Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

Din nou, nu pot sa iti dau dreptate. In primul rand, Newey a venit la Red Bull in 2006. A avut nevoie de 4 ani pentru a face prima masina cu adevarat dominanta.

 

Apoi, nu uita ca Vettel nu a fost decat unul dintre acei multi tineri piloti din filiera Red Bull. A parcurs etapele normale pentru a ajunge in F1, a avut sanse egale cu colegii lui de generatie: Sébastien Buémi, Michael Ammermüller sau Mikhail Aleshin - pe care i-a batut. I s-a dat sansa sa se urce intr-o masina de F1 in 2006, cand pilotul de rezerva a celor de la BMW (Kubica) l-a inlocuit pe Villeneuve in cursa din Ungaria. Vettel a devenit pilot de rezerva in locul polonezului si a fost supriza paddock-ului cand a reusit cel mai bun timp in ambele sesiuni de antrenamente de vineri. A 2-a zi avea contractul cu Toro Rosso pe masa.

 

 

In 2008 la Monza, Vettel a facut pole-position si a castigat o cursa pentru o echipa mica spre medie: Toro Rosso. *Asta* l-a dus la Red Bull. Niciunul dintre cei 3 campioni pe care i-ai mentionat nu a reusit ceva de asemenea anvergura. Alonso a facut impresie la Minardi (echipa care avea sa devina Toro Rosso), dar cea mai buna clasare a lui a fost un loc 10. A ajuns la Renault in mare parte pentru ca l-a avut ca manager pe Flavio Briatore (pe atunci team principal la Renault F1). Kimi s-a descurcat foarte bine din primul an la Sauber, dar nu si-a surclasat coechipierul (Heidfeld), iar cea mai buna clasare a lui a fost un loc 4 (2x).

 

Daca vrei sa vorbim despre un baiat care le-a avut pe toate pe tava de la inceput, ar fi fara indoiala Hamilton: contract cu McLaren de la varsta de 11 ani, a avut acces la cursuri, simulatoare, ingineri, etc. de la inceput. Nu a dus niciodata lipsa de bani pentru finantarea campionatelor in care a concurat si a avut parte de cele mai bune echipe. Ah, si a ajuns in F1 direct ca titular la a 2-a cea mai titrata echipa din istorie. Ce ziceai despre oportunism...?

Nu ma intelege gresit, il consider printre cei mai buni piloti din F1. Dar la cat s-a investit in el si la ce sanse i s-au oferit, un singur campionat e putin. Foarte putin.

 

Iarasi esti mai bine documentat.Am vazut cursele,dar nu mai tin minte toate astea.Stiu ca Vettel a mers foarte bine la Toro Rosso.Bine,acum nu putem compara Toro Rosso cu Minardi la care a debutat Alonso,Minardi era la nivelul la care e Marussia acum,4-5s in spate.

Alonso insa,am vazut cursele,a reusit sa aduca Minardi la mijlocul plutonului,macar la bataie in mijlocul plutonului.De atunci s-a vazut ca omul era exceptional.Faptul ca a intrat la Renault cu ajutorul lui Flavio mi se pare normal,dar daca nu intra la Renault,il lua alta echipa de top.A intrat la Renault pe baza performantelor.

Normal ca Vettel e un pilot exceptional,no comment,extraordinar de rapid.Nu a venit la RedBull degeaba.Totusi sustin in continuare ca nu a avut parte de batalii dure pe circuit pana acuma sau de coechipieri puternici.Bine,asta e si chestie de noroc.

De aia am zis ca mi-ar fi placut foarte mult sa-l vad cu un coechipier de talie,daca l-ar bate pe un Alonso,Kimi sau Hamilton,da,jos palaria.Asa,cu Webber si in continuare cu Ricciardo...

Hamilton intr-adevar a avut usile deschise.Si intr-adevar nu este un pilot constant.Dar ca si talent,jos palaria.E incercat in batalii pe pista,mi se pare ca le si cauta :D.In primul an l-a avut coechipier pe Alonso,care in opinia mea l-ar fi dominat daca cei de la McLaren n-ar fi facut acele magarii.British pride.cacao.Dar e foarte bun.

