în vigoare din 2014 este nu doar motivul pentru care Mercedes a intrat în F1 în 2010, ci și motivul principal pentru care au dominat era turbo: schimbare radicală de platformă tehnică + cvasi-înghețarea dezvoltării propulsorului. S-au pregătit din timp, iar când s-a ridicat cortina, ceilalți nu prea aveau cum să riposteze.

 

7 minutes ago, Method said:

Nu,acolo Verst a fost tigan - daca Ham statea linistit pe trasa,salut.

Pacat insa ca Ham i-a aratat ca se da la o parte (si o mare greseala din partea lui Ham)

 

Verstappen avea interiorul și avantajul în campionat. În cazul unui contact erau șanse mari să fie el mai afectat decât adversarul. Un DNF (chiar și coroborat cu un DNF și pentru Verstappen) i-ar fi ruinat șansele la titlu. Dacă Hamilton pierde campionatul anul ăsta va fi datorită curselor precum Imola, Monza sau Spa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

Dacă Hamilton pierde campionatul anul ăsta va fi datorită curselor precum Imola, Monza sau Spa.

:10:

Acum 13 minute, cuki a spus:

Iar faza respectiva intre Max si Lewis, sincer este hard racing iar stewarzi au facut o treaba buna ca nu s-au bagat. 

 

Asa cum tie Mr. Method nu iti place de Horner (ca e un crying bitch) asa nu imi place mie de Toto in momentele acestea...e un attention seeker si incearca sa intimideze prin acest comportament

Nu mai e vorba de racing cand pleci 5m in afara circuitului incercand sa cauti un contact cu adversarul.Punct.

 

Nu am nimic cu Horner,vorbesc doar despre acea situatie in care a cerut FIA descalificarea lui Hamilton dupa Silverstone.Ceea ce mi se pare incalificabil.

La fel cum nu am nimic cu Totto,mi se pare doar un bun manager iar aici mi se pare ca a avut dreptate - nu cu faza cu penalizarea cu DRS'ul,ci cu acea iesire aberanta a lui Verst peste orice inseamna limite,circuit samd.

Sunt situatii si situatii - nu e nimeni eminamente rau sau eminamente bun.

Niciodata nu trebuie judecat in alb si negru - l-am tot laudat pe Verst weekendul asta si spun in continuare ca a facut "a hell of a good job",doar ca acea iesire a fost...insane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Method a spus:

Era lipsit de sens nu?

De ce sa riste asa ceva?

Corect. De asta am zis ca e retorica intrebarea mea. Vezi ce zice si @PzKpfW mai jos

 

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

Verstappen avea interiorul și avantajul în campionat. În cazul unui contact erau șanse mari să fie el mai afectat decât adversarul. Un DNF (chiar și coroborat cu un DNF și pentru Verstappen) i-ar fi ruinat șansele la titlu.

Exact. In plus stia de diferenta de ritm si ca depasirea e doar chestiune de minute.

Atunci cand nu avea atat de mult de pierdut, a inchis peste el. 
Sunt insa convins ca cele doua incidente din sezon au avut contributia lor. Cred ca tu ai mentionat la momentul respectiv ca vor avea efect pe viitor.
 

Acum 16 minute, cuki a spus:

Iar faza respectiva intre Max si Lewis, sincer este hard racing iar stewarzi au facut o treaba buna ca nu s-au bagat. 

De acord

 

Acum 34 minute, Method a spus:

Pacat insa ca Ham i-a aratat ca se da la o parte (si o mare greseala din partea lui Ham) - Alonso de ex niciodata nu dadea inapoi.Si el se lupta cu unul din cei mai mari intimidatori ever - MS.Alonso insa tot timpul a fost de fier.Jos palaria.Ham...mai tremurat asa.

Ham a avut ocazia sa vada cu cine are de-a face si reward/risk ratio aici era in defavoarea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...