 

Da,e normal pana la urma ca RedBull sa nu-l ia pe Kimi.Au deja un pilot de 4 ori campion mondial,formula castigatoare nu se schimba.Acea strategie cu 2 piloti vioara 1 e gresita,s-a vazut.Cred ca s-au gandit mult si la imaginea si expunerea pe care ar aduce-o Kimi,mai ales avand in vedere ce inseamna compania RedBull.

Ferrari la randul ei greseste in opinia mea.Nu e vina pilotului faptul ca ei nu castiga curse-campionate.Degeaba e certat Montezemolo cu Alonso,nu Alonso e hiba.Alonso ar castiga daca ar avea cu ce (si aici nu ma refer la masina,ci si la echipa).Baiatul ala,Domenicalli,n-are nici o treaba.La fel si Massa,chiar daca e manageriat de Todt al mic.Astia ar trebui sa zboare.Ferrari trebuia sa ia un pilot constant care sa le aduca puncte pt campionatul constr (Webber?) si sa se bazeze in continuare pe Alonso pt camp. piloti.Dar sa ia un manager bun,obligatoriu.Dar ce sa-i faci,italieni.Cred totusi ca au deschis cutia Pandorei cu aducerea lui Kimi la ei,numa puncte la echipa si conlucrare nu vor face astia 2.Vai,vai,ce deranj o sa iasa.Va fi fun to watch totusi :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru spectatori, pentru expunere si vizibilitatea sponsorilor, titlul la piloti este cel mai important.
Pentru echipe insa, pentru finantatori, campionatul pe echipe este cel mai important. In functie de asta se distribuie banii la sfarsit de sezon. Ferrari nu au avut masina cu adevarat proasta decat la inceputul anului trecut. In rest, dupa Red Bull, au fost cei mai constanti: tot timpul a 2-a sau a 3-a echipa. Faptul ca asta nu s-a tradus printr-un titlu mondial la echipe este 90% vina lui Massa. E un pilot rapid, dar deloc solid si teribil de inconstant. Poate sa faca pole position la o cursa, iar la urmatoarea sa piarda masina singur si nefortat de nimeni, si sa abandoneze (vezi MP al Germaniei de anul asta). Nu vreau sa fiu rau, dar Massa a ramas in ultimii ani la Ferrari doar pentru ca este brazilian (vezi importanta pietei braziliene pentru sponsorul principal al echipei, Santander**) si pentru ca este manage-uit de Nicolas Todt.

Cat despre viteza lui Vettel, uite ce zice un tert , Alan Permane (director la trackside operations Lotus):


Permane says the chances of Alonso and company catching up next year are very small. "It is 2.5 seconds per lap," he said. "That has got to be mostly him [Vettel], as Mark Webber wasn't anywhere near that.
"I don't suspect he goes flat out apart from qualifying and times like that. It is soul destroying for everyone honestly.


**Daca nu iti vine sa crezi cat de multe are de spus sponsorul principal al unei echipe despre pilotii acesteia, citeste putin AICI. O sa vezi de ce Kimi a castigat doar un titlu cu Ferrari, de ce a "fost lasat sa plece" in 2010 ca sa-i faca loc lui Alfonso si de ce Massa a ramas.

Link to comment
Share on other sites

Asta e tare, n-o stiam: http://f1bias.com/2013/09/13/kimi-got-his-apology-from-montezemelo/

Kimi Räikkönen demanded an apology from Ferrari boss – and he got it! And it was specifically from Montezemolo to Räikkönen in person.

 

Foarte bine. Desi, asta conteaza mai putin pentru public, mai mult pentru ego-ul lui Kimi.

Pentru spectatori si presa, simplul fapt ca l-au adus inapoi dupa ce (practic) l-au dat afara, recunoscand astfel implicit ca au gresit, a fost cea mai buna "pedeapsa".

Link to comment
Share on other sites

 

Foarte bine. Desi, asta conteaza mai putin pentru public, mai mult pentru ego-ul lui Kimi.

 

Conteaza si pentru public. :) Imi place Kimi din ce in ce mai mult, am mai zis ca am devenit fanul lui :) Daca stau bine sa ma gindesc, tocmai a devenit sportivul meu preferat din toate timpurile :D

 

Badass ...

Edited by bibi.audiofil
Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa incep sa ma uit din nou (spre disperarea sotiei) si la Formula 1, nu numai la Moto GP. Am luat o pauza cand a murit Senna, apoi cand s-a retras Jacques Villeneuve, si din nou cand a plecat Kimi Räikkönen. De atunci am mai vazut doar intamplator cate o cursa.

Link to comment
Share on other sites

Banner la Monza (inainte de oficializarea revenirii lui Kimi la Ferrari):

981578_545659658821487_1645504230_o.jpg

Si inca una, doua trei de la pilotul care uneste continente, aduce pacea intre natiuni si face lumea care nu se mai uita la F1 sa se uite din nou.




... Se pare ca exista o limita in ceea ce priveste numarul de video-uri ce se pot embedui intr-un post (2).

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Aia cu fotograful mi se pare cam exagerata. Pana mea, nu il pozau paparazzi pe strada sau la el pe barca... era la o cursa, unde e ceva normal sa se faca poze. E ok chestia cu interviurile pe care le da, felul in care vorbeste, dar totul are o limita. Iar la faza cu fotograful, a depasit acea limita ;)

Link to comment
Share on other sites

Aia cu fotograful mi se pare cam exagerata. Pana mea, nu il pozau paparazzi pe strada sau la el pe barca... era la o cursa, unde e ceva normal sa se faca poze. E ok chestia cu interviurile pe care le da, felul in care vorbeste, dar totul are o limita. Iar la faza cu fotograful, a depasit acea limita ;)

 

Dar sa iei un blit in ochi de la 50 cm cind te pregatesti de cursa e OK ?

 

 

Forza Kimi !

Edited by bibi.audiofil
Link to comment
Share on other sites

Dar sa iei un blit in ochi de la 50 cm cind te pregatesti de cursa e OK ?

 

 

Forza Kimi !

 

Da-l incolo de blitz, ca nu e aparat de sudura sa te prinda flama :) Daca ar fi fost in afara cursei, cand cobora el din masina personala sau in alte imprejurari, il intelegeam. Sau daca ii dadea cu aparatul in cap ca in clipul pus pe pagina anterioara. Dar chiar n-a fost cazul. In rest, si mie imi place cand raspunde scurt prin "da" sau "nu" la intrebarile jurnalistilor, sau cand vorbeste klingoniana in interviuri :) Imi place ca se comporta diferit fata de ceilalti, si ca nu se fereste de nimeni, cu nimic. Dar cum spuneam, exista o limita in toate, iar la faza cu fotograful a depsit acea limita.

Link to comment
Share on other sites

Dar cum spuneam, exista o limita in toate, iar la faza cu fotograful a depsit acea limita.

 

părerea ta :)

 

* * *

 

dacă vrei aşa, şi mie mi se pare că pictorialul lui Jorge la bustul gol şi cizme de cauboi a depăşit orice limită. Dar asta e părerea mea iar gusturile nu se discută :)

Edited by bibi.audiofil
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Nu imi vine in minte niciun pilot de F1 care sa fi castigat titlul pe nedrept sau nemeritat.

 

 

He he he, cred ca te faci ca uiti :nono: anul de gratie 1994, Schumacher vs Hill.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kW0t4Ug11v8

 

A incercat dupa aceea acelasi "truc" cu Villeneuve in 1997, numai ca nu i-a mai mers smecheria! :peace:

 

 

Asta asa, pentru a da dreptate istoriei...

Edited by Byk
Link to comment
Share on other sites

Dar de baietii astia 2 ce zici?

'89: Prost intra in Senna; abandoneaza amandoi**; Prost castiga titlul.



On lap 46 with seven to go, Senna pitched his McLaren down the inside of Prost’s at the Casio Triangle chicane. Prost lazily pulled this car into the path of Senna’s, and the two slid gracelessly out of the race with interlocked wheels. Though Prost later proclaimed his innocence, the replays attested to his guilt – in no way had he tried to take the corner. As Keke Rosberg put it, "you could tell Alain had never done anything like that in his life – he did it so badly!" It was the first time a Formula One championship was decided by one driver deliberately crashing into another.

'90: Senna intra in Prost; abandoneaza amandoi; Senna castiga titlul.

http://youtu.be/SvSgJDIsRnc

Prost may have reflected before the start that, having deliberately run into Senna to win the championship the year before, he could expect the Brazilian to return the favour under the same circumstances. But he probably did not expect that not only had Senna indeed drawn this conclusion, but that after the row over moving the pole position Senna was convinced that he was the victim of a conspiracy, and vowed not to let Prost pass through the first corner in the lead under any circumstances. Sure enough, Prost drew ahead at the start on the grippier side of the track and Senna hurled his McLaren down the inside of the Ferrari, sending both cars spinning into a cloud of dust at 200 kph (130mph).

Morala: genul asta de lucruri se va intampla tot timpul, mai ales cand e campionatul in joc.

**Senna nu a abandonat oficial. A continuat si terminat cursa, dar a fost descalificat.



Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Exact.

Sunt multi piloti care au castigat titlul deampulea,vezi Schumacher vs Hill sau Prost vs Senna.Macar Schumacher l-a lovit pe Hill,au abandonat si Hill n-a mai punctat.Dar Prost l-a lovit pe Senna cand acesta a avut tupeul sa-l depaseasca,a abandonat,Senna nu,iar cand a vazut asta Prost a fugit repede la prietentul si conationalul Balestre sa-l descalifice,motivand ca de fapt Senna l-a lovit pe el,desi Senna nu misca volanul inspre Prost,ci invers.Daca nici astea nu sunt titluri castigate nemeritat...

Reversul medaliei (iar il aduc in discutie pe Kimi),este singurul titlu castigat de Raikonnen.Acolo a fost la mano de Dios a lui Maradona sau ceva,pt ca s-au aliniat stelele sa nu castige nici Alonso (care sunt convins ca a avut masina putin lucrata chiar de echipa lui) dar mai ales Hamilton.Cursa aia din Brazilia a fost de poveste.La inceputul cursei,Raikonnen nu prea avea cum sa castige titlul : trebuia ca nici Alonso sa nu mearga bine,si Hamilton sa iasa pe coispe (6 sau 8 ,nu mai tin minte).Kimi cred ca era deja impacat cu situatia.Si pe deasupra nici n-a mers bine.Dar s-a intamplat exact ce trebuia sa se intample pt a castiga Kimi : fiecare a iesit pe ce loc trebuia sa iasa : masina lui Alonso se vedea clar ca nu mere mai tare,desi pana la acea cursa nu avea nici o problema,Hamilton cu probleme la cutie,si Kimi relaxat.Si cand i s-a vindecat ca prin minune masina lui Hamilton,n-a putut trece de Glock sau Hulkenberg,am uitat care era.Deci efectiv s-a vazut mana lui Dumnezeu.Epic.

 

 

 

Pentru spectatori, pentru expunere si vizibilitatea sponsorilor, titlul la piloti este cel mai important.
Pentru echipe insa, pentru finantatori, campionatul pe echipe este cel mai important. In functie de asta se distribuie banii la sfarsit de sezon. Ferrari nu au avut masina cu adevarat proasta decat la inceputul anului trecut. In rest, dupa Red Bull, au fost cei mai constanti: tot timpul a 2-a sau a 3-a echipa. Faptul ca asta nu s-a tradus printr-un titlu mondial la echipe este 90% vina lui Massa. E un pilot rapid, dar deloc solid si teribil de inconstant. Poate sa faca pole position la o cursa, iar la urmatoarea sa piarda masina singur si nefortat de nimeni, si sa abandoneze (vezi MP al Germaniei de anul asta). Nu vreau sa fiu rau, dar Massa a ramas in ultimii ani la Ferrari doar pentru ca este brazilian (vezi importanta pietei braziliene pentru sponsorul principal al echipei, Santander**) si pentru ca este manage-uit de Nicolas Todt.

Cat despre viteza lui Vettel, uite ce zice un tert , Alan Permane (director la trackside operations Lotus):


Permane says the chances of Alonso and company catching up next year are very small. "It is 2.5 seconds per lap," he said. "That has got to be mostly him [Vettel], as Mark Webber wasn't anywhere near that.
"I don't suspect he goes flat out apart from qualifying and times like that. It is soul destroying for everyone honestly.

 

De acord.

Cat despre Ferrari,intr-adevar,e foarte mult vina lui Massa.Dar bine,Massa normal ca a tras cu dintii sa ramana la echipa.Massa nu mai are rezultate demult.Trebuia ca managerul (Domenicalli) sa ia decizia de a-l schimba,dar managerul ori doarme pe el,ori nu are voie sa ia asemenea decizii.Cred ca e putin din amandoua.Oricum,dupa cum am mai zis,nu cred ca este o solutie aducerea lui Kimi daca ei tintesc la titlul la constructori.Le trebuie un pilot care sa fie rapid dar constant si care sa nu se riste si sa traga pt echipa in primul rand,nu pt el.Kimi e rapid si constant,dar va trage DOAR pt a lua titlul la constructori.Nu va conserva rezultatul pt a aduce puncte,nu va sta linistit pana nu va ajunge pe 1 in fiecare cursa.E o mare greseala dpdv managerial in opinia mea sa ai doi asemenea piloti.

 

Despre ce a declarat baiatul ala privind viteza lui Vettel,nu cred.Senna a fost singurul care a reusit un timp cu 1.5s mai rapid decat colegul Prost.Si Prost era perfect.

Vettel nu e Senna.Decum 2.5s pe tur.Nu are sens.Poate mai bun cu 2.5s decat un Lotus,da.Dar nici asa,2.5s e imens.Baiatul ala vorbeste aiurea.

Aceste speculatii,devenite deja legende (pt ca 2.5s pe tur e deja sf) se vor termina brusc atunci cand Vettel va avea un coechipier de talie sau cand Newey-RedBull nu va mai performa dandu-i acel edge.Speram ca la anul :P

Sa nu ma intelegi gresit,nu am zis ca Vettel nu a fost mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,mai ales in ultima cursa.Cu partea cu "it's mostly him" nu sunt de acord.Pai daca el avea posibilitatea de a fi mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,de ce nu a facut-o in cele 5 sau 6 curse cand Hamilton s-a calificat in pole?De ce nu a facut-o de la inceputul pana dincolo de jumatatea sezonului 2012,cand il calarea Alonso?

Atunci,in 2012,cand masina nu numai ca nu a avut un edge,ci a fost mai slaba decat Ferrari,atunci s-a vazut ca si Vettel n-a mai putut performa.Ori daca era asa rapid fata de Alonso,putea compensa.Sau sa nu-mi zici ca RedBull-ul era cu 4-5s mai slab decat Ferrari in 2012.

Nu,el mere in ritmul masinii.Daca masina mere bine mere si el bine,daca nu,nu.Dar da,nu contest,scoate untul din acea masina,o duce la 100%,asta da.Dar ca el personal e mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,haida-de

Link to comment
Share on other sites

Deci efectiv s-a vazut mana lui Dumnezeu.Epic.

 

 

Dumnezeu a pus mina si cel mai bun a cistigat ! :D

 

Forza Kimi !

 

**Senna nu a abandonat oficial. A continuat si terminat cursa, dar a fost descalificat.

 

 

 

 

Senna a fost descalificat fiindca s-a dus Prost sa-l reclame ca a fost ajutat sa impinga masina, sau ceva de genul asta (probabil ca ai vazut filmul)

 

Oricum, Senna s-a purtat la fel de nasol ca Prost cu un an inainte.

Link to comment
Share on other sites

Dumnezeu a pus mina si cel mai bun a cistigat ! :D
Forza Kimi !



Amin :D

Senna a fost descalificat fiindca s-a dus Prost sa-l reclame ca a fost ajutat sa impinga masina, sau ceva de genul asta (probabil ca ai vazut filmul).

Oficial, Senna a fost descalificat pentru ca a taiat ultima sicana. Nu judec.

Oricum,dupa cum am mai zis,nu cred ca este o solutie aducerea lui Kimi daca ei tintesc la titlul la constructori.Le trebuie un pilot care sa fie rapid dar constant si care sa nu se riste si sa traga pt echipa in primul rand,nu pt el.Kimi e rapid si constant,dar va trage DOAR pt a lua titlul la constructori.Nu va conserva rezultatul pt a aduce puncte,nu va sta linistit pana nu va ajunge pe 1 in fiecare cursa.E o mare greseala dpdv managerial in opinia mea sa ai doi asemenea piloti.

Nu-mi fac probleme in privinta lui Kimi. Nu e genul care sa faca tampenii din impuls sau care sa vorbeasca aiurea. Cum zicea fizioterapeutul lui, Mark Arnall "Kimi is sometimes nervous, but his nervous is anybody else's calm". Alonso in schimb, e exact opusul. Va face tampenii si va zice balarii cand va fi batut de Kimi - mai ales avand in vedere frustrarile din ultimii ani.

Despre ce a declarat baiatul ala privind viteza lui Vettel,nu cred.Senna a fost singurul care a reusit un timp cu 1.5s mai rapid decat colegul Prost.Si Prost era perfect.
Vettel nu e Senna.Decum 2.5s pe tur.Nu are sens.Poate mai bun cu 2.5s decat un Lotus,da.Dar nici asa,2.5s e imens.Baiatul ala vorbeste aiurea.


Din nou, nu judec. Dar tind sa cred ca stie mai bine decat noi ce vorbeste.
Si da, se referea la Lotus. Nu are cum sa vorbeasca pentru alte echipe. Dar la 10 ture dupa perioada de SC la Singapore, Vettel era la 23 de secunde in fata lui Rosberg. Iar Webber (care nu este cel mai rapid pilot, dar sigur nu e lent) are aceeasi masina.

Aceste speculatii,devenite deja legende (pt ca 2.5s pe tur e deja sf) se vor termina brusc atunci cand Vettel va avea un coechipier de talie sau cand Newey-RedBull nu va mai performa dandu-i acel edge.Speram ca la anul :P

Nu cred.
Initial se spunea ca nu stie sa depaseasca. A demonstrat contrariul.
Apoi se spunea ca nu stie sa castige decat daca pleaca primul. A demonstrat contrariul.
Detractori vor fi intotdeauna. Pentru ca e cel care castiga.

Sa nu ma intelegi gresit,nu am zis ca Vettel nu a fost mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,mai ales in ultima cursa.Cu partea cu "it's mostly him" nu sunt de acord.Pai daca el avea posibilitatea de a fi mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,de ce nu a facut-o in cele 5 sau 6 curse cand Hamilton s-a calificat in pole?

Unele masini se descurca inerent mai bine in "qualifying trim" decat altele.
Ca sa nu mai vorbim de tipul de circuit (care se potriveste mai mult sau mai putin cu caracteristicile masinii), de setup (care poate fi orientat pe calificari sau pe cursa), etc.

De ce nu a facut-o de la inceputul pana dincolo de jumatatea sezonului 2012,cand il calarea Alonso?
Atunci,in 2012,cand masina nu numai ca nu a avut un edge,ci a fost mai slaba decat Ferrari,atunci s-a vazut ca si Vettel n-a mai putut performa.Ori daca era asa rapid fata de Alonso,putea compensa.Sau sa nu-mi zici ca RedBull-ul era cu 4-5s mai slab decat Ferrari in 2012.
Nu,el mere in ritmul masinii.Daca masina mere bine mere si el bine,daca nu,nu.Dar da,nu contest,scoate untul din acea masina,o duce la 100%,asta da.Dar ca el personal e mai rapid cu 2.5s/tur decat restul,haida-de


La inceputul lui 2012 a facut exact ce a facut si Alonso cand era intr-o pozitie de inferioritate in ceea ce priveste materialul de concurs: a scos cat s-a putut din masina. Cand nu a putut castiga, s-a calsat pe 2 sau 3. Cand nici podiumul nu era tangibil, s-a multumit cu un loc 4 sau 5, fara sa-si forteze norocul sau riste inutil. A fost constant si s-a mentinut intr-o pozitie care sa-i permita sa-l atace pe Alonso in cazul in care situatia tehnica s-ar fi schimbat - ceea ce s-a si intamplat. Nu uita ca pana la urma Alonso s-a distantat in clasament mai ales datorita abandonurilor tehnice (adica a releelor Magneti Marelli) ale lui Vettel.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Mi-e sila de vettel ...e un pilot mediocru .nici nu e de mirare ca oamenii il fluiera peste tot .dupa ce se va retrage va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei ....nimeni nu-si va mai aminti de el .exact ca schumacher ...macar ala a avut OO si a lasat o echipa castigatoare (benetton) si sa dus la o echipa de mijlocul clasamentului (ferrari) ...asta, vettel ce face ?din 2009 numa` rachete conduce .victorie fara glorie

Link to comment
Share on other sites

Mi-e sila de vettel ...e un pilot mediocru .nici nu e de mirare ca oamenii il fluiera peste tot .dupa ce se va retrage va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei ....nimeni nu-si va mai aminti de el .exact ca schumacher ...macar ala a avut OO si a lasat o echipa castigatoare (benetton) si sa dus la o echipa de mijlocul clasamentului (ferrari) ...asta, vettel ce face ?din 2009 numa` rachete conduce .victorie fara glorie

 

:lol: Daca nici de Schumacher nu isi mai aminteste nimeni, inseamna ca Hamilton o fi vreun fotbalist pe la o echipa din Olanda. :D

Link to comment
Share on other sites

Mi-e sila de vettel ...e un pilot mediocru .nici nu e de mirare ca oamenii il fluiera peste tot .dupa ce se va retrage va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei ....nimeni nu-si va mai aminti de el .exact ca schumacher ...macar ala a avut OO si a lasat o echipa castigatoare (benetton) si sa dus la o echipa de mijlocul clasamentului (ferrari) ...asta, vettel ce face ?din 2009 numa` rachete conduce .victorie fara glorie

Ai dreptate, ce sa mai una-alta. Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Mi-e sila de vettel ...e un pilot mediocru .nici nu e de mirare ca oamenii il fluiera peste tot .dupa ce se va retrage va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei ....nimeni nu-si va mai aminti de el .exact ca schumacher ...macar ala a avut OO si a lasat o echipa castigatoare (benetton) si sa dus la o echipa de mijlocul clasamentului (ferrari) ...asta, vettel ce face ?din 2009 numa` rachete conduce .victorie fara glorie

 

Haideti sa nu o dam in discutii derizorii... Nu tin cu Vettel, dar nu cred ca exista vreun pasionat de formula 1 care sa nu ii recunoasca meritele, ca si Schumacher (nici cu el nu am tinut), este dintre cei care au intrat in istoria formulei 1 drept unii dintre cei mai talentati piloti.

Eu ma bucur ca din cand in cand mai castiga si cate unul dintre, sa le spunem, outsiderii mei preferati! :hug:

 

Dar de baietii astia 2 ce zici?

 

'89: Prost intra in Senna; abandoneaza amandoi**; Prost castiga titlul.

 

Exemplul meu era unul din istoria mai recenta care incerca sa iti combata afirmatia, dar vad ca reusesti acest lucru si singur, cu exemple chiar mai concludente! :crack:

 

 

Ma bucur sa gasesc aici niste pasionati ai formulei 1, cu adevarat documentati si interesati in a dezbate fenomenul, va voi urmari cu placere si, cu voia voastra, voi incerca sa particip la discutii.

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi fac probleme in privinta lui Kimi. Nu e genul care sa faca tampenii din impuls sau care sa vorbeasca aiurea. Cum zicea fizioterapeutul lui, Mark Arnall "Kimi is sometimes nervous, but his nervous is anybody else's calm". Alonso in schimb, e exact opusul. Va face tampenii si va zice balarii cand va fi batut de Kimi - mai ales avand in vedere frustrarile din ultimii ani.

 

A,da,nu e problema de Kimi.Asta va mere in treaba lui si va trage tare sa iasa pe locul 1 si sa ia titlul.La piloti.Il va durea in paispe de titlul lui Ferrari la constructori.Nu va ezita in a-l depasi pe Alonso daca va putea.

Alonso,daca va fi surclasat de Kimi,da,va face spume.

Si Ferrari nu ii va putea spune nici unuia dintre ei "ei lasa si tu anul asta,ca la anul te sustinem pe tine".Si chiar daca le va spune asa ceva,pe amandoi ii va durea in cot de directivele echipei si de ordine date de la boxe,va iesi iuresh pe pista.Va fi haios rau de tot.

 

Despre Vettel avem pareri diferite.

Eu personal sunt de parere ca e un pilot foarte bun,foarte disciplinat,care intelege sportul foarte bine si face tot ce este omeneste posibil pt a castiga.Foarte rapid.Dar nu cred ca este mai rapid ca Alonso sau Raikonnen.Iar ca talent cred ca si Hamilton este peste el.Desi sunt convins ca avand aceeiasi masina si aceeiasi echipa,Vettel ar castiga in fata lui Hamilton,pt ca este foarte tehnic si foarte disciplinat.

Pilotii buni se vad foarte bine atunci cand nu au cel mai bun material tehnic.Atunci stralucesc,pt ca se intrebuinteaza la 120% si reusesc sa faca din calcat bici.Cum a fost Lorenzo la MotoGp anul asta pana acum.Iar in F1 la Alonso si la Kimi am vazut asta.Si mai nou la Perez si chiar la Hulkenberg (pastrand proportiile).La Vettel nu.Bine,aici intervine si natura omului.Vettel e neamt tipic.E perfect pregatit fizic si mental,si exploateaza masina pana la ultimul surub.Dar nu se duce peste limite,si nu se va duce niciodata pt ca asa a fost invatat de cand era mic.Nu are acea disperare,acea nebunie sau cum vrei sa-i zici.De aia nici nu-mi place.

Dar campionatele raman,si vor fi 4 castigate.

Oricum,dupa cum am mai zis,speculam degeaba.Pana nu va avea un coleg de echipa competent sau o masina apropiata ca performante de restul echipelor, nu vom avea cum sa-l comparam.

 

Mi-e sila de vettel ...e un pilot mediocru .nici nu e de mirare ca oamenii il fluiera peste tot .dupa ce se va retrage va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei ....nimeni nu-si va mai aminti de el .exact ca schumacher ...macar ala a avut OO si a lasat o echipa castigatoare (benetton) si sa dus la o echipa de mijlocul clasamentului (ferrari) ...asta, vettel ce face ?din 2009 numa` rachete conduce .victorie fara glorie

E,stai linistit,pe Vettel numa mediocru nu-l poti numi.Nu poate un pilot mediocru sa castige 4 campionate.Victorii fara glorie?Da,poate.Dar mediocru,nu prea.

Schumacher a influentat si a schimbat foarte mult acest sport.Toata lumea isi va aminti de Schumacher.

E adevarat,a distrus competitia si a facut F1 sa fie de-a dreptul plictisitoare,si era un pilot foarte dur si nemilos,lucru pt care niciodata nu l-am suportat,dar a fost un pilot extraordinar.Dupa cum am mai zis,Schumacher a debutat in '91 si si-a facut ucenicia printre Prost,Senna,Mansell,Piquet,etc,in vremuri cand se bateau pt victorie nu 1-2,ci 5-6 piloti si toti erau nu buni,ci incredibili.Erau vremuri hardcore,cand greseai si puteai muri relaxat.Multi uita de treaba asta si isi aduc aminte doar de vremurile cand se invartea cu Ferrari in fata celorlalti,dar Schumacher a fost si va ramane tatic.

Link to comment
Share on other sites

Byk, on 27 Sept 2013 - 15:35, said:

Exemplul meu era unul din istoria mai recenta care incerca sa iti combata afirmatia, dar vad ca reusesti acest lucru si singur, cu exemple chiar mai concludente! :crack:

Tocmai pentru faptul ca Prost si apoi Senna nu au fost penalizati pentru coliziunile care le-au adus titlurile mondiale, nu au putut sa-l penalizeze pe Schumacher cu cativa ani mai tarziu. Ar fi fost lipsa de consecventa. Cand a incercat iar faza (cu Villeneuve), nu l-au iertat si l-au descalificat din campionat.

Byk, on 27 Sept 2013 - 15:35, said:

Ma bucur sa gasesc aici niste pasionati ai formulei 1, cu adevarat documentati si interesati in a dezbate fenomenul, va voi urmari cu placere si, cu voia voastra, voi incerca sa particip la discutii.

Oricine e binevenit, atat timp cat exista pasiune si respect.

Method, on 27 Sept 2013 - 16:08, said:

Despre Vettel avem pareri diferite.

Daca am avea toti aceleasi pareri ar fi cam anost pe aici.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